SYLKEMIS ONGELMA

kauvan kärsinyt

KAUP:gin vuokra taloissa yksi ongelma on myös sylkeminen mitä tapahtuu yhteisellä piha alueella usein tapahtuu se yhdistetynä muihin järestys häitiö rikkomuksiin kuten: tupakan poltto alkoholin juonti pirstaaminen viinan juonti sadatelu ja voima sanojen tarpeetin viljely oluen juonti auton tyhjä käyttö turha meluaminen ynnä muut
syleskely heikentää asuin ympäristön viihtyisyyttä ja on tervedelle haitalista koska voi levitää tauteja vaikka enään ei ole keuhko tautia ja tuperkkeliä niin on nämä lukuisat uudet sairudet jotka leviää myös sylen kautta kuten hesper nuha kuume ja lamytooma
pahimpia sylekeiöitä on nuoret ihmiset kelle ei käytös tapoja opetettu vanhemmista sylkee juoppo retkut jotka jo toivottomia tapauksia mutta nuorilla se yleistä myös pareman väen keskuudessa nuorista myös tytöt sylkee kuin sakilaiset ennen vanhaan se on kamalaa katsottavaa !!!!!!!!!!!
moni sylkiä polttaa tupakkaa mitä kautta tupakan haitta vaikutukset leviää ympäristöön kun se sylki lammiko siinä pihalla levittää keuhko syöpä pasillia
pahin sylkiä sakki tässä talossa eräs nuori mies joka asuu tässä samassa talossa ja hänen toveri piirui joka hyvin arvelluttavaa sakkia koko sakki esim nahkatakki mies toinen mies jolla iso kello ja yksi mies joka on Poliisin vanha tuttu !!!!!!!! lisksi kuuluu siihen sakkiin tyttöjä jotka luultavasti niin sanotuja huonoja naisia
tämä sakki poltta tupakkaa talon pihalla ja sylkee ja liittyy siihen usein myös pirstaaminen eilisen illan menon jäliltä laskin että oli 17 sylki lammikoa yhä näkyvissä vaikka aamulla katsoin ja isoin niistä oli läpi mitalta yli 5 senti Metriä !!!!!! ja tupakan keltainen !!!!!!!!!
SYLKEMINEN KIELETÄVÄ YHT:KNAN VUOKRA TALOISA TERVEYS SYISTÄ JA HÄÄTÖ PASSIN UHALLA JA JOS EI MUUTEN USKO NIIN POLIISI LAITOKSELE ILMOTUS JA HÄÄTÖ PASSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7

743

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahahaha

Kiellettävien listalle lisättäköön myös seuraavat haitalliset asiat:
      - Piereskely! Ken sitä tekee on saastainen ja toisista piittaamaton mäntti!
      - Valkosipulin syönti. Henki haisee niin pahalle, että naapurille valittaminen kuuloetäisyydellä on mahdotonta
      - Nenän niistäminen. Kauhea turina kaikaa pitkin huoneistoja, kun töräyttää röörinsä auki!
      - Yskiminen! Sikaflunssaiset painukoot maan alle!
      - kävely kello 21-07 välisenä aikana. Tuolloin lapset nukkuvat. Oikeastaan voisi kaikki pitää huopatossuja jalassaan muunakin aikana!
      - Lemmikkien pito. Jotkut voivat olla allergisia ja se pöly kantautuu kaikkialle, jopa naapureihin!
      - Television katselu. Vaan Kymppitonnia ja Tangomarkkinoita sopii katsella!
      - Juopottelu! Paheksuttavaa!
      - Yltiömäinen vedenkäyttö! Vessan voi vetää kerran päivässä ison tarpeen jälkeen. Suihkussakaan ei tarvitse ihan joka päivä juosta. Säästyy rahaa taloyhtiöltä!
      - Tuulettaminen talvella. Lisää lämmityskustannuksia
      - Mattojen hakkaaminen. Pöly leijuu kauaskin!
      - Pyykinpesu. Pyykit voi rahdata kaverille pestäväksi vedoten oman pesukoneen rikkoutumiseen. Säästyy taas sitä vettä!
      - Tiskaaminen. Kamoon, kyllä samaa lautasta voi käyttää viikonpäivät putkeen. Se vesilasku!
      - Avokaulaiset paidat ja paljastavat minhameet. Säädyttömiä!
      - Auringonotto parvekkeella. Ihan liian säädytöntä!

Oikeastaan olisi varmaan helpompaa listata mitä kerrostalossa saa tehdä. Tulee lyhyempi lista!

• syljetön

Mitä on Pirstaaminen? Muutoin kirjoituksesi oli ok, olen samaa mieltä että sylkeminen on tosi huono-tapaista!!!

• yököttävää

Räkäeritteiden levittelijät. Jos on pakko niin miksi he eivät limojaan päästele paperiin ja vie roskiin? Eihän nyt paskaakaan voi roiskia mihinkä sattuu. Lenkillä käydessäni inhoan räkiviä pyöräilijöitä. Monta kertaa olen huomannut kun joku pyöräilijä ja juuri näitä urheilevia nuorukaisia kun menee ohi niin pitää räkiä niin että lunssit lentää...YÖK !

• Anonyymi

Myös kuseminen seisaaltaan on kiellettävä molemmilta sukupuolilta. Nyt vessa moninkertaistaa kaakelien pinnalta kusemisen lorinaäänet. Naapurissa on pakko pitää korvatulppia, kun lorina kuuluu kuin olisi Niagaran äärellä!
        Sivistyneet ihmiset laittavat myös paskapaperirullan pöntön pohjalle äänenvaimentimeksi jo ennen kusemista.

• Anonyymi

Mitä muuta voi JVA;n paska taloyhtiöltä odottaa

• Anonyymi

Minä vedän pönttöön vedet kymmeniä kertoja
        Mulla on alakerroksessa vittumainen isäntä, jota täytyy ajoittain kouluttaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vedän pönttöön vedet kymmeniä kertoja
        Mulla on alakerroksessa vittumainen isäntä, jota täytyy ajoittain kouluttaa.

Ei oppi ojaan kaara, vaan viina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      71
      1128
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1084
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      953
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      67
      933
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      880
    6. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      129
      828
    7. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      20
      820
    8. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      785
    9. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      751
    10. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      686
    11. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      673
    12. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      671
    13. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      627
    14. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      622
    15. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      128
      621
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      48
      620
    17. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      604
    18. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      602
    19. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      600
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      589
    Aihe