Ulkomaille?

Hotelliin(ko)

Minua kiinnostaisi tulevaisuudessa hotellityö ulkomailla: hotellin respassa tai ehkä vielä enemmän jossain muussa työnkuvassa. Niin sitten kiinnostaisi saada myös jonkin sortin kuolutusta siihen työhön, ja kenties ulkomailla. Englannissa jonkin sortin oppisopimuksella tai muuten vaan. Miten se käy käytännössä?
Kun tosiaankin huvittaisi jotenkin oppia sitä työtäkin tekemään ettei ihan ilman mitään ryhdy suoraan vankkaan toimintaan.
Enkä todellakaan havittele edes tulevaisuudessa mitään huippuhotelleja vaan ihan peruspaikkaa...
Kiitän, niistä mahdollisista tulevista vastauksistanne, joita toivon että tänne tulee.

4

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neena--

En osaa sun kysymyksiin vastata mitään mut halusinpa vaan sanoo et toi sama on ollu mulla unelmana jo monta vuotta!! Ite oon miettiny hotellikoulua Sveitsissä ja muutenki tota Keski-Eurooppaa ennemmin. Muuten lähtisin suoraan töihin ulkomaille mut tarvis sen koulutuksen eka nii sit ois maailma taas vähän avarampi!

• Taas menossa

Hei!

Älä haaskaa aikaa unelmointiin. Olet siis unelmoinut asiasta vuosia. Hei ei kun netistä hakemaan töitä. Itse teen kyllä himppu monipuolisempaa hommaa. Mutta kaikki taaplaa tyylillään.

• Susanna_

Englannissa ei tarvitse yleensä olla koulutusta respassa työskentelyyn..toki jonkinlainen sihteeritausta on auttava tekijä.

Kannattaa vaikka ottaa yhteyttä eri hotelleihin ja kysellä paikoista ja kertoa et olisit kiinnostunut alasta.

Usein jos on hotellissa töissä saa myös asua hotellihuoneessa mikä on todella kätevää ainakin aluksi. Tietysti hotellissa asuessa palkka ei ole yhtä suuri mutta ainakin asunto on valmiina. :)

Täällä vähän juttua:
      http://www.ehow.co.uk/how_2068961_become-receptionist.html

• oranjee

Jos oikean bachelor tutkinnon haluat (ja valmistumisen jälkeen haluat vaativimpiin hommiin) niin suosittelen Hotelschool The Hagueta Hollannin Haagissa ja Amsterdamissa. Nettisivut: http://www.hotelschool.nl/
      Itse aloitan kys. koulussa ensi elokuussa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      36
      2679
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      13
      1439
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1063
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      49
      997
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      904
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      879
    7. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      45
      780
    8. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      774
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44
      766
    10. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      46