Miksi ystävä ei lainaa epäilys-kirjaa?

twilight epäilys

Haluaisin lukea twilight epäilys kirjan ennen kuin se tulee elokuviin eli olisi reilu kuukausi aikaa. Hyvä ystäväni, jonka kanssa vietän paljon aikaa on kunnon twilight fani, jonka seinät ovat twilight kuvia täynnä. Hän on suositteli minua lainaamaan kaksi edellistä kirjaa häneltä. Nyt olen kuitenkin noin puoli vuotta yrittänyt saada lainattua häneltä epäilystä mut hän on vain sanonut että lainaa sen kyllä joskus minulle eikä ole enään vaikuttanut kovin innostuneelta. En viitsi häntä paljoa asiasta ahdistella mut olen useampaan kertaan yrittänyt kysellä kirjan lainaamisesta. Halusin kirjottaa tämän tänne sillä en millään keksi mitään syytä tähän ja olen ihan hämmästynyt. Olen kirjojakin kohdellut todella varovasti. Olisiko teillä teillä mitään selityksiä? ja onko kirja hyvä? Kiitos jos viitsit vastata

6

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

Tuo on aika hämmentävää ja kieltämättä ikävää, mutta en osaa mitään sanoa ystäväsi kantaan tuosta. Sinuna kävisin lainaamaan kyseisen kirjan jostain muualta jos ystäväsi ei sitä sinulle syystä tai toisesta suostu antamaan.
      Sarjan kirjoista tuo Epäilys eli kolmas kirja on omasta mielestäni parhain, vaikka pidänkin koko sarjaa aika keskivertona pläräyksenä.

• ...

osaa antaa sinulle vastauksen.
      Kipitähän kirjastoon, sieltä kirjaa löytyy

• twilight epäilys

Joskus ihmiset tuntuvat kummallisilta... Kirjastosta voisin lainata kun kävin katsomassa kirjaston sivuilta niin enään ei ole sitä massiivista varausjonoakaan :-)

• -Neule-

Joskus teini-iässä kavereillani ja minullakin joidenkin asioiden (kirjojen/bändien/leffojen/vaatetyylien) suhteen tuppasi olemaan jotain outoa "mustasukkaisuutta". Jospa hän kokee Twilightin kovasti "omaksi jutukseen" ja on nyt mustasukkainen kun sinäkin innostuit siitä, eikä se enää tunnu samalla tavalla hänen omaltaan eikä enää samalla tavalla palvele hänen tarvettaan olla persoonallinen.

• Helvetin kyllästynyt

Itse lopetin kirjojeni lainaamisen seuraavista syistä: sivujen nurkkia oli taiteltu "kirjan merkiksi", kirja oli nuhraantunut tai jopa tahrainen lainauksen jälkeen, kirjaa ei palautettu ilman erillistä pyytämistä joten laina-aika saattoi olla jopa puoli vuotta, kirjaa lainattiin eteenpäin kuin kiertopalkintoa ikään, tässä joitakin syitä mainitakseni. Nykyisin, jos joku haluaisi lainata, niin kerron, että kirjasto on lainaamista varten.

• twilight epäilys
        Helvetin kyllästynyt kirjoitti:

Itse lopetin kirjojeni lainaamisen seuraavista syistä: sivujen nurkkia oli taiteltu "kirjan merkiksi", kirja oli nuhraantunut tai jopa tahrainen lainauksen jälkeen, kirjaa ei palautettu ilman erillistä pyytämistä joten laina-aika saattoi olla jopa puoli vuotta, kirjaa lainattiin eteenpäin kuin kiertopalkintoa ikään, tässä joitakin syitä mainitakseni. Nykyisin, jos joku haluaisi lainata, niin kerron, että kirjasto on lainaamista varten.

Sain sittenkin kirjan ystävältäni :D Nyt se on luettu. Olemme molemmat teini-iässä ja kai häntä vähän harmittaa kun sarjasta on tullut aika massaa. Mutta en tiedä eikä siitä enää enempää.
        Mutta just joo tosi ikävää tollanen toisten kirjojen kohtelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      282
      4751
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3056
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      50
      2959
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1541
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1242
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1189
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      986
    8. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    9. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      969
    10. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      961
    Aihe