Hei! Olen ajatellut, että hakisin seuraavaksi AMK:n Medianomi-puolelle viestinnän koulutusohjelmaan.
Epäilyttää vaan, että onko ihan turha hakea koska koulutuksena minulla ei ole lukiota eikä media-assistenttin tutkintoa vaan ihan muun alan ammattikoulututkinto. Numerotkin ovat melko keskinkertaisia.
Olen kuitenkin aina tykännyt kovasti kirjoittamisesta ja vaistoni vaan jotenkin sanoo että se olisi minulle oikea ala. Tiedän kyllä että työllistymismahdollisuudet ovat aika heikot.
Kysyisin että käsitelläänkö viestinnän suuntautumisvaihtoehdossa paljon televisio- ja radiojuttuja? Kun itseäni kiinnostaa eniten kirjoittaminen, eikä niinkään nuo muut jutut.
Onko myöskään järkeä opiskella neljää vuotta ammattiin, mille ei ole töitä.
Haluaisin muutenkin lisätietoa viestinnän koulutusohjelmasta, jos joku voisi kertoa? :)
Kysyttävää medianomista
2
459
Vastaukset
- oeiurtiouieowuieor
tykkäät, medianomi on täysin väärä ala sulle. Se on enemmän teknistä näpertelyä kuin kirjoitustyötä. Toisaalta taas ongelma on kirjoittamista ajatellen se, että sulla ei ole ylioppilastutkintoa. Kirjoitustyöhän viestintäalalla vaaditaan yleensä hyvä yleissivistys ja mielellään ylempi korkeakoulututkinto.
Siinä on olet oikeassa että työllistymismahdollisuudet ovat nyt huonot, mutta toisaalta kuka tietää neljän vuoden päästä?- Marie78
Medianomin koulutus ei ole väärä ala, jos tykkää kirjoittamisesta. Esimerkiksi Haaga-Heliassa on nimenomaan journalismin koulutusohjelma, jossa nimensä mukaisesti kirjoitetaan ja kirjoitetaan. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243859Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362679- 652524
- 1462356
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362247Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512238Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi342106- 341803
- 361783
- 1291490