Minua kiinnostaisi tulevaisuudessa hotellityö ulkomailla: hotellin respassa tai ehkä vielä enemmän jossain muussa työnkuvassa. Niin sitten kiinnostaisi saada myös jonkin sortin kuolutusta siihen työhön, ja kenties ulkomailla. Englannissa jonkin sortin oppisopimuksella tai muuten vaan. Miten se käy käytännössä?
Kun tosiaankin huvittaisi jotenkin oppia sitä työtäkin tekemään ettei ihan ilman mitään ryhdy suoraan vankkaan toimintaan.
Enkä todellakaan havittele edes tulevaisuudessa mitään huippuhotelleja vaan ihan peruspaikkaa...
Kiitän, niistä mahdollisista tulevista vastauksistanne, joita toivon että tänne tulee.
Ulkomaille?
4
487
Vastaukset
- Neena--
En osaa sun kysymyksiin vastata mitään mut halusinpa vaan sanoo et toi sama on ollu mulla unelmana jo monta vuotta!! Ite oon miettiny hotellikoulua Sveitsissä ja muutenki tota Keski-Eurooppaa ennemmin. Muuten lähtisin suoraan töihin ulkomaille mut tarvis sen koulutuksen eka nii sit ois maailma taas vähän avarampi!
- Taas menossa
Hei!
Älä haaskaa aikaa unelmointiin. Olet siis unelmoinut asiasta vuosia. Hei ei kun netistä hakemaan töitä. Itse teen kyllä himppu monipuolisempaa hommaa. Mutta kaikki taaplaa tyylillään.
- Susanna_
Englannissa ei tarvitse yleensä olla koulutusta respassa työskentelyyn..toki jonkinlainen sihteeritausta on auttava tekijä.
Kannattaa vaikka ottaa yhteyttä eri hotelleihin ja kysellä paikoista ja kertoa et olisit kiinnostunut alasta.
Usein jos on hotellissa töissä saa myös asua hotellihuoneessa mikä on todella kätevää ainakin aluksi. Tietysti hotellissa asuessa palkka ei ole yhtä suuri mutta ainakin asunto on valmiina. :)
Täällä vähän juttua:
http://www.ehow.co.uk/how_2068961_become-receptionist.html - oranjee
Jos oikean bachelor tutkinnon haluat (ja valmistumisen jälkeen haluat vaativimpiin hommiin) niin suosittelen Hotelschool The Hagueta Hollannin Haagissa ja Amsterdamissa. Nettisivut: http://www.hotelschool.nl/
Itse aloitan kys. koulussa ensi elokuussa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197