Päätin tässä että alan etsiä vanhoja koulukavereita. Ei se niin helppoa ollutkaan. Mahtaako tällä palstalla olla kyseisen koulun käyneitä. Tai saisinko hyviä vihjeitä miten toimin?
Kontulan yhteiskoulussa 1966-1969
12
717
Vastaukset
- siellähän minäkin
koulukaverit.comin sivuille, rekisteröidy ja pääset etsimään koulusi oppilaita.
Mikäli he ovat itse rekisteröityneet sinne.- x-blondi
Onko se juppien hotelli jo valmis. Siellä maksaa yöpyminen kuullemma useamman sata euroa. Miten ne siellä vois tietää vanhoista koulukavereista.
- siellähän,,,
Nittaminax kirjoitti:
jokunen aika sitten tuokin sivusto muuttua maksulliseksi.
osa palveluista on ollut maksullista. Ainakin ennen sai valita mitä otti itselleeen, jos halusi toisten sähköpostitiedot, joutui maksamaan.
siellähän,,, kirjoitti:
osa palveluista on ollut maksullista. Ainakin ennen sai valita mitä otti itselleeen, jos halusi toisten sähköpostitiedot, joutui maksamaan.
mä en enään muista, kun siitä on niin monta vuotta sitten kun käytin sitä. Vielä joskus tulee sähköpostiin jotain ilmoituksia sieltä.
- ;))
x-blondi kirjoitti:
Onko se juppien hotelli jo valmis. Siellä maksaa yöpyminen kuullemma useamman sata euroa. Miten ne siellä vois tietää vanhoista koulukavereista.
Katajanokan Lääninvankilaa, joka muutettiin korkeatasoiseksi hotelliksi. Siellä yöpyminen maksaa;);) Sörkka toimii edelleen vankilatoiminnassa. Siellä odotetaan nyt määrärahoja siihen että, huonokuntoisimmat sellit korjattaisiin ajanmukaisemmaksi vastaamaan enemmän tätä päivää.
Tuskin minunkaan skolekaverit Katajanokalla yöpyvät;)) Sörkasta en tiedä...toivon mukaan ei. - Anonyymi
Juuri samaa aihe olin laittamassa.Aivan varmasti löytyy ainakin nyt 50 v.Hylli Kontula.Kuin Kontula Rintinpolku ala ja ylä asteen oppilaita!Peruskouluiksihan nykyä nimeävät ylä ja ala astet!Tovi on jo mennyt kuin Hylli täyttti 100v. Ja opilaita netissä kerättin mukaan joukoon.Joten Hylli 100v. valokuvia. Löydät todella netistäkin aiheesta kuvia, vaikka todella tovi aikaa kulunut.Kuin F.B.
- Anonyymi
siellähän,,, kirjoitti:
Haku ammuntaa .Selimen haku koulukaverin etu sukunimi ja vot saada osuman jopa selatessa suvuja F.B profiilin.Vaikka olisi esim nainen.Voi olla myös tytönimi mukana.Sama kirjaudu fonca..osoite ja phelin palveelu.( miten oikein tuo kirjotetaan?) Tiedät kyllä mitä palvelua tarkoitan.
- Anonyymi
Olen itse ollut ko. koulussa 1967-1975, mutta en halua muistella tuota aikaa. Todella paljon kiusaamista ja muuta epämieluisaa olemista. Tulipahan lakki suoritettua, muuta positiivista ei jäänyt.
- Anonyymi
Just saman ajan olin ko. koulussa. Ei mitään hyviä asioita jäänyt siitä ajasta, paitsi ehkä se lakki. Päästiin samaan aikaan ylioppilaiksi. Jotain hyvää! Yritetää unohtaa huonot asiat!
- Anonyymi
Samaan aikaan ko. koulussa ja samat sanat kiusaamisesta . Onneksi muutimme pois Kontulasta 1975. Muutama kiva kaveri kyllä oli luokalla ja opettaja Merja Totrohan oli kyllä ihana.
- Anonyymi
Löydä ihan heidät Koulukaveri sivusto netistä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389