On hankalaa. Hyvin huonosti ottavat vastaan. En tosin monesti ole yrittänytkään. Yleensä neuvovat sopimaan itse, se siitä.
Nyt oikein menin laitokselle. Kotirauhan rikkominen ja laiton uhkaus. Pieleenhän se meni kokonaan. Olen erittäin huono kertomaan asioita. Jotenkin se vaan kääntyi niin, että en saanut poliisia tajuamaan, että asun rivitalossa. "Kotirauha- alue on seinästä seinään" Ei piha. Siis väärin meni, siitä tuli intosta jne. Poliisi ku sai puheistani käsityksen, että asun kerrostalossa. Kyllä se jotain kirjoitteli paperille, mutta minut naurettiin ulos.
Niin, siinä tilanteessa, minkä takia olinpoliisilla, oli siis pieksämisuhkaus minulle. Huusin vaimoa soittamaan hätäkeskukseen. Jaa kun uhkaaja oli tulossa päälle, linja oli auki. Noh, uhkaaja poistui. Sain puhelimen ja selitin asiaa. Noh tilanne ohi. Kiitos kuulemiin. Niin, sitten hetken päästä uhkaaja oli oven takana parinkaverin kanssa. Jotenkinsiitä selvittiin huutamalla.
Valitin tuostakintietenkinpoliisille. Kirjoitti se siitäkinjotain.
Mutta kun mulla on nyt e tunne, että jos jotain tapahtuu, niin mähän siinä olen kusessa.
Eli en tiedä, pittääkö poliisilla asiointia varten palkata lakimies mukaan, kun ei itse osaa selittää näköjään asioitaan.
Rikosilmoituksen tekeminen
7
1919
Vastaukset
- netissä?
Jollet pysty kertomaan asioita, niin tee rikosilmoitus netin kautta.
Silloin poliisin on pakko ottaa se vastaan.
Tosin silti saattaa olla että poliisi päättää olla tutkimatta juttua
tai jopa hakea syyttäjältä esitutkinnan rajoittamispäätöksen.
Suomi ei ole tasa-arvoinen maa.
On aivan säkää millaisen poliisin saat juttuasi tutkimaan.
Olen omin silmin nähnyt kuinka rikostutkija huutaa ja raivoaa
pää punaisena vanhakolle naiselle, joka yritti tehdä rikosilmoitusta
vastaavanlaisesta jutusta. Poliisia ei kiinnosta tutkia tälläisiä juttuja,
ellei poliisi jostain syystä halua tehdä epäiltynä olevalle kiusaa ja häiriköidä.- hio ihk nkinh
Käsittääkseni pankkitunnukset nykyään. Läheskään kaikilla ei ole. Onhan se tietenkin nykyaikaa. Vaan ei ole tasa-arvoista,jos kaikilla ei ole tunnuksia.
- ei oo
hio ihk nkinh kirjoitti:
Käsittääkseni pankkitunnukset nykyään. Läheskään kaikilla ei ole. Onhan se tietenkin nykyaikaa. Vaan ei ole tasa-arvoista,jos kaikilla ei ole tunnuksia.
Ei oo tosiaan tasa-arvoista kun vaaditaan pankkitunnukset. Pitäisi poistaa koko nettimahdollisuus kun se ei kerran ole sama kaikille.
Mykät eivät voi puhumalla tehdä rikosilmoitusta. Ei sekään siis ole tasa-arvoista. Pitäisi poistaa koko puhemahdollisuus kun se ei kerran ole sama kaikille.
Kirjoitustaidottomat eivät voi kirjoittamalla tehdä rikosilmoitusta. Ei sekään siis ole tasa-arvoista. Pitäisi poistaa koko kirjoitusmahdollisuus kun se ei kerran ole sama kaikille.
Mitähän vielä valittaisin? - jjjjjjj j jm jm jk
ei oo kirjoitti:
Ei oo tosiaan tasa-arvoista kun vaaditaan pankkitunnukset. Pitäisi poistaa koko nettimahdollisuus kun se ei kerran ole sama kaikille.
Mykät eivät voi puhumalla tehdä rikosilmoitusta. Ei sekään siis ole tasa-arvoista. Pitäisi poistaa koko puhemahdollisuus kun se ei kerran ole sama kaikille.
Kirjoitustaidottomat eivät voi kirjoittamalla tehdä rikosilmoitusta. Ei sekään siis ole tasa-arvoista. Pitäisi poistaa koko kirjoitusmahdollisuus kun se ei kerran ole sama kaikille.
Mitähän vielä valittaisin?Poistetaan rikosilmoitukset, moni tasa-arvoasia ratkeaisikin näppärästi- Ihan kaikki itseasiassa.
- ..........
Tee rikosilmoitus netissä. Hoh, hoijaa, valehtelet.
Netissä rikosilmoituksen voi tehdä seuraavista.
- ilmoitus anastetusta omaisuudesta
- ilmoitus vahingonteosta
- ilmoitus anastetusta tai kadonneesta poliisiviranomaisen myöntämästä asiakirjasta
- ilmoitus anastetusta tai kadonneesta ampua-aseesta.
On aivan luonnollista, että poliisi yrittää vähentää työtään resurssien vähäisyyden vuoksi, näitä hullujen ilmoituksia karsimalla. - ttöött
.......... kirjoitti:
Tee rikosilmoitus netissä. Hoh, hoijaa, valehtelet.
Netissä rikosilmoituksen voi tehdä seuraavista.
- ilmoitus anastetusta omaisuudesta
- ilmoitus vahingonteosta
- ilmoitus anastetusta tai kadonneesta poliisiviranomaisen myöntämästä asiakirjasta
- ilmoitus anastetusta tai kadonneesta ampua-aseesta.
On aivan luonnollista, että poliisi yrittää vähentää työtään resurssien vähäisyyden vuoksi, näitä hullujen ilmoituksia karsimalla.Kyllä tämä meidän oma pikku poliisinpalvoja on uskomaton inisijä, joka itkee joka asiasta:-)
- .......
ttöött kirjoitti:
Kyllä tämä meidän oma pikku poliisinpalvoja on uskomaton inisijä, joka itkee joka asiasta:-)
Vakiohäirikölle jauhot suuhun.
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/suomi/rikosilmlomake
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839