Kontulan yhteiskoulussa 1966-1969

ex.blondi

Päätin tässä että alan etsiä vanhoja koulukavereita. Ei se niin helppoa ollutkaan. Mahtaako tällä palstalla olla kyseisen koulun käyneitä. Tai saisinko hyviä vihjeitä miten toimin?

12

888

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellähän minäkin

koulukaverit.comin sivuille, rekisteröidy ja pääset etsimään koulusi oppilaita.
      Mikäli he ovat itse rekisteröityneet sinne.

• x-blondi

Onko se juppien hotelli jo valmis. Siellä maksaa yöpyminen kuullemma useamman sata euroa. Miten ne siellä vois tietää vanhoista koulukavereista.

• jokunen aika sitten tuokin sivusto muuttua maksulliseksi.

• siellähän,,,
        Nittaminax kirjoitti:

jokunen aika sitten tuokin sivusto muuttua maksulliseksi.

osa palveluista on ollut maksullista. Ainakin ennen sai valita mitä otti itselleeen, jos halusi toisten sähköpostitiedot, joutui maksamaan.

• siellähän,,, kirjoitti:

osa palveluista on ollut maksullista. Ainakin ennen sai valita mitä otti itselleeen, jos halusi toisten sähköpostitiedot, joutui maksamaan.

mä en enään muista, kun siitä on niin monta vuotta sitten kun käytin sitä. Vielä joskus tulee sähköpostiin jotain ilmoituksia sieltä.

• ;))
        x-blondi kirjoitti:

Onko se juppien hotelli jo valmis. Siellä maksaa yöpyminen kuullemma useamman sata euroa. Miten ne siellä vois tietää vanhoista koulukavereista.

Katajanokan Lääninvankilaa, joka muutettiin korkeatasoiseksi hotelliksi. Siellä yöpyminen maksaa;);) Sörkka toimii edelleen vankilatoiminnassa. Siellä odotetaan nyt määrärahoja siihen että, huonokuntoisimmat sellit korjattaisiin ajanmukaisemmaksi vastaamaan enemmän tätä päivää.

Tuskin minunkaan skolekaverit Katajanokalla yöpyvät;)) Sörkasta en tiedä...toivon mukaan ei.

• Anonyymi

Juuri samaa aihe olin laittamassa.Aivan varmasti löytyy ainakin nyt 50 v.Hylli Kontula.Kuin Kontula Rintinpolku ala ja ylä asteen oppilaita!Peruskouluiksihan nykyä nimeävät ylä ja ala astet!Tovi on jo mennyt kuin Hylli täyttti 100v. Ja opilaita netissä kerättin mukaan joukoon.Joten Hylli 100v. valokuvia. Löydät todella netistäkin aiheesta kuvia, vaikka todella tovi aikaa kulunut.Kuin F.B.

• Anonyymi
        siellähän,,, kirjoitti:

Haku ammuntaa .Selimen haku koulukaverin etu sukunimi ja vot saada osuman jopa selatessa suvuja F.B profiilin.Vaikka olisi esim nainen.Voi olla myös tytönimi mukana.Sama kirjaudu fonca..osoite ja phelin palveelu.( miten oikein tuo kirjotetaan?) Tiedät kyllä mitä palvelua tarkoitan.

• Anonyymi

Olen itse ollut ko. koulussa 1967-1975, mutta en halua muistella tuota aikaa. Todella paljon kiusaamista ja muuta epämieluisaa olemista. Tulipahan lakki suoritettua, muuta positiivista ei jäänyt.

• Anonyymi

Just saman ajan olin ko. koulussa. Ei mitään hyviä asioita jäänyt siitä ajasta, paitsi ehkä se lakki. Päästiin samaan aikaan ylioppilaiksi. Jotain hyvää! Yritetää unohtaa huonot asiat!

• Anonyymi

Samaan aikaan ko. koulussa ja samat sanat kiusaamisesta . Onneksi muutimme pois Kontulasta 1975. Muutama kiva kaveri kyllä oli luokalla ja opettaja Merja Totrohan oli kyllä ihana.

• Anonyymi

Löydä ihan heidät Koulukaveri sivusto netistä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      254
      4659
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      78
      3105
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1873
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      85
      1497
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe