Kesällä tai talvella... (nn)

Pikkumyy

Saavuin uimahalliin tavallisena torstai iltana. Riisuuduin rivakasti, mutta en voinut olla sipaisemasta nännejäni, jotka olivat äkillisen riisumisen takia nousseet pystyyn. Suunnistin suihkuun.

Altaalla oltuani palasin takaisin suihkuun ja hetken päästä vastakkaiseen suihkuun tuli minua vähän vannhempi (n 20wee) nainen. Hän oli pidempi kuin minä ja vilkuili epäilyttävästi neitseellistä posliinipimppaani.

Menin saunaan, enkä ollenkaan ihmetellyt, kun tuo sama nainen istuutui tyhjään saunaan seurakseni. Kummallakaan ei ollut minkäänlaista pyyhettä tai muuta istuin alustaa. Nostin polvet syliin ja nainen teki samoin. Heti sen jälkeen hän kysyi olinko ennen nainut naisen kanssa. En ollut vastasin... Mutta ei se tarkoita ettenkö haluaisi, vastasin pian takaisin.

Sitä nainen oli odottanut. Hän tuli yhtä alemmalle lauteelle ja levitti ja laski reiteni ylimmältä lauteelta. Sulla on kiva pimppi, se sano ja nuolas sitä. Mä värähdin ja voihkasin. Nainen rupesi nuolemaan liukasta vakoani ja upotti välillä sormiaan sinne. Toisella kädellä hän hinkkasi klitoristani. Aah-ah, henkäilin, kun rupesin tärisemään eikä nainen vaan lopettanut vaikka melkein jo huusin lopettamaan. Ja juuri kun meinasin laueta, hän kaatoikin minut lauteelle selälleen ja asettui 69-asentoon. Ota multa suihin, se käski. Mä rupesin sivelemään sen persettä ja sen persreikää. Sitten sormeni löysi kostuneen vaon ja kurotuin imemään sitä. Nainen oli noussut polvilleen päälleni. Imin ja levitin vitun reikää. Nainen voihki ja huusi lisää ja samalla hieroi omia rintojaan. Lopulta nainen sai ja nestettä valui kasvoilleni.

Pidimme kahden sekunnin levon kunnes nainen haki kauhan(jolla heitetään vettä kiukaalle) ja rupesi tunkemaan sen päätä kosteaan pilluuni. Samalla kun nainen työnsi paksua kahvaa sisälleni hän hieroi rintoja ja nännejäni. Lopulta nännit saivat jäädä, kun nainen ryhtyi runkkamaan kahvalla minua oikein olan takaa. Luulin että pilluni repeäisi, mutta kohta sain uutta ajateltavaa, kun nainen rupesi taas hinkkaamaan klitoristani. Lopetaah! Huusin, kun lantioni nousi ja laski heittokauhan kahvan tahdissa. Aah, äläh! Sattuu... Aah!! Nainen jatkoi vaan kunnes sain orgasmin. Nainen veti kahvan hitaasti pois pillustani. Aika tapa menettää neitsyys, sanoin kun nainen heitti hieman verisen kahvan lauteitten alle piiloon.

4

8841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffff

joo

• Minä

Ootko sä vähän vitun tyhmä??? Jos sä dildonki tunget pilluus ni et sä siitä neitsyyttäs menetä... neitsyytes menetät vasta sitten ku eka kerran rakastelet jonkun MIEHEN kanssa...

• HÖH

neitsyyden menettää, jos immenkalvo menee rikki.. Ja takuulla se menee dildon avulla. Sulla tais jäädä bilsantunnit vähille!

• Anonyymi
        HÖH kirjoitti:

neitsyyden menettää, jos immenkalvo menee rikki.. Ja takuulla se menee dildon avulla. Sulla tais jäädä bilsantunnit vähille!

Höpön pöpön sillon e i enää ole neitsyt jos olet miehen kanssa nainu,mikää kalvon repeäminen ei tee mitään,että kukahanse biologian tuntia kaipais?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4340
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2191
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1711
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      100
      1436
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1157
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1088
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      878
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    Aihe