Itä-Suomessa on eräs kennel joka on bernien ja parin muunkin rodun tehtailija. Berniläiset tietävät kasvattajan. Muistakaa kysellä kasvattajilta asioita. Jos on puhtaat jauhot pussissa niin ei suutu kyselyistä..
Ja muistakaa ettei näyttelytulokset kerro totuutta! Suosittelen katsomaan Sennen kasvattajalistalta jos berniä mietitte. Olin miettinyt tältä eräältä kasvattajalta pentua mutta onneksi kuulin useilta berniharrastajilta että sieltä ei kannata berniä ostaa.
Silmät ja korvat auki koiran ostoon!
Bernien "tehtailua"
hegsjs
2
403
Vastaukset 2
- berniläinen
Olen itse asunut P-K -seudulla ikäni ja omistan kyseisen rodun, mutta en ole ikinä moista kuullutkaan ! Mikä kaupunki ? Kunta ? Kylä lienee kyseessä ???Ehkä en ole päässyt ns. berni-ihmisten "sisäpiiriin".
- kateus kirjoituksia.
Mikä helvetti teitä riivaa, eikö kyseinen kasvattaja hypi teidän pillin mukaan ? Tuollainen "mustamaalaaminen" alkaa jo olla aivan sairasta holhoamista ja kyttäämistä. Hyvä että joku edes toimii nykyään, omien aivojen mukaan eikä hypi, "urpojen" tahdon mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481