Tictac Photon

Nyt pettynyt

Olen erehtynyt tilaamaan kuvakirjan Tictac Photolta. Soruin FAZERIN suklaarasiassa olleeseen kylkiäskampanjaan, josta sai edellämainitulta firmalta tilata kuvakirjan postimaksun hinnalla.
Laitoin aineiston Tictac Photolle jo helmikuussa. Kuvia ei ole kuulunut vieläkään. Toimitus luvattiin jopa 7vrk kuluessa. Sähköpostia olen laittanut, niin FAZER MAKEISET Oy:lle kuin TICTAC PHOLLEKKIN. Maaliskuussa sain Tictac photolta vastausviestin, että eilen on lähtenyt tuotantoon. Aikaa nyt on kulunut kohta kaksikuukautta ja ei ole vieläkään tuotannosta putkahtanut minulle asti kuvakirjaa. Fazerin asiakaspalvelu vastauksessaan lohdutteli, että hän on nähnyt kuvakirjan ja hienoja ovat.
Tähän liittyy myöskin FAZER MAKEISET Oy:n kampanja toteuttaja KAMPANJATOIMISTO KULMA Oy.
Onko joku toinenkin sortunut tähän kampanjaan? Olisi mielenkiintoista kuulla oletteko saaneet tilaamanne kuvakirjat.

22

1514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös olen

Tilasin myös kuvakirjan helmikuun lopussa. Pari kuukautta kului ja tulihan se sieltä valittelujen kera että kun on kampanjan suosiot niin suurta että ei kapasiteetti riitä.

Enpä ole ajatellut enempää heidän kapasiteettiaan rasittaa.

• f44

tilasin bonapilttien takia. tuli kirja ja yks kuvan reuna näkyi tuplana. eivät teinneet syytä. käskivät päivittää ohjelman. antoivat uuden mahdollisuuden. no sama vika toistui ja kuvat tulivat tummempana kuin ekassa. no sain vielä kuitenkin koodin jotta saisin ehkä virheettlmän kirjan...no tulihan se lopulta (tosin värit isossa kuvassa näkyvät kohinaisempana kuin ifin tulosteissa ja näytöllä). tosin nuo ajat olivat paljon pitempiä.peruskirjan sivut irtoavat aika nopeesti.miinusta myös että puhelinyhteyttä ei ole ja sähköpostiin vastatii n5-6pvn viiveellä.

• Toinen pettynyt

Tein kuvakirjan Fazer Makeisten kampanjasta saamallani koodilla. Laitoin tilauksen sisään 28.2.2010 ja kohta 3 kk mennyt eikä kirjaa näy. Asiakaspalvelusta tulee täsmälleen samansisältöinen viesti, kun olen sinne ollut yhteydessä.

Taisivat nauraa matkalla pankkiin, kun vievät meidän höynäytettyjen rahat! Eipä tarvitse toista kertaa virhettä tehdä ja tilata heiltä! Ifolor toimii sentään luotettavasti! Taitaa ensi jouluna suklaat ovat muuta kuin Fazeria...

• Tyytymätön

Ei ole kuulunut vieläkään kirjaa! Tilasin helmikuun lopussa, lupasivat silloin huhtikuulle toimitusta. Kyselin kuukausi sitten, lupasivat lähettää kirjan tuotantoon muutaman päivän sisällä. Ohjelma oli huono käyttää, eikä näytä kirjaa tulevan millään. Fazeria olen pitänyt luotettavana, mutta saisivat valita yhteistyökumppaninsa vähän paremmin!

• Simo10

Minäkin tilasin helmikuun loppupuolella. Kesti melko tarkalleen kaksi kuukautta, kun kirja tuli. Ilmeisesti nyt siellä menee tilauksissa helmikuun ihan viimeiset päivät, jollei silloin tehdyt tilaukset ole vieläkään tullut. "Eilen tuotantoon" taitaa olla jonkinlainen automaattivastaus, ehkä suomenkielen taidot ei vielä sisällä muita fraaseja.

Mukana tuli pahoittelut ja uusi koodi, jolla voi teettää seuraavan kirjan puoleen hintaan. En tiedä teetänkö... Eipä kokonaisuus vakuuttanut.

• prkl100

Miten teillä on asia edistynyt? Minä laitoin tilauksen viimeisenä mahdollisena päivänä, maksamisen kanssa oli ongelmia ja se on todella surkea systeemi jos ei omista luottokorttia! Vastaukset kysymyksiin eivät vastaa mihinkään...

No, nythän on mennyt jo monta kuukautta, kirjaa ei ole tullut eikä myöskään vastausta viesteihini joissa perään albumia tai rahat takaisin.

Kyllä kiukuttaa mokoma lafka =/

• Harmistunut

Hyvä, kun eksyin keskusteluun. Olen yrittänyt lähettää tilauksen, mutta en ole onnistunut. ONNEKSI maksukaan ei mene eteenpäin. Saa siis unohtaa koko kirjan.

• Tyytymätön asiakas

Olen yrittänyt tilata kuvakirjoja jo parin viikon ajan, mutta TicTacPhoton järjestelmä tuntuu olevan alhaalla jatkuvasti. Yrittävät olla kieroja eivätkä kerro verkkosivuillaan, että järjestelmä on alhaalla. Kun tilauksen on tehnyt ja kaikki kuvat on ladattu, tulee näytölle virheilmoitus: "

Our system is under maintenance until 07/09/2010 included. You will be able to send us a message on the 08/09/2010. All promo codes expiring during this maintenance period will be extended until 21/09/2010. We apologize for the inconvenience. "

Virheilmoitus on sama, mutta päivämäärät vaan vaihtuvat. Ties kuinka pitkään järjestelmä on jo ollut pois käytöstä ja milloin se oikeasti tulee palautumaan. Asiakaspalveluun ei voi laittaa viestiä, koska yhteydenottolomake antaa saman herjan.

EN SUOSITTELE KÄYTTÄMÄÄN TICTACPHOTON PALVELUITA TOIMITUSONGELMIEN TAKIA. Itse olen tilannut heiltä neljä kuvakirjaa, joista yksikään ei ole tullut luvatun toimitusajan puitteissa (pahimmillaan toimitusaika meni n. 2,5 kk yli). Tämän jälkeen en enää tilaa heiltä mitään ja toivon, että suomalaiset yritykset lopettavat promo-yhteistyön kyseisen yrityksen kanssa suojellaakseen omaa brandiään.

• joopa joo

Joo sama ongelma meikäläisellä, ilmeisesti ei kannata olla turhan toiveikas että saisi kirjan kavereille lahjaksi parin viikon kuluttua olevalle mökkireissulle?! Katotaan jos vielä yrittäisi kerran tai pari? En voi ainakaan tutuille kehua TicTacin mainostamaa "hyvää ja nopeaa" palvelua.

• TicTac Photo pettymy
        joopa joo kirjoitti:

Joo sama ongelma meikäläisellä, ilmeisesti ei kannata olla turhan toiveikas että saisi kirjan kavereille lahjaksi parin viikon kuluttua olevalle mökkireissulle?! Katotaan jos vielä yrittäisi kerran tai pari? En voi ainakaan tutuille kehua TicTacin mainostamaa "hyvää ja nopeaa" palvelua.

Odottelen edeleen, josko firma suostuisi käsittelemään maksamani tilauksen. Tiedusteluihin ei vastaa.

Valitkaa viisaammin joku muu kuin Tic Tac Photo. Sen voi kiertää kaukaa.

• uutta
        TicTac Photo pettymy kirjoitti:

Odottelen edeleen, josko firma suostuisi käsittelemään maksamani tilauksen. Tiedusteluihin ei vastaa.

Valitkaa viisaammin joku muu kuin Tic Tac Photo. Sen voi kiertää kaukaa.

Pitkään aikaan sieltä ei oo vastattu tiedusteluihin, paitsi aina samalla automaattiviestillä. No eilen tuli toinenkin automaattiviesti: eivät enää vastaa suomeksi, pitäis englanniks vääntää se kysymys. Kai siellä jotain toimintaa sitten on.
        Mun vanhin tilaus oli häipyny tilauksen seurannasta oltuaan kuukauden samassa tilassa (Olemme saaneet kuvasi ja maksun tai jotain sinnepäin.) Mitäköhän se meinaa? Ei oo tullu ilmotusta että ne ois tulossa.
        Yhden kuvakirjan sain sieltä, siinä tais mennä pari kuukautta. Kolme pitäis vielä tulla. Ne on kaikki niitä ilmaiskoodeilla maksettuja.

• Raivostunut
        uutta kirjoitti:

Pitkään aikaan sieltä ei oo vastattu tiedusteluihin, paitsi aina samalla automaattiviestillä. No eilen tuli toinenkin automaattiviesti: eivät enää vastaa suomeksi, pitäis englanniks vääntää se kysymys. Kai siellä jotain toimintaa sitten on.
        Mun vanhin tilaus oli häipyny tilauksen seurannasta oltuaan kuukauden samassa tilassa (Olemme saaneet kuvasi ja maksun tai jotain sinnepäin.) Mitäköhän se meinaa? Ei oo tullu ilmotusta että ne ois tulossa.
        Yhden kuvakirjan sain sieltä, siinä tais mennä pari kuukautta. Kolme pitäis vielä tulla. Ne on kaikki niitä ilmaiskoodeilla maksettuja.

Olen itse lähettänyt 10 kyselyä kolmesta tilaamastani kuvakirjasta, joista yksi rahalla maksettu ja kaksi noita kampanja-kirjoja. Yritys ei vastaa viesteihin (myös minä sain kerran vastauksen, että eivät ymmärrä enää suomea, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.)

Myös minun kuvakirjani on siirtynyt seurannasta tilaushistoriaan, vaikka kirjaa en ole koskaan saanut.

Kuvakirjoja ei kuulu eikä näy - KIERTÄKÄÄ TICTACPHOTO KAUKAA!

• kkksse
        Raivostunut kirjoitti:

Olen itse lähettänyt 10 kyselyä kolmesta tilaamastani kuvakirjasta, joista yksi rahalla maksettu ja kaksi noita kampanja-kirjoja. Yritys ei vastaa viesteihin (myös minä sain kerran vastauksen, että eivät ymmärrä enää suomea, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.)

Myös minun kuvakirjani on siirtynyt seurannasta tilaushistoriaan, vaikka kirjaa en ole koskaan saanut.

Kuvakirjoja ei kuulu eikä näy - KIERTÄKÄÄ TICTACPHOTO KAUKAA!

sain ostettuani idoform maitohappotabletteja kupongin ilmaiskirjaan ja nyt on kuulunut kolme kuukautta ja mitään ei ole näkynyt...elkää vaan maksako siihen firmaan mitään.......

• 8?19
        kkksse kirjoitti:

sain ostettuani idoform maitohappotabletteja kupongin ilmaiskirjaan ja nyt on kuulunut kolme kuukautta ja mitään ei ole näkynyt...elkää vaan maksako siihen firmaan mitään.......

Olen kerran tehnyt kuvakirjan heidän systeemillään noin puolitoista vuotta sitten. Tulos oli aivan mahtava ja toimitus pelasi.

Onko tämä mennyt nyt näin hyvästä pois? Vai?

• kiukuttaa
        8?19 kirjoitti:

Olen kerran tehnyt kuvakirjan heidän systeemillään noin puolitoista vuotta sitten. Tulos oli aivan mahtava ja toimitus pelasi.

Onko tämä mennyt nyt näin hyvästä pois? Vai?

Ärsyttää kun tilaamaani kuvakirjaa ei näy eikä kuulu (tilasin elokuun alussa), eikä firma viitsi edes vastata viesteihini. Samaan aikaan he kuitenkin laittavat joka viikko sähköpostiini mainoksia uusista kampanjoista ja tarjouksista. En kai sentään niin hölmö ole että tilaisin heiltä jotain lisää, kun ei aikaisempiakaan toimituksia toimiteta! Pysykää erossa tästä firmasta! Toivoin kovasti että tämä uusi omistaja olisi hallinnut asiakaspalvelun edeltäjäänsä paremmin, mutta yhtä törppö tuntuu sekin olevan.

• epätoivoista
        kiukuttaa kirjoitti:

Ärsyttää kun tilaamaani kuvakirjaa ei näy eikä kuulu (tilasin elokuun alussa), eikä firma viitsi edes vastata viesteihini. Samaan aikaan he kuitenkin laittavat joka viikko sähköpostiini mainoksia uusista kampanjoista ja tarjouksista. En kai sentään niin hölmö ole että tilaisin heiltä jotain lisää, kun ei aikaisempiakaan toimituksia toimiteta! Pysykää erossa tästä firmasta! Toivoin kovasti että tämä uusi omistaja olisi hallinnut asiakaspalvelun edeltäjäänsä paremmin, mutta yhtä törppö tuntuu sekin olevan.

Eivät vastaa edes sähköpostikyselyihin kun kyselee tilauksen perään,joka tehty kolme kuuukautta sitten.Taitavat ottaa enemmän tilauksia kun pystyvät tekemään ja jonot sen kun kasvavat.Ei kannata ainakaan mitään joululahjatilauksia tältä firmalta tilata!!!

• Tosi-aan
        epätoivoista kirjoitti:

Eivät vastaa edes sähköpostikyselyihin kun kyselee tilauksen perään,joka tehty kolme kuuukautta sitten.Taitavat ottaa enemmän tilauksia kun pystyvät tekemään ja jonot sen kun kasvavat.Ei kannata ainakaan mitään joululahjatilauksia tältä firmalta tilata!!!

Tosi hyvää mainosta, kun eivät edes kyselyihin vastaa! Onneksi en ole euroakaan rahaa tohon lafkaan laittanut.
        Mulla tilaus ollut sisällä "vasta" kuukauden, ekan kirjan tilasin 29.9. ja toisen 30.9. Eka tuli viikon sisään, mutta toka junnaa siinä kohdassa 1: olemme saaneet kuvat ja maksun :(
        Tosi kivaa nuoremmalle tyttärelle kun se jäänee nyt ilman omaa kuvakirjaa, vanhempi omansa sai.
        Toi ei ole mikään kelvollinen selitys että on kiire ja tilauksia tullut enemmän kuin pystyvät tekemään. Vähintäänkin kyselyihin pitäisi pystyä vastaamaan, tai sitten sivuilla voisi olla väliaikatietoja että nyt tehdään päivämäärällä xx.xx.2010 saapuneet tilaukset.
        Jättäisivät yhden viikkomainoksen lähettämättä ja sen tilalla pahoitteluviesti viivästymisestä ja jotain arvioitua valmistumisaikaa.
        Kummasti silloin 29.9:kö ei ole ollut ruuhkaa, kun ekan kirjan tilasin? Harmi kun kuvien valitseminen oli niin hidasta ja työlästä, niin en jaksanut molempia kirjoja silloin 29.9. tilata :(

• TH
        Tosi-aan kirjoitti:

Tosi hyvää mainosta, kun eivät edes kyselyihin vastaa! Onneksi en ole euroakaan rahaa tohon lafkaan laittanut.
        Mulla tilaus ollut sisällä "vasta" kuukauden, ekan kirjan tilasin 29.9. ja toisen 30.9. Eka tuli viikon sisään, mutta toka junnaa siinä kohdassa 1: olemme saaneet kuvat ja maksun :(
        Tosi kivaa nuoremmalle tyttärelle kun se jäänee nyt ilman omaa kuvakirjaa, vanhempi omansa sai.
        Toi ei ole mikään kelvollinen selitys että on kiire ja tilauksia tullut enemmän kuin pystyvät tekemään. Vähintäänkin kyselyihin pitäisi pystyä vastaamaan, tai sitten sivuilla voisi olla väliaikatietoja että nyt tehdään päivämäärällä xx.xx.2010 saapuneet tilaukset.
        Jättäisivät yhden viikkomainoksen lähettämättä ja sen tilalla pahoitteluviesti viivästymisestä ja jotain arvioitua valmistumisaikaa.
        Kummasti silloin 29.9:kö ei ole ollut ruuhkaa, kun ekan kirjan tilasin? Harmi kun kuvien valitseminen oli niin hidasta ja työlästä, niin en jaksanut molempia kirjoja silloin 29.9. tilata :(

Ihan samaan tapahtunut mulle. Idofromin kuponkia käytin ja vaivalla tein kuvakirjan jonka latasin 16.8. Mitään ei ole kuulunut, kyselyihin ei vastata (noin 10 kpl) ja tilaus on juuttunut kohtaan olemme saaneet tilauksesi ja maksusi...
        En todellakaan suosittele kenellekkään kyseistä firmaa!

Ifolor tekee hienoja a4 landscape kirjoja kanssa ja nopsaan. Kertaakaan ei ole tarvinnut valittaa heille mistään kun kaikki toimii!

• Harmistunut

Ei minulla makeispuolelta ole kokemusta MUTTA Mustista ja Mirristä (eläintarvikeliike) sain samanlaisen lahjakortin. Ensimmäinen kirja vuosi sitten ihan ok, kahden viikon aikana MUTTA nyt kun tilasin syyskuun loppuun mennessä kirjan niin eipä tullutkaan. Tuli tehtyä peijoonan iso työ ja ilman mitään. Tic Tacilla on ilmeisesti vaihtunut omistaja, mutta sen ei pitäisi olla sen syy miksi lahjakorttia ei voi käyttää???? Eivät edes viitsi vastata vaikka olen laittanut ainakin 4 viestiä, missä viipyy kirja. En uskalla kyllä tilata mitään tuolta jos toimivat näin, saatikka sitten ostaa lahjakorttia heiltä.

• idoform-kamppis

Hyvä vastaanottaja,

Olet tilannut kuvakirjan « Ilmainen kuvakirja » -tarjouskampanjan yhteydessä. Valitettavasti emme voi lähettää tilaustasi sinulle.

TicTacPhoto-merkin omistanut yhtiö Kordell & Kordell meni konkurssiin 31. elokuuta 2010, joka johtui osittain sen jakelijan Heximin tekemästä konkurssista. Hexim oli yllä olevan tarjouskampanjan järjestäjä. Maksukyvytön Hexim ei ole kyennyt noudattamaan Kordell & Kordell -yrityksen sopimiaan taloudellisia velvoitteitaan.

Kordell & Kordell on yrittänyt toimittaa mahdollisimman monta tilausta omalla kustannuksellaan. Se ei ole kuitenkaan kyennyt toimittamaan kaikki tilattuja tuotteita, sillä erilaisten tarjouskampanjoiden yhteydessä on tilattu yli 40 000 ilmaista kuvakirjaa.

Hemera Photo SPRL -yritys osti TicTacPhoto-merkin 6. syyskuuta 2010. Hemera Photo -yrityksellä ei ole minkäänlaisia laillisia velvoitteita Kordell & Kordell -yrityksen aikana tehtyjen tilausten tuottamiseen ja toimittamiseen. Siitä huolimatta yritys on yrittänyt viimeisen kuuden kuukauden aikana löytää ratkaisun kaikkien tilausten toimittamiseksi, tuloksetta.

Koska emme voi tukea näin suuria taloudellisia kustannuksia, tarjoamme sinulle 50 % alennuksen kuvakirjastasi. Tällä tavoin voimme kattaa osan tuotantokuluista ja tyydyttää suurimman osan asiakkaistamme tarpeet.

Haluatko tilata kuvakirjasi 50 % alennuksella?
      Alennuskoodisi: xxxxxxxx
      Viimeinen voimassaolopäivä: 15. toukokuuta 2011
      Voimassa ainoastaan tilauksellesi xxxxxxx
      Tuote: xxxxxxxxxx

Tilaa kuvakirjasi klikkaamalla tästä: Tilaan kuvakirjani.

Huomio
      Tarjous on voimassa ainoastaan kuvakirjalle, joka on tilattu xx/xx/xxxx
      Tilauksesi on vielä tallessa palvelimillamme, mutta se poistetaan lopullisesti 15. toukokuuta 2011. Et voi käyttää tarjousta 15. toukokuuta 2011 jälkeen.
      Jos olet ostanut lisävaihtoehtoja ennen 7. syyskuuta 2010, emme voi maksaa siihen käyttämääsi summaa takaisin. Summa on maksettu Kordell & Kordell -yritykselle. Emme myöskään voi hyvittää summaa samanarvoisen alennuskoodin muodossa.
      Jos olet tehnyt maksusuorituksen 7. syyskuuta 2010 jälkeen etkä halua ostaa kuvakirjaasi 50 % alennuskoodilla, me maksamme sinulle takaisin jo maksamasi summan. Tee takaisinmaksupyyntö englanniksi klikkaamalla tästä.
      Yhteyslomakkeen kautta lähettämäsi viestit, jotka koskivat tilauksesi tilaa on suljettu automaattisesti.

Älä vastaa tähän sähköpostiviestiin, sillä viestiin vastatut viestit eivät tule perille.

Ystävällisin terveisin,

Hemera Photo

• CarlFatser

Mitä tästä opimmme kun makeisala ulkoistaa alihankintana jotain hauskaa? Joka ei liity omaan osaamisalaan.
      Ei jää ainoksi tapaukseksi Suomessa tulevaisuudessa kun moka on tapahtunut
      jo ennen tilausta.
      Tää fyrkan välistäveto ja rahanahneus aiheuttaa viellä pahaa.

• Paras-tapa

Laittakaa Fazer poikottiin.
      Kertokaa kaikille nettisivustoille tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3276
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe