Suomen kannattaisi kysyä Venäjältä vaihtokauppaa, eli Venäläiset saisivat ahvenanmaan ja Suomalaiset vanhan Karjalan. Suomi voisi hyvin ottaa vastaan Venäläiset asukkaat ja Venäjä ahvenanmaalaiset! Eikö Vain?
Vaihtarit
4
459
Vastaukset
- ålänningen
flyttar inga jävla ryssar, de kan bo kvar i Uralbergen!
Åland är och förblir svenskt som tur är!- Hurri vihaaja
Olisit vain ålandilainen hurri siellä ja pitäisit vittusi pienemmällä saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ålänningen
Hurri vihaaja kirjoitti:
Olisit vain ålandilainen hurri siellä ja pitäisit vittusi pienemmällä saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
lite stressad..ta en öl eller två och lugna ner dig!
Såna som du behövs inte här på Åland, håll dig kvar där på fastlandet eller flytta till Uralbergen!
- ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Vanha juttu. Niin vanha ja kulunut että kyllä jopa mustekalan keskonenkin ymmärtäisi jättää kirjoittamatta tuota typerää juttua.
Hoh-hoijaaa.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ...........................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41604
- 49589
- 25555