Suomen kannattaisi kysyä Venäjältä vaihtokauppaa, eli Venäläiset saisivat ahvenanmaan ja Suomalaiset vanhan Karjalan. Suomi voisi hyvin ottaa vastaan Venäläiset asukkaat ja Venäjä ahvenanmaalaiset! Eikö Vain?
Vaihtarit
4
459
Vastaukset
- ålänningen
flyttar inga jävla ryssar, de kan bo kvar i Uralbergen!
Åland är och förblir svenskt som tur är!- Hurri vihaaja
Olisit vain ålandilainen hurri siellä ja pitäisit vittusi pienemmällä saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ålänningen
Hurri vihaaja kirjoitti:
Olisit vain ålandilainen hurri siellä ja pitäisit vittusi pienemmällä saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
lite stressad..ta en öl eller två och lugna ner dig!
Såna som du behövs inte här på Åland, håll dig kvar där på fastlandet eller flytta till Uralbergen!
- ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Vanha juttu. Niin vanha ja kulunut että kyllä jopa mustekalan keskonenkin ymmärtäisi jättää kirjoittamatta tuota typerää juttua.
Hoh-hoijaaa.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ...........................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64697- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 41534
- 41498
- 17480