Missä ammatissa lesboja

lukiolainen tyttö

eniten? Sairaanhoitaja, lähihoitaja tai yleensä sairaala.

396

15953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Sairaalasta en tiedä... Täällä yksi opettaja...

      • nineteen

        Oho, oikein opettaja! Ihastuin kouluaikoinani tulisesti yhteen opettajaan jo heti kättelyssä, oli se vaan ihan mahdotonta... Oletko koskaan huomannut, että joku oppilaasi katselisi sinua sillä silmällä?! Olettaen tietysti, että kyseinen oppilas olisi täysi-ikäinen...


      • ........

        täällä sairaanhoitaja joka on korviansa myöten ihastunut opettajaan :)


      • Dalie

        sosiaalityöntekijä


      • 19

        olen opettaja, tarkemmin sanoen aineenopettaja yläkoulussa.


      • ustioh

        lähihoitaja.


      • Niame
        Dalie kirjoitti:

        sosiaalityöntekijä

        Tuleva sossu täällä. :)


      • kirjan oppineille !!

      • joofiaedöghoåiw4htkä

        VOI vittu SUT PITÄISI LAITTAA SANONKO MINNE vittu!!!!!
        KUOLE POIS KAIKKI vitun OPETTAJAT.


      • kitrf

      • Juokse villi lapsi..

        Voin sanoa, että opettajista ei ole kuin pönttöjö akkoja tai äijiä jotka ei ole muualle määssyt opiskelemaan. Sitten katkeruudessaan tuhoavat jonkun lahjakkaan elämän.


    • m

      Täällä olis sairaanhoitaja.

    • ......

      Myös joku taiteellinen ala voisi olla ja rekkiksiä ehkä näkee raksalla tai autonrassaushommissa. :)

      • taikuriop

        täällä ainaki yks kuvataiteen opiskelija ja kyllä taidepiireissä on paljon myös homo miehiä.


      • jns...

        Tota joo, aikoinaan opiskelin lavasterakentajaksi, niinä kolmen vuoden aikana meitä oli 6, ja joista 5 samaa vuosikurssia :D


    • little_girl20

      sairaanhoidon opiskeliija.

      • minä vain

        Kuin myös ;) !


    • Hips

      Kätilöksi opiskelen... :)

      • <3 <<3

        Lähihoitaja.. ;-p


      • Outolintutoinen
        <3 <<3 kirjoitti:

        Lähihoitaja.. ;-p

        Lähihoitaja....


    • Nimimerkitön tappaus

      Sosiaali- ja terveysalalla työskentelen, en kuitenkaan varsinaisesti hoitotyössä. Koulutus ihan toiselta alalta.

    • tuleva-hoitsu

      ..tuleva lähihoitaja ilmoittautuu

    • taiteellisilla

      aloilla löytyy erityisesti! Porukka siellä suhtautuu myös avoimemmin kuin monella muulla alalla. Ja toinen ala missä on paljon seksuaalivähemistön ihmisiä,on opettajat. Lähipiiri koostuu paljolti näistä...:>

    • 15+16

      sairaanhoitaja-opiskelija

      • ..

        Tuleva sairaanhoitaja täällä...


      • Hips
        .. kirjoitti:

        Tuleva sairaanhoitaja täällä...

        Kun täällä nyt niin moni on sairaanhoidon opiskelija niin kiinnostus herää, että missähän koulussa??


    • Mie oon kokki :D

      • toinenki

        Kokki myös mä :)


      • Täälläkin myös yksi kokki :)


      • oon kokki... =)


      • ;))
        poikatyttö kirjoitti:

        oon kokki... =)

        Sä oot entisestään "komistunut"!


      • mie oon
        ;)) kirjoitti:

        Sä oot entisestään "komistunut"!

        busikuski


      • ;)) kirjoitti:

        Sä oot entisestään "komistunut"!

        Kiitti =)


      • Pekka walden
        ;)) kirjoitti:

        Sä oot entisestään "komistunut"!

        Miehet on komeita ja naiset kauniita.


      • runkkari666ojkkl
        Pekka walden kirjoitti:

        Miehet on komeita ja naiset kauniita.

        turpa kiinni


    • js

      Lähihoitaja

    • ictict

      ICT

    • a

      Sisustusrakentaja

      • ...

        Sisustussaneeraaja mut ei "rekkis" :)


      • kypäräpakko

        raksanlikka.yleisestiottaen kaikissa ammattiryhmissä on seksuaalivähemmistöläisiä.


    • petra91

      tuleva kieltenopettaja :)

    • työskentelee

      ruokakaupassa.

    • Sosiaaliala. Sosionomiksi (amk) siis valmistun muutaman kuukauden päästä (:

      • täällä yksi.

        Näyttelijä opiskelija :)


      • skådespelare
        täällä yksi. kirjoitti:

        Näyttelijä opiskelija :)

        Monilta aloilta löytyy, mutta tuskin lääkäreistä.


      • ...

        Mitä hel....tin väliä sillä onko lääkäri hetero, lesbo vai homo. Se ei vaikuta ammatin harjoittamiseen millään tavalla. Ja pääsykokeissa...hah ...otappa selvää minkälaiset pääsykokeet ne on!

        ...ei voi olla totta??? :(


      • tietysti on..
        skådespelare kirjoitti:

        Monilta aloilta löytyy, mutta tuskin lääkäreistä.

        Hyvänen aika, tiedän lepakkolääkäreitä. Varmasti joka alalla on lepakoita.


      • ollatotta
        ... kirjoitti:

        Mitä hel....tin väliä sillä onko lääkäri hetero, lesbo vai homo. Se ei vaikuta ammatin harjoittamiseen millään tavalla. Ja pääsykokeissa...hah ...otappa selvää minkälaiset pääsykokeet ne on!

        ...ei voi olla totta??? :(

        Mahtavaa! en uskonu että KUKAAN ois ottanu tota tosissaan! Hei haloo! Tarkotus oli vaan vähän irvailla tolle "monilta aloilta löytyy, mutta tuskin lääkäreistä". Ootte te hauskoja


      • 3+19
        skådespelare kirjoitti:

        Monilta aloilta löytyy, mutta tuskin lääkäreistä.

        Siis häh? Olis kiva tietää millä ihmeen logiikalla sä tuon päättelit, että lääkäreissä tuskin on lesboja?! Suomessa on niin paljon lääkäreitä, että olisin erittäin hämmästynyt, ellei siihen joukkoon yhtään lesboa mahtuisi. Tunnen kaksi lesboa lääkisopiskelijaa, enkä kyllä millään usko että olisivast tiedekuntansa ensimmäiset ;)


      • kypäräpakko
        tietysti on.. kirjoitti:

        Hyvänen aika, tiedän lepakkolääkäreitä. Varmasti joka alalla on lepakoita.

        on lepakko,koira,hevos ym.ym lääkäreitä yhteisnimityksellä eläinlääkäreitä.olet oikeassa jokaalalla on kuten myös rakennuslääkäreitä.


    • medianomilepso

      Kyllähän aikalailla tää kulttuuripuoli vilisee vinokkaita :D Tai sitten kulttuuripuolen hommissa uskalletaan olla rohkeasti mitä ollaan, kun mun mielestä ainakin kulttuurialan kouluista ja töistä löytyy paljon myös hyvin suvaitsevaista sakkia.

      • Media-assari ja kuvataideluokion käyneenät todennut ihan saman. Ihan mukava vaihtelu oli aikoinaan todeta ylä asteelta lukioon siirtyessä että ketään ei haitannu. Mun kaikki kaverit mediapuolella ollut aina ok ja kehittäneet ystävällismielisen vittuilun suorastaan taitolajiksi:D


    • Mistä näitä ...tulee

      Lähäri & sairaanhoitajaopiskelija ; D

      • Catsy 666

        Joo, sitä minä teen.


    • mi

      Täällä olis parturi-kampaaja tarjolla ;)

      • 13+7

        mä tarvitseisinkin parturia ;)


      • tarjotin

        Tarjolla? heh...:-)...tervetuloa!


    • bond69

      agentti

    • ^ ¨ ^ ¨ ^

      Personal Trainer

      • mv--

        uuuuuu;) missä päin vaikutat?


    • bibabbaluula....

      ............Meillä täällä tehyn kokous :)................

    • 15+6

      Oon pikaruokalassa töissä ja tyttis on lähihoitaja

    • ...

      enkä tosiaankaan mitään naistutkimusta :)

    • Eukko-

      Yks lesbo on vartija.

    • L-sos

      sosionomi oon, ja tunnen pari muuta sosionomi lesboo myös.:)

      taidealoil on kyl paljon lesboi myös, tyttikseni on Taikin taiteilija.

    • HkiController

      Controller, talousalalla siis töissä.

    • Kissojen narri

      Missä ammattikunnissa heitä on eniten? Tottakai naisvaltaisilla aloilla meitä on eniten, kuten hoitoalalla. Vähemmän meitä löytyy varmaankin maanviljelijöistä, palomiehistä ja muurareista, sekä rakennusmiehistä!
      Seuraavaksi voisikin kysyä, kuinka moni punatukkainen tai sinisilmäinen nainen on lesbo? Meitä löytyy siis joka saralta, osa piilossa työnsä vuoksi, hyvin harva julkisesti oma itsensä.

      • 6+3

        Itse laborantti mutten tee sen alan töitä. Valmistun pian elektroniikka-asentajaksi.


      • ....

        No, mistä täällä sitten arvon neidin mielestä saisi keskustella? Mitä pahaa on kartoittaa tällä foorumilla käyvien lesbojen ammatteja? Höpistäänhän täällä muustakin turhanpäiväisestä.


      • o_o...
        .... kirjoitti:

        No, mistä täällä sitten arvon neidin mielestä saisi keskustella? Mitä pahaa on kartoittaa tällä foorumilla käyvien lesbojen ammatteja? Höpistäänhän täällä muustakin turhanpäiväisestä.

        Miks tääl aina jonkun pitää vetää palko nokkaansa millon mistäkin?? eiks tää nyt nimenomaan ole palsta jossa voi höpötellä mistä tahansa ilman että siitä on tarkoitus kyhätä vuoden graduelma?? huokaus..


    • -s-

      sihteerikkö :D

    • asiakasneuvoja

      aherran pankissa.

      mutta onpa teitä hoitsuja paljon! tulispa joku pieni pipi... :D

    • elisa-42

      olen siivoustyön ohjaaja

      • Inni 83

        ja täällä siivouspuolen esimies...


    • -raksatyttö-

      Rakennusinsinööri ja työskenten alalla.

      • eräs...

        arkkitehti joka suunnittelee lesbisiä koteja ;)


      • aanelos-arkkitehti
        eräs... kirjoitti:

        arkkitehti joka suunnittelee lesbisiä koteja ;)

        Jesss :)


    • sur rur

      hammaslääkäriä?

      • He

        olen vartija sekä järjestyksenvalvoja.


      • Surrur vaan

        Ois ja onkin suuhygienisti ;)!


      • sur rur
        Surrur vaan kirjoitti:

        Ois ja onkin suuhygienisti ;)!

        ;-)


      • hampilääkäri

        Tuleva sellainen täällä!!


    • oon..

      maatalouslomittaja :)

      • Tess78

        Olen tarjoilija.Ravintola-alalla meitä on paljon!


    • Apilanlehti26

      Lapset ja nuoret ovat ihastuttavia ihmisiä.

    • Ohjaaja/avustaja

      Viittomakielenohjaaja

      • Neitiläinen

        Niin minäkin viittomakielen ohjaaja. :D En odottanut, että tulee vastaan täällä ;)


    • Aada_1

      Täällä yksi toimittaja

      • 3+18

        Ja täällä toinen...


      • 2+10
        3+18 kirjoitti:

        Ja täällä toinen...

        kolmas


      • otsarkki

        Tääl ois keinosiementäjä!


      • 17+5
        2+10 kirjoitti:

        kolmas

        Ja neljäs


    • ......

      Minä olen suurtalouskokki.

    • ei siis vain homojen

      sisustussuunnittelija...

    • :)))

      Täällä olisi yks jumppaohjaaja!

      • jumppailija

        mihin päin pitäisi tulla jumppaamaan...?! =)


      • jumppaohjaaja
        jumppailija kirjoitti:

        mihin päin pitäisi tulla jumppaamaan...?! =)

        Etelä-Suomeen ;) ei kuitenkaan pääkaupunkiseudulle tai mihinkään isompaan kaupunkiin, heh...


      • jumppailija
        jumppaohjaaja kirjoitti:

        Etelä-Suomeen ;) ei kuitenkaan pääkaupunkiseudulle tai mihinkään isompaan kaupunkiin, heh...

        Etelä-Suomesta itsekin... tai no enemmän ehkä tänne Länteen päin. Mitäs tässä sitten olisi: Salo, Hanko, Lohja, Vihti. Liippaako edes läheltä? =)


      • mismin
        jumppaohjaaja kirjoitti:

        Etelä-Suomeen ;) ei kuitenkaan pääkaupunkiseudulle tai mihinkään isompaan kaupunkiin, heh...

        ihastuin just yhteen jumppaohjaajaan, mutta hän vetää jumppia meilahdessa ainakin :)


      • leppistin
        mismin kirjoitti:

        ihastuin just yhteen jumppaohjaajaan, mutta hän vetää jumppia meilahdessa ainakin :)

        onko hän "meitä" =)


      • mismin
        leppistin kirjoitti:

        onko hän "meitä" =)

        en tiedä :/ mutta toivon ainakin :)


    • sh

      Sairaanhoitaja minä ja kihlattuni on controller eli talousalalla..

      • L-woman

        ollaan bisnesnainen ja sairaanhoitaja parina oltu jo monen monta vuotta


    • 8+7

      Kuljetusalalla ja tyttis maanrakentaja.

    • fiveplus

      voi tietää missä ammatissa on eniten lesboja.
      Mäkin tulin tälle pastalle 1. kertaa varman vuoteen.
      Mä olen suunnittelija sosiaalivirastossa, kumppanini on kemisti.

    • 7 + 1

      onko täällä?

      Toivossako on hyvä elää...?

    • dansdans

      Täällä yksi tanssinopettaja =) En kyllä muita samalla alalla työskenteleviä lesboja tiedä, homoja senkin edestä..

    • 8+11

      Ammateista en tiedä, mutta yliopistolla ainakin meidän tdk:ssa eli, yllätys yllätys, humanistisessa, niitä pyörii kyllä pilvin pimein.

      • .....

        Näin olen kuullut mutta yhteenkään en ole itseni lisäksi törmännyt. Ehkä minulla on vain liian pienet piirit...


      • 17+14
        ..... kirjoitti:

        Näin olen kuullut mutta yhteenkään en ole itseni lisäksi törmännyt. Ehkä minulla on vain liian pienet piirit...

        Missä kaupungissa sä sitten olet? Helsingin humanistisessa ainakin on mun mielestä vaikeaa olla törmäämättä meikäläisiin. :) Itseäni ei tosin valitettavasti päällepäin tunnista lesboksi kukaan...


      • .....
        17+14 kirjoitti:

        Missä kaupungissa sä sitten olet? Helsingin humanistisessa ainakin on mun mielestä vaikeaa olla törmäämättä meikäläisiin. :) Itseäni ei tosin valitettavasti päällepäin tunnista lesboksi kukaan...

        Helsinki myös. Kuten sanoin, minulla on pienet ympyrät, enkä ole koskaan osallistunut mihinkään järjestötoimintoihin tai vastaaviin.


      • Entinen humanisti
        17+14 kirjoitti:

        Missä kaupungissa sä sitten olet? Helsingin humanistisessa ainakin on mun mielestä vaikeaa olla törmäämättä meikäläisiin. :) Itseäni ei tosin valitettavasti päällepäin tunnista lesboksi kukaan...

        Humanistisessa saa polvia myöten kahlata :)


    • tku 33

      lähihoitaja

      • mie vaan

        lähihoitaja, mielenterveystyössä olen....


      • Tyttelis 29
        mie vaan kirjoitti:

        lähihoitaja, mielenterveystyössä olen....

        ihan kumma, miten hoitoalalla näin paljon .. :)

        Mutta joo, itse olen teknisella alalla, assistenttina.


    • cabdriver

      taksinkuljettaja

    • mv--

      mä oon kemisti :)

    • fastlane.

      Turvallisuusala

      • tällä listalla

        Olen farmaseutti.


      • Spuynyk
        tällä listalla kirjoitti:

        Olen farmaseutti.

        mäkin olen farmaseutti, enpä oo törmännyt alalla lesboihin, homomiehiä kylläkin löytyy aika paljon.


    • Dinjami

      Puutarhuri :)

      • pauloissa...

        Sosiaalityön opiskelija, työskentelen turvallisuusalalla opintojen ohessa.


      • lkjnjbjb

        Täällä myös yks puutarhuri, tosin vielä kaapissa oleva.


      • pweofjew

        Täällä yks, joka on kesäisin puutarhuri.


    • sossuu

      Täällä myös yksi sosiaalityöntekijä :)

      • L-sossu

        Ompa täällä monta sosiaalialalla ja vieläpä sos.työntekijöitä!! Täälläkin yks alaa opiskeleva!


    • a

      yksi liikunnanohjaaja ilmoittautuu.

      • jm-

        a niin kuin anna?


      • s

        Toinen liikunnanohjaaja :)


    • bensaa suonissain..

      huoltamotyöntekijä ;)

    • TT

      ravintoloitsija

    • tyttösiä

      Tuliko ensin ammatti mieleen ja vasta sen jälkeen heräsitte omaan lesbouteen?
      Kunnon pesunkestävät lesbot tekevät miesten töitä. Raksa-rekkakuski-asfaltti-gyne-metalli-työt mm. Lesbot on äijiä.

      • ....

        voi olla myös ultrafemme, joka ei siedä mieheyttä missään muodossa, ei myöskään itsessään;)


    • kuskipulla

      Mä oon itäsuomalainen rekkakuski ja näytän tosimieheltä. Salakuljetan tupakkaa ja rikon lastista lavoja jotta voin viedä tyttöystävälle ilmaista hylkytavaraa. Mä saan pimpsaa joka kylässä jossa vierailen.

      • bensaneitsyt

        joskus on klitsa niin kipee viikon reissun jälkeen että on pakko vetää koomat sen turruttamiseksi. Onneksi nainen on kaukana toisella puolella suomee että saa edes joskus levätä.


      • p_ulla
        bensaneitsyt kirjoitti:

        joskus on klitsa niin kipee viikon reissun jälkeen että on pakko vetää koomat sen turruttamiseksi. Onneksi nainen on kaukana toisella puolella suomee että saa edes joskus levätä.

        onnellinen sä. mun muija on majaillut täällä pari viikkoo enkä pääse tästä minnekkään tyypittää joten turhanmaista kotielämää joka alkaa jo turruttaa.


    • cnc-koneistaja

      • edpdr

        Mä oon lentä ja tytsy on lentoemäntä välillä ku osuu lennot kohalleeni on kivaa viettää aikaa hotellissa... :)


      • täällä myös.


    • rsynd

      Tällä hetkellä oon ravintola-alalla mutta Taikkiin ois kiva päästä opiskelemaan :)

      • puide

        täysin sama virsi. Nähdään kai sitte pääsykokeissa tai jotain! =)


    • x-ray71

      meikäläisissä on paljon lesboja ;)

      • röntgenhoitaja

        Oho. Joitakin vuosia sitten eräs röntgenhoitaja hymyili ja oli jotenkin innoissaan. Puolipukeisena olin hänen edessään.. :) Vaalea röntgenhoitaja Helsingistä jäi kyllä mieleeni! ;)


      • 15+9=?

        Tätä sanaa yritinkin etsiä täältä! :) Nimim. Pääsin opiskelemaan röntgenhoitajaksi. Missä kaupungissa opiskelet?


      • 15+9=?
        15+9=? kirjoitti:

        Tätä sanaa yritinkin etsiä täältä! :) Nimim. Pääsin opiskelemaan röntgenhoitajaksi. Missä kaupungissa opiskelet?

        Oho siis oletkin näköjään jo ammtissa, sori :D Mut no missä päin kuitenkin?


    • Lukioon...

      En ole siis vielä yhtään mitään ammatiltani.Mut olen tehnyt järkkärin hommia eri tapahtumissa ja tavoitteena on päästä lukion jälkeen poliisikouluun.Tulevaisuuden suunnitelmat on selvät, olla poliisi ja vaimo nykyiselle tyttöystävälle.Mietityttää vaan miten toimii yhtälö poliisi ja lesbo.Työpaikan täytyy varmaan olla täysin eri kaupungissa jossa asuu?
      En ole kyllä yhtään vielä ottanut selvää, mutta ei kai seksuaalinensuuntautuminen vaikuta poliisikoulun pääsykokeissa...?Tietääkö kukaan lesboa joka on poliisi?

      • lesbianwomen.

        Lesbo ja poliisi on kyllä seksikkäin yhdsitelmä jota tiedän:)
        Uskon, että poliisikoulun pääsykokeissa ei kyllä vaikuta mitenkään suuntautuminen.
        Olet se joka olet! Ja jos läpäiset testin, niin mikäpä siinä! Ei ole merkitystä oletko gay or not.

        Hienoa! Toivon onnea vaan!


      • ----------------

        Tervetuloa vuoteen 2010. :)
        Olen todella varma, ettei seksuaalinen suuntautuminen voi enää nykypäivänä vaikuttaa minkään alan pääsykokeissa tai ammatinsaannissa, tai ainakaan se ei saisi vaikuttaa. Tietenkin, voihan siellä olla aina yksittäisiä vittupäitä päättämässä, mutta periaatteessa pitäisi olla näin.


      • Lukioon...
        lesbianwomen. kirjoitti:

        Lesbo ja poliisi on kyllä seksikkäin yhdsitelmä jota tiedän:)
        Uskon, että poliisikoulun pääsykokeissa ei kyllä vaikuta mitenkään suuntautuminen.
        Olet se joka olet! Ja jos läpäiset testin, niin mikäpä siinä! Ei ole merkitystä oletko gay or not.

        Hienoa! Toivon onnea vaan!

        Hehee, mietinkin sitä että tuleeko siitä vaikeuksia harjoittaa poliisin ammattia, jos omassa kaupungissa joku tunnistaa ja lähtee juttu liikkeelle että on lesbopoliisi.No, ehkä tämä on vähän turhanpäivästä miettiä sitä.Oma tyttöystäväni ainakin tykkää kovasti ajatuksesta, että musta tulee poliisi;)
        Mutta vaikka tossa aiemmin kirjoitin niin että voi saada väärän kuvan, että aion tulevaisuudessa olla poliisi ja vaimo nykyiselle tyttöystävälle, niin oikaisen että en suinkaan tarkoittanut olla poliisi kotona tyttikselleni ihan vain hyvä vaimo :D

        Kiitos kiitos vain kannustuksesta.Jos en heti pääse sisään, lähden inttiin ja yritän sen jälkeen uudestaan:)


      • wellcome to reality
        ---------------- kirjoitti:

        Tervetuloa vuoteen 2010. :)
        Olen todella varma, ettei seksuaalinen suuntautuminen voi enää nykypäivänä vaikuttaa minkään alan pääsykokeissa tai ammatinsaannissa, tai ainakaan se ei saisi vaikuttaa. Tietenkin, voihan siellä olla aina yksittäisiä vittupäitä päättämässä, mutta periaatteessa pitäisi olla näin.

        Suomessa on suurtyöttömyys, jos ette tienneet. Ja paljon sairaseläkeläisiä, tosi nuoriakin.


      • ?????????
        wellcome to reality kirjoitti:

        Suomessa on suurtyöttömyys, jos ette tienneet. Ja paljon sairaseläkeläisiä, tosi nuoriakin.

        niin,mitä sitten??


      • olla työtön!
        wellcome to reality kirjoitti:

        Suomessa on suurtyöttömyys, jos ette tienneet. Ja paljon sairaseläkeläisiä, tosi nuoriakin.

        Mut en mä silti purkanu sitä ihmisiin joilla on työtä!
        Työttömänä suorastaan hävetti!Väistinkin aika sujuvasti kysymykset mitä työtä teen.Naisia ei työttömänä tullut iskettyä, koska tiesin ettei niitä kiinnosta hengailla työttömän kanssa.

        Nyt mä seukkaan ite työttömän kanssa.Ei se häiritse mua niin kauan ku sitä kiinnostaa etsiä töitä, eikä se tykkää loisia työttömänä tukien varassa.


      • Sosiaalinen lesbo
        olla työtön! kirjoitti:

        Mut en mä silti purkanu sitä ihmisiin joilla on työtä!
        Työttömänä suorastaan hävetti!Väistinkin aika sujuvasti kysymykset mitä työtä teen.Naisia ei työttömänä tullut iskettyä, koska tiesin ettei niitä kiinnosta hengailla työttömän kanssa.

        Nyt mä seukkaan ite työttömän kanssa.Ei se häiritse mua niin kauan ku sitä kiinnostaa etsiä töitä, eikä se tykkää loisia työttömänä tukien varassa.

        Sosionomi ja mt-puolella töissä :)


      • qqqqqeeeeeee
        Lukioon... kirjoitti:

        Hehee, mietinkin sitä että tuleeko siitä vaikeuksia harjoittaa poliisin ammattia, jos omassa kaupungissa joku tunnistaa ja lähtee juttu liikkeelle että on lesbopoliisi.No, ehkä tämä on vähän turhanpäivästä miettiä sitä.Oma tyttöystäväni ainakin tykkää kovasti ajatuksesta, että musta tulee poliisi;)
        Mutta vaikka tossa aiemmin kirjoitin niin että voi saada väärän kuvan, että aion tulevaisuudessa olla poliisi ja vaimo nykyiselle tyttöystävälle, niin oikaisen että en suinkaan tarkoittanut olla poliisi kotona tyttikselleni ihan vain hyvä vaimo :D

        Kiitos kiitos vain kannustuksesta.Jos en heti pääse sisään, lähden inttiin ja yritän sen jälkeen uudestaan:)

        haittaa ole, jos on lesbo poliisi.
        Ja sitäpaitsi, naispoliiseissa on paljon lesboja niin Suomessa kuin muuallakin.


      • Kanelilainen
        Lukioon... kirjoitti:

        Hehee, mietinkin sitä että tuleeko siitä vaikeuksia harjoittaa poliisin ammattia, jos omassa kaupungissa joku tunnistaa ja lähtee juttu liikkeelle että on lesbopoliisi.No, ehkä tämä on vähän turhanpäivästä miettiä sitä.Oma tyttöystäväni ainakin tykkää kovasti ajatuksesta, että musta tulee poliisi;)
        Mutta vaikka tossa aiemmin kirjoitin niin että voi saada väärän kuvan, että aion tulevaisuudessa olla poliisi ja vaimo nykyiselle tyttöystävälle, niin oikaisen että en suinkaan tarkoittanut olla poliisi kotona tyttikselleni ihan vain hyvä vaimo :D

        Kiitos kiitos vain kannustuksesta.Jos en heti pääse sisään, lähden inttiin ja yritän sen jälkeen uudestaan:)

        Mistähän päin olet? kuulostat supertutulta ;) Onko tyttis jo ihan tyttis vai onko teil vielä juttua? Mun "juttuni" kun kuulostaa aivan sulta :D


      • Lukioon...
        Kanelilainen kirjoitti:

        Mistähän päin olet? kuulostat supertutulta ;) Onko tyttis jo ihan tyttis vai onko teil vielä juttua? Mun "juttuni" kun kuulostaa aivan sulta :D

        Valitan, en ole sun "juttu" :)
        Mun tyttis luki ja tunnisti mun kirjoituksen jo aiemmin, ja kertoi mulle sen.Sun "juttus" nyt sattumalta muistuttaa minua.Kuullostaa hyvältä tyypiltä sun "juttus";)
        Onko siinä sun tuleva tyttöystävä, eli tarkoitatko tuolla "jutulla" että vasta "säädätte"?
        Se ei tsemmaa, koska mun tyttis ei enää ole vain "juttu", vaan jo lupautunut tulevaisuudessa mun vaimoksi


      • Kanelilainen
        Lukioon... kirjoitti:

        Valitan, en ole sun "juttu" :)
        Mun tyttis luki ja tunnisti mun kirjoituksen jo aiemmin, ja kertoi mulle sen.Sun "juttus" nyt sattumalta muistuttaa minua.Kuullostaa hyvältä tyypiltä sun "juttus";)
        Onko siinä sun tuleva tyttöystävä, eli tarkoitatko tuolla "jutulla" että vasta "säädätte"?
        Se ei tsemmaa, koska mun tyttis ei enää ole vain "juttu", vaan jo lupautunut tulevaisuudessa mun vaimoksi

        joo, et sä sitten ole sama hnkilö. Meillä on vielä vispilänkaupat menossa eikä naimisiinmenosta ole vielä puhuttu, kun vasta seurustelun aloittamisesta keskustellaan :D Onnea sulle ja sun tulevalle vaimollesi!


      • *.*
        olla työtön! kirjoitti:

        Mut en mä silti purkanu sitä ihmisiin joilla on työtä!
        Työttömänä suorastaan hävetti!Väistinkin aika sujuvasti kysymykset mitä työtä teen.Naisia ei työttömänä tullut iskettyä, koska tiesin ettei niitä kiinnosta hengailla työttömän kanssa.

        Nyt mä seukkaan ite työttömän kanssa.Ei se häiritse mua niin kauan ku sitä kiinnostaa etsiä töitä, eikä se tykkää loisia työttömänä tukien varassa.

        Jotkut kun ovat niin naiiveja, että eivät tajua sitä, että kaikki työttömyys ei ole itsestä kiinni..Varsinkin taantuman aikana on vaikea saada töitä vaikka itse onkin aktiivinen ja hyvin koulutettu sekä ahkera ja hyvä työntekijä. Jos ei ole suhteita niin kouluja käymätön ei niin ahkera jyrää paljon paremman työntekijän. Ei ole mikään häpeä olla työtön, aikana jolloin paljon maistereita ja tradeja on paljon työttömänä.


      • honsua

        Kylläpä niitä lesboja näkyy siel poliisikoulussa, että tuskin ainoana siellä olisit ;D


      • ammatiksi
        Lukioon... kirjoitti:

        Hehee, mietinkin sitä että tuleeko siitä vaikeuksia harjoittaa poliisin ammattia, jos omassa kaupungissa joku tunnistaa ja lähtee juttu liikkeelle että on lesbopoliisi.No, ehkä tämä on vähän turhanpäivästä miettiä sitä.Oma tyttöystäväni ainakin tykkää kovasti ajatuksesta, että musta tulee poliisi;)
        Mutta vaikka tossa aiemmin kirjoitin niin että voi saada väärän kuvan, että aion tulevaisuudessa olla poliisi ja vaimo nykyiselle tyttöystävälle, niin oikaisen että en suinkaan tarkoittanut olla poliisi kotona tyttikselleni ihan vain hyvä vaimo :D

        Kiitos kiitos vain kannustuksesta.Jos en heti pääse sisään, lähden inttiin ja yritän sen jälkeen uudestaan:)

        Tosi fiilistä se on.Ei minusta mitää haittaa jos naispoliisi itse lesbo..Ihan samaa jos tyttikseni sitten poliisi tai lähihoitaja tai mikä lie;).Poliisihommissa pitää työmoraalina "tiukat" paitsi vapaa-ajalla aivan vapaasti näin säännöt.


    • piu:):):)

      Lastenhoitaja, tuleva lähihoitaja...

    • Innalainen

      Lähihoitaja, joka hoitaa lomillaan järjestyksenvalvoja-töitä myös.

    • Sunnuntaiaamu

      Eiköhän se mene pitkälti siinä samassa suhteessa kuin on naisia ammateissa muutenkin? Omassa lesbotuttavapiirissäni on kyllä jostain syystä kirjastoala yliedustettuna. Itse olen it-inssi ja meitä on pari muutakin, ja lisäksi tunnen siis ainakin kirjastonhoitajia (paljon!), muutaman opettajan ja sosiaalityöntekijän, lastenhoitajan, kanslistin, lääkärin, taksikuskin, poliisin, näyttelijän, muusikon, cnc-koneistajan, graafikon joka ei taa alansa töitä vana kokoaa kännyköitä. Sairaanhoitajia ei jostakin syystä ole minun tuttavapiiriini löytynyt.

      • Lukulasi

        Kirjastoalallahan meitä tosiaan on. ;)


    • aaniiimaaal

      eläintenhoitaja :D

      • ...

        metrokuski


      • metrotytteli
        ... kirjoitti:

        metrokuski

        niin oonkin ;)


      • miamariella
        ... kirjoitti:

        metrokuski

        wow, oon joskus nähnyt ihan törkeän hyvännäköisen metrokuskin! ehkä se oot sinä :)


    • twennyy

      vanhusten parissa pyörimässä tällä hetkellä.

      • Putki-Liisa

        Olen putkiasentaja


    • pk

      täällä yksi päiväkodissa

    • Kuuraomena

      Mä oon graafinen suunnittelija :)

      • sy...

        olen tietoliikennealalta Helsingistä...


    • jokusanosetperuna

      Myyn perunoita torilla ja persettä iltaisin jos ei perunat mee kaupaksi päiväsaikaan.

      • minister

        eli siis pappi. Onko kollegoita tai muita seurakunnan leivissä olevia?


      • 11+16
        minister kirjoitti:

        eli siis pappi. Onko kollegoita tai muita seurakunnan leivissä olevia?

        Täällä yksi seurakunnan leivissä oleva. Tosin olen lapsityössä, ja lähihoitaja koulutukseltani.


    • 5+18

      tuleva eläinlääkäri :) ei vissiin mitenkään kauheasti oo lepakkoja yleensä tällä alalla vaikka naisvaltainen ala muuten onkin...?

      • xx

        Olen eläinlääkäri ja tiedän aika monta lesboa eläinlääkäriä :)


      • zz

        tuleva eläinlääkäri. Missähän päin niitä lepakkoeläinlääkäreitä on (kysymys xx:lle)?


      • xx
        zz kirjoitti:

        tuleva eläinlääkäri. Missähän päin niitä lepakkoeläinlääkäreitä on (kysymys xx:lle)?

        Ihan ympäri Suomea löytyy, yliopistoltakin.


      • .
        xx kirjoitti:

        Ihan ympäri Suomea löytyy, yliopistoltakin.

        Saarellakin?


      • ammatiksi
        xx kirjoitti:

        Olen eläinlääkäri ja tiedän aika monta lesboa eläinlääkäriä :)

        Oikeasti on eläinlääkäri itse lesbo?Hämmästyin asiasta vaikka en olisi kuvitellut.Tosi mahtava juttu että edes eläinlääkäri myös:)


    • Kaija K. Konsultti

      Konsulttina toimin tällähetkellä, tosin tulevaisuudessa olen ajatellut hakeutua vähän rauhallisempaa/varmempaan työhön, ehkä keskijohtoon jonnekin isompaan yritykseen, mielellään kanvainsäliseen työympäristöön, sillä olen aina pitänyt kielistä ja halunnut tutustua eri kulttuurista tuleviin ihmisiin. Jos tyttis vain antaisi, niin lähtisin kyllä nyt ja heti Intiaan töihin, mutta se ei olisi ainakaan rahallisesti kovinkaan järkevää ja minulla on jo elämä täällä, joten lähteminen ei olisi kovinkaan helppoa.

    • 15+15

      Itse olen lähihoitaja, erikoistunut lapsiin ja nuoriin, ja lasten parissa työskentelenkin tällä hetkellä, unelma-alallani!

      • ..

        samoin :)


    • nnnn23

      kiinteistövälittäjä

    • =)

      Lähihoitaja! =) Mielenterveys- ja päihdetyön koulutusohjelmasta.

    • 12+1

      Tekstiilihuoltaja... Tämä ala lienee heterouden viimeisiä linnakkeita, vaikka naisvaltainen ala onkin.

      • NpNp

        Ei voi olla totta mut yhtään toista leipuri/kondiittoria ei ole viel ilmottautunut, täällä yks pullantuoksuinen lepakkityttönen =)
        Tällä hetkellä oon kyllä suklaatehtaalla, opiskelen oppisopimuksella elintarvikealan ammattitutkintoo =)


      • Kun haluatte hyvää..
        NpNp kirjoitti:

        Ei voi olla totta mut yhtään toista leipuri/kondiittoria ei ole viel ilmottautunut, täällä yks pullantuoksuinen lepakkityttönen =)
        Tällä hetkellä oon kyllä suklaatehtaalla, opiskelen oppisopimuksella elintarvikealan ammattitutkintoo =)

        Suomessa kun ei hirveästi suklaatehtaita ole niin saanko kysyä missä päin tämä tehdas sijaitsee :)
        Vaaralassa?
        Jos, niin täällä toinen kaltaisesi ilmoittautuu ;)


      • NpNp
        Kun haluatte hyvää.. kirjoitti:

        Suomessa kun ei hirveästi suklaatehtaita ole niin saanko kysyä missä päin tämä tehdas sijaitsee :)
        Vaaralassa?
        Jos, niin täällä toinen kaltaisesi ilmoittautuu ;)

        Ei oo vaaralassa vaan tampereen seutuvilla :)


      • 12+15

        HAA! Heterouden linnakkeessa hommailen minäkin.


    • harmihuppeli

      Löytyykö gynekologia...?!

    • DHOOMMSD

      Kokki olen =)!

    • jeejeejii

      markkinointihommissa :)

    • wiaz

      Ei löytynyt yhtään mun ammatissa olevaa joten oli pakko vastata ;)

      • NpNp :)

        No nytpä löytyi :D
        tulipa tehtyä "ammatinvaihdos" sillain pikasesti ;)


    • tuleva ope..

      Onko täällä yhtään opettajan ammatista haaveilevia...?

    • Kaupan kassalla

      Ainaski tällä hetkellä.. Tyttis on lähihoitaja. Hoitoalaa oon ittekin opiskellut ja haluun kyllä jatkaa opinnot loppuun jossain vaiheessa. On kyllä tullu huomattua et vinoja tyttöjä löytyy hoitoalalta. ;)

    • snookkeri

      Tuleva rakennusalan ammattilainen täällä.

      • rekkis:

        Rekkiksiä eniten rekkiksinä :D


      • snookkeri
        rekkis: kirjoitti:

        Rekkiksiä eniten rekkiksinä :D

        onko näin? :D


      • gynekologi lesbo
        snookkeri kirjoitti:

        onko näin? :D

        Moi kaikille, olen ihanneammatissa, pidän työstäni, olen tutustunut moniin ystäviini työni kautta.


      • 4+14
        gynekologi lesbo kirjoitti:

        Moi kaikille, olen ihanneammatissa, pidän työstäni, olen tutustunut moniin ystäviini työni kautta.

        Olen tuleva tutkija (kielitiede), tyttöystävä on sotilas.


    • 14+16

      Lääkäriopiskelija. Omalle kurssille mahtuu ainakin kolme avoimesti lesboa ja kaksi homoa.

      • bisse---

        Meitä otettiin aikoinaan lääkikseen kurssille 80, joista tiedän 5 homoa ja 1 lesbon. Varmasti on enemmän. Itse oon bi.


    • 09

      täällä on ainakin yksi stadissa järjestyksenvalvojana työskentelevä

    • 19-vee

      Täällä on yks sairaanhoitajaopiskelija :)

      • kyra123

        Siis hoitsu myös =) Heppatytöissä paljon ilm lepakoita mutta töitä tahkoessa ei paljon tule ympärille vilkuiltua.
        Tervetuloa jutuille.


      • tiula
        kyra123 kirjoitti:

        Siis hoitsu myös =) Heppatytöissä paljon ilm lepakoita mutta töitä tahkoessa ei paljon tule ympärille vilkuiltua.
        Tervetuloa jutuille.

        Mistäs päin olet? Olen myös heppahoitaja, Etelä-Suomen alueelta :)


      • ky123
        tiula kirjoitti:

        Mistäs päin olet? Olen myös heppahoitaja, Etelä-Suomen alueelta :)

        Espoosta, meit on ilm. monta =) And You??


      • upsistavaan
        ky123 kirjoitti:

        Espoosta, meit on ilm. monta =) And You??

        up


      • ihaa-aasi aasiasta
        upsistavaan kirjoitti:

        up

        heppahommissa pk-seutu =)
        Onko muita?


    • katsu77

      merillä olin kokkina eka muutaman vuoden, sit siirryin baaritiskin taakse baarimikoksi ja nyt sit teen järjestysmiehen hommia opiskelun ohel. niin opiskelen lisää ravintola-alaa ja ensi kesänä tarkoitus laittaa omaa raflaa pystyyn:)

    • lm

      mä oon poliisihommissa:) että semmoistakin

      • Itse opiskelemassa maalariksi parhaillaan :)


    • 34taru

      olen alusvaate myyjä.pidän todella työstäni

    • Hyvät käjet

      Sairaanhoitaja ja sairaankuljettaja.. vielä kun löytäisi 4-kymppisen siivekkään Kemistä...Tällasta mä oon aina halunnu..:D

      • :)

        Sitähän ei tiedä koskaan milloin kohdataan ;)


    • ----

      Hassua kun aloittaja on joskus kysynyt näemmä nimenomaan sairaalassa olevista ammateista, niin tulee kaikenlaista muuta :) Tai voin olla aika väärässä.

      Noh turvallisuusala kuitenkin.

    • nöfnöf;)

      Eli nykyisin toimin sikalanhoitajana, sitä ennen olin maatalouslomittaja. Sen verran, mitä minä tunnen/tiedän lesboja, niin löytyy mm. 2 poliisia ja vartija.

    • :P

      Sähkäri ja harrastuksena järkkärin hommia pk-seudulla :)

    • c

      varhaiskasvatuksen opiskelija- haaveillut myös terveysalasta (AMK)

    • Evilgrinn

      Eli tämä likka on sarjakuvataiteilija. :3

    • ............

      Haaveilen terveysalan opiskelusta, elikkä terveydenhoitajaksi haluaisin.

    • asdger

      Tuleva nuoriso-ohjaaja täällä,semmosia ei tainnu täs keskustelussa montaa tulla :)

    • ammatiksi

      datanomia.Opiskelen vielä jatkossa:)

      • vaksi-

        täällä :) myös järjestyksenvalvontaa teen keikkaluontoisesti.


      • ammatiksi
        vaksi- kirjoitti:

        täällä :) myös järjestyksenvalvontaa teen keikkaluontoisesti.

        Vau mikä vartija onkin lepakko:).En ole törmännyt vartijaan jolla itse lesbo.Asustan E-savossa.Sanon nyt,että ihanat naiset olette kaikki kumminkin..Sori vaan olen tälläinen romantiikko tai liian sydänlämminen ihminen.


      • Datanomi-ammatti

        Valmistuin jo,mutta en päässyt syksyllä merkonomin linjalle (kaupan alalta) ja yritän uudestaan keväällä piakkoin :).Haaveilin ollut paljon,että vartijaksi/laulajaksi mutta kuulon takia sen takia vaikeuttaa :/.Eiköhän minulle löytyisi paremman ;).Jäin vielä työttömäksi,mutta toivottavasti pääsen keväällä opiskelemaan merkonomiksi,let's go :D!


    • ...

      Ammattiurheilija Ruotsin maalla:)

      • nyt on

        pakko kysyä että missä päin ruotsia? :)


      • ...
        nyt on kirjoitti:

        pakko kysyä että missä päin ruotsia? :)

        tukholmassa:)


      • 4+9

        Mikä laji?


    • hoitsuksi

      sh-opiskelija

    • Lähihoitajaopiskelij

      Helsingistä =] Lapsiin ja nuoriin suuntaudun

    • FM

      Talouspäällikkö.. ei tainnut olla monia. :)

      • tuskin nyt sentään

        missä firmassa muka?


    • a7xgirl

      Liikunnanohjaaja

      • liikuntahullu

        uu, missä? :D


      • a7xgirl
        liikuntahullu kirjoitti:

        uu, missä? :D

        Satakunnassa :D


      • liikuntahullu
        a7xgirl kirjoitti:

        Satakunnassa :D

        Damn, vähän eri suunnalla sit kun mä :/ :p


    • lh

      ja taas yks lähihoitaja ;)

    • Ohjus*

      Mielenterveystyössä...

    • KY

      Varastoalalta..

    • argent

      (Matka)opas ja tarjoilija ^^

    • 22

      Tuleva opettaja täällä!€

    • meiksu

      nuoriso-ohjaaja :)

      • Laila.

        Strutsi tilanhoitaja :-)


      • Pohjosesta
        Laila. kirjoitti:

        Strutsi tilanhoitaja :-)

        terkkari/s.hoitaja ja lehmien lypsäjä : )


    • ****

      Hotellin vastaanottovirkailija. :)

      • How to kiss a frog

        Hah, ei taida liukuovet liikkua, kun on aikaa täällä pyöriä!


    • srhohrhhirahar

      parturi-kampaaja ja ihastunut yhteen Lähihoitajaan:)

    • vee_är

      Konduktööri :D

      • 14+1

        Siellä on varmasti enemmänkin lepakkoisia.. ;)


    • hyvin menee

      aika vähän meitä kuitenkin on työelämässä. mä en ainakaan mene jollain huonolla palkalla haukuttavaksi johonkin luuseripaikkaan, saman saan kun olen kortistossa.

      • .......

        Juu, ei lesbojen tarvitse käydä töissä. Siitähän saa kelalta jotain lesbouspäivärahaa, kun vain tekee ilmoituksen. Ihan hyvin silläkin pärjää, kun kaks tonnia kilahtaa kuussa tilille tekemättä mitään. Siis työmarkkinatuen lisäksi.


      • hahhah!
        ....... kirjoitti:

        Juu, ei lesbojen tarvitse käydä töissä. Siitähän saa kelalta jotain lesbouspäivärahaa, kun vain tekee ilmoituksen. Ihan hyvin silläkin pärjää, kun kaks tonnia kilahtaa kuussa tilille tekemättä mitään. Siis työmarkkinatuen lisäksi.

        Lesbouspäivärahaa! Nyt tipahdin :D


    • LA

      kokki

    • 3 ammattia

      hoitaja-tradenomi-tulkki, kihlattuni on kauppias.

    • Julia300

      Rakennuspiirtäjä

      • Ada.

        Osingoilla elävä periätär.


    • Viikka

      Runoilijanrenttu.

    • Onko plussakorttia?

      kaupan kassalla.

    • juupasnjuu

      Lähihoitaja/ensihoitaja

    • Kaksi pollaria

      Kesäterveisiä kahdelta poliisilta! Yhdessä oltu jo monta vuotta. Tiedämme muutaman muunkin poliisilepakon. Emme ole samalla työpaikalla ja pidämme matalaa profiilia muutenkin. Muutama työkaveri molemmilla tietää ja ovat suhtautuneet hienosti. Ammatti muiden joukossa. Ja meidän mielestä on monta seksikkäämpääkin alaa kuin poliisi :-)

      • ......

        "Ja meidän mielestä on monta seksikkäämpääkin alaa kuin poliisi :-)"

        Ai mikä muka? :O


    • rook...

      Meedio

      • Duplo-insinööri

        Dippa-inssi.


    • Kirjanörtti

      Ja kirjastoalan ihminen ilmoittautuu.

    • Biologi..!

      Biologian opiskelija :)

    • joulu.pukki.

      Joulupukki. Kaikkee sitä täälkin kysellään! XD

    • 6+14

      Oikeusnotaari

    • k

      kulttuurialalla aika paljon on. meidänkin ryhmässä itseni lisäksi oli kaksi muuta lepakkoa (toinen oma naiseni heheh:-D) sekä ainakin kolme bisseä. mutta luulen, että tasasesti niitä jakaantuu, osa aloista vaan on sellaisia, joissa helpompi olla avoimesti:-) itse tällä hetkellä oon sisustusliikkeessä töissä. ens vuonna toivottavasti voin sanoa opiskelevani valokuvausta tai kulttuurituotantoa amkissa tai sitten suomen kirjallisuutta yliopistossa;-) aika näyttää

    • 19+13

      Viestintä.

    • sh

      sairaanhoitaja. alalla oli niin vähän miehiä, että sitä alkoi ihan kattella naisia ;)

    • ___?___

      golfpro

    • JK

      sairALASTA

    • 15+14

      Aikasemmin oon jotenki aina ohittanut tän ketjun mut täähän olikin ihan mielenkiintoinen :)

      Ite haluisin opiskella opettajaksi tai psykologian ja/tai antropologian tutkijaksi, haku edessä pian. Toistaiseksi työskennellyt nuoren iän takia vasta lastenhoitaja ja urheiluvalmentaja.

    • hoi sie siellä

      Graafinen suunnittelija freelancer ja vartija

    • 17+3

      Kaupan täti. :D

    • Poliisiksi hamuava

      Ajoneuvomekaanikko ja vartijan ammattitutkinnon suorittanu

    • 18+5

      baarimikko

    • Hei täällä yksi automaaliri lesbo ja en tunne kyl muita omasta ammatistani :( opettajista kun puhutte niin minulla piisää aina 6 luokasta ammattikoulun loppuun ihastuksia opettajiin varsinkin niihin vanhempii

    • sepässe

      oho!! olinpa ensimmäinen puuseppä! :) nuoriso-ohjaajia tuttuja paljon!

      • ...

        Nuoriso-ohjaaja :D


    • Kaikessa mukana

      Ulkoasuntoteuttaja, vahtimestari, JV ja vartija.

    • monta!

      Tunnen montakin puuseppää..Ei tod.mitenkään harvinaista, varsinkaan näissä amislepakko-piireissä.

    • Db2

      Ammattina lentoperämies.

      • 6+6

        Näinkin eilen lentoasemalla erään koneen miehistössä saksalaisen naislentoperämiehen. Mitä reittejä lennät itse?


    • hjdsflkökhölö
    • ökhjyhfkghf
    • puun jatkojalostus

      Teollisuussiivooja olen ja taisin olla ketjun eka sellainen. Eipä ole koskaan toista osterivinokasta vastaan tullut töiden merkeissä. Avovaimo taasen vartija, ja siellä näyttäis olevan jonkinlainen tihentymä meikäläisiä...

    • hjassua

      Onpa outoa, että näin paljon löytyy sairaalassa/terveydenhoitoalalla työskenteleviä, ainakin mitä ketjun alkupäätä selailin.

      • Hoitaja minäkin

        Mikä siinä tuntuu oudolta?


      • ei minusta

        No, ehkä sen alan ammatilaisia on eniten vaan täällä käynyt kirjoittelemassa enemmän kun taas toisien alojen ammattilaiset eivät edes pyöri täällä laisinkaan.


    • eskarissa

      Lastentarhanopettaja.

      • moni-osaaja

        Täällä myös yksi lastentarhanopettaja. Olen ammatiltani myös sosionomi sekä diakoni.


    • 29

      Toimintaterapeutti. Taidan olla ainoa laatuani.

      • ygfghlhiuggfd

        Et ookkaan! :D


    • basilika123

      minustakin luultavimmin tulee sh! eli liityn joukkoonne arvon kanssahomoilijat :)

    • piip...

      Viel yks lähihoitaja ilmottautuu mukaan :)

      • :)

        Kohta valmistuva sairaanhoitaja ;) !


    • mii laik it

      Tuleva ylioppilas ja lähihoitsu ;)

    • 2+17

      Tuleva terkkari! :)

    • SuzanN

      Juristi

    • 18+12

      Käännöstieteiden tutkinto alla.

      Tarkoituksena myös yrittää päästä ravintola-alan koulutukseen, koska käännösalan töitä (ainakin sellaisia, joiden avulla tulee toimeen) näyttää olevan tuhottoman vaikea saada.

    • ohhoh vaikka mitä löytyypi :DD täällä yksi tarjoilija osallistuu C:

    • :)

      insinööri

      • a_a

        Mä oon tuleva insinööri :D


    • joskus sitten

      Tarkoituksena päästä joskus hamaassa tulevaisuudessa opeksi, mutta sitä ennen teen kaikkea muuta..Taloushallinnon ja kirjastoalan tutkinnot takana..

    • Luulo ei ole tietoa

      Onpas harvinaisia ammatteja, joista ihmiset luulee olevansa alansa ainoita lesboja. Pari oikeastikin harvinaista tuolla välissä oli, mutta kiikunkaakun ettei hoitsutkin jo ala pitää itseään vähemmistönä ammatissaan. On meitä oikeitakin uudisraivaajia, joiden on oltava koko ajan varuillaan ja siksi ala on paitsi vaarallinen ja stressaava, niin myös harvinainen.
      Moni ei tiiedä, että esimerkiksi vartijan kunnolla kyseiseen ammattiin ei ole edes pyrkimistä.
      Eli ainoa graffitipesuammattilainen ilmoittautuu täältä.

      • mh?

        "Moni ei tiiedä, että esimerkiksi vartijan kunnolla kyseiseen ammattiin ei ole edes pyrkimistä. "
        Mitä tuolla lauseella tarkoitit?


    • typy88

      Itel 3suoritettua takana 1, pintäkäsitteliä. 2. meikkaaja-styilisti. 3, rakennuspeltiseppä os,tutkinto

      • tiedoksi sulle

        pintakäsittelijä.


    • LL

      lääkäri

      • FT

        LL - missä olet? tv. FT


    • MxG

      Tuoteryhmäpäällikkö teknisellä alalla.

    • r4eg5rt6gh

      Poliisi.

      • nfawoijfrei

        missäspäin vaikutat?:)


    • Lähihoitaja Vanhuspuolelta, savosta

      • star2

        Olen aina haaveillut että saisin seukata sairaanhoitajan tai lääkärärin kanssa, ottaisin ihan milloin vain omakseni, sexy...


    • ijhsrj

      teknisellä alalla . assistentti -

      • star2

        Haluaisin tutustua sairaanhoitaja/ lääkäri naiseen, olen 45 v , hyvintoimeentuleva ja komea naisellinen nainen. Kaikki huomoidaan, pk seutu, tositarkoituksella.
        [email protected]


      • aarmii
        star2 kirjoitti:

        Haluaisin tutustua sairaanhoitaja/ lääkäri naiseen, olen 45 v , hyvintoimeentuleva ja komea naisellinen nainen. Kaikki huomoidaan, pk seutu, tositarkoituksella.
        [email protected]

        Olen sairaala-alalla. Mielenterveyspotilas! (Suljetulla).


    • LL

      VSSHP

      • star2

        ei haittaa vaikka olet turusta:)


    • tiptip

      Pari lesbon näköistä maalaria ainakin on pyöriny meidän pihapiirissä viime viikosta lähtien.

    • lähihoitsu

    • nfawoijfrei

      sairaankuljettaja

    • illtakecareofyou

      Tässä ois vielä yksi Urheiluhieroja!

      • youlltakecareofme?

        Hierotko kenties Helsingissä?


    • hiphei!

      Biotieteiden tutkija ilmoittautuu listalle.

    • Tuleva LH ilmottautuu myös vähemmistö edustajiin.

      • Lisään viel, et olen kaupan kassalla töissä.


      • Mee1
        bi-neiti kirjoitti:

        Lisään viel, et olen kaupan kassalla töissä.

        Mä oon kans kaupan kassalla :D


    • Heh~

      Astronautti!

      • jepapuuu

        Tuleva psykologi. Tyttis kulttuurialalla.


      • latvabee2
        jepapuuu kirjoitti:

        Tuleva psykologi. Tyttis kulttuurialalla.

        työt ei lopu ihan heti (hih-hih)


    • Jasmin123

      Kaupan kassa, tulevaisuudessa toivottavasti jotain luovaa käsillä tekemistä, teatterihommia, näyttelemistä tms.. :)

    • Taxi13

      Taksikuski

      • Turvallisuusala

        Vartija löytyy täältäkin ja kolleegissakin lepakkoja :)


    • lover girl

      koulutukseltani oon tradenomi, nyt ilman töitä. Kaupallisella alalla oon enimmäkseen ollut asiakaspalvelussa töissä. Haaveissa lastentarhanopettajan, papin työ, jotakin luovempaa kuin tradenomin hommat. Eläinlääkärinkin työ kiinnostaisi. Tai jos omalla alalla pysyn, niin taloushallinto myös kiinnostaa, koska työllisyysnäkymät hyvät.

    • Hobbes2012

      Tuleva lakimies eli juristi täällä. Kyllä meitä riittää joka alalle :)

    • rapunen

      Pankissa työskentelen palveluneuvojana (koulutuksena tradenomi) :)

    • jghfjf76

      rakennusmestari

    • WhatToDO?

      Tässä pitäisi miettiä mitä sitä aikuisena haluaa tehdä. Olen aina pitänyt lapsista (vaikkakin on aika selvää etten itse sellaista halua), joten olen ihan kakarasta lähtien halunnut ala-asteen opettajaksi.
      On nyt vaan tullut hieman mietittyä, että mitenköhän suhtauduttaisiin gootti-tyyliiseen ala-asteen opettajaan, joka on vieläpä lesbo. Jotenkin saan tuon vaan kuullostamaan korvissani vähän... En tiedä. Siltä, että vanhemmat soittelisivat kauhuissaan, että heidän muksunsa vaihtaa välittömästi koulua ^^'
      En tietenkään ajatellut koulussa kuuluttaa kovaan äneen, että eipä miehet kiinnosta ym. mutta jos joku asiaa kysyisi en siitä kyllä valehtelemaankaan erityisemmin rupeaisi. (Enkä tarkoita, että jos joku 1lk tulee asiasta kysymään niin sille alkaisin asiasta selittämään, vaan varmaankin sivuuttaisin jotenkin jännästi, mutta tarkoitin lähinnä, muita opettajia ym.)
      Mielipiteitä?

    • Kokkiykkönen

      Raflakokin ammattitutkinto ja yrittäjäkoulutus mut tällähetkellä työtön, hullu ja kohta varmaan eläkeläinenki vaiks toivottavasti olisin vielä joskus se yrittäjä ja oman kahvilani pyörittäjä, nähtäväks jää jos ei näkö lähde ennen sitä

    • homosexual

      Kirurgi pk-seudulta ilmoittautuu.

    • puuseppä

      tarkemmin huonekalupuuseppä.

      • puusepätär

        kuin myös


    • ..,,.

      Itellalta

      • Möööh

        Pukuompelija :D


    • Vartija!!

      Turvallisuusala

      • mömmmöm

        missä päin ? :)


    • Reddari

      Tuleva media-assistentti. "Luovalla" alalla siis. Myös NY-yrityksen toimitusjohtaja toimin, joten kyllä meistä on moneksi! :)

    • ......

      juristi täällä

    • huuuhaa

      tuleva maalari täällä :)

    • mulleriitti.

      Perseen nuolija todella mielenkiintoinen työ, kannattaa opiskella .
      Hajuja riittää !!!

    • f2r2

      täällä taas sairaanhoitaja

    • lesbiaani

      parturi-kampaaja lävistäjä

    • Läheisyyskaipuu

      Ajattelisin et hoitoalalla aikas paljon olis.
      Jos voisin valita vielä niin alan jossa pääsin kosketuskontaktiin ihmisten kanssa.
      Mutta kun jo melkeen eläkeiässä...

    • drinks

      Kerran verikokeissa oli ihana tyttö ottamassa kokeita :)
      ....

      Itse työskentelen baarissa.

      • sffeiff

        Missä päin Suomee? yleensähän ne verikokeiden ottajat on vanhoja naisia jotka ovat melko leipiintyneitä työhönsä...ainakin mulle on aina näin sattunut :D


    • hoooo

      Kosmetologiksi olis tarkotus valmistua

    • kirsq

      Taidealan ihmiset, humanistit ja yhteiskuntatieteilijät ovat kaikki. No ainakin vähiten homofobisia.

    • itsallaboutbusiness

      Kauppislainen täällä eli tuleva bisnesnainen.

    • dfgjk

      seppä :)

    • chheri

      Haha mäkin tiedän monia lesbovartijoita ja -poliiseja. Tosin ei siinä mitään onhan ne aikas seksikkäitä ammatteja. ;) Itse olen tuleva sairaanhoitaja.

    • jhakku

      Tuleva muurari ja tatuointien hakkaaja : )

    • Pinkissimoo

      Täälläkii tuleva sairaanhoitaja :)

    • jojoutuiarmasaika

      kirkkomuusikko

      • frida2

        Kuvataiteilija ilmoittautuu! Tällä alalla riittää... :)


    • Floristi täällä suunnalla.

    • mäjapojat

      autoinsinööri, autoalalla, mutta (ehkä puolustukseksi,hekoheko) en inssin hommissa.

    • labofantti

      Mää oon labrarotta =)

    • halootailtaan

      Terveydenhuoltoalan johtaja.

    • follicles

      Täällä vielä yksi vartija, tuleva poliisi.

    • tutkija2

      tutkija

    • Täällä tuleva sosiaalityöntekijä.

    • ashoaj

      Fyysikko. Ohjaaja (siis fysiikan proffa) oli samoin lepakko, samoin mun hammaslääkäri :D

    • täällä yks

      ensihoitaja/sairaanhoitaja

    • marija

      Lähihoitaja, pian valmis sairaanhoitaja :)

    • nokkis

      tuleva puheterapeutti ilmottautuu!

    • 646465

      Sossupummi.

    • u567563568

      Linja-auton kuljettajana

    • sorryformyprofession

      Papa-näytteiden ottaja!

    • Kyllä on moneksi

      Eiköhän kaikissa ammateissa oo lesboja.
      Täällä entinen ravintolatyöntekijä, kaupanmyyjä siivooja, ompelija, lastenhoitaja ym...

    • air supply

      Vaatesuunnittelija (en kuitenkaan Paola Suhonen tai Tiia Vanhatapio)

    • bujhgk

      Lähäreitä ja sairaanhoitajia näissä piireissä riittää ja paljon! Myös varastot on pullollaan lesboja. Kaupanalalla on kassoina ja hyllyttäjinä, myös esimiehinä, paljon lesboja.

    • Sossuilija

      Täälläkin on tuleva sosiaalityöntekijä :))

    • mie94

      Ylioppilas ja tuleva aineenopettaja :)

    • 7+2

      Psykologi

    • tulevalesbo

      Lesbot työskentelee miesvaltaisilla aloilla kuten sairaanhoitaja ja lähihoitaja.

    • raksaäijjä

      logistiikka / rakennusmies(nainen) / talon rakentaja

    • Anonyymi

      Kannata lakialoitetta kahden sähkömittarin sallimiseksi samassa taloudessa. Yksi mittaisi pörssisähköä sen ollessa halpaa ja toinen sopimussähköä sen ollessa halvempaa.
      Nykyinen laki kieltää kahden mittarin käytön!!
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12663

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2140
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      74
      1534
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1255
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe