Olen miettinyt mistä saisi hyvän mikrokuituliinan tv:n näyttöjen pyyhintään? Onko kukaan löytänyt hyvää liinaa halpa halleista tai tokmannista? Suositelkaa jotain hyvää liinaa.
Vastaukset 3
- Hele72
Itselläni hyvät kokemukset Eldorado-tuotemerkin mikrokuituliinasta, löydät sen ainakin Euromarketeista, Valintataloista yms. ko.ketjun kaupoista. Toivottavasti löydät mieluisan tuotteen itsellesi:)
- Ay1881
Joo siis monet jalpisliinat ovat todella hyviä! Meillä käytössä K-kauppojen Euro Shopper mikrokuituliinat. Muistaakseni tuli jopa 2 kappaletta paketissa, ja hinta oli todella edullinen. Todella hyvin on toimnu ja kaikki pahimmatkin liat ja pölyt lähteneet ilman kemikaaleja... Euro Shopperia siis suosittelen lämpimästi.
- Anonyymi00003
Hyvän ja huonon mikrokuituliinan ero ei näy päällepäin, mutta nämä kannattaa katsoa:
Tiheys (GSM): mitä korkeampi, sitä enemmän kuitua ja imukykyä. Halvat markettiliinat ovat usein ohuita ja lakkaavat keräämästä likaa nopeasti. Kuidun hienous ja halkaistu kuitu: aidosti halkaistu mikrokuitu tarttuu rasvaan ja pölyyn ilman pesuainetta - sen tunnistaa siitä, että kuiva liina "tarraa" kämmeneen. Reunat: huolittelematon tai kova reuna voi jättää jälkiä aroille pinnoille.
Ja tärkein käyttövinkki: älä koskaan pese mikrokuituja huuhteluaineella, se tukkii kuidut ja liina lakkaa toimimasta. Kirjoitimme valinnasta tarkemman oppaan pintojen ja kuitujen mukaan - pieni jäävi, koska työskentelen firmassa, mutta ohjeet ovat yleispäteviä: https://www.gogonano.com/miten-valita-mikrokuituliina/?lang=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520