Itse haluaisin seksiä ja paljon. mutta nykyään vaimoni kanssa ei harrasteta kovinkaan usein.
ensimmäinen exä oli erittäin "seksihullu" otti suihin milloin vain missä vain. erinomainen, seksi sujui.
Toinen exä oli jumalaisen kaunis, valui reisiä pitkin kun kostui niin paljon. omasi kauniin pienen pimperon. ja sai aina klitorisorgasmin kun sormeilin. nännejä hyväilin niin kiihottu valtavasti.
Nykyinen vaimo, tissit arat. ei halua mitään suuseksiä, tai muuta erikoista. mikä neuvoksi....
Seksiä paljon
3
462
Vastaukset
- entiset.
Tuossa tilanteessa ei taida auttaa muu kuin ottaa jompikumpi entisistä takaisin.
- jamppa22436
Joo, toinen entisistä takaisin ja jätä tuo kylmä fisu.
jos ne exät oli noin mahtavia niin miksihän niistä erosit?? Vai jouduitko itse kierrätykseen... Elämä on sellasta,että kaikki ei tykkää kaikesta,näissä seksiasioissakaan! Jos ei kerran nykyinen miellytä,mikä estää eroamasta kun taitaa se olla edessä ennen pitkää kuitenki? Seksi on parisuhteessa kuitenki aika tärkeä asia,ja luulen että nykyinen puolisosi voi olla aika ahdistunut seksivaateidesi edessä kun ei ole selvästikään moiseen tottunut... Eroaminen saattaisi olla molemminpuolinen helpotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779