samsung corby

mitkä pelit käy samsung corbyyn (GT-S3650)? Ja ennenkaikkea mistä niitä löytyy ilmaseks? Mobile24?? oon koittanu kovasti ettiä muttei vaan oo löytyny :(
101020
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

En tiiä, mut mitä pelejä siin on valmiiks!

Äänestä
  • Niin,saan ehk Corbyn ni ois kiva tietää mitä pelejä siinä on valmiina!

Äänestä

• jonsu_00 kirjoitti:

Niin,saan ehk Corbyn ni ois kiva tietää mitä pelejä siinä on valmiina!

corbyssä on tasan nolla peliä valmiina. Ite on pitäny tilata 2.

Äänestä

Itsekin sain juuri samanlaisen puhelimen. Löysin tänään etsiessäni pelejä hyvän sivun.
http://www.umnet.com/mobile-games/0-2347-0-touchscreen-0
Tuonne pitää rekisteröityä.lähes kaikki kosketusnäyttö pelit toimii omassa Samsungissani. Sinne siis rekisteröidyt

Äänestä
  • onks noi pelit luotettavii ,, ett ne ei tee mitää viruksii? o;;

Äänestä

• äijä123 kirjoitti:

onks noi pelit luotettavii ,, ett ne ei tee mitää viruksii? o;;

On kait ne Ei yhtään viiruksii oo löytyny mulla ainakaa

Äänestä

• Coolariko kirjoitti:

On kait ne Ei yhtään viiruksii oo löytyny mulla ainakaa

Good good

Äänestä

• kiiitos miljoonasti :) Oisin kyllä oottanu että Corbyssä ois ollu muutama peli mukanaki :< oli jättipettymys kyllä.

Äänestä

• Corbykki kirjoitti:

kiiitos miljoonasti :) Oisin kyllä oottanu että Corbyssä ois ollu muutama peli mukanaki :< oli jättipettymys kyllä.

samat oli pieni pettymys ku ei ollu pelejä muttä en kyllä osaa lataa noit neuvoi?

Äänestä

tuleeks näistä ladatuista peleistä enää mitään lisämaksuja kun niitä pelaa kännykässä? et eikai se mee jotenki netin kautta?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

corbykki kirjoitti:

mitkä pelit käy samsung corbyyn (GT-S3650)? Ja ennenkaikkea mistä niitä löytyy ilmaseks? Mobile24?? oon koittanu kovasti ettiä muttei vaan oo löytyny :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu