Hei! Te joilla on bordercollie, voisitteko kertoa päiväjärjestystänne?
-kertokaa omasta päivästänne. Milloin olette koiran kanssa ja mitä teette yms.
miten päiväsi kuluu bc:n kanssa?
2
285
Vastaukset 2
- Trj
Hyvin kuluu aika :)
Osan kirjoittelinkin jo tuohon edelliseen bc-kysymykseen, mutta täällä on kiva puhua koirista ilman, että muut alkaa huokailla...
Aamu alkaa onneksi nykyään sillä, että minä herään ensin. Pari ekaa vuotta oli koira herätyskellona ja se ei iltatyöläiselle ihannevaihtoehto ole. Aamukahvit porisemaan ja sillä välin pikapissitys. Sitten kahvikupposet nassuun ja tässä vaiheessa koirat on jo ehtineet raahata hihnan jalkojen juureen... Nuoremmalle koiralle hieman ruokaa ja vanhemmalle joku välipala, ettei kateus yllätä. Ja menoks!
Pitempi lenkki, miten voimia riittää, yleensä pari kilometriä ja pellolle leikkimään vapaana. Sittent kotiin ja aamuköllöttely jatkuu... Eli käytännössä vapaata aikaa siivota ja koirat touhuaa, mitä touhuaa.
Ennen töihinlähtöä pienet agitreenit tai muuta virikettä, namien etsimistä metsässä... Menee muuten mukavasti lenkki samalla kun sinne kävelee. Koirat joutuu olemaan yksin töitten ajan, mutta ihan kivasti on onneksi tähän asti selvitty ilman tuhoja.
Meillä on vähän hassu järjestely ruokailun kanssa, koirat syövät vasta illalla vaikka olen yrittänyt tarjota ruokaa päivälläkin. Nokat vaan nousee ja kuppi saa olla koskematta siihen asti, että tulen töistä. Vaikka eivät muuten nirsoilekkaan... Iltalenkille ja tässä vaiheessa mennään meinaan lujaa, kun on päivä levätty. Päästän suosiolla koirat irti hetkeksi kotipihassa, koska hihnat on niin solmussa ettei paremmasta väliä. Muuten ovat varsin mallikkaasti tottelevia, mutta illan virtapiikkejä en ole saanut ohitettua. No, niin kauan kuin korvat toimii, annan mennä!- aika ....
aikaisin heräät varmaan? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591511- 261134
- 82992
- 65806
- 36800
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �141601- 4592
- 43581
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523- 18522
- 41518