Olisi kova hinku taas lähtä Aasiaan päin tänä kesänä, mutta en tiedä minne. Matkabudjetti ei ole kauhean suuri joten lennot olisivat mieluiten alle 800€. Kiinaan ja Intiaan (Delhiin) lennot näyttäisi olevan aika edullisia, mutta onko muita maita? Olen katsonut hintaseurannasta, mutta valitettavasti siellä ei ole maa- tai maanosakohtaista hakua, ainoastaan kaupungin mukaan. Olen lähdössä heinäkuun puolessa välissä (16. heinäkuuta jälkeen) ja tarkoituksena olisi viettää kaksi viikkoa matkalla. Varsinaista lomaikaa on kolme viikkoa. Kiitokset kaikille vastanneille jo etukäteen.
Minne tänä kesänä?
3
616
Vastaukset
- Akbaristo A
Nyt me tiedetään , että teillä on kova hinku matkalle.
Minulla taas on kova uloste . Tulee 13 päivää kun viimeksi on tullut paskaa.
Kerron , valitse Thaimaa. Se on kiva paikka , tietysti kalliimpi kuin teidän appivanhempien kesämökki !- J€€
On aika väsyneitä ihmisiä, ku on pakko täälläkin päätään aukoa. Joku keskenkasvunen mammanpoika, joka purkaa seksuaalista turhautumistaan. Ei voi kuin sääliä.
- viliskantti
Menkää Thaimaahan!
Itse olimme tammikuussa ja lennot maksoivat alle 600€ samoin lähdemme jälleen ensi vuonna tammikuussa ja samalla hinnalla. Turkish Airlinesinkoneet ovat kysymyksessä, koneen vaihto Istanbulissa joka kestää 5 tuntia. Se ei haitta tahtia vaan päinvastoin, tulee ansaittu jaloittelu tilaisuus. Koneet ovat tilavampia kuin Finnairilla sekä ruoat ja juomat ilmaisia lennon aikana. jos olette asuntoa vaille, niin minulla on Rayongissa 50m meren rannasta 70m2 kaksio jota olen vuokraillut, kesällä se on kokonaan vapaana ja syyskuussa 11pv sekä lokakuussa 5 - 29 pv asti. Lento Bangkokiin ja siitä taxilla eteenpäin matkaa 180 km maksaen 40 €. Alue paljon edullisempi kuin esim. Pattaya, Phuket tai Bangkok. Erittäin rauhallinen paikka mutta lähistöltä lähtevät lautat turistien suosimalle paatiisisaarelle Koh Sametille jossa sitten elämää jo aivan toiseen malliin. Ota yhteyttä jos kiinnostuit. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi305053Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2644920Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä534423Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos672405Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461838Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont181759Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva141482- 1061450