mitkä pelit käy samsung corbyyn (GT-S3650)? Ja ennenkaikkea mistä niitä löytyy ilmaseks? Mobile24?? oon koittanu kovasti ettiä muttei vaan oo löytyny :(
samsung corby
10
1007
Vastaukset
- Jonttujuu00
En tiiä, mut mitä pelejä siin on valmiiks!
- jonsu_00
Niin,saan ehk Corbyn ni ois kiva tietää mitä pelejä siinä on valmiina!
- corbis
jonsu_00 kirjoitti:
Niin,saan ehk Corbyn ni ois kiva tietää mitä pelejä siinä on valmiina!
corbyssä on tasan nolla peliä valmiina. Ite on pitäny tilata 2.
- Coolariko
Itsekin sain juuri samanlaisen puhelimen. Löysin tänään etsiessäni pelejä hyvän sivun.
http://www.umnet.com/mobile-games/0-2347-0-touchscreen-0
Tuonne pitää rekisteröityä.lähes kaikki kosketusnäyttö pelit toimii omassa Samsungissani. Sinne siis rekisteröidyt- äijä123
onks noi pelit luotettavii ,, ett ne ei tee mitää viruksii? o;;
- Coolariko
äijä123 kirjoitti:
onks noi pelit luotettavii ,, ett ne ei tee mitää viruksii? o;;
On kait ne Ei yhtään viiruksii oo löytyny mulla ainakaa
- äijä123
Coolariko kirjoitti:
On kait ne Ei yhtään viiruksii oo löytyny mulla ainakaa
Good good
- Corbykki
kiiitos miljoonasti :) Oisin kyllä oottanu että Corbyssä ois ollu muutama peli mukanaki :< oli jättipettymys kyllä.
- :DD
Corbykki kirjoitti:
kiiitos miljoonasti :) Oisin kyllä oottanu että Corbyssä ois ollu muutama peli mukanaki :< oli jättipettymys kyllä.
samat oli pieni pettymys ku ei ollu pelejä muttä en kyllä osaa lataa noit neuvoi?
- kertokaas
tuleeks näistä ladatuista peleistä enää mitään lisämaksuja kun niitä pelaa kännykässä? et eikai se mee jotenki netin kautta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3054194Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!391008Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein134976- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877- 24837