Mahtaako tuo kyseinen vahvistin sietää vaikeampia kaiutinkuormia kuin 8 ohm. jossain ulkomaan sivustoilla oli maininta myös 4 ohm mutta valmistajan sivuilta tarkempaa tietoa en löytänyt. Kiitos etukäteen!
Harman Kardon HK3490
5
945
Vastaukset
- 2-ch vahvistin
Eikö kenelläkään ole ko vahvistinta käytössä kun ei tule vastauksia...
- .....
noita ohmijuttuja on kyselty miljoona kertaa ja yhtä monesti vastattu.
- blondi katsomosta
no vastatkaa silti.
- sonimies
4 ohmin kaiuttimet sopii ihan hyvin, vaikka vahvistin "vaatisi" 8 ohmisia. Volyymia vaan ei saa kääntää täysille, mutta se ei ole fiksua millään yhdistelmällä. Järkevällä äänenvoimakkuudella vahvistin kyllä kestää. Pitäisi hankkia tehokkaampi vahvistin, jos on todellista tarvetta kovalle äänenpaineelle. Samalla menisi todennäköisesti kaiuttimetkin vaihtoon.
- vahvistusta kts
uusmalli 3770 ei lieneniin yvä kun tuon hkn tekijän viimeinen kipale 3490. näin oon lukenut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191