Miksi ystävä ei lainaa epäilys-kirjaa?

twilight epäilys

Haluaisin lukea twilight epäilys kirjan ennen kuin se tulee elokuviin eli olisi reilu kuukausi aikaa. Hyvä ystäväni, jonka kanssa vietän paljon aikaa on kunnon twilight fani, jonka seinät ovat twilight kuvia täynnä. Hän on suositteli minua lainaamaan kaksi edellistä kirjaa häneltä. Nyt olen kuitenkin noin puoli vuotta yrittänyt saada lainattua häneltä epäilystä mut hän on vain sanonut että lainaa sen kyllä joskus minulle eikä ole enään vaikuttanut kovin innostuneelta. En viitsi häntä paljoa asiasta ahdistella mut olen useampaan kertaan yrittänyt kysellä kirjan lainaamisesta. Halusin kirjottaa tämän tänne sillä en millään keksi mitään syytä tähän ja olen ihan hämmästynyt. Olen kirjojakin kohdellut todella varovasti. Olisiko teillä teillä mitään selityksiä? ja onko kirja hyvä? Kiitos jos viitsit vastata

6

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

      Tuo on aika hämmentävää ja kieltämättä ikävää, mutta en osaa mitään sanoa ystäväsi kantaan tuosta. Sinuna kävisin lainaamaan kyseisen kirjan jostain muualta jos ystäväsi ei sitä sinulle syystä tai toisesta suostu antamaan.
      Sarjan kirjoista tuo Epäilys eli kolmas kirja on omasta mielestäni parhain, vaikka pidänkin koko sarjaa aika keskivertona pläräyksenä.

    • ...

      osaa antaa sinulle vastauksen.
      Kipitähän kirjastoon, sieltä kirjaa löytyy

      • twilight epäilys

        Joskus ihmiset tuntuvat kummallisilta... Kirjastosta voisin lainata kun kävin katsomassa kirjaston sivuilta niin enään ei ole sitä massiivista varausjonoakaan :-)


    • -Neule-

      Joskus teini-iässä kavereillani ja minullakin joidenkin asioiden (kirjojen/bändien/leffojen/vaatetyylien) suhteen tuppasi olemaan jotain outoa "mustasukkaisuutta". Jospa hän kokee Twilightin kovasti "omaksi jutukseen" ja on nyt mustasukkainen kun sinäkin innostuit siitä, eikä se enää tunnu samalla tavalla hänen omaltaan eikä enää samalla tavalla palvele hänen tarvettaan olla persoonallinen.

      • Helvetin kyllästynyt

        Itse lopetin kirjojeni lainaamisen seuraavista syistä: sivujen nurkkia oli taiteltu "kirjan merkiksi", kirja oli nuhraantunut tai jopa tahrainen lainauksen jälkeen, kirjaa ei palautettu ilman erillistä pyytämistä joten laina-aika saattoi olla jopa puoli vuotta, kirjaa lainattiin eteenpäin kuin kiertopalkintoa ikään, tässä joitakin syitä mainitakseni. Nykyisin, jos joku haluaisi lainata, niin kerron, että kirjasto on lainaamista varten.


      • twilight epäilys
        Helvetin kyllästynyt kirjoitti:

        Itse lopetin kirjojeni lainaamisen seuraavista syistä: sivujen nurkkia oli taiteltu "kirjan merkiksi", kirja oli nuhraantunut tai jopa tahrainen lainauksen jälkeen, kirjaa ei palautettu ilman erillistä pyytämistä joten laina-aika saattoi olla jopa puoli vuotta, kirjaa lainattiin eteenpäin kuin kiertopalkintoa ikään, tässä joitakin syitä mainitakseni. Nykyisin, jos joku haluaisi lainata, niin kerron, että kirjasto on lainaamista varten.

        Sain sittenkin kirjan ystävältäni :D Nyt se on luettu. Olemme molemmat teini-iässä ja kai häntä vähän harmittaa kun sarjasta on tullut aika massaa. Mutta en tiedä eikä siitä enää enempää.
        Mutta just joo tosi ikävää tollanen toisten kirjojen kohtelu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe