Haastattelukutsut Taikin elokuvaosastoon

wxy

Onko kenellekään tullut vielä tietoa Taikin elokuvaosaston haastatteluun päässeistä? Viime vuonna kirje tuli ainakin mulle kaksi arkipäivää ennen sitä päivää, joka netissä ilmoitettiin tulosten viralliseksi ilmoituspäiväksi. Tänä vuonna tulosten ilmoitettiin tulevan ihan viimeistään maanantaina 24.5. joten odotin, että kirje olisi taas tullut pari arkipäivää etuajassa eli ehkä jo tänään, mutta mitään kirjettä ei ole näkynyt.

16

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venttaaja

      Eipä oo vielä tullut ainakaan tänne. Toivottavasti maanantaina viimeistään. Joka päivä oon ny tällä viikolla postilaatikkoon kurkkinu ja alkaa noi mainokset ahdistamaan jo :D

      • Trallallaati

        No ei oo kyllä täälläkään näkynyt, mutta enpä olis vielä niin kovin huolissani.


      • wxy
        Trallallaati kirjoitti:

        No ei oo kyllä täälläkään näkynyt, mutta enpä olis vielä niin kovin huolissani.

        Ei tullut kirjettä tänäänkään. En minäkään varsinaisesti huolestunut ole, mutta tiedän, että ne, jotka hakevat samalle linjalle mun kanssa, eli elokuvakoulutuksen käsikirjoitukseen, saivat ainakin viime vuonna tietää haastattelukutsussaan kaikkien käsikirjoituksen haastatteluun päässeiden nimet. Ajattelin, että jos joku on jo saanut kutsun ko. linja haastatteluun, niin voin kysyä, onko omakin nimi samassa joukossa. Ei joutuisi sitten viikonlopun yli välttämättä odottamaan.


    • wxy

      Ei tullut vieläkään kirjettä, mutta nyt Taikin hakutoimistosta suostutaan jo kertomaan, ketkä on elokuvapuolen haastatteluihin päässet. Itse pääsin.

      • pepito

        Mä myös pääsin haastatteluun. En enää malttanut odottaa kirjettä, vaan soitin wxy:n mallin mukaisesti hakutoimistoon. Tietääkö kukaan viime vuonna haastattelussa ollut, millainen se haastattelu on, mitä siellä kysytään?


      • höhhöhhöh
        pepito kirjoitti:

        Mä myös pääsin haastatteluun. En enää malttanut odottaa kirjettä, vaan soitin wxy:n mallin mukaisesti hakutoimistoon. Tietääkö kukaan viime vuonna haastattelussa ollut, millainen se haastattelu on, mitä siellä kysytään?

        teille jotka ootte päässy haastatteluun, onko teille tullut kirje tänään? Mulle ei ainakaan tänään tullut :( en ny viitti ähtee soittelemaan....


      • höhhöhhöh
        höhhöhhöh kirjoitti:

        teille jotka ootte päässy haastatteluun, onko teille tullut kirje tänään? Mulle ei ainakaan tänään tullut :( en ny viitti ähtee soittelemaan....

        ai nyt luinkin viestinne tarkemmin, eli ei teillekkään kai tullut vielä kirjettä? eli toivoa on...


      • asdfgh99009
        höhhöhhöh kirjoitti:

        ai nyt luinkin viestinne tarkemmin, eli ei teillekkään kai tullut vielä kirjettä? eli toivoa on...

        Kirje tuli ja se oli hylsy. Tein omasta mielestä aika kingit pääsykoetehtävät, mutta ei sitten otettu haastatteluun. Vähän vituttaa kyllä. Ensimmäinen hakukerta oli.


      • höhhöhhöh
        asdfgh99009 kirjoitti:

        Kirje tuli ja se oli hylsy. Tein omasta mielestä aika kingit pääsykoetehtävät, mutta ei sitten otettu haastatteluun. Vähän vituttaa kyllä. Ensimmäinen hakukerta oli.

        tuli kutsu haastatteluun. Harmi vaan kun on toiset pääsykokeet toisessa kaupungissa samana päivänä parin tunnin erotuksella :/ toivoin niin, että ois hastattelu osunu sille toiselle päivälle. pitää kai vaan ottaa selvää voiko ton toisen kokeen suoritaa Helsingissä, kun en ihan viitsi tulevaisuuttani tän taikin monipäiväisen pääsykoerumban varaan jättää (jos vaikka tipun jo haastattelun jälkeen niin harmittais aika paljon)


      • pepito
        höhhöhhöh kirjoitti:

        tuli kutsu haastatteluun. Harmi vaan kun on toiset pääsykokeet toisessa kaupungissa samana päivänä parin tunnin erotuksella :/ toivoin niin, että ois hastattelu osunu sille toiselle päivälle. pitää kai vaan ottaa selvää voiko ton toisen kokeen suoritaa Helsingissä, kun en ihan viitsi tulevaisuuttani tän taikin monipäiväisen pääsykoerumban varaan jättää (jos vaikka tipun jo haastattelun jälkeen niin harmittais aika paljon)

        Hei, höhhöhhöh!

        Minä päivänä sulla on toisessa kaupungissa ne pääsykokeet, torstaina vai perjantaina? Mulla se haastattelu olis torstaina 3.6., mutta vaihtaisin sen mieluusti perjantaihin 4.6., koska oon torstain töissä tiiviisti. Jos sulla on ne pääsykokeet toisessa kaupungissa ja Taikin haastattelu samana päivänä eli perjantaina 4.6., voidaanko vaihtaa sun kaa aikoja päittäin? Uskoisin, että se sopii haastattelijoillekin. Mutta tottakai sullakin on nyt sitten se haastattelu silloin 3.6., eikös? :)

        Vastaatko viestiini mahd. pian, niin jos vaihto onnistuu, niin viestitellään sitten privana lisää, ok?

        Ja tsemppiä kaikille meille haastatteluun päässeille! Ja tiedoksi asdfgh99009, mä myös haen ekaa kertaa.


      • wxy
        pepito kirjoitti:

        Hei, höhhöhhöh!

        Minä päivänä sulla on toisessa kaupungissa ne pääsykokeet, torstaina vai perjantaina? Mulla se haastattelu olis torstaina 3.6., mutta vaihtaisin sen mieluusti perjantaihin 4.6., koska oon torstain töissä tiiviisti. Jos sulla on ne pääsykokeet toisessa kaupungissa ja Taikin haastattelu samana päivänä eli perjantaina 4.6., voidaanko vaihtaa sun kaa aikoja päittäin? Uskoisin, että se sopii haastattelijoillekin. Mutta tottakai sullakin on nyt sitten se haastattelu silloin 3.6., eikös? :)

        Vastaatko viestiini mahd. pian, niin jos vaihto onnistuu, niin viestitellään sitten privana lisää, ok?

        Ja tsemppiä kaikille meille haastatteluun päässeille! Ja tiedoksi asdfgh99009, mä myös haen ekaa kertaa.

        Pepitolle ja höhhöhhöhöölle sellainen huomio, että elokuvakoulutuksen eri koulutusohjelmilla on tietty eri haastattelijat (tai oli ainakin viime vuonna). Jos haette elokuvalaitoksella eri koulutuksiin eli toinen hakee vaikka ohjaukseen ja toinen käsikirjoitukseen, niin haastattelijat on eri ihmisiä, ettekä voi mitenkään vaihtaa haastatteluja päittäin.


      • pepito
        wxy kirjoitti:

        Pepitolle ja höhhöhhöhöölle sellainen huomio, että elokuvakoulutuksen eri koulutusohjelmilla on tietty eri haastattelijat (tai oli ainakin viime vuonna). Jos haette elokuvalaitoksella eri koulutuksiin eli toinen hakee vaikka ohjaukseen ja toinen käsikirjoitukseen, niin haastattelijat on eri ihmisiä, ettekä voi mitenkään vaihtaa haastatteluja päittäin.

        Hyvä huomio, wxy! :)

        Niin siis en tajunnut, että muutkin ELOlaiset ovat tietty saaneet postia, ei pelkkä käsikirjoitus. Joten höhhöh, jos oot siis käsiksen linjalle hakemassa ja haastattelupäiväsi on silloin pe 4.6., silloin varmaan onnistuu vaihtaa keskenämme vuoroa, tottakai varmistetaan se myös sitten Taikista. Miten on, mille linjalle oot hakenut?


      • höhhöhhöh
        pepito kirjoitti:

        Hyvä huomio, wxy! :)

        Niin siis en tajunnut, että muutkin ELOlaiset ovat tietty saaneet postia, ei pelkkä käsikirjoitus. Joten höhhöh, jos oot siis käsiksen linjalle hakemassa ja haastattelupäiväsi on silloin pe 4.6., silloin varmaan onnistuu vaihtaa keskenämme vuoroa, tottakai varmistetaan se myös sitten Taikista. Miten on, mille linjalle oot hakenut?

        Moi Pepito :)

        Meillä on valitettavasti eri linja...ja itsekkin yritän vaihtaa torstain haastattelun perjantaille. Lähetin Taikkiin sähköpostia asiasta, mut ei ainakaan vielä ole tullut vastausta. Jos ei kuulu niin soittelen sinne sit. Otin yhteyttä sine toiseen kouluun, mut niille ei käyny, että oisin tehnyt pääsykokeen Helsingissä :( eli jos ei tääkään onnistu niin sit on vaan pakko valita kumpaan meen, apua


      • Valle-
        asdfgh99009 kirjoitti:

        Kirje tuli ja se oli hylsy. Tein omasta mielestä aika kingit pääsykoetehtävät, mutta ei sitten otettu haastatteluun. Vähän vituttaa kyllä. Ensimmäinen hakukerta oli.

        Mulle tuli kutsu haastatteluihin.

        Ihan mielenkiinnosta kysyn: mitä hylkäyskirjeessä lukee? Ei kai siinä sentään montaa sivua jaaritella?


      • mitenkähänon?
        Valle- kirjoitti:

        Mulle tuli kutsu haastatteluihin.

        Ihan mielenkiinnosta kysyn: mitä hylkäyskirjeessä lukee? Ei kai siinä sentään montaa sivua jaaritella?

        Sama kysymys, kun vuosi sitten. Onko kenellekään tullut vielä haastattelukutsuja elokuvataiteenosaston haastatteluihin? Tuleekohan kenties vasta maanataina 23.5 niinkuin hakuoppaassa on mainittu?


    • ffaarao

      mulla tuli elo-ohjaukseen! Wuhuu. Saa nähä mite menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe