APUA!

neuvokaa kiitos

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne, mutten tiedä mihin muuhunkaan alueeseen sen paremmin.

Eli tilanne o tämä: Erosin lähes 2,5 vuotta sitten miehestä joka oli kännissä loppuajasta varsin aggressiivininen ja oli vähällä lyödä minua erään riidan päätteeksi. Tämän jälkeen emme nähneet pariin päivään jonka jälkeen ilmoitin että suhteemme on ohi. Nyt tämä sitten viime yönä joskus puoli kolmen aikaan oli laittanut minulle viestin. Emme ole olleet yhteydessä, hän oli vaihtanut puhelinnumeroaan, mutta numerotiedustelusta selvisi, että hänen numerosta oli se viesti tullut. Hänellä on mitä todennäköisemmin myös mielenterveys ongelmia ja ainakin narsistinen persoonallisuushäiriö. Näistä minulla ei vain ole mitään mustaa valkoisella todistamassa niitä ja mies kieltäytyi jatkuvasti hoidosta yhdessä ollessamme vaikka lääkäri hänet lähettikin terapiaan.

Kysymykseni kuuluu siis, että voinko hakea hänelle lähestymiskieltoa, jos hän jatkaa näitä viestien laittamista öisin? En ole vastannu hänelle mitään, koska pelkään häntä. Pelkään, että hän joku päivä seisoo oveni takana, koska asun edelleen samassa asunnossa kuin yhdessä olessamme enkä pysty taloudellisista syistä muuttamaan, vaikka haluasin, joten osoitteen muuttaminen salaiseksi ei auta. Puhelinnumeroni on salainen, mutta hän on sen säilyttänyt, enkä aio antaa hänen olla syynä siihen että vaihtaisin sitä.

Jos perustelen poliisille, että hän suhteessa olessamme ollut väkivaltainen ja uhkaava minua kohtaan ja otttaa nyt kännissä yöllä yhteyttä ja saa minut pelkäämään niin riittääkö se syyksi hankkia hänelle lähestymiskielto? Tiedän ettei hän usko jos pyydän häntä olemaan ottamatta yhteyttä vaan se todennäköisesti vain pahentaan tilannetta, sillä hänen narsistinen persoonallisuushäiriönsä takaa sen, ettei hän kestä itseensä kohdidtuvaa kritiikkiä vaan tulistuu sellaisesta entisestään!

Mitä voin tehdä? En halua olla tämän miehen kanssa missäänn tekemisissä ja kun tajusin että viesti oli häneltä, iski aika paha ashistus ja pelko!

3

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep...

      "Erosin lähes 2,5 vuotta sitten miehestä joka oli kännissä loppuajasta varsin aggressiivininen ja oli vähällä lyödä minua erään riidan päätteeksi."

      "Nyt tämä sitten viime yönä joskus puoli kolmen aikaan oli laittanut minulle viestin."

      - - -

      Siis ymmärsinkö oikein: tämä ex-kumppanisi oli yhden kerran "vähällä" lyödä sinua 2,5 vuotta sitten, muttei kuitenkaan lyönyt, ja nyt on lähettänyt yhden ainoan öisen tekstiviestin, jonka sisällönkin on kirjoittaja jättänyt lukijoilta pimentoon?

      Näinkö???

      En mitenkään halua aliarvioida naisten kokemaa väkivaltaa tai sen uhkaa, mutta jotain rajaa hysteriallakin... yksi ainut tekstiviesti 2,5 vuoden jälkeen?!? ...jep jep, ja ei muuta kuin ilmoitusta tekemään vaan...........

      • naisten puolella

        No sinähän et sitten taas tiedä mitään mitä suhteessa on tapahtunut ENNEN sitä kuin on ollut vähällä tulla lyödyksi. JA pitääkö naisten muka ensin tulla hakatuksi ennenkuin heidän pelkonsa toisen väkivaltaisuudesta otetaan tosissaan??? Jos tämä nainen on tehnyt varsin selväksi ettei halua olla exän kanssa MISSÄÄN tekemisissä on mielestäni mieheltäkin varsin härskiä ottaa yhteyttä pitkän ajan kuluttua ja palauttaa pelkällä olemalla olostaan ilmoittamalla naisen mieleen kaikki se paska jota on joutunut kokemaan!

        Ettekö te miehet tajua, että eron jälkeen teidän tulee hävittää naisen puhelinnumero ja olla ottamatta yhteyttä, jatkakaa omaa elämäänne! Niin naisetkin tekee!

        Ei tuosta viestistä mielestäni tullut mieleen hysteriä vaan vittuuntuminen, että miehet ovat niin paskoja etteivät tajua jättää rauhaan kun ovat ensin satuttaneet!


    • ----------------

      poliisiin, ja kerro tilanne. Voisit vaikka ensin soittaa kriisikeskukseen, sielläkin osaavat neuvoa.
      Kyllä toi viestien lähettely on kotirauhan häirintää.
      Luulis, että poliisikin ottaa vakavasti, kun oli se ampumatapauskin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe