Ulkomaille?

Hotelliin(ko)

Minua kiinnostaisi tulevaisuudessa hotellityö ulkomailla: hotellin respassa tai ehkä vielä enemmän jossain muussa työnkuvassa. Niin sitten kiinnostaisi saada myös jonkin sortin kuolutusta siihen työhön, ja kenties ulkomailla. Englannissa jonkin sortin oppisopimuksella tai muuten vaan. Miten se käy käytännössä?
Kun tosiaankin huvittaisi jotenkin oppia sitä työtäkin tekemään ettei ihan ilman mitään ryhdy suoraan vankkaan toimintaan.
Enkä todellakaan havittele edes tulevaisuudessa mitään huippuhotelleja vaan ihan peruspaikkaa...
Kiitän, niistä mahdollisista tulevista vastauksistanne, joita toivon että tänne tulee.

4

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neena--

      En osaa sun kysymyksiin vastata mitään mut halusinpa vaan sanoo et toi sama on ollu mulla unelmana jo monta vuotta!! Ite oon miettiny hotellikoulua Sveitsissä ja muutenki tota Keski-Eurooppaa ennemmin. Muuten lähtisin suoraan töihin ulkomaille mut tarvis sen koulutuksen eka nii sit ois maailma taas vähän avarampi!

      • Taas menossa

        Hei!

        Älä haaskaa aikaa unelmointiin. Olet siis unelmoinut asiasta vuosia. Hei ei kun netistä hakemaan töitä. Itse teen kyllä himppu monipuolisempaa hommaa. Mutta kaikki taaplaa tyylillään.


    • Susanna_

      Englannissa ei tarvitse yleensä olla koulutusta respassa työskentelyyn..toki jonkinlainen sihteeritausta on auttava tekijä.

      Kannattaa vaikka ottaa yhteyttä eri hotelleihin ja kysellä paikoista ja kertoa et olisit kiinnostunut alasta.

      Usein jos on hotellissa töissä saa myös asua hotellihuoneessa mikä on todella kätevää ainakin aluksi. Tietysti hotellissa asuessa palkka ei ole yhtä suuri mutta ainakin asunto on valmiina. :)

      Täällä vähän juttua:
      http://www.ehow.co.uk/how_2068961_become-receptionist.html

    • oranjee

      Jos oikean bachelor tutkinnon haluat (ja valmistumisen jälkeen haluat vaativimpiin hommiin) niin suosittelen Hotelschool The Hagueta Hollannin Haagissa ja Amsterdamissa. Nettisivut: http://www.hotelschool.nl/
      Itse aloitan kys. koulussa ensi elokuussa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe