http://www.abc.net.au/rn/backgroundbriefing/stories/2010/2902697.htm
Tuosta voit kuunnella tunnin mittaisen radio-ohjelman yleisradiostamme (ABC). Aika karua tarinaa siitä, miten reppulomalaisilla tehdään rahaa ja heitä kohdellaan ala-arvoisesti. Kannattaa kuunnella. ABC on laadukkaita ohjelmia tuottava radioasema, ei mikään sensationalistinen roskaradio, joita niitäkin on paljon täällä.
Jos haluat hedelmänpoimintaan,
lue tämä
3
1051
Vastaukset
- kipsis
jgjh
- etta nii
Ite oon tehny yhteensa 4kk hedelmanpoimintaa ja ei mitaan valittamista. Palkat on maksettu ajallaan ja ystavallista ja mukavaa porukkaa. Vaikka tyo oli rankkaa ja pitkia paivia osin niin voin sanoa etta on se ollut yksi parhaimmista ajoistani taalla! Enka paljoa valittamista ole kuullut muidenkaan reppureissaajien suusta hedelmanpoimintapaikoista. Tietty onhan niitakin, mutta ei paljon.
- Jorge one man
Onko Brisbanen suunnalla töitä loka-marraskuussa?? Mitä satoa siellä silloin poimitaan?
JiiTee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752