Onko näin?
avira 10 Free, paras ilmainen
14
1113
Vastaukset
- kyllä...
on.
- Aloittaja vaan
Älä naurata
- Sano!
Mikä olisi parempi?
- Molempi parempi
Luin pari viikkoa sitten testin englanninkielisestä tietokonelehdestä Eivät löytäneet kovin isoja eroja AVG:n ja Aviran välillä. Molemmat ovat ihan kelvollisia ja riittäviä. AVG ei tuputa maksullista versiota eikä vaadi rekisteröitymään, eli sähköpostiosoitetta ei tarvitse ilmoittaa. Itselläni on ollut AVG jo vuosien ajan. Päivitykset tulevat automaattisesti ja AVG:n voi ajastaa tarkastamaan konen haluamanaan aikana ja päivänä.
- A. Vira
Eipä tarvi Avirassakaan mitään rekisteröitymistä eikä tarvi ilmoittaa s-postiosoitetta, samoin päivitykset tulee automaattisesti, mainoksen se kyllä tuohon ruudulle lykkää, sen jotenkin saa kuulemma pois, mutta en ole kokenut sitä niin häiritseväksi, eihän sitä tarvi kuin kerran klikkaa niin se häipyy.
Kaikenkaikkiaan olen ollut erittäin tyytyväinen Aviraan. - Kumpikaan
A. Vira kirjoitti:
Eipä tarvi Avirassakaan mitään rekisteröitymistä eikä tarvi ilmoittaa s-postiosoitetta, samoin päivitykset tulee automaattisesti, mainoksen se kyllä tuohon ruudulle lykkää, sen jotenkin saa kuulemma pois, mutta en ole kokenut sitä niin häiritseväksi, eihän sitä tarvi kuin kerran klikkaa niin se häipyy.
Kaikenkaikkiaan olen ollut erittäin tyytyväinen Aviraan.Niin, että onko niistä (Avira, AVG) kumpikaan suomenkielinen?
- tankero .
Kumpikaan kirjoitti:
Niin, että onko niistä (Avira, AVG) kumpikaan suomenkielinen?
Ei mutta Avast! on.
- pettynytAVG:n
Tokkopa tätä enää kukaan lukee, mutta itse olen käyttänyt AVG:tä pitkään, ja luulin että se toimi hyvin, eikä sitä koskaan tarvinnut tökkiä.
Viimeisen viikon ajan kone on ollut hämmentävän hidas, ja kaveri ehdotti että minulla on varmaan mato. Ajoin AVG:n virusskannin, ei mitään, ihan puhdas.
Sitten latasin Aviran, ja löytyi yli tusina haittaohjelmaa.
En vielä osaa sanoa olisiko Avira paras tai parempi kuin muut, mutta juuri tällä hetkellä en AVG:n luota.- tyytyväinen käyttäjä
Enpä minäkään ole noita ohjelmia mitenkään paremmuusjärjestykseen koskaan laittannu, aikoinani kun tämän koneen hommasin lähemmäs 10v sitten, naapurini tuon Aviran tähän asensi, ja siinähän tuo on pelittänny ongelmitta kokoajan, olen hyvin tyytyväinen ohjelmaan, enkä sitä ole toiseen vaihtamassa.
En tiedä mikä näistä ilmaisohjelmista on sitten se paras, ja onko maksullinen versio sitten niin paljon parempi että se kannattaa asentaa ja vielä siitä maksaa jotakin, mutta kukin suojaa koneensa miten haluaa.
- zzz-x
Avira free versiossa on ollut kyllä aikaisemmin ongelmia pävitysten kanssa.Mainos popuppikin on kohtuu ärsyttävä,sen saa kyllä pois mutta homma vaatii hiukan askartelua.
- limulimppari
mainokset haittaa edelleen avirassa
mut se on muuten parempi kannattaa ottaa lisäks malwarebytes- limulimppari
korjaan päivitykset
- Antti Vir
Mainospopupin saa pois tällä:
http://www.johanneshuebner.com/en/clickoff.shtml - virus pois
Nyt on olemassa 2012 versio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851808- 821650
- 491322
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471255Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481162- 1151126
- 39925
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23911Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23893