Parhaat kengät mokelle?

Vantaa-poika

Eli mitkä ois semmoset parhaat jalis kengät mokelle? Laittakaa vaikkapa 3. parasta jotka tiedätte, kiitos..

8

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mokketyttö

      No en nyt parhaudesta tiedä, mutta eikö sellaiset tukevat, vahvat ja mukavalta tuntuvat kengät/nappulat ole varmaan parhaita? :) Mahdollisesti myös sellaiset, joissa mainostetaan "vahvempia ja kovempia potkuja" tai jotain, saattavat olla hyviä vaihtoehtoja. Nahkaiset olisivat myös hyvä vaihtoehto, ainakin verrattuna muovisiin ja synteettisiin, puhuu kokemuksen ääni. Kokeile vaikka Copa Mundialeja, siinä vasta loistavat nappulakengät!

      • 159753852456

        Copa Mundialit, ehdottomasti.


      • gsfdgsfdgdfgsdfgfdsg

        Itse en maalivahdille välttämättä suosittelisi copia.. Tekonurmella copat on hyvät, mutta nurmella itse en kyllä kyseisillä kengillä pysy pystyssä. Hyvä valinta olisi ostaa kahdet kengät. World cupit (copat raudoilla) nurmelle ja copat tekonurmelle


    • maps

      sellaset mitkä tuntuu hyvältä jalassa ja potku lähtee hyvin. mitää 200e kenkiä ei kannata ostaa

    • #1

      Adidas predator adipower fg ja sg.Parhautta!! Tarvit kahdet ehdottomasti, eli raudoilla ja ilman!

    • dumari2

      Aivan kuin rautanappeja saisi käyttää..

    • Jakkes

      Mitkä tuntuu omassa jalassa parhaalta ja varmaan adidakselta on hyvät Predator Adipowerit mitä on näkynyt Em-kisoissa esim juuri mokeilla ja ihan adidaksen F50 on hyvät kanssa ja nikeltä mercucial vapor vIII.

    • 32

      Nahkakengät jotka ovat mukavat esim. copa mundial

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe