miten päiväsi kuluu bc:n kanssa?

BC

Hei! Te joilla on bordercollie, voisitteko kertoa päiväjärjestystänne?
-kertokaa omasta päivästänne. Milloin olette koiran kanssa ja mitä teette yms.

2

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trj

      Hyvin kuluu aika :)
      Osan kirjoittelinkin jo tuohon edelliseen bc-kysymykseen, mutta täällä on kiva puhua koirista ilman, että muut alkaa huokailla...

      Aamu alkaa onneksi nykyään sillä, että minä herään ensin. Pari ekaa vuotta oli koira herätyskellona ja se ei iltatyöläiselle ihannevaihtoehto ole. Aamukahvit porisemaan ja sillä välin pikapissitys. Sitten kahvikupposet nassuun ja tässä vaiheessa koirat on jo ehtineet raahata hihnan jalkojen juureen... Nuoremmalle koiralle hieman ruokaa ja vanhemmalle joku välipala, ettei kateus yllätä. Ja menoks!

      Pitempi lenkki, miten voimia riittää, yleensä pari kilometriä ja pellolle leikkimään vapaana. Sittent kotiin ja aamuköllöttely jatkuu... Eli käytännössä vapaata aikaa siivota ja koirat touhuaa, mitä touhuaa.
      Ennen töihinlähtöä pienet agitreenit tai muuta virikettä, namien etsimistä metsässä... Menee muuten mukavasti lenkki samalla kun sinne kävelee. Koirat joutuu olemaan yksin töitten ajan, mutta ihan kivasti on onneksi tähän asti selvitty ilman tuhoja.

      Meillä on vähän hassu järjestely ruokailun kanssa, koirat syövät vasta illalla vaikka olen yrittänyt tarjota ruokaa päivälläkin. Nokat vaan nousee ja kuppi saa olla koskematta siihen asti, että tulen töistä. Vaikka eivät muuten nirsoilekkaan... Iltalenkille ja tässä vaiheessa mennään meinaan lujaa, kun on päivä levätty. Päästän suosiolla koirat irti hetkeksi kotipihassa, koska hihnat on niin solmussa ettei paremmasta väliä. Muuten ovat varsin mallikkaasti tottelevia, mutta illan virtapiikkejä en ole saanut ohitettua. No, niin kauan kuin korvat toimii, annan mennä!

      • aika ....

        aikaisin heräät varmaan? ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe