Missä ammatissa lesboja

lukiolainen tyttö

eniten? Sairaanhoitaja, lähihoitaja tai yleensä sairaala.

396

15953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Sairaalasta en tiedä... Täällä yksi opettaja...

      • nineteen

        Oho, oikein opettaja! Ihastuin kouluaikoinani tulisesti yhteen opettajaan jo heti kättelyssä, oli se vaan ihan mahdotonta... Oletko koskaan huomannut, että joku oppilaasi katselisi sinua sillä silmällä?! Olettaen tietysti, että kyseinen oppilas olisi täysi-ikäinen...


      • ........

        täällä sairaanhoitaja joka on korviansa myöten ihastunut opettajaan :)


      • Dalie

        sosiaalityöntekijä


      • 19

        olen opettaja, tarkemmin sanoen aineenopettaja yläkoulussa.


      • ustioh

        lähihoitaja.


      • Niame
        Dalie kirjoitti:

        sosiaalityöntekijä

        Tuleva sossu täällä. :)


      • kirjan oppineille !!

      • joofiaedöghoåiw4htkä

        VOI vittu SUT PITÄISI LAITTAA SANONKO MINNE vittu!!!!!
        KUOLE POIS KAIKKI vitun OPETTAJAT.


      • kitrf

      • Juokse villi lapsi..

        Voin sanoa, että opettajista ei ole kuin pönttöjö akkoja tai äijiä jotka ei ole muualle määssyt opiskelemaan. Sitten katkeruudessaan tuhoavat jonkun lahjakkaan elämän.


    • m

      Täällä olis sairaanhoitaja.

    • ......

      Myös joku taiteellinen ala voisi olla ja rekkiksiä ehkä näkee raksalla tai autonrassaushommissa. :)

      • taikuriop

        täällä ainaki yks kuvataiteen opiskelija ja kyllä taidepiireissä on paljon myös homo miehiä.


      • jns...

        Tota joo, aikoinaan opiskelin lavasterakentajaksi, niinä kolmen vuoden aikana meitä oli 6, ja joista 5 samaa vuosikurssia :D


    • little_girl20

      sairaanhoidon opiskeliija.

      • minä vain

        Kuin myös ;) !


    • Hips

      Kätilöksi opiskelen... :)

      • <3 <<3

        Lähihoitaja.. ;-p


      • Outolintutoinen
        <3 <<3 kirjoitti:

        Lähihoitaja.. ;-p