Oletteko kuulleet ennen tuollaista tytön nimeä.. ? Ensiksi vieroksuin sitä mutta sitten se alkoikin kuulostamaan hyvin kauniilta ja erikoiselta.. eli mitä todella pidätte nimestä Karla Annika ?
Karla?
12
361
Vastaukset
- fsdfasdfafa
on kyllä ok, mutta ei annikaa siihen perään. ei mielestäni sovi. Annika on liian naapurintyttömäinen Karlan toiseksi nimeksi.
- AnonyymiUUSI
Näin näitä hulluja adoptoidaan suomeen sekasikiöitä eivät ole mustia eikä valkolaisia. Alemmuuskomkleksi on niin pitää kiusata toisia toivottavasti saa kunnon rangaistuksen. Erotus armeijasta. Menkööt takas sinne missä syntyi. Suomeen tulee jätekansaa
- Täti
Muistaakseni Arja Korisevan vanhempi tytär on nimeltään Karla.
Varsinkin tämän työn nimi kuulostaa aika kovalta (karla Karmala). - ........
Olen kuullut ja Carla on myös tuttu. Mielestäni Carla on parempi, koska minulle ainakin tulee Karlasta mieleen karva tai karjala. Jos sukunimeen sopii c-alkuinen nimi, niin miksi ette laittaisi Carlaa?
- vastaus:
Tunnen sekä Carlan että Karlan ja minusta nimi on kaunis molemmin tavoin kirjoitettuna ja lausunnassahan ei ole mitään eroja.
Karla Annika on kaunis yhdistelmä:) - Anonyymi
Erikoinen Karla nimi on, mutta erikoisuutta tavoitteleva tyttö on ja "ottoäitikin on" Arja Korisevaa sanotaan jatkuvan turhan naurun takia "hotkotin". Tyttö on käyttäytynyt pahasti armeijassa sotapoika kohtaan ja saanut esimihen käytöksestä rapsut.(simputtaja) Mikäli minä tunnen näitä ns. adoptiolaisa eli ottolasia otettuja perheeseen kasvamaan. Vaikuttaa kaikki, vaikea käytöksisiltä. Paljon ongelmia tulee ja ovat epäsosiallisia. Ilma oikean äidin rakkautta vaille ovat jääneet.............
- AnonyymiUUSI
Mistä maasta isä? onko syyrian pakolaisia?
- AnonyymiUUSI
Syyrian pojat tulivat vasta 2015. Ovat tällä kertaa syyttömiä.
- AnonyymiUUSI
Jahas, että silleen, tyttö vaikuttaa aika reppanalta, mutta ei solttupojat uskaltaneet sitten oikeuksiaan esitellä vai liekö yhtälailla reppanoita ja myrsky vesilasissa:)))
- AnonyymiUUSI
KARMEETA !?
- AnonyymiUUSI
Karla esimiesasemassa olisi tarkastanut solttupoiken pyssyt vain? kun boxsereita alas halusi? vai mitä tarkoitusta varten sitten?
- AnonyymiUUSI
Karla vain itse tietää, ehkä tyhmä päähänpisto vain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291528- 371431
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828