Suomen kannattaisi kysyä Venäjältä vaihtokauppaa, eli Venäläiset saisivat ahvenanmaan ja Suomalaiset vanhan Karjalan. Suomi voisi hyvin ottaa vastaan Venäläiset asukkaat ja Venäjä ahvenanmaalaiset! Eikö Vain?
Vaihtarit
4
221
Vastaukset
- ålänningen
flyttar inga jävla ryssar, de kan bo kvar i Uralbergen!
Åland är och förblir svenskt som tur är!- Hurri vihaaja
Olisit vain ålandilainen hurri siellä ja pitäisit vittusi pienemmällä saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ålänningen
Hurri vihaaja kirjoitti:
Olisit vain ålandilainen hurri siellä ja pitäisit vittusi pienemmällä saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
lite stressad..ta en öl eller två och lugna ner dig!
Såna som du behövs inte här på Åland, håll dig kvar där på fastlandet eller flytta till Uralbergen!
- ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Vanha juttu. Niin vanha ja kulunut että kyllä jopa mustekalan keskonenkin ymmärtäisi jättää kirjoittamatta tuota typerää juttua.
Hoh-hoijaaa.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ...........................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355