Onko kellään kokemuksia Turkkilaisista hammaslääkäreistä? Uskaltaako hampaansa paikkuuttaa?
Hammashoito Turkissa
6
2621
Vastaukset
- Hammaskeiju.
Muutama suomalainen ystäväni on asioinut hammaslääkärissä Alanyassa, Antalyassa tai Istanbulissa ja ollut todella tyytyväinen. Suomessa hammaslääkärikammoinen mies oli älyttömän tyytyväinen työhön. Olin itse kerran seurana ja paikka oli hieno kuin mikä. Varusteetkin viimeistä huutoa. Käyttäisin itsekin, jos minulla olisi jotain korjattavaa, mutta reikiä nolla. Eräs teki isomman hammasremontin 3 viikon lomansa aikana ja olipas tullessa kaunis purukalusto eikä edes maksanut kuin osan Suomen hinnoista. Eli rohkeasti vain.
Ja niin - huonohampaisia näkyy Suomessakin. Etenkin miehet ja myös monet nuoret eivät pese hampaitaan. Yöks.- Anonyymi
Onko hinnoista tietoa Alanyasta ja suosituksia paikasta mihin mennä, implanteista
- hammaskeiju2
Koska asun Turkissa, olen käynyt tietenkin monta kertaa hammaslääkärillä. Neuvoksi sanoisin, että tarkka pitää olla minne menee hampaita paikkuuttamaan eli ei sille ensimmäiselle hammaslääkärille hotellin kulman taakse. Minulla on ollut hyviä sekä huonoja kokemuksia. Viimeisin hammaslääkärini oli yliopiston hammasklinikka ja oli todella loistava, koska olivat kaikki erikoishammaslääkäreitä. Toisaalta taas kulman takana on hammasklinikka, josta kävelee ulos paria hammasta köyhempänä. Eli kaikkea löytyy.
Minkä ihmeen takia pitää tulla Turkkiin hammaslääkäriin? Samalla periaatteella voisi lomalla ottaa ohitusleikkauksen ja polviproteesit. En ymmärrä.- tavoitteita
No vaikka sen takia, että tulen Turkkiin 3 kuukaudeksi lomalle ja Suomessa ollut olevinaan niin kiireistä, ettei ole ehtinyt. Kolmen kuukauden aikana aion muutenkin itseäni hoitaa; pyrin kuntoilemaan ja liikkumaan.
- Anonyymi
Missä päin Turkkia, onko mitään tietoa hammasimplanteista, ei ole suomessa varaa niitä laittaa
Tietenkin. nopea, ystävällinen ja edullinen palvelu. Lomamahdollisuus ja suunterveys yhtä aikaa. Jos haluat lisää tietoja. ota yhteyttä jos haluat. Voimme antaa hinnan ennen kun lähdöt matkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057