Minne tänä kesänä?

Aasiaan matkaava

Olisi kova hinku taas lähtä Aasiaan päin tänä kesänä, mutta en tiedä minne. Matkabudjetti ei ole kauhean suuri joten lennot olisivat mieluiten alle 800€. Kiinaan ja Intiaan (Delhiin) lennot näyttäisi olevan aika edullisia, mutta onko muita maita? Olen katsonut hintaseurannasta, mutta valitettavasti siellä ei ole maa- tai maanosakohtaista hakua, ainoastaan kaupungin mukaan. Olen lähdössä heinäkuun puolessa välissä (16. heinäkuuta jälkeen) ja tarkoituksena olisi viettää kaksi viikkoa matkalla. Varsinaista lomaikaa on kolme viikkoa. Kiitokset kaikille vastanneille jo etukäteen.

3

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akbaristo A

      Nyt me tiedetään , että teillä on kova hinku matkalle.
      Minulla taas on kova uloste . Tulee 13 päivää kun viimeksi on tullut paskaa.
      Kerron , valitse Thaimaa. Se on kiva paikka , tietysti kalliimpi kuin teidän appivanhempien kesämökki !

      • J€€

        On aika väsyneitä ihmisiä, ku on pakko täälläkin päätään aukoa. Joku keskenkasvunen mammanpoika, joka purkaa seksuaalista turhautumistaan. Ei voi kuin sääliä.


    • viliskantti

      Menkää Thaimaahan!
      Itse olimme tammikuussa ja lennot maksoivat alle 600€ samoin lähdemme jälleen ensi vuonna tammikuussa ja samalla hinnalla. Turkish Airlinesinkoneet ovat kysymyksessä, koneen vaihto Istanbulissa joka kestää 5 tuntia. Se ei haitta tahtia vaan päinvastoin, tulee ansaittu jaloittelu tilaisuus. Koneet ovat tilavampia kuin Finnairilla sekä ruoat ja juomat ilmaisia lennon aikana. jos olette asuntoa vaille, niin minulla on Rayongissa 50m meren rannasta 70m2 kaksio jota olen vuokraillut, kesällä se on kokonaan vapaana ja syyskuussa 11pv sekä lokakuussa 5 - 29 pv asti. Lento Bangkokiin ja siitä taxilla eteenpäin matkaa 180 km maksaen 40 €. Alue paljon edullisempi kuin esim. Pattaya, Phuket tai Bangkok. Erittäin rauhallinen paikka mutta lähistöltä lähtevät lautat turistien suosimalle paatiisisaarelle Koh Sametille jossa sitten elämää jo aivan toiseen malliin. Ota yhteyttä jos kiinnostuit. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe