Kontulan yhteiskoulussa 1966-1969

ex.blondi

Päätin tässä että alan etsiä vanhoja koulukavereita. Ei se niin helppoa ollutkaan. Mahtaako tällä palstalla olla kyseisen koulun käyneitä. Tai saisinko hyviä vihjeitä miten toimin?

7

277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellähän minäkin

koulukaverit.comin sivuille, rekisteröidy ja pääset etsimään koulusi oppilaita.
      Mikäli he ovat itse rekisteröityneet sinne.

• x-blondi
        HTZA kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Onko se juppien hotelli jo valmis. Siellä maksaa yöpyminen kuullemma useamman sata euroa. Miten ne siellä vois tietää vanhoista koulukavereista.

• Nittaminax

jokunen aika sitten tuokin sivusto muuttua maksulliseksi.

• siellähän,,,
        Nittaminax kirjoitti:

jokunen aika sitten tuokin sivusto muuttua maksulliseksi.

osa palveluista on ollut maksullista. Ainakin ennen sai valita mitä otti itselleeen, jos halusi toisten sähköpostitiedot, joutui maksamaan.

• Nittaminax
        siellähän,,, kirjoitti:

osa palveluista on ollut maksullista. Ainakin ennen sai valita mitä otti itselleeen, jos halusi toisten sähköpostitiedot, joutui maksamaan.

mä en enään muista, kun siitä on niin monta vuotta sitten kun käytin sitä. Vielä joskus tulee sähköpostiin jotain ilmoituksia sieltä.

• ;))
        x-blondi kirjoitti:

Onko se juppien hotelli jo valmis. Siellä maksaa yöpyminen kuullemma useamman sata euroa. Miten ne siellä vois tietää vanhoista koulukavereista.

Katajanokan Lääninvankilaa, joka muutettiin korkeatasoiseksi hotelliksi. Siellä yöpyminen maksaa;);) Sörkka toimii edelleen vankilatoiminnassa. Siellä odotetaan nyt määrärahoja siihen että, huonokuntoisimmat sellit korjattaisiin ajanmukaisemmaksi vastaamaan enemmän tätä päivää.

Tuskin minunkaan skolekaverit Katajanokalla yöpyvät;)) Sörkasta en tiedä...toivon mukaan ei.

• Anonyymi

Olen itse ollut ko. koulussa 1967-1975, mutta en halua muistella tuota aikaa. Todella paljon kiusaamista ja muuta epämieluisaa olemista. Tulipahan lakki suoritettua, muuta positiivista ei jäänyt.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      7730
    2. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2869
    3. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      2228
    4. 44
      1591
    5. Onko Martina Aitolehden rikostuomiot este USA-matkalle?

Avataanpa tästä kokonaan oma keskustelu nyt kun aihe nousi toisen otsikon alla esiin. Miten käy maailmanmestaruuskisojen? Pääseekö rikostaustainen Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1340
    6. Sano että sä

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺
      Ikävä
      79
      1112
    7. Maran ja Hannun yhteenmuutto

Ai että mä odotan sitä, että pariskunnan arki alkaa. Tähän asti ollut alkuhuumaa ja siinä jo yksi välirikko, Mara poisti hempeilykuvat instasta. Katot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1096
    8. Stefan mitä mietiskelet, et kihlanut Sofiaa vaikka nättiä kihlasormusta näytti toinen kädessään.

Sofi odottaa sormusta kuin kuuta taivaalta ja mikähän on Stefanin laittanut nyt niin mietteleväiseksi ja epävarmaksi ykskaks. ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1061
    9. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      908
    Aihe