Karla?

Kati-90

Oletteko kuulleet ennen tuollaista tytön nimeä.. ? Ensiksi vieroksuin sitä mutta sitten se alkoikin kuulostamaan hyvin kauniilta ja erikoiselta.. eli mitä todella pidätte nimestä Karla Annika ?

12

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfasdfafa

on kyllä ok, mutta ei annikaa siihen perään. ei mielestäni sovi. Annika on liian naapurintyttömäinen Karlan toiseksi nimeksi.

• Anonyymi
        UUSI

Näin näitä hulluja adoptoidaan suomeen sekasikiöitä eivät ole mustia eikä valkolaisia. Alemmuuskomkleksi on niin pitää kiusata toisia toivottavasti saa kunnon rangaistuksen. Erotus armeijasta. Menkööt takas sinne missä syntyi. Suomeen tulee jätekansaa

• Täti

Muistaakseni Arja Korisevan vanhempi tytär on nimeltään Karla.
      Varsinkin tämän työn nimi kuulostaa aika kovalta (karla Karmala).

• ........

Olen kuullut ja Carla on myös tuttu. Mielestäni Carla on parempi, koska minulle ainakin tulee Karlasta mieleen karva tai karjala. Jos sukunimeen sopii c-alkuinen nimi, niin miksi ette laittaisi Carlaa?

• vastaus:

Tunnen sekä Carlan että Karlan ja minusta nimi on kaunis molemmin tavoin kirjoitettuna ja lausunnassahan ei ole mitään eroja.

Karla Annika on kaunis yhdistelmä:)

• Anonyymi

Erikoinen Karla nimi on, mutta erikoisuutta tavoitteleva tyttö on ja "ottoäitikin on" Arja Korisevaa sanotaan jatkuvan turhan naurun takia "hotkotin". Tyttö on käyttäytynyt pahasti armeijassa sotapoika kohtaan ja saanut esimihen käytöksestä rapsut.(simputtaja) Mikäli minä tunnen näitä ns. adoptiolaisa eli ottolasia otettuja perheeseen kasvamaan. Vaikuttaa kaikki, vaikea käytöksisiltä. Paljon ongelmia tulee ja ovat epäsosiallisia. Ilma oikean äidin rakkautta vaille ovat jääneet.............

• Anonyymi
      UUSI

Mistä maasta isä? onko syyrian pakolaisia?

• Anonyymi
        UUSI

Syyrian pojat tulivat vasta 2015. Ovat tällä kertaa syyttömiä.

• Anonyymi
      UUSI

Jahas, että silleen, tyttö vaikuttaa aika reppanalta, mutta ei solttupojat uskaltaneet sitten oikeuksiaan esitellä vai liekö yhtälailla reppanoita ja myrsky vesilasissa:)))

• Anonyymi
      UUSI

KARMEETA !?

• Anonyymi
      UUSI

Karla esimiesasemassa olisi tarkastanut solttupoiken pyssyt vain? kun boxsereita alas halusi? vai mitä tarkoitusta varten sitten?

• Anonyymi
        UUSI

Karla vain itse tietää, ehkä tyhmä päähänpisto vain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1528
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1431
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1233
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1169
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1004
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      981
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      976
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      924
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      840
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      828
    Aihe