olen ostamassa Hailin mönkijää, kertokaa kokemuksia kyseisestä vehkeestä. Paljonko rekisteröinti maksaa? liikennevakuutus ja kasko? tyyppiviat? maahantuoja? onko tampereella huoltoa? tuleeko ohjekirja mukana? kun olen tekemässä kaupat yksityiseltä, sanoi että siinä ei ole ohjekirjaa. paljonko sisäänajo?
haili sp 250
3
2832
Vastaukset
- abu´
Ihan oikeena vihjeenä, unohda hailit!
Yksi heikompia esityksiä kiinalaisilta. - tgbhghy
yhdyn edelliseen jätä hailit sikseen. derbi dxr:n joka on vähän "laadukkaampi" saa jo 1500€ hintoihin. rekisteröinti maksaa muistaakseni 20€. liikennevakuutus noin 160€ lähivakuutuksessa, riippuu iästäsi, paikkakunta, onko muita vakuutuksia samassa paikassa. ohjekirjaa ei taida olla mukana kun kerran myyjällä ei ole? :D
- ijwfijpijgw
itsellä on haili sp. hyvä peli on ollut. nyt 5100 km mittarissa ja muuta tarvinnut tehdä kuin huollot ja tankata :P tosin ohjauksen säätöä tein alussa kun tuntui niin raskaalta ja huteralta, mutta nyt on hyvä ajaa ja luotettava peli:)
säteilylämmittimen asensin pohjaan että talvella ei tarvitse kylmäkäynnistellä ja hyvin pystyy talvellakin ajamaan kun vain ostaa NASTAT! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1532984Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3702069- 411825
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii391796Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles112956Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792