Kesällä tai talvella... (nn)

Pikkumyy

Saavuin uimahalliin tavallisena torstai iltana. Riisuuduin rivakasti, mutta en voinut olla sipaisemasta nännejäni, jotka olivat äkillisen riisumisen takia nousseet pystyyn. Suunnistin suihkuun.

Altaalla oltuani palasin takaisin suihkuun ja hetken päästä vastakkaiseen suihkuun tuli minua vähän vannhempi (n 20wee) nainen. Hän oli pidempi kuin minä ja vilkuili epäilyttävästi neitseellistä posliinipimppaani.

Menin saunaan, enkä ollenkaan ihmetellyt, kun tuo sama nainen istuutui tyhjään saunaan seurakseni. Kummallakaan ei ollut minkäänlaista pyyhettä tai muuta istuin alustaa. Nostin polvet syliin ja nainen teki samoin. Heti sen jälkeen hän kysyi olinko ennen nainut naisen kanssa. En ollut vastasin... Mutta ei se tarkoita ettenkö haluaisi, vastasin pian takaisin.

Sitä nainen oli odottanut. Hän tuli yhtä alemmalle lauteelle ja levitti ja laski reiteni ylimmältä lauteelta. Sulla on kiva pimppi, se sano ja nuolas sitä. Mä värähdin ja voihkasin. Nainen rupesi nuolemaan liukasta vakoani ja upotti välillä sormiaan sinne. Toisella kädellä hän hinkkasi klitoristani. Aah-ah, henkäilin, kun rupesin tärisemään eikä nainen vaan lopettanut vaikka melkein jo huusin lopettamaan. Ja juuri kun meinasin laueta, hän kaatoikin minut lauteelle selälleen ja asettui 69-asentoon. Ota multa suihin, se käski. Mä rupesin sivelemään sen persettä ja sen persreikää. Sitten sormeni löysi kostuneen vaon ja kurotuin imemään sitä. Nainen oli noussut polvilleen päälleni. Imin ja levitin vitun reikää. Nainen voihki ja huusi lisää ja samalla hieroi omia rintojaan. Lopulta nainen sai ja nestettä valui kasvoilleni.

Pidimme kahden sekunnin levon kunnes nainen haki kauhan(jolla heitetään vettä kiukaalle) ja rupesi tunkemaan sen päätä kosteaan pilluuni. Samalla kun nainen työnsi paksua kahvaa sisälleni hän hieroi rintoja ja nännejäni. Lopulta nännit saivat jäädä, kun nainen ryhtyi runkkamaan kahvalla minua oikein olan takaa. Luulin että pilluni repeäisi, mutta kohta sain uutta ajateltavaa, kun nainen rupesi taas hinkkaamaan klitoristani. Lopetaah! Huusin, kun lantioni nousi ja laski heittokauhan kahvan tahdissa. Aah, äläh! Sattuu... Aah!! Nainen jatkoi vaan kunnes sain orgasmin. Nainen veti kahvan hitaasti pois pillustani. Aika tapa menettää neitsyys, sanoin kun nainen heitti hieman verisen kahvan lauteitten alle piiloon.

4

9152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffff

joo

• Minä

Ootko sä vähän vitun tyhmä??? Jos sä dildonki tunget pilluus ni et sä siitä neitsyyttäs menetä... neitsyytes menetät vasta sitten ku eka kerran rakastelet jonkun MIEHEN kanssa...

• HÖH

neitsyyden menettää, jos immenkalvo menee rikki.. Ja takuulla se menee dildon avulla. Sulla tais jäädä bilsantunnit vähille!

• Anonyymi
        HÖH kirjoitti:

neitsyyden menettää, jos immenkalvo menee rikki.. Ja takuulla se menee dildon avulla. Sulla tais jäädä bilsantunnit vähille!

Höpön pöpön sillon e i enää ole neitsyt jos olet miehen kanssa nainu,mikää kalvon repeäminen ei tee mitään,että kukahanse biologian tuntia kaipais?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4022
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2921
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      890
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      866
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      114
      734
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      705
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      35
      676
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      647
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      635
    Aihe