Lesbon katse

LadyLigeia

Niinhän se taitaa olla, että lesbot (kuten homoseksuaalit yleensäkin) tunnistaa lähes poikkeuksetta silmistä ja heidän tavastaan katsoa samaa sukupuolta. Kun olen kiinnittänyt huomiota sekä tuntemieni lesbojen että "julkkisten" silmiin, niin kaikissa niissä on jotakin samaa. Sen huomaa jo pelkistä valokuvistakin. Olen yrittänyt miettiä, mitä tuo jokin on. Ehkäpä jonkinlaista pistävyyttä katseessa.. erityistä syvyyttä? En osaa sanoa. Jostain syystä minua on alkanut vaivata se, etten osaa määritellä sitä "jotakin" riittävän tarkkaan : D En siis tarkoita heidän tapaansa katsoa naista, vaan pelkästään heidän _silmiään_.

Miten te sen määrittelisitte?

76

6549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Olen täysin samaa mieltä. Mielestäni heillä on jokin sellainen syvyys siinä katseessa...

      • silmätsielunpeili

        Se syvyys katseessa on naisen kaipuuta.Se se on!
        Katse on jotenkin intensiivisempi.Mä ainakin menen hämilleni kun sellaisen katseen kohtaan.Se on ihana katse kyllä:)


    • somesaypotato

      erilainen siksi koska siihen sisältyy niin plajon enempi infoa kuin ns heteron katseeseen. Heteron ei tarvitse "kysyä" mitään katseessa eikä kertoa. Siksi he ylensä vain katsovat kuin lehmä uutta porttia, mutta lesbot taas viestivät tuhat asiaa katseessa ja siksi, siksi se katse on enemmän ja myös samalla salaperäisempi.

      • silmät_

        Hienosti tulkittu


      • Uusi portti
        silmät_ kirjoitti:

        Hienosti tulkittu

        melko tökerösti tulkittu.


      • silmät sielun peili
        Uusi portti kirjoitti:

        melko tökerösti tulkittu.

        Miten mä rakastankaan niitä pitkiä salaperäisiä katseita...
        Tämä on ihan totta. Lesbon katse on tosiaankin intensiivisempi. Ja siihen vielä pieni hymy tai kulmien kohotus niin tämä tyttö on myyty!


      • taikatuuh
        silmät sielun peili kirjoitti:

        Miten mä rakastankaan niitä pitkiä salaperäisiä katseita...
        Tämä on ihan totta. Lesbon katse on tosiaankin intensiivisempi. Ja siihen vielä pieni hymy tai kulmien kohotus niin tämä tyttö on myyty!

        mutta kun katsot suoraan sisälleni, haluan huutaa: mitä mietit? mitä ajattelet? sano, niin annan kaiken!


    • toinen sinisilmä

      Todellakin lesbon katseessa on sitä jotain. Varsinkin sinun. Sinulla on niin kauniit suuret siniset silmät, että haluaisin tuijotella niitä, vaikka lopun elämääni.

      • fyui

        Entäs Biseksuaalin katse?

        Musta tuntuu että sen katseen "huomaa" jos jo on tietoinen toisen lesboudesta tai haluaa riittävän kovasti huomata sen.


      • ILookAtYou
        fyui kirjoitti:

        Entäs Biseksuaalin katse?

        Musta tuntuu että sen katseen "huomaa" jos jo on tietoinen toisen lesboudesta tai haluaa riittävän kovasti huomata sen.

        Mä olen bi ja mielestäni katson naisia eritavalla kuin hetero naiset. Rakastan silmiin katsomista muutenkin. Ja kun toinen vastaa syvälle katseella katseeseesi tuntuu se uskomattoman hyvältä :)
        Joskus menee vähän hämilleen, joskus vain hymyilee kuin viimeistä päivää. Katse voi kertoa niin paljon...


      • Aina entäs te!!
        fyui kirjoitti:

        Entäs Biseksuaalin katse?

        Musta tuntuu että sen katseen "huomaa" jos jo on tietoinen toisen lesboudesta tai haluaa riittävän kovasti huomata sen.

        "Entäs Biseksuaali katseet", teillä on Bipalsta!!!

        Miks tänne aina Bi-juttuja, kun voitte sille kuuluvalla palstallakin jutella Bi-juttujanne.
        Avatkaa oma Bi-katse juttunne sinne, pliis.

        Eikä mitään marinaa etten minä sais tästä huomauttaa.Tää on kuitenkin lesbo-palsta ja sillä hyvä.


      • pwmdjt
        fyui kirjoitti:

        Entäs Biseksuaalin katse?

        Musta tuntuu että sen katseen "huomaa" jos jo on tietoinen toisen lesboudesta tai haluaa riittävän kovasti huomata sen.

        Bissen katse harittaa...


      • fyui
        Aina entäs te!! kirjoitti:

        "Entäs Biseksuaali katseet", teillä on Bipalsta!!!

        Miks tänne aina Bi-juttuja, kun voitte sille kuuluvalla palstallakin jutella Bi-juttujanne.
        Avatkaa oma Bi-katse juttunne sinne, pliis.

        Eikä mitään marinaa etten minä sais tästä huomauttaa.Tää on kuitenkin lesbo-palsta ja sillä hyvä.

        Pointtini biseksuaalin katseesta liittyi siihen kuin aikaisemmin tässä on sanottu että lesbokatse on naisenkaipuuta tai jonkinlaista salaperäistä viestiä naisille että on naistennainen. Ja miksi lesbokatseessa näkyisi että pitää naisista jos ei bissen katseessa sitä näe.

        ps. olen lesbo


      • vitsi tai sitten ei
        pwmdjt kirjoitti:

        Bissen katse harittaa...

        Binainen kävelee helteisenä aamupäivänä kaupungilla.
        Vastaan kävelee kadun oikeaa puolta nainen lyhyessä kesämekossa.Naisen sääret ovat kauniisti ruskettuneet ja binaisen ihaileva katse nuolee niitä,korot kopisevat katuun.Mekko nuolee kiinteää vartaloa ja mekon yläosa on "antava".
        Lantion kaari on ihailtava.Ohuen mekon läpi voi havaita että naisella on vain pienet stringit mekon alla.
        Lantion kaari keinuu viettelevästi ja pyytää suorastaan kävelemään rinnalla ja pitämään kättä kevyesti lantiolla.

        Kadun vasenta puolta vastaan kävelee komea ja pitkä mies.Mies on heittänyt paitansa rennosti toisen olkansa päälle.Hartiat on leveät ja rinta vahva.Vatsalihakset erottuvat selvästi ja puoleen sääreen ulottuvien shortsien kaulus on matala.Kaunis viiva kulkee alavatsaa pitkin napaa kohti, katse vaeltaa kuin vahingossa alemmas sinne minne "viiva" johdattaa pullottavaa etumukseen.
        Miehen vahvat kädet heiluvat rennosti kävelyn tahdissa.Ne pistävät kuvittelemaan miltä ne tuntuisivat ympärilläsi, hyväilemässä rintojasi ja koko vartaloasi.

        Tämän kaiken Binainen näkee samaan aikaa päätään kääntämättä.
        Harittaako hänen silmänsä?


      • ...

        Ei kai vaan ole kyse samaisesta naisesta, jolla on suuret siniset silmät? Hänen silmiin todellakin haluaisin uppoutua. Sitä lämpöä, joka hänen katseessa on, ei löydä usein. On ainutlaatuinen!


      • _______
        ... kirjoitti:

        Ei kai vaan ole kyse samaisesta naisesta, jolla on suuret siniset silmät? Hänen silmiin todellakin haluaisin uppoutua. Sitä lämpöä, joka hänen katseessa on, ei löydä usein. On ainutlaatuinen!

        Valtaosalla suomalaisista on siniset silmät. Eli sehän saatan olla vaikka minä ;)


      • bisseä
        pwmdjt kirjoitti:

        Bissen katse harittaa...

        nauttineen katse harittaa


    • Paskan Jauhantaa

      Mutta senhän te täällä osaatte. Siinäkin on jotain hyvin erityistä syvyyttä, tuleehan se, sieltä.

      • minävain.

        Mä olen bi enkä pysty enää kuvittelemaan itseäni miehen kanssa. Romanttinen ilta miehen kanssa tuntuu vastenmieliseltä.
        Miksi sanon itseäni sitten bi-seksuaaliksi? Koska olen ollut miesten kanssa JOSKUS ja seurustellutkin miehen kanssa huonoin tuloksin. Saatan myös katsoa hyvännäköistä miestä, mutta se jää sille tasolle. Miehet eivät kiinnosta minua. Naisten kanssa kaikki on syvällisempää, salaperäisempää ja kauniimpaa (joskin myös välillä melko myrskyisääkin suurien tunteiden takia) Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja kavereita, mutta ihastun ja rakastun naisiin. Bi tai lesbo, pystyn kuvittelemaan itseni vain naisten kanssa.

        Mielestäni olen erittäin oikeutettu tälle palstalle.


      • niin lesboa että
        minävain. kirjoitti:

        Mä olen bi enkä pysty enää kuvittelemaan itseäni miehen kanssa. Romanttinen ilta miehen kanssa tuntuu vastenmieliseltä.
        Miksi sanon itseäni sitten bi-seksuaaliksi? Koska olen ollut miesten kanssa JOSKUS ja seurustellutkin miehen kanssa huonoin tuloksin. Saatan myös katsoa hyvännäköistä miestä, mutta se jää sille tasolle. Miehet eivät kiinnosta minua. Naisten kanssa kaikki on syvällisempää, salaperäisempää ja kauniimpaa (joskin myös välillä melko myrskyisääkin suurien tunteiden takia) Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja kavereita, mutta ihastun ja rakastun naisiin. Bi tai lesbo, pystyn kuvittelemaan itseni vain naisten kanssa.

        Mielestäni olen erittäin oikeutettu tälle palstalle.

        Mutta kysymys onkin siitä, että te binaiset voitte pitää "Bi näkökannat" omana tietonanne, tai jutella niistä Bipalstalla.Muuten mun puolesta olette tervetulleita naisia rakastavina naisina tottakai.
        Jutellaan me vaan naisista, eikä sekoteta miehiä niihin millään lailla:) Eihän niitä jaksa erkkikään;))


      • ...
        minävain. kirjoitti:

        Mä olen bi enkä pysty enää kuvittelemaan itseäni miehen kanssa. Romanttinen ilta miehen kanssa tuntuu vastenmieliseltä.
        Miksi sanon itseäni sitten bi-seksuaaliksi? Koska olen ollut miesten kanssa JOSKUS ja seurustellutkin miehen kanssa huonoin tuloksin. Saatan myös katsoa hyvännäköistä miestä, mutta se jää sille tasolle. Miehet eivät kiinnosta minua. Naisten kanssa kaikki on syvällisempää, salaperäisempää ja kauniimpaa (joskin myös välillä melko myrskyisääkin suurien tunteiden takia) Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja kavereita, mutta ihastun ja rakastun naisiin. Bi tai lesbo, pystyn kuvittelemaan itseni vain naisten kanssa.

        Mielestäni olen erittäin oikeutettu tälle palstalle.

        Mä olen ollut miesten kanssa nuoruudessa, mutta kutsun kyllä itseäni lesboksi, koska en pysty tosissani rakastumaan kuin naiseen. Se, että on ollut joskus jonkun kanssa, ei vielä kerro mitään, vaan se että onko oikeasti tuntenut mitään vain ei.

        Toi juttu bi-naisen katseesta oli kyllä hauska, mutta muuten en ymmärrä, miksi täällä lesbopalstalla täytyy bisseasioista kirjoitella, hus hus pois, bissenaiset tuonne bo-palstalle, tämä on lesbojen palsta.


      • jfdhjfjkf
        ... kirjoitti:

        Mä olen ollut miesten kanssa nuoruudessa, mutta kutsun kyllä itseäni lesboksi, koska en pysty tosissani rakastumaan kuin naiseen. Se, että on ollut joskus jonkun kanssa, ei vielä kerro mitään, vaan se että onko oikeasti tuntenut mitään vain ei.

        Toi juttu bi-naisen katseesta oli kyllä hauska, mutta muuten en ymmärrä, miksi täällä lesbopalstalla täytyy bisseasioista kirjoitella, hus hus pois, bissenaiset tuonne bo-palstalle, tämä on lesbojen palsta.

        Bi-palstaa sivu silmällä seuranneena en yhtään ihmettele miksi bi-naiset tulevat tänne...
        Mua ei häiritse ainakaan.


      • minuakaan.
        jfdhjfjkf kirjoitti:

        Bi-palstaa sivu silmällä seuranneena en yhtään ihmettele miksi bi-naiset tulevat tänne...
        Mua ei häiritse ainakaan.

        Paitsi että kunhan eivät puhu bissejuttujaan ja korosta olevansa biseksuaaleja.Tai mikä vielä pahempaa, tule tänne selittelemään "onnellista heteroliittoaan ja kuitenkin naisen kaipuutaan" aaargh!


      • näinjuuu
        minävain. kirjoitti:

        Mä olen bi enkä pysty enää kuvittelemaan itseäni miehen kanssa. Romanttinen ilta miehen kanssa tuntuu vastenmieliseltä.
        Miksi sanon itseäni sitten bi-seksuaaliksi? Koska olen ollut miesten kanssa JOSKUS ja seurustellutkin miehen kanssa huonoin tuloksin. Saatan myös katsoa hyvännäköistä miestä, mutta se jää sille tasolle. Miehet eivät kiinnosta minua. Naisten kanssa kaikki on syvällisempää, salaperäisempää ja kauniimpaa (joskin myös välillä melko myrskyisääkin suurien tunteiden takia) Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja kavereita, mutta ihastun ja rakastun naisiin. Bi tai lesbo, pystyn kuvittelemaan itseni vain naisten kanssa.

        Mielestäni olen erittäin oikeutettu tälle palstalle.

        Mulla on täysin sama tilanne. ja anteeksi vaan lesbot, mutta ei siellä bi-palstalla jaksa pyöriä ku siellä on vaa seksuaali-identiteettiään ihmetteleviä naisia joilla on poika-ystävä ja nais-ihastus.


    • cd

      Minä en edelleenkään ymmärrä MISTÄ ja MITEN sen katseen huomaa ja tuntee?? Siis kysyn ja ihmettelen tätä ihan ystävälliseen sävyyn. ;) Koska en vieläkään käsitä sitä, tai enkö sitten vain ole ikinä vielä kohdannut sellaista katsetta. Mutta kun itselläni ainakin on tapana ruveta myös "kuvittelemaan" kaikenlaista jos olen ihastunut, siis asioita jotka eivät todennäköisesti tarkoita yhtään mitään, ja kuvittelen juurikin että tuon henkilön katseessakin olisi joskus jotain erikoista vaikkei kuitenkaan varmastikaan ole, vaan se on vaan toiveajattelua jonka ihastuksissani vain kuvittelen näkeväni. :P

      • cd

        Ja piti vielä jatkaa etten myöskään erota "syvyyttä" tai intensiivisyyttä katseessa. Tai en oikein sisäistä sitä, mitä sillä tarkoitetaan. Tai olenko vain niin hölmö. :D


      • eyess
        cd kirjoitti:

        Ja piti vielä jatkaa etten myöskään erota "syvyyttä" tai intensiivisyyttä katseessa. Tai en oikein sisäistä sitä, mitä sillä tarkoitetaan. Tai olenko vain niin hölmö. :D

        Oli "lesbon-katsetta" oikeasti olemassa tai ei niin kyllä sen tietää milloin katse on sellainen intensiivinen. Se värisyttää, saa hölmistymään (punastumaan), ihastumaan, hymyilemään.
        Kaipaavan katseen tunnistaa. Se on surullinen, mutta veikeä, rakastava, syvä ja pitkä. Silmät kertovat niin paljon. Ilon, surun, ikävän, rakkauden...
        Ihastuksissaan saattaa kuvitella kaikenlaista, se on aivan totta. Katseen voi tulkita väärin.
        Mutta useamman kerran jaettu syvä katse, siitä voi tulkita paljon :)


      • Lenita
        eyess kirjoitti:

        Oli "lesbon-katsetta" oikeasti olemassa tai ei niin kyllä sen tietää milloin katse on sellainen intensiivinen. Se värisyttää, saa hölmistymään (punastumaan), ihastumaan, hymyilemään.
        Kaipaavan katseen tunnistaa. Se on surullinen, mutta veikeä, rakastava, syvä ja pitkä. Silmät kertovat niin paljon. Ilon, surun, ikävän, rakkauden...
        Ihastuksissaan saattaa kuvitella kaikenlaista, se on aivan totta. Katseen voi tulkita väärin.
        Mutta useamman kerran jaettu syvä katse, siitä voi tulkita paljon :)

        laitumel olevan .lehmän katse ruskeine vedestävine silmineen. Vihdoinki vapaaana pellolla


      • ...
        eyess kirjoitti:

        Oli "lesbon-katsetta" oikeasti olemassa tai ei niin kyllä sen tietää milloin katse on sellainen intensiivinen. Se värisyttää, saa hölmistymään (punastumaan), ihastumaan, hymyilemään.
        Kaipaavan katseen tunnistaa. Se on surullinen, mutta veikeä, rakastava, syvä ja pitkä. Silmät kertovat niin paljon. Ilon, surun, ikävän, rakkauden...
        Ihastuksissaan saattaa kuvitella kaikenlaista, se on aivan totta. Katseen voi tulkita väärin.
        Mutta useamman kerran jaettu syvä katse, siitä voi tulkita paljon :)

        Olen just ihastunut tuommoiseen..Mahtaakohan se olla naisiin päin..(?) Surulliset silmät, syvä katse, kuitenkin veikeää pilkettä ja toisinaan ihana hymy, jossa ripaus surumielisyyttä;) Jotakin kaipuuta siinä katseessa:) Oiskohan se naisen kaipuuta (?)


      • ja sitten
        Lenita kirjoitti:

        laitumel olevan .lehmän katse ruskeine vedestävine silmineen. Vihdoinki vapaaana pellolla

        kun ne joutuu syksyllä navettaan pieniin karsinoihin kiinni(vai miksä niitä sanotaan.Kamalan ahtaita koloja seistä ja makaa kuitenki).
        Ni voi sitä tyhjyyttä niitten katseissa:(


      • lohanna
        ... kirjoitti:

        Olen just ihastunut tuommoiseen..Mahtaakohan se olla naisiin päin..(?) Surulliset silmät, syvä katse, kuitenkin veikeää pilkettä ja toisinaan ihana hymy, jossa ripaus surumielisyyttä;) Jotakin kaipuuta siinä katseessa:) Oiskohan se naisen kaipuuta (?)

        Kyllä se on vaan niin, että bissen ja lesbon katseen vaan tunnistaa itse samanlainen - mietin pitkään sitä, mikä siinä on, että en ole koskaan ollut väärässä ihmisten suhteen jotka ovat paljastuneet ennen pitkää naisista pitäviksi naisiksi :) Em.ihmisen katse on tosiaan intensiivisempi kuin heteron katse ja siinä on sellainen "pehmeä" vivahde - se, mikä kaikista eniten kiinnostaa lesbojen ja bissenaisten katseissa, on se, että siihen tulee vielä lisäksi sellainen "nopea" vielä em pehmeyttä pehmeämpi "vivahde" joillakin kun katsoo heitä silmiin... Mietin, että minkälainen ajatus sen saa aikaseksi ;) kiehtoo aivan älyttömästi tuo asia, sen katseen kun saa niin tietää varmasti, että toinen pitää ja haluaisi jotain enemmän...  


      • apuva56

        ku määkään en ny tajua.siis valaiskaa ny mua poloa.katsooko lesspot ja biit aina naisia tietyllä tavalla vai vain simmosta kiinostavaa typyä,sillai intensiivisesti,pitkään jne.antakaa ny vinkkiä et osaa tämäkin muori alkaa opetteleen tän jalon tairon.


      • lohanna
        apuva56 kirjoitti:

        ku määkään en ny tajua.siis valaiskaa ny mua poloa.katsooko lesspot ja biit aina naisia tietyllä tavalla vai vain simmosta kiinostavaa typyä,sillai intensiivisesti,pitkään jne.antakaa ny vinkkiä et osaa tämäkin muori alkaa opetteleen tän jalon tairon.

        kyllä mulle on käyny niin, et oon myös bongannu ne lesbot ja biit, jotka ei oo ollu musta mitenkään kiinnostuneita (siis mm. työkaverit jotka on ollu ihan vaan työkavereita eikä siinä ole ollut sen kummempaa...) Ainii, ja olihan yks sellanen tapaus kerran tässä lähinurkilla yhes kaupas ku tiesin, että sitä pyörittää yks lesbonainen - hän ei tiennyt mitä mä oon ja kerran sitten kävin ko. liikkees... Katseet kun kohtas ni jäätiin sitten tapittaa toisiimme pitemmäks ajaks eikä väistetty toisiamme siinä.. Seuraaval kerral ku tulin liikkeeseen ni ko. nainen ei kattonu mua silmiin ku vilkasten nopeesti ja siirtäen katseensa aina muualle kun asioitiin toistemme kanssa ... Mitähän mun silmistä näkyi silloin.. heh :D (ja siis mä en ole kiinnsotunut ainakaan tästä naisesta "sillee" :))


      • LadyLigeia
        lohanna kirjoitti:

        kyllä mulle on käyny niin, et oon myös bongannu ne lesbot ja biit, jotka ei oo ollu musta mitenkään kiinnostuneita (siis mm. työkaverit jotka on ollu ihan vaan työkavereita eikä siinä ole ollut sen kummempaa...) Ainii, ja olihan yks sellanen tapaus kerran tässä lähinurkilla yhes kaupas ku tiesin, että sitä pyörittää yks lesbonainen - hän ei tiennyt mitä mä oon ja kerran sitten kävin ko. liikkees... Katseet kun kohtas ni jäätiin sitten tapittaa toisiimme pitemmäks ajaks eikä väistetty toisiamme siinä.. Seuraaval kerral ku tulin liikkeeseen ni ko. nainen ei kattonu mua silmiin ku vilkasten nopeesti ja siirtäen katseensa aina muualle kun asioitiin toistemme kanssa ... Mitähän mun silmistä näkyi silloin.. heh :D (ja siis mä en ole kiinnsotunut ainakaan tästä naisesta "sillee" :))

        Olen jo pitkään ollut rakastunut erääseen naiseen, jonka uskon olevan myös lesbo. Tilanne/"asetelma" vain on sellainen, etten voi paljastaa tunteitani. En ole nähnyt häntä vähään aikaan, mutta aikaisemmin hän katseli minua kovinkin usein (ellen sitten vain kuvitellut koko juttua). Hän katsoi jotenkin pitempään kuin muut, usein hieman kysyvästi...Ja olin huomaavinani myös nuo muut seikat mitä onkin jo mainittu: veikeä pilke, surumieliset silmät ja pehmeä hymy.. Mutta en osaa todellakaan sanoa, että onko hän minusta kiinnostunut. Ikäerokin on melko suuri. Pelkään kuvitelleeni kaiken voimakkaiden tunteitteni vuoksi :/

        Mutta hän oli ensimmäinen ihminen, joka tuntui todella katsovan minua. Huoh.


      • 6+4
        LadyLigeia kirjoitti:

        Olen jo pitkään ollut rakastunut erääseen naiseen, jonka uskon olevan myös lesbo. Tilanne/"asetelma" vain on sellainen, etten voi paljastaa tunteitani. En ole nähnyt häntä vähään aikaan, mutta aikaisemmin hän katseli minua kovinkin usein (ellen sitten vain kuvitellut koko juttua). Hän katsoi jotenkin pitempään kuin muut, usein hieman kysyvästi...Ja olin huomaavinani myös nuo muut seikat mitä onkin jo mainittu: veikeä pilke, surumieliset silmät ja pehmeä hymy.. Mutta en osaa todellakaan sanoa, että onko hän minusta kiinnostunut. Ikäerokin on melko suuri. Pelkään kuvitelleeni kaiken voimakkaiden tunteitteni vuoksi :/

        Mutta hän oli ensimmäinen ihminen, joka tuntui todella katsovan minua. Huoh.

        Saako kysyä, millainen ikäero on melko suuri?


      • m
        LadyLigeia kirjoitti:

        Olen jo pitkään ollut rakastunut erääseen naiseen, jonka uskon olevan myös lesbo. Tilanne/"asetelma" vain on sellainen, etten voi paljastaa tunteitani. En ole nähnyt häntä vähään aikaan, mutta aikaisemmin hän katseli minua kovinkin usein (ellen sitten vain kuvitellut koko juttua). Hän katsoi jotenkin pitempään kuin muut, usein hieman kysyvästi...Ja olin huomaavinani myös nuo muut seikat mitä onkin jo mainittu: veikeä pilke, surumieliset silmät ja pehmeä hymy.. Mutta en osaa todellakaan sanoa, että onko hän minusta kiinnostunut. Ikäerokin on melko suuri. Pelkään kuvitelleeni kaiken voimakkaiden tunteitteni vuoksi :/

        Mutta hän oli ensimmäinen ihminen, joka tuntui todella katsovan minua. Huoh.

        Minulla on niin samanlainen tarina. Ihan hämmästyin kun luin tuon. Meillä ikäero on oikeasti melkoinen, reilu 20 vuotta. (Ollaan molemmat aikuisia) Toinen piti minua niin erityisenä. Yllättäen kaikki vain loppui. Mutkien kautta olen kuullut hänen kaipailevan perääni, mutta tilanteet oli vain sellaisia ettei niissä tunteiden paljastaminen olisi tullut kysymykseenkään. :/
        Onko sinulla mahdollisuutta vielä nähdä ko henkilöä? Joskus kannattaa ottaa riski ja ainakin yrittää kertoa tunteista. Ei siinä häviä mitään. Itseäni harmittaa aivan kauheasti kun ei muka tullut mitään tilaisuutta puhua.


      • n322
        LadyLigeia kirjoitti:

        Olen jo pitkään ollut rakastunut erääseen naiseen, jonka uskon olevan myös lesbo. Tilanne/"asetelma" vain on sellainen, etten voi paljastaa tunteitani. En ole nähnyt häntä vähään aikaan, mutta aikaisemmin hän katseli minua kovinkin usein (ellen sitten vain kuvitellut koko juttua). Hän katsoi jotenkin pitempään kuin muut, usein hieman kysyvästi...Ja olin huomaavinani myös nuo muut seikat mitä onkin jo mainittu: veikeä pilke, surumieliset silmät ja pehmeä hymy.. Mutta en osaa todellakaan sanoa, että onko hän minusta kiinnostunut. Ikäerokin on melko suuri. Pelkään kuvitelleeni kaiken voimakkaiden tunteitteni vuoksi :/

        Mutta hän oli ensimmäinen ihminen, joka tuntui todella katsovan minua. Huoh.

        Mistäpäin sä olet? :)


      • m
        n322 kirjoitti:

        Mistäpäin sä olet? :)

        Pohjanmaalta.


      • Vainomassamielessä
        cd kirjoitti:

        Ja piti vielä jatkaa etten myöskään erota "syvyyttä" tai intensiivisyyttä katseessa. Tai en oikein sisäistä sitä, mitä sillä tarkoitetaan. Tai olenko vain niin hölmö. :D

        Niin minäkin olen kuvitellut kaikenlaista. Ja sitten haaveillut. Eikö kuvittelu ja haaveilu ole sekä ymmärrettävää että hyväksyttävää kun oikeen kovasti toivoo omille tunteille vastakaikua. Tietysti pitää muistaa että asia ei ole totta ja on vain omassa päässä.


    • femmeleba

      Hyvä sana kuvaamaan tätä on Gay Sensibility.

      • LadyLigeia

        Ikäeromme on juuri tuo reilut 20 vuotta, minä siis tämä nuorempi (19v). Ja asetelma on yllätys yllätys opettaja-oppilas. Viimeinen tilaisuus nähdä tuo nainen on lakkiaiset, mutta enhän minä mitenkään voisi paljastaa omia tunteitani (!?) - nolaisin itseni vain pahemman kerran.

        On niin kovin vaikea uskoa, että yli puolet vanhempi nainen olisi kiinnostunut minusta...En sitten tiedä, mitä nuo katseet merkitsivät; niitä en usko sentään täysin kuvitelleeni. Kerran hän hivuttautui myös lähes kylkeeni kiinni käytävällä.. Huoh. Miksi rakastun aina sellaisiin naisiin, joita en voi koskaan saada :(

        Ja miten joku saattoi onnistua sekoittamaan pääni näin totaalisesti? Pidin itseäni ennen niin kyynisenä paskana.


      • cd
        LadyLigeia kirjoitti:

        Ikäeromme on juuri tuo reilut 20 vuotta, minä siis tämä nuorempi (19v). Ja asetelma on yllätys yllätys opettaja-oppilas. Viimeinen tilaisuus nähdä tuo nainen on lakkiaiset, mutta enhän minä mitenkään voisi paljastaa omia tunteitani (!?) - nolaisin itseni vain pahemman kerran.

        On niin kovin vaikea uskoa, että yli puolet vanhempi nainen olisi kiinnostunut minusta...En sitten tiedä, mitä nuo katseet merkitsivät; niitä en usko sentään täysin kuvitelleeni. Kerran hän hivuttautui myös lähes kylkeeni kiinni käytävällä.. Huoh. Miksi rakastun aina sellaisiin naisiin, joita en voi koskaan saada :(

        Ja miten joku saattoi onnistua sekoittamaan pääni näin totaalisesti? Pidin itseäni ennen niin kyynisenä paskana.

        Ymmärrän tosi hyvin tilannettasi. :/ Itsekin olen ollut aikanaan "ihastunut" opettajaani, mutta pidin häntä silloin vain "esikuvanani", enkä ehkä niinkään ihastuksena. Tuollaisessa tilanteessa on kieltämättä vaikea tehdä mitään. Vaikka toisaalta lakkiaisten jälkeenhän hän ei enää ole opettajasi, jolloin tilanteen tavallaan voisi ajatella muuttuvan..?
        Itse olen nyt tällä hetkellä olen niin kiinnostunut eräästä itseäni tasan 10 vuotta vanhemmasta naisesta (olen itse 25), mutta tässäkin asetelma on vähän sellainen etten voisi paljastaa tunteitani.. tai jos paljastaisinkin ja tulisin torjutuksi niin se sotkisi jokapäiväistä elämääni/harrastuksia aika pahoin. :D :( Mutta totaalisen sekaisin on minunkin pääni! Tämä ihastus valloittaa varmaan 90 % ajatuksistani. ;D
        Itse asiassa voisin ajatella "yrittäväni" jotain jos tietäisin toisen suuntautumisesta. Mutta en tiedä - suuntaan enkä toiseen - enkä tiedä millä sitä selvillekään saisi. ?


      • < X >
        LadyLigeia kirjoitti:

        Ikäeromme on juuri tuo reilut 20 vuotta, minä siis tämä nuorempi (19v). Ja asetelma on yllätys yllätys opettaja-oppilas. Viimeinen tilaisuus nähdä tuo nainen on lakkiaiset, mutta enhän minä mitenkään voisi paljastaa omia tunteitani (!?) - nolaisin itseni vain pahemman kerran.

        On niin kovin vaikea uskoa, että yli puolet vanhempi nainen olisi kiinnostunut minusta...En sitten tiedä, mitä nuo katseet merkitsivät; niitä en usko sentään täysin kuvitelleeni. Kerran hän hivuttautui myös lähes kylkeeni kiinni käytävällä.. Huoh. Miksi rakastun aina sellaisiin naisiin, joita en voi koskaan saada :(

        Ja miten joku saattoi onnistua sekoittamaan pääni näin totaalisesti? Pidin itseäni ennen niin kyynisenä paskana.

        olla kiinnostunut. Itse olen totaalisen ihastunut juurikin toisin päin erääseen ihanaiseen ;)


    • huomaan

      kans homot ja lesbot vaikka vaatteet olis normaalit. Olemus ja katse kertoo kaiken. Omaan ehkä itse hieman miehisen tavan katsoa ja olla. Pidän miehistä, joilla on selkeä feminiinen puoli ja naisista joissa on miehisyyttä, selkärankaa. Ihan outoa. En oikeastaan koskaan ole ymmärtänyt heteroiden maailmaa, jossa mies on kuin kukko tunkiolla ja naiset aivottomia kanoja. Olen aina ollut hetero, sillä ajatus naisellisesta naisen ruumiista on vastenmielinen. Mutta kerran tapasin ohimennen lesbon, jonka katse oli hieman hämmentävä. Outoa, ihan oikeasti. Taitaa olla niin, että ainakin minua kiinnostaa ihmisissä tasantarkkaan pääkopan sisältö, ei muu.

      • sininen taivas>>>

        Usemman kerran jo olen jäänyt kiinni suuriin sinisiin silmiin, jotka katsovat intensiivisesti syvälle sieluun asti. Se on hämmentävää ja suloistakin. Tämän naisen katse on vain liian surullinen, aivan kuin olisi kokenut paljon nuoresta iästään huolimatta. Suuntauksestaan en tiedä, mutta mielestäni vaikuttaa lesbolta. Saisinpa vielä hymyn, niin olisin myyty nainen.


      • LadyLigeia
        sininen taivas>>> kirjoitti:

        Usemman kerran jo olen jäänyt kiinni suuriin sinisiin silmiin, jotka katsovat intensiivisesti syvälle sieluun asti. Se on hämmentävää ja suloistakin. Tämän naisen katse on vain liian surullinen, aivan kuin olisi kokenut paljon nuoresta iästään huolimatta. Suuntauksestaan en tiedä, mutta mielestäni vaikuttaa lesbolta. Saisinpa vielä hymyn, niin olisin myyty nainen.

        surullisiin sinisiin silmiin.
        Mutta en sitten uskaltanut sanoa mitään ja nyt se on jo liian myöhäistä..


      • TM
        LadyLigeia kirjoitti:

        surullisiin sinisiin silmiin.
        Mutta en sitten uskaltanut sanoa mitään ja nyt se on jo liian myöhäistä..

        Mulla on tällä hetkellä tilanne päällä töissä. Yksi ihana nainen tuli mua käytävällä vastaan 3 viikkoa sitten, katsoi silmiin ja hymyili. Menin aivan hämilleni. Sen jälkeen aloin tarkkailla naista. Aina kun tultiin napit vastakkain, vaihdettiin katseita ja sitä on nyt jatkunut töissä joka päivä.

        Nainen on sen tyylinen, että voisi tykätä myös naisista. Meillä on aina tauoilla hillitöntä katseiden vaihtoa. Nyt olen vain jäänyt miettimään, katsooko hän mua vain siksi, että mäkin katson häntä vai onko meidän välillä OIKEASTI jotain?

        Itse olen aivan totaalisen ihastunut tähän naiseen, mutta rohkeus ei anna periksi mennä juttelemaan, koska en tiedä mitä hän haluaa.

        Luulisi kuitenkin, ettei kukaan jaksa montaa viikkoa vaihtaa katseita joka välissä kun vain mahdollista, jos ei ole oikeasti kiinnostunut eikä halua antaa turhaa toivoa.

        Tämä "leikki" jatkuu varmasti taas huomenna... :)


      • miiinä
        TM kirjoitti:

        Mulla on tällä hetkellä tilanne päällä töissä. Yksi ihana nainen tuli mua käytävällä vastaan 3 viikkoa sitten, katsoi silmiin ja hymyili. Menin aivan hämilleni. Sen jälkeen aloin tarkkailla naista. Aina kun tultiin napit vastakkain, vaihdettiin katseita ja sitä on nyt jatkunut töissä joka päivä.

        Nainen on sen tyylinen, että voisi tykätä myös naisista. Meillä on aina tauoilla hillitöntä katseiden vaihtoa. Nyt olen vain jäänyt miettimään, katsooko hän mua vain siksi, että mäkin katson häntä vai onko meidän välillä OIKEASTI jotain?

        Itse olen aivan totaalisen ihastunut tähän naiseen, mutta rohkeus ei anna periksi mennä juttelemaan, koska en tiedä mitä hän haluaa.

        Luulisi kuitenkin, ettei kukaan jaksa montaa viikkoa vaihtaa katseita joka välissä kun vain mahdollista, jos ei ole oikeasti kiinnostunut eikä halua antaa turhaa toivoa.

        Tämä "leikki" jatkuu varmasti taas huomenna... :)

        Minä oon kans rakastunu opettajaan tai olin tai oisin jos voisin mutta kun tuskin enää nään tätä ihmistä but she will be always in my heart


      • 10+6
        miiinä kirjoitti:

        Minä oon kans rakastunu opettajaan tai olin tai oisin jos voisin mutta kun tuskin enää nään tätä ihmistä but she will be always in my heart

        Opettajaan rakastuminen on yleistä ja normaalia, oli sitten homo tai hetero. Isekin olin palavasti rakastunut ruotsin opettajaani, nyt asia lähinnä naurattaa.
        Kyllä se ohi menee.


    • 6+9
      • kolahti mun

        huumorintajuun ;-D


    • <3

      Eli siis en ole ainut joka on tuon huomannu. Oon meinaa jo vuosia sitten pohdiskellu heterokaverilleni ( joka ei tajunnu yhtään) että lesbot tunnistaa silmistä ja katseesta. Ihanat silmät ja ihanat katseet!!! Just jotain semmosta syvyyttä ja surumielisyyttä sekoitettuna intohimoon.

      Mutta kerran me lesbot ollaan tämmöinen asia huomattu, niin sen on siis pakko olla totta eikä vaan omaa vainoharhaa! Eli mikä sen voi aiheuttaa? Onko se jotain himputin telepatiaa vai mitä se voi olla! Ihana aihe

      • berttaaah

        Kyllä vain on niiin ihana aihe tämä "tutka", minkä omistaa


      • TM
        berttaaah kirjoitti:

        Kyllä vain on niiin ihana aihe tämä "tutka", minkä omistaa

        Mun tekis vaan mieli selvittää tää juttu ja lopettaa se, jos meidän välillä ei oikeasti ole mitään. Oon niin ihastunut, etten enää melkein nahoissani pysy!

        Mutta kyllä sillä päässä vikaa on, jos ei ole kiinnostunut vaan katselee ihan huvin vuoksi... ;)


      • ififif
        TM kirjoitti:

        Mun tekis vaan mieli selvittää tää juttu ja lopettaa se, jos meidän välillä ei oikeasti ole mitään. Oon niin ihastunut, etten enää melkein nahoissani pysy!

        Mutta kyllä sillä päässä vikaa on, jos ei ole kiinnostunut vaan katselee ihan huvin vuoksi... ;)

        Minustakin olisi mukavaa oppia tunnistamaan tällaisen katseen. Tutka paranisi. Olisi myö mukava tietää millainen KIINNOSTUNUT lesbokatse on? Ja huomaako joku minun katseestani sen lesbolaisuuden? Ja voikohan sitä peittää vai onko se pysyvä joka tilanteessa?


      • 870936
        ififif kirjoitti:

        Minustakin olisi mukavaa oppia tunnistamaan tällaisen katseen. Tutka paranisi. Olisi myö mukava tietää millainen KIINNOSTUNUT lesbokatse on? Ja huomaako joku minun katseestani sen lesbolaisuuden? Ja voikohan sitä peittää vai onko se pysyvä joka tilanteessa?

        Itse en ainakaan voi peittää kiinnostusta muuten kuin kääntämällä katseen pois. Jos en ole kiinnostunut jostain naisesta niin uskoisin katsovani häntä erilailla kuin sellaista joka saa mielenrauhani järkkymään. Katsekontakti esim. ystävän kaveriin voi olla tutkiva tai lämmin, mutta silloin katseessa ei ole sitä "enempää".

        Jos olen kiinnostunut naisesta niin tiedän "uppoutuvani" hänen silmiinsä. Ympäristö häviää tietoisuudestani ja huomioni on pelkästään hänessä. Sitä tuntee sisällään haikeuden ja varmaan myös silmäni paljastavat tämän tunteen toiselle. Jos olen lisäksi ihastunut samaiseen naiseen, niin katseen myötä lämpöaalto leviää ympäri kehoani ja yritän tarkemmin hakea hänen silmistään jotain minkä tiedän olevan minulta kadoksissa, mutta silti olemassa..


      • cd
        TM kirjoitti:

        Mun tekis vaan mieli selvittää tää juttu ja lopettaa se, jos meidän välillä ei oikeasti ole mitään. Oon niin ihastunut, etten enää melkein nahoissani pysy!

        Mutta kyllä sillä päässä vikaa on, jos ei ole kiinnostunut vaan katselee ihan huvin vuoksi... ;)

        Mulla on niin sama tunne!! Olen niiiin ihastunut että tosissaan en melkeen nahoissani enää pysy!!! Ihan kauheeta, ei sitä pysty edes selittämään, eikä sitä voi ymmärtää ellei itse ole joskus yhtä vahvasti ihastunut...


      • ollako vaiko eikö
        cd kirjoitti:

        Mulla on niin sama tunne!! Olen niiiin ihastunut että tosissaan en melkeen nahoissani enää pysy!!! Ihan kauheeta, ei sitä pysty edes selittämään, eikä sitä voi ymmärtää ellei itse ole joskus yhtä vahvasti ihastunut...

        edistynyt ihastuksesi suhteen, muistaakseni kirjoittelit tossa alkukesän puolella? Itse nyt lomien jälkeen sain vihdoinkin kerättyä rohkeutta ja kerrottua tunteistani, huh! Valo ei suoranaisesti ole vihreä, ehkä lähinnä oranssi vaihtumassa vihreään :) Tavallaan olo on nyt aika helpottunut, mutta koska nyt tiedän että fiilikset eivät ole aivan yksisuuntaisia, niin sitä haluis vaan mennä sata lasissa eteenpäin, toista lähelle! Enkä kuitenkaan halua säikäyttää häntä kauemmaksi, sillä ei hänkään ole aiemmin 'harrastanut' naisia. Joten välillä on niin sietämättömän vaikeaa vaan olla toisen lähellä, kun hän hymyilee niin söpösti ja haluis vaan tehdä hmm.. niinkuin haluaa ja unohtaa kaiken muun ympärillään! Oi, tätä olemisen sietämätöntä ihanuutta! Tosin pelottaa se, kun tiedän että kohta en enää näekään häntä päivittäin, pelkään saavani heroinistin vieroitusoireet ;(


      • oman kullan silmät
        ollako vaiko eikö kirjoitti:

        edistynyt ihastuksesi suhteen, muistaakseni kirjoittelit tossa alkukesän puolella? Itse nyt lomien jälkeen sain vihdoinkin kerättyä rohkeutta ja kerrottua tunteistani, huh! Valo ei suoranaisesti ole vihreä, ehkä lähinnä oranssi vaihtumassa vihreään :) Tavallaan olo on nyt aika helpottunut, mutta koska nyt tiedän että fiilikset eivät ole aivan yksisuuntaisia, niin sitä haluis vaan mennä sata lasissa eteenpäin, toista lähelle! Enkä kuitenkaan halua säikäyttää häntä kauemmaksi, sillä ei hänkään ole aiemmin 'harrastanut' naisia. Joten välillä on niin sietämättömän vaikeaa vaan olla toisen lähellä, kun hän hymyilee niin söpösti ja haluis vaan tehdä hmm.. niinkuin haluaa ja unohtaa kaiken muun ympärillään! Oi, tätä olemisen sietämätöntä ihanuutta! Tosin pelottaa se, kun tiedän että kohta en enää näekään häntä päivittäin, pelkään saavani heroinistin vieroitusoireet ;(

        Mistä tietää onko oma katse tarpeeksi lesbomainen??


      • 3+17
        ollako vaiko eikö kirjoitti:

        edistynyt ihastuksesi suhteen, muistaakseni kirjoittelit tossa alkukesän puolella? Itse nyt lomien jälkeen sain vihdoinkin kerättyä rohkeutta ja kerrottua tunteistani, huh! Valo ei suoranaisesti ole vihreä, ehkä lähinnä oranssi vaihtumassa vihreään :) Tavallaan olo on nyt aika helpottunut, mutta koska nyt tiedän että fiilikset eivät ole aivan yksisuuntaisia, niin sitä haluis vaan mennä sata lasissa eteenpäin, toista lähelle! Enkä kuitenkaan halua säikäyttää häntä kauemmaksi, sillä ei hänkään ole aiemmin 'harrastanut' naisia. Joten välillä on niin sietämättömän vaikeaa vaan olla toisen lähellä, kun hän hymyilee niin söpösti ja haluis vaan tehdä hmm.. niinkuin haluaa ja unohtaa kaiken muun ympärillään! Oi, tätä olemisen sietämätöntä ihanuutta! Tosin pelottaa se, kun tiedän että kohta en enää näekään häntä päivittäin, pelkään saavani heroinistin vieroitusoireet ;(

        en ole cd mutta näistä ihastuksista ja katseista puheenollen: Olen totaalisen ihastunut, rakastunut ei-naisiin-päin olevaan naiseen, huoh.. mutta ne katseet!!! Ollaan viihdytty yleensä ihan hyvin toistemme seurassa ja tässä viime aikoina on ollut kaikenlaista pientä ilmassa välillämme. Mutta kukaan nainen ei koskaan ole katsonut mua niin kuin hän. Minä olen tässä se kiinnostunut osapuoli, mutta lukuisat kerrat olen joutunut kääntämään katseeni pois, niin pitkään ja intensiivisesti hän saattaa joskus jäädä silmiini tuijottamaan. Silti samaan aikaan tahtoisin olla ikuisesti siinä hänen kauniin katseensa alla...


      • Toinen ihastunut
        3+17 kirjoitti:

        en ole cd mutta näistä ihastuksista ja katseista puheenollen: Olen totaalisen ihastunut, rakastunut ei-naisiin-päin olevaan naiseen, huoh.. mutta ne katseet!!! Ollaan viihdytty yleensä ihan hyvin toistemme seurassa ja tässä viime aikoina on ollut kaikenlaista pientä ilmassa välillämme. Mutta kukaan nainen ei koskaan ole katsonut mua niin kuin hän. Minä olen tässä se kiinnostunut osapuoli, mutta lukuisat kerrat olen joutunut kääntämään katseeni pois, niin pitkään ja intensiivisesti hän saattaa joskus jäädä silmiini tuijottamaan. Silti samaan aikaan tahtoisin olla ikuisesti siinä hänen kauniin katseensa alla...

        Kuulostaa niin tutulta. Mistä tiedät ettei hän ole naisiin päin? En tiedä onko oma ystäväni naisiin päin, vaihdamme myös pitkiä katseita. Tänään viimeksi. Kun olemme olleet kaksin, en ole pysty katsomaan häntä pitkään, koska tulee olo, että jotain pitäisi tehdä, eikä vain tuijottaa, niin ihanaa kuin se onkin. Olen päättänyt, että yritän kokeilla rajoja, tuijotan vain enkä lopeta ollenkaan. Katsotaan kumpi hämmentyy ensin, ja mitä sitten tapahtuu. Todennäköisesti jompi kumpi kääntää katseen pois ja alkaa puhua mitä tahansa, mitä mieleen tulee. Mitä hienovaraista voisi siihen kohtaan sanoa, ettei tilanne livahda käsistä?


      • 870936
        oman kullan silmät kirjoitti:

        Mistä tietää onko oma katse tarpeeksi lesbomainen??

        Tarpeeksi lesbomainen katse.. :)

        Toisen reaktio voisi kertoa jotain siitä onko katseesi ollut tarpeeksi lesbomainen. Miten toinen
        vastaa katseeseen, muuttuuko käyttäytyminen tai mahdollisen keskustelun sävy? Yleensähän silmät ja kasvojen ilmeet paljastavat tunnetilan. Niitä tarkkailemalla voi jo jotain päätellä, miten toinen on tulkinnut sinun katseesi.

        Aina ei kyllä pysty keskittymään muuhun kuin niihin silmiin :)


      • 2+5
        Toinen ihastunut kirjoitti:

        Kuulostaa niin tutulta. Mistä tiedät ettei hän ole naisiin päin? En tiedä onko oma ystäväni naisiin päin, vaihdamme myös pitkiä katseita. Tänään viimeksi. Kun olemme olleet kaksin, en ole pysty katsomaan häntä pitkään, koska tulee olo, että jotain pitäisi tehdä, eikä vain tuijottaa, niin ihanaa kuin se onkin. Olen päättänyt, että yritän kokeilla rajoja, tuijotan vain enkä lopeta ollenkaan. Katsotaan kumpi hämmentyy ensin, ja mitä sitten tapahtuu. Todennäköisesti jompi kumpi kääntää katseen pois ja alkaa puhua mitä tahansa, mitä mieleen tulee. Mitä hienovaraista voisi siihen kohtaan sanoa, ettei tilanne livahda käsistä?

        Noh, hän vaikuttaa jossain määrin minuun tykästyneeltä, muutoinkin kuin luoden niitä ihania pitkiä intensiiviä katseita, jolloin alkaa heikottaa ja huolella. Miehiin päin on kun miehen kanssa seurusteleekin:( joten aika sidotut kädet tässä tilanteessa kaikesta huolimatta on.


      • < x >
        Toinen ihastunut kirjoitti:

        Kuulostaa niin tutulta. Mistä tiedät ettei hän ole naisiin päin? En tiedä onko oma ystäväni naisiin päin, vaihdamme myös pitkiä katseita. Tänään viimeksi. Kun olemme olleet kaksin, en ole pysty katsomaan häntä pitkään, koska tulee olo, että jotain pitäisi tehdä, eikä vain tuijottaa, niin ihanaa kuin se onkin. Olen päättänyt, että yritän kokeilla rajoja, tuijotan vain enkä lopeta ollenkaan. Katsotaan kumpi hämmentyy ensin, ja mitä sitten tapahtuu. Todennäköisesti jompi kumpi kääntää katseen pois ja alkaa puhua mitä tahansa, mitä mieleen tulee. Mitä hienovaraista voisi siihen kohtaan sanoa, ettei tilanne livahda käsistä?

        ihana, kun mulla on tollainen ystävä kuin sinä. Tai. Anteeks, taisin jäädä vähän ajatuksiini. Kyllä se siitä menee ihan luontevasti. Minäkin "tuijottelen" tuon tuostakin ihastustani, milloin pidempään, milloin lyhempään. Hän katsoo samoin myös minua, eikä mulla ole harmainta aavistustakaan, onko hänellä minua kohtaan muita tunteita kuin ystävänä.


    • Säootihanliian

      Saisinpa taas pian katsoa sinua syvälle silmiin. Usein mietin paljastanko omalla katseellani omat ajatukseni. Niin pelottava mutta myös jännittävä ja ihana ajatus. Toivon, että tietäisit mutta ainoastaan vain jos tunnet samoin..

      Usein olen tulkitsevinani viipyvästä katseestasi sen saman kaipuun, intohimon, ihailun ja mielenkiinnon mitä itsekin tunnen. Huh ja miten vaikeaa se on olla katsomatta liian kauan tai ilman että punastuu..

      • JonkinAsteenYhteys

        Aivan samat fiilikset. Ja hän on myös huomannut katseeni, muutaman kerran hymyillytkin kohdatessamme mutta enhän minä ole osannut muuta kuin tuijottaa silmät lautasina. Otsassa voisi lukea että tykkään susta niin että halkeen. Pakko aina katseella hakea häntä ja paikallistaa mutta jos hän sattuukin katsomaan kohti niin nopea katseenvaihto muualle kun en tiedä katsooko vain kummastellen kuitenkin, enkä halua missään nimessä ällöttää häntä.


      • TahtoisKonkreettisempaa

        Säootihanliian: Kyllä katse paljastaa paljon. . Ainakin eräs on saanut katseellaan mielenkiintoni heräämään, vaikka häntä heterona pidinkin. Itse aloin jo jossain vaiheessa välttelemään pidempiä katsekontakteja, sillä ne katseet saa kyllä pään pyörälle ja sitten sitä alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja alkaa haaveilla ties mistä....<3

        Mikä Sinua muuten ajatuksessa pelottaa?


      • Säootihanliian
        TahtoisKonkreettisempaa kirjoitti:

        Säootihanliian: Kyllä katse paljastaa paljon. . Ainakin eräs on saanut katseellaan mielenkiintoni heräämään, vaikka häntä heterona pidinkin. Itse aloin jo jossain vaiheessa välttelemään pidempiä katsekontakteja, sillä ne katseet saa kyllä pään pyörälle ja sitten sitä alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja alkaa haaveilla ties mistä....<3

        Mikä Sinua muuten ajatuksessa pelottaa?

        Pelottaa ajatus torjutuksi tulemisesta ja itseni nolaamisesta. Pelko ei olisi niin suuri, jos ihastuksen kohde olisi vapailla markkinoilla mutta valitettavasti näin ei ole. Kaikenlisäksi suhteessa miehen kanssa. Sanomattakin selvää että en tälläistä kuviota lähde sörkkimään. Ainut etenemiskeino olisi jos nainen itse tekisi seuraavan askeleen. Uskon hänellä olevan kiinnostusta mutta siihen se saattaa jäädäkin. Ymmärrän itse tilanteen mahdottomuuden. Surkeaa, ei sille vain mahda mitään keneen sydän on kallellaan.


    • Teknodonna

      Lesbon katse?

      Viimeksi kun katsoin lessua silmiin, niin tällä oli luukut kiinni.

      😁

    • Anonyymi

      En enää kehtaa ainakaan sillä tavalla katsoa häntä jos tulee vastaan... Olen joka kerta yhtä epävarma et voinko. Kun toisaalta mieleeni tulee jos hän ei yhtään pidä asiasta tai ehkä ei edes huomaa.
      En tiedä oikein mistään mitään enää.

      • Anonyymi

        Todennäköisempää on et ei hän ole mitään huomannut.


    • Anonyymi

      Lesbon katse: "Olen puutteessa, saisko rakkautta"
      Bissen katse: "Olispa kiva vaihteeks olla naisen kanssa"

      • Anonyymi

        Aika väsynyttä läppää


    • Kävin pari päivää sitten jalkahoidossa. Hoitaja venäjältä tullut nainen. Hurjan intensiivisiä katseita ja naurua. Hinnan hän laittoi edullisemmaksi kuin käytettyyn aikaan nähden olisi ollut. Lesbo?

    • Anonyymi

      En taaskaan jaksanut lukee kaikkee, mut minun mielestäni bisse- naiset ovat niin riippuvaisia ihailusta, et pitää saada saada huomio molemmilta sukupuolilta. Mielipide !!☺😙

      • Anonyymi

        Ookoo


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe