Mainokset pois, miten?

onkx tietoo

Onkohan täällä kellään tietoa miten tuota adblokkia pitäisi säätää että esimerkiksi nelosen ruutu.fi:llä näkyisi ohjelmat ilman niitä ärsyttäviä mainosia.

Latasin juuri ko. ohjelman mutta kun yritti katsoa nettiteeveetä niin se ei toiminut, vaan oli pakko poistaa se käytöstä.

Erityisesti haluaisin saada pois ne keskelle kuvaruutua kesken ohjelman pullahtavat mainoskuvatukset.

Tai jos joku tietäisi jonkun muun ohjelman joka todellakin tehoaisi näihin teeveemainoksiin

4

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rykdykk

      Kytke adblock pois käytöstä vain ruutusivulla, ei sitä kokonaan tarvi poistaa. Itse ohjelmasta et mainoksia voi poistaa millään koska ne on siihen virtaan upotettu ja mainostajat haluavat että mainokset näkyvät ja he ovat kaupallisten kanavien asiakkaita... ohjelmat vain keinoja saada ihmiset näkemään mainoksia.

      • onkx tietoo

        nähdäkseni ne mainokset kyllä tulee eri lähteestä, eikä ohjelmaan upotettuina. Tämän voi havaita siten että siirrät ohjelmaa eteenpäin ja mainokset siirtyvät samanverran. Samoin joskus voi tulla ohjelman alussa olevat mainokset vaikka itse ohjelman palvelin on rikki. Tuolloin ohjelma vain ei käynnisty. Mutta niitä hemmetin mainoksia saat katsoo vaikka kuinka moneen kertaan. Päinvastaisenkin tilanteen olen joskus nähnyt jossa mainospalvelin on rikki, niin silloin vain ei kertakaikkiaan suostu tulemaan mitään ulos. Latauksen merkkipyörylä vain pyörii hamaan maailman tappiin.

        Mitä sitä nyt itse ymmärtänyt olen niin se on joku ntsestatic.com mikä lataa niitä mainoksia. Ja tuossa adblokin mukana tulleessa estotilauksessa oli useampi vaihtoehto kuinka sen voi estää. Mutta mikä niistä on se oikea? Nyt eilen kun sitä ruuvailin kävi niin että ei näkynyt mainoksia mutta ei myöskään koko ohjelmaa. Kehotti vain hankkimaan flashin koneelle.

        Jos jollain olssisi tietoa ja ymmärrystä tästä niin kiitän ja kumarran vaivannäöstä kun selvittäisi asiaa sitä ymmärtämättömälle.


      • Winkuu
        onkx tietoo kirjoitti:

        nähdäkseni ne mainokset kyllä tulee eri lähteestä, eikä ohjelmaan upotettuina. Tämän voi havaita siten että siirrät ohjelmaa eteenpäin ja mainokset siirtyvät samanverran. Samoin joskus voi tulla ohjelman alussa olevat mainokset vaikka itse ohjelman palvelin on rikki. Tuolloin ohjelma vain ei käynnisty. Mutta niitä hemmetin mainoksia saat katsoo vaikka kuinka moneen kertaan. Päinvastaisenkin tilanteen olen joskus nähnyt jossa mainospalvelin on rikki, niin silloin vain ei kertakaikkiaan suostu tulemaan mitään ulos. Latauksen merkkipyörylä vain pyörii hamaan maailman tappiin.

        Mitä sitä nyt itse ymmärtänyt olen niin se on joku ntsestatic.com mikä lataa niitä mainoksia. Ja tuossa adblokin mukana tulleessa estotilauksessa oli useampi vaihtoehto kuinka sen voi estää. Mutta mikä niistä on se oikea? Nyt eilen kun sitä ruuvailin kävi niin että ei näkynyt mainoksia mutta ei myöskään koko ohjelmaa. Kehotti vain hankkimaan flashin koneelle.

        Jos jollain olssisi tietoa ja ymmärrystä tästä niin kiitän ja kumarran vaivannäöstä kun selvittäisi asiaa sitä ymmärtämättömälle.

        Minulla käytössä Easy List ja suomalainen Winku.
        Jos poistan Easyn käytöstä ja pelkästään Winku jää estämään mainokset niin noita mainoksia ei mielestäni silloin tule. Testasin vain yhden ohjelman kohdalla.

        Käsittääkseni tiettyjä asioita estetään/sallitaan elementtien avulla ja Winku suomalaisena painottuu suomalaisiin/suomessa toimiviin mainostajiin.
        Noihin elementteihin voi itsekin tehdä muutoksia ja muuta "kivaa" tai laatia vaikka oman listansa joka siihen on syvemmin perehtynyt. Minulla ei ole taitoa eikä aikaa tehdä tuota mutta jos jollakin on niin siitä vaan vertailemaan.

        Jos tekee vertailun mitä elementtejä on käytössä Easyssa ja mitä Winkussa niin eiköhän sieltä löydy se elementti joka nuo mainokset estää/sallii.


      • ...

        Et vaa Osaa ladata oikeen laista Sovellusta Pistäkää Peikkui!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe