Hei! olen 12 vuotias ja haluaisin tietää mitä tarkoitta mutsi ja faija. Ps. vastastkaa samaan viestiin pidättekö Klassisesta musiikista. Minä vihaan Räppiä ja muuta uutta musiikkia. Hurriganes ja Leevi and the Leavings on parasta! Klassinen musiikki
Mitä tarkoittaa Mutsi ja Faija
5
3321
Vastaukset
- 12-vuotias
jos siis oot tosissas. :'D
- 12-vuotias
Vosisitko kertoa. Ei me täällä maalla tällääsiä sanoja käätrtä! Kerro nyt. Tuli vaan sellainen sana vastaan kun kävin Helsingissä (Joka Oli Aivan paska paikka koska oli vaan kauppoja ja muotiliikkeitä, mun vaatteet on vaan kauluspaita ja verkkarit.) Keretoisitko?
- ootko tosissas?
12-vuotias kirjoitti:
Vosisitko kertoa. Ei me täällä maalla tällääsiä sanoja käätrtä! Kerro nyt. Tuli vaan sellainen sana vastaan kun kävin Helsingissä (Joka Oli Aivan paska paikka koska oli vaan kauppoja ja muotiliikkeitä, mun vaatteet on vaan kauluspaita ja verkkarit.) Keretoisitko?
mutsi= äiti, faija= isä, ei sen kummempaa.
- Silju
Mutsi tarkoittaa äiti
- SeTiettyHenkilö
Mutsi=äiti ja faija=isä. Tykkään klassisesta musasta mut tykkään kyllä myös räpistä ja popista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594