Kontulan yhteiskoulussa 1966-1969

ex.blondi

Päätin tässä että alan etsiä vanhoja koulukavereita. Ei se niin helppoa ollutkaan. Mahtaako tällä palstalla olla kyseisen koulun käyneitä. Tai saisinko hyviä vihjeitä miten toimin?

12

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellähän minäkin

      koulukaverit.comin sivuille, rekisteröidy ja pääset etsimään koulusi oppilaita.
      Mikäli he ovat itse rekisteröityneet sinne.

      • x-blondi

        Onko se juppien hotelli jo valmis. Siellä maksaa yöpyminen kuullemma useamman sata euroa. Miten ne siellä vois tietää vanhoista koulukavereista.


      • jokunen aika sitten tuokin sivusto muuttua maksulliseksi.


      • siellähän,,,
        Nittaminax kirjoitti:

        jokunen aika sitten tuokin sivusto muuttua maksulliseksi.

        osa palveluista on ollut maksullista. Ainakin ennen sai valita mitä otti itselleeen, jos halusi toisten sähköpostitiedot, joutui maksamaan.


      • siellähän,,, kirjoitti:

        osa palveluista on ollut maksullista. Ainakin ennen sai valita mitä otti itselleeen, jos halusi toisten sähköpostitiedot, joutui maksamaan.

        mä en enään muista, kun siitä on niin monta vuotta sitten kun käytin sitä. Vielä joskus tulee sähköpostiin jotain ilmoituksia sieltä.


      • ;))
        x-blondi kirjoitti:

        Onko se juppien hotelli jo valmis. Siellä maksaa yöpyminen kuullemma useamman sata euroa. Miten ne siellä vois tietää vanhoista koulukavereista.

        Katajanokan Lääninvankilaa, joka muutettiin korkeatasoiseksi hotelliksi. Siellä yöpyminen maksaa;);) Sörkka toimii edelleen vankilatoiminnassa. Siellä odotetaan nyt määrärahoja siihen että, huonokuntoisimmat sellit korjattaisiin ajanmukaisemmaksi vastaamaan enemmän tätä päivää.

        Tuskin minunkaan skolekaverit Katajanokalla yöpyvät;)) Sörkasta en tiedä...toivon mukaan ei.


      • Anonyymi

        Juuri samaa aihe olin laittamassa.Aivan varmasti löytyy ainakin nyt 50 v.Hylli Kontula.Kuin Kontula Rintinpolku ala ja ylä asteen oppilaita!Peruskouluiksihan nykyä nimeävät ylä ja ala astet!Tovi on jo mennyt kuin Hylli täyttti 100v. Ja opilaita netissä kerättin mukaan joukoon.Joten Hylli 100v. valokuvia. Löydät todella netistäkin aiheesta kuvia, vaikka todella tovi aikaa kulunut.Kuin F.B.


      • Anonyymi
        siellähän,,, kirjoitti:

        osa palveluista on ollut maksullista. Ainakin ennen sai valita mitä otti itselleeen, jos halusi toisten sähköpostitiedot, joutui maksamaan.

        Haku ammuntaa .Selimen haku koulukaverin etu sukunimi ja vot saada osuman jopa selatessa suvuja F.B profiilin.Vaikka olisi esim nainen.Voi olla myös tytönimi mukana.Sama kirjaudu fonca..osoite ja phelin palveelu.( miten oikein tuo kirjotetaan?) Tiedät kyllä mitä palvelua tarkoitan.


    • Anonyymi

      Olen itse ollut ko. koulussa 1967-1975, mutta en halua muistella tuota aikaa. Todella paljon kiusaamista ja muuta epämieluisaa olemista. Tulipahan lakki suoritettua, muuta positiivista ei jäänyt.

      • Anonyymi

        Just saman ajan olin ko. koulussa. Ei mitään hyviä asioita jäänyt siitä ajasta, paitsi ehkä se lakki. Päästiin samaan aikaan ylioppilaiksi. Jotain hyvää! Yritetää unohtaa huonot asiat!


      • Anonyymi

        Samaan aikaan ko. koulussa ja samat sanat kiusaamisesta . Onneksi muutimme pois Kontulasta 1975. Muutama kiva kaveri kyllä oli luokalla ja opettaja Merja Totrohan oli kyllä ihana.


    • Anonyymi

      Löydä ihan heidät Koulukaveri sivusto netistä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe