seksi vankilassa?

utelias vaan

Oletko ollut lusimassa? Miten hoidit seksitarpeet?

12

3876

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tauno. L

kuins vietit? kerro vapaasti. sana on vapaa.()?

• 20

On vangilla lomat 3vrk/kuukaudessa ja ne voi pilkkoa ja sitten on tapaamiset vankilassa siis perhehuone.

• (kaikkia seitsemää) perhetapaamisissa 1-2 x kk;ssa

• sweet emotion

miehen vaimo vai?

• Anonyymi

Oli aika nostaa tämäkin 10- vuotta vanha aloitus!

• Anonyymi

Olin juuri eronnut jäin puille paljaille mieheni osasi paperi hommat, tuli velkaa ja velkaa ja sakkoja päätin että en maksa ja sani linnaa neljä kuukautta. Olin vasta 25 vuotias ei kä aikaisempaa rikostaustaa. Vankilan kuulusteluissa olin rauhallinen kerroin tapahtumat ja että haluan olla rauhassa ja tämä passaa. Vankilan esimies oli puolellani sen verran että kuiskas saat hyvän sellikaverin. Odottelin kaveria se oli juuri 18 vuotta täyttänyt harhaanjohdettu tyttö Miia. Teimme päivät mitä oli sovittu Miia oli mukava olin olllut jo melkein kuukauden kun alkoi tuntua yöllä kummallisesta, katsoin Miian pyllyä ja aloin aina runkata hiljaa. Tuli Miian kanssa puhetta seksistä pillahti itkuun pyysin kainaloon ja hyväilin sievästi vartaloa, sanoin olet ihana ihan tavallinen Miia katsoi niin olenkin tunsin että vapisee vähän Miia sanoi en ole pitkään aikaan ollut kenenkään lähellä molemmat alkoi kiihottua katsoin Miia ja suudeltiin se oli lämmin ailahdus, halattin ja suudeltiin.
      Seuraavana iltana Miia tuli heti yöllä viereen ja kosketteli rintoja kuiskasin ime ime nautin kun rintani sai kosketusta Miia nousi ylemmäs maistoin sen rintoja ne oli suipot ja kiinteät pikku hiljaa koskketeltiin toisia housun sisältä , ensimmäinen toisen kosketus oli ihanaa.
      Kolmentena yönä halusin nuolla Miiaa ei ollut kukaan nuollut saati sitten nainen en minäkään naista ollut nuollut. Iho oli lämmin ja tuoksu naisellinen tunsin kuinka toinen haluaa oli mieletön olo kun tunsi toisen orgasmin, itse sain heti samallaisen Miian antamana. Sain lesboseksiä melkein joka päivä.
      Vartija Maarit sanoi olette rakastuneita sen näkee ja tuntee kaikessa, pyysi kerran huoneeseensa ja antoi paksun dildon hymyili voitte tarvita, löysit sen jostain.
      Yllätin Miian kun olin nuollut orgasmin lähelle työnnin sisään ja virtaa päälle kyllä vartalo oli hurjana sitä pommitusta kesti hyvin halatiin ja katsottiin paksua dildoa molemmat imi sitä odotin innolla sitä itselle sain suuta pitkään ja sitten sisään sain tärisyttäviä orgasmeja. Seuraavana iltana Miia sanoi sinä olet parempi kuiskasin niin sinäkin silloin tiesin voin olla hyväkin lesbo. Siviilissä en ollut ennenkuin Miia pääsi linnasta oltiin koko yö ennekuin meni vanhemmilleen.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe