Elossa vai kuollut?

Haluan tietää!

Nyt on ollut kauheata kiistaa siitä, elääkö Michael Jackson vai ei. Itse olen ihan varma siitä että ei elä, mutta entä teidän toisten mielipide popkonin kuolemasta? Elossa vai kuollut? Ja ne jotka sanovat että elää, niin perustelkaa miksi eläisi.

151

12323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MJisAlive;)

      seurannut nyt kohta 11 kk asioita ja kaikki ei tosiaankaan oo ihan ok... kaikki alkoi jo siitä muistotilaisuuden lauseesta:

      - "im alive & im here forever" ja siitä vihjeenä The Man biisi
      - ja lisäksi muistotilaisuudessa se pain/pains sana = vihje
      - hyvän ystävän Dave Dave esiintyminen Larry King Live showssa
      - ihmisten/sukulaisten lipsautukset
      - Liberian Girl kuvat muistotilaisuudessa & hautajaisissa

      siinä nyt oli muutama tärkeä, jotka tuli mieleen mutta lista olisi ihan loputon, jos vaan jaksaisi ne kaikki kirjoittaa... ja vielä lisäksi sekin että vihjeitä tulee ilmi tasasin väliajoin ;)

      .

      • ewrtyui

        MJisAlive, uskotko, että MJ tekee comebackin Circus De Soleilin kanssa?


      • MJisAlive;)
        ewrtyui kirjoitti:

        MJisAlive, uskotko, että MJ tekee comebackin Circus De Soleilin kanssa?

        saas nähdä, traileri puhui kovasti sen puolesta että palaisi Circue De Soleil showssa;) mutta jaa-a, aika näyttää milloin tapahtuu mahdollinen paluu, jos tapahtuu...


      • KUIN KIVI

        KUOLLUT, koettakaa nyt ymmärtää pässit!!!


      • kjuutti

        sukulaiset ovat lipsauttaneet??? :OO


      • Neverneverlandia.

        Mitä noissa nyt oli?
        En tajunnut yhtään.
        Taitaa olla aika kaukaa haettu.


      • THRILLER69

      • LOVEYOUMICHAL
        ewrtyui kirjoitti:

        MJisAlive, uskotko, että MJ tekee comebackin Circus De Soleilin kanssa?

        olen tietoinen että Michael Jackson on elossa ja voi hyvin sillä löysin sivuston missä hän on ilmoittanut kaikille faneille tulevansa ensi vuonna takaisin että on hyvin mahdollista että juuri silloin ku Circus De Soleil aloittaa. Perhe ovat olleet mukana juonessa koska Michael oli muutenki vaikeuksissa ja hän hoiteli ongelmiaan ja hoitaa ne edelleen. Uskon tämän koska olen aina uskonut että Michael elää ja monet muutkin räppärit yms artistit uskovat koko sydämmestään että michael ei ole kuollut. Hän aikoo kuulemma shokeerata koko maailman , sitä odotellessa


      • mjisnotalive

        HÄN ON KUOLLUT!!!!!! mikä siinä on nii vaikeeta uskoo?!?! TE OOTTE IHAN VAINOHARHASIA!!! se ei ole elossa!! sori vaan!! TE KUVITTELETTE ETTÄ SE OIS ELOSSA!! RUUMIS ON NÄYTETTY MONISSA LEHDISSÄ JA MIKS SE TEKIS NOI!?!?!?!!? sekoja ootte.. se pitää vaa hyväksyy et sitä vaa ei enää OOO!!


        no joo kyllä se elää teijän sydämissä!! ::)


    • MJisAlive;)

      tosin onko juttu totta... hmm... tuon mukaan paluu 2012 :o ohhoh pitkä odotus edessä :s

      http://xltweet.com/show/?id=5057505454

      KÄÄNNÖKSET ARTIKLAN Italian Vanity Fair

      Perjantai, Huhtikuu 16th, minä receved tässä tiedonannossa: "veljen kanssa Marlon Jackson läsnä, Legend Music Awards antaa palkinnon Michael Jacksonin Legend Pop Mies artisti Century (taiteilija vuosisadan)". Tapahtuma 18. klo 16:30 Hotel Melia Milanossa. Se on asetettu sunnuntaina, mutta päätin lähteä kuitenkin.


      Kun tulin hotelliin, täsmällisesti klo 16:30 tajusin, että olin ainoa toimittaja siellä, keskellä sata fanit - "orvot" Michael Jackson, suuri taiteilija katosi viime 25 kesäkuu klo 51-vuotiaana.

      He tekivät minulle paikan ensimmäiselle riville ja minä heti tietää, että Marlon ei olisi ollut siellä henkilökohtaisesti (koska saari pilvi, he sanoivat), mutta että hän olisi ollut siellä, on kahdeksantoista, ja videokonferenssi. Tapahtuma, jossa hänen ja muiden kanssa, on 25. kesäkuuta Olympiastadionilla, että Michael Jackson Memorial Tribute, maraton osoittavat, että juhlii Jackson yksi vuosi täsmälleen hänen kuolemaansa.

      Tapahtuma, johon monet tähdet osallistuvat on tuotettu Worldlive Entertainment yhteistyössä muiden järjestöjen, kuten Jam Music Production, sama on Legend Music Awards. Italian presidentti on Samantha Zolla, Että musta epävirallinen tailleur ja guru karisma, aloitti puheenvuoronsa heti Marlon sulki yhteyden.

      "Minusta on aika hetki odotimme niin paljon", hän kertoo at mikrofoniin courtains asetetaan luoda pimeyttä. Haluan sinun kärsimys on lohdutti. En välitä, mitä ihmiset voivat ajatella minua, koska minulla on luottamus vain on minulle tärkeä ja joka kertoi minulle "Samantha luotan sinuun", minä luotan sinuun. Kyseinen henkilö on Michael: ja tiedän että hän on elossa "

      Kun huone excitment on stratosfääriin: "Kuin Jim Morrison!", Joku huusi. Samantha totesi: "Tämä palkinto olisi pitänyt antaa Michael käsissä ja Frank Dileo sanoi minulle: "Älä ole huolissasi Samantha, jos Michael koskaan - ja sanon aina - mennä Lontoon O2 Arena vaiheessa se on vielä parempi." Se oli ensimmäinen hälytys soi.

      Jonkin ajan kuluttua he kertoivat minulle, että kesäkuun lopulla, Michael olisi tehnyt jotain, joka on järkyttänyt koko maailmaa: ajattelin tournée, ja sen sijaan .... "

      Yhtäkkiä yksi sentinellilinnuista huoneessa esille ilmoitus: "There's mobiili täällä!". Heti valo oli päällä ja iso mies meni lähelle tyttö määräsi hänet antamaan hänelle vastusta. "Ole hyvä ja olen henkilö sairaalassa. Ei sääliä häntä. Tyttö nousi ylös ja lähti pois, joukossa booing ihmisten läsnä.

      Pimeä tunnelma syntyi uudelleen ja julkinen alkoivat tehdä kysymyksiä: "Tiedätkö miksi hän teeskenteli oman kuolemansa?" Vastaus: "On erittäin painavia syitä, että en voi paljastaa, koska CIA ja FBI ovat mukana." Ja sitten: "Onko hän kunnossa? Hän tulee takaisin? "Kyllä hän on kunnossa, mutta hän sanoi minulle:" Samantha, en koskaan tule takaisin ".
      *******************************************************************
      Jälkikäteen on todettu vakava ja todisteita siitä, että pitäisi osoittaa oman oletetun kuoleman lavastus. From helycopter video (fake ohjasi kaksi viikkoa ennen) ja Los Angeles ambulanssi väri on (ei) kuljetti hänet, jotta seitsemän kuolintodistukset vapautetaan, jotta "kaksi testamenttia".

      "Michael on suunnitellut tämän kolmen vuoden ajan: kaikki vääristellään, kaikki on bisnestä. Hän jopa on allekirjoittanut 250 miljoonaa dollaria sopimus Sonyn kanssa. " Mennessä ääni uskaltanut: "Mutta miten Michaelin ... ..". Samantha pysähtyi hänen välittömästi: "miten Michael on? Miten Michael on. Ja sitten olet vain fanit ja ei voi olla oletus eli "miten hän on". Tiesittekö hänet? Oletko tavannut häntä? Oletko syönyt hänen kanssaan? Michael on mies ja hän suojelee hänen omia etujaan. Mutta, koska hän rakastaa sinua, hän hyväksyi antaa sinulle nämä merkit tehdä sinulle rentoutua: vain rakastavat häntä näkee merkkejä "

      "Ja koska mielestämme hän on kuollut, emme rakasta häntä?" Nainen huusi.

      Sotku, niin ilmoittaa: "Vain yksi kysymys"



      "Me! Me! Me!" Nuori tyttö kohotti sormensa: "Näiden kuukausien teit pitää yhteyttä häneen?" Hetki suspence, sitten: "yessss". Yleinen raikuvat aplodit. Mutta kun joku ei ole samaa mieltä. "Haluatko saada meidät uskomaan, että hän on elossa ja että molemmat ovat yhteydessä, joten miksi järjestämisestä muistomerkki kunnianosoitus Roomassa?"

      "En ole koskaan sanonut, että se on" muistomerkki "konsertti. Se on kunnianosoitus olemme järjestää hänelle kuin taiteilija, ei siksi, että hän on kuollut "

      Mutta joskus jälkeen, puhuminen on puhelimen puheenjohtaja Worldlive, Paolo Calvani, Hän sanoi minulle:

      - "Michael Jackson on ollut hieno ja hän ansaitsee kitkasta.

      - "Hän on ollut? Tiedätkö, että yksi kumppanisi on joku kertoo hän on elossa? "

      - "Nämä ovat henkilökohtaisia mielipiteitä. Ainoa mitä voi tehdä on odottaa 2012, jona Michael palaa: 9 kuukautta hän jo kirjattu 47 uutta biisiä.

      • adsfdgfhgj

        Eikö se Circus De Soleilinkin juttu ollut, että siinä on kaksi osaa. Ensimmäinen 2011 ja toinen loistokkaampi 2012? Musta toi vaikuttaa vähän sellaselta peliltä, että aluks saadaan kaikki MJ-fanit todistamaan MJ:n paluuta vuonna 2011 ja sitten vielä uudestaan onnea koittamaan 2012.

        Itsekin haluaisin uskoa tuohon, mutta aika epätodennäköisiltä noi molemmat jutut vaikuttaa ;(


      • MJisAlive;)
        adsfdgfhgj kirjoitti:

        Eikö se Circus De Soleilinkin juttu ollut, että siinä on kaksi osaa. Ensimmäinen 2011 ja toinen loistokkaampi 2012? Musta toi vaikuttaa vähän sellaselta peliltä, että aluks saadaan kaikki MJ-fanit todistamaan MJ:n paluuta vuonna 2011 ja sitten vielä uudestaan onnea koittamaan 2012.

        Itsekin haluaisin uskoa tuohon, mutta aika epätodennäköisiltä noi molemmat jutut vaikuttaa ;(

        haluan uskoa tähän kesään :) johon sitä on alun perin epäilty tapahtuvan... tulee mieleen ne V for Vendetan yhtäläisyydet ja siinä oli puhetta paluusta 1 vuoden päästä ;) ja kesäkuu 2010 tulee vuosi täyteen :)
        koska jos aikaa kuluu vielä lisää vuosi tai kaksi niin jotenkin se vaan tuntuu niin epätodennäköiseltä sitten enää... nyt jos ajatellaan että tää olisi se temppu opetus medioille, niin silloinhan paluun pitäisi olla pian eikä vuosien päästä, ei enää samaa hohtoa mun mielestä...
        mutta jos tää kaikki on vaan joidenkin ihmisten vedätystä paluusta, että osa jo mainitsee vuoden 2012 että jos ei tänä vuonna tapahdukaan paluuta... että usko säilyy edelleen...
        jotenkin ei jaksa uskoa mihinkään päivämääriin ;) se tapahtuu jos niin on tapahtuakseen ja päivämäärää ei voi kukaan tietää... kuin palaaja itse ;)


      • jbkn
        MJisAlive;) kirjoitti:

        haluan uskoa tähän kesään :) johon sitä on alun perin epäilty tapahtuvan... tulee mieleen ne V for Vendetan yhtäläisyydet ja siinä oli puhetta paluusta 1 vuoden päästä ;) ja kesäkuu 2010 tulee vuosi täyteen :)
        koska jos aikaa kuluu vielä lisää vuosi tai kaksi niin jotenkin se vaan tuntuu niin epätodennäköiseltä sitten enää... nyt jos ajatellaan että tää olisi se temppu opetus medioille, niin silloinhan paluun pitäisi olla pian eikä vuosien päästä, ei enää samaa hohtoa mun mielestä...
        mutta jos tää kaikki on vaan joidenkin ihmisten vedätystä paluusta, että osa jo mainitsee vuoden 2012 että jos ei tänä vuonna tapahdukaan paluuta... että usko säilyy edelleen...
        jotenkin ei jaksa uskoa mihinkään päivämääriin ;) se tapahtuu jos niin on tapahtuakseen ja päivämäärää ei voi kukaan tietää... kuin palaaja itse ;)

        mitä ne liberian girl kuvat sitten vihjasi?


      • m
        jbkn kirjoitti:

        mitä ne liberian girl kuvat sitten vihjasi?

        Michael on kuollut. Ei hän ikinä antaisin faniensa tai etenkään lapsiensa kärsiä sen takia että hän haluaisi pois mediasta. Jos tiedätte Michaelin ja olette hänen todellisia faneja niin tiedätte että hän ei tekisi sellaista. Ja liberian girl kuvat on valittu siihen ihan siks että ne olivat hyviä kuvia. Michael oli hyvä mies eikä olisi halunnut kenenkään surevan.


      • MJisAlive;)
        jbkn kirjoitti:

        mitä ne liberian girl kuvat sitten vihjasi?

        Liberian Girl kuvat vihjaa elokuvaan Moonwalker, kohtaan jossa MJ lähtee ja kolme elokuvassa esiintyvää lasta ovat hyvin surullisia mutta ilokseen MJ palaa takaisin :) ja esiintyy lopuksi siinä keltaisessa paidassa cometogether biisiä, joka nähtiin hautajaiskuvana ;)

        Joo en minä ala kenellekään todistelemaan uskoani, jokainen uskoo mihin haluaa ;) Kerroin vain oman mielipiteeni ja se pitää hyvin vahvasti :)

        Sitten suosittelen sivustoa, jossa tutkitaan MJ kuoleman huijausta ja siellä on kyllä vuosia olleita faneja, jotka uskoo MJ olevan elossa ;) että en ole ajatusteni kanssa todellakaan yksin  


      • Viestien aloittaja.
        MJisAlive;) kirjoitti:

        Liberian Girl kuvat vihjaa elokuvaan Moonwalker, kohtaan jossa MJ lähtee ja kolme elokuvassa esiintyvää lasta ovat hyvin surullisia mutta ilokseen MJ palaa takaisin :) ja esiintyy lopuksi siinä keltaisessa paidassa cometogether biisiä, joka nähtiin hautajaiskuvana ;)

        Joo en minä ala kenellekään todistelemaan uskoani, jokainen uskoo mihin haluaa ;) Kerroin vain oman mielipiteeni ja se pitää hyvin vahvasti :)

        Sitten suosittelen sivustoa, jossa tutkitaan MJ kuoleman huijausta ja siellä on kyllä vuosia olleita faneja, jotka uskoo MJ olevan elossa ;) että en ole ajatusteni kanssa todellakaan yksin  

        No huh huh! Nyt kyllä luulen että M.J on elossa. Aika näyttää...


      • J_L
        Viestien aloittaja. kirjoitti:

        No huh huh! Nyt kyllä luulen että M.J on elossa. Aika näyttää...

        MJ rakasti lapsiaan ylikaiken,etten usko hetkeäkään,että hän olisi jättänyt heitä yksin tahallaan, hän tiesi miten paljon lapset rakastavat ja tarvitsevat häntä!
        Jos MJ todella eläisi,niin todellakin hän olisi palannut lastensa luokse jo aikoja sitten ja sehän olisi myös tullut julki aikoja sitten!
        MJ:lla ei olisi ollut sydäntä tehdä tälläistä hommaa lapsilleen,perheelleen eikä faneilleen ja jokaisen fanin tämän pitäisi tietää!


      • Neverneverlandia.

        Aika sekaisin on jos tuohon uskoo


      • kröhöm...
        J_L kirjoitti:

        MJ rakasti lapsiaan ylikaiken,etten usko hetkeäkään,että hän olisi jättänyt heitä yksin tahallaan, hän tiesi miten paljon lapset rakastavat ja tarvitsevat häntä!
        Jos MJ todella eläisi,niin todellakin hän olisi palannut lastensa luokse jo aikoja sitten ja sehän olisi myös tullut julki aikoja sitten!
        MJ:lla ei olisi ollut sydäntä tehdä tälläistä hommaa lapsilleen,perheelleen eikä faneilleen ja jokaisen fanin tämän pitäisi tietää!

        Taisi kyllä rakastaa lapsia vähän liikaakin...


      • seonsoronoo
        kröhöm... kirjoitti:

        Taisi kyllä rakastaa lapsia vähän liikaakin...

        Kirjoittajalle "kröhöm...": Älä paljasta omaa tyhmyyttäsi noin helposti. Kaikki, jotka ovat asiaan perehtyneet ja oikeusasiakirjat lukeneet, tietävät, että Michael oli syytön. Sinä olet lehdistöä ja rahanahneita juntteja uskova lammas.


      • Anonyymi
        Viestien aloittaja. kirjoitti:

        No huh huh! Nyt kyllä luulen että M.J on elossa. Aika näyttää...

        Mäkin luulen että M.J ON ELOSSA


      • Anonyymi
        kröhöm... kirjoitti:

        Taisi kyllä rakastaa lapsia vähän liikaakin...

        Eikö hän ollut heittämässä sen lasta alas parvekkeelta.


    • MJisAlive;)

      mielenkiintoisia nämä lauseet: "MJ ei voisi tehdä tätä lapsilleen tai faneilleen"... mutta asiasta toiseen... mitä jos hänellä on ollut vuosia itsensä näköinen body double, kuinka hän niin on sitten voinut tehdä ? siis jos tämä henkilö olisi totta...

      eli siis henkilö Barry Shaw väittää olevansa MJ ainut virallinen body double... ja toiminut vuosia MJ "työntekijänä"... ja väittää juuri kuvaa 02 pressitilaisuudesta olevan hänen kuvansa...
      keskustelu käynyt maailmalla kuumana puolesta ja vastaan: feikki vai ihan oikeasti MJ:n body double vai jopa MJ itse nimen takana?

      mutta ei pidä sitten tuomita Barry Shawta suoralta kädeltä, vaan mielenkiintoista nähdä mitä todisteita hänellä on siitä että hän tosiaan olisi MJ:nä toiminut todella vuosia... vielä niitä ei ole näkynyt ja ihmettelen miksi lehdet ei sitten jo kirjoittaisi tästä kyseisestä Barry Shawsta... täytyy sanoa että oudoksi menee...

      http://www.myspace.com/barryjshaw

      .

      • wdefrgtyu

        Barry J Shaw on kyllä niin feikki, kun olla ja voi. Aika surullista, että MK ja osittain Eearnestkin on tarttunut trollin koukkuun. "Barry" saa varmasti suunnattomia kicksejä noinkin suurten ihmisten huomiosta :/


      • MJisAlive;)

      • wserftgy
        MJisAlive;) kirjoitti:

        mutta entä tämä kuva Black or White kuvauksista, kuvassa kaksi MJ:tä? etualalla oikeassa reunassa MJ:tä muistuttava henkilö? kuka? Derrick Morgan? ja miksi Black or Whitessa on tarvittu kaksi MJ:tä?

        http://images2.fanpop.com/images/photos/7100000/Black-or-White-michael-jackson-7127750-290-418.jpg

        Barryllä ei ole yhtään kuvaa itsestään siviilissä ei edes aikaisemmin julkaisemattomia kuvia. Barry käytti Messengerin profiilikuvana Christopher Gasparin kuvaa. On myös huvittavaa, että imitaattorit, jotka oikeasti ovat työskennelleet hommissa, joissa Barry väittää työskennelleen, ei tiedä Barrysta mitään. Mustakiharainen selkä kameraa päin oleva henkilö on todella hatara todiste.


      • MJisAlive;)
        wserftgy kirjoitti:

        Barryllä ei ole yhtään kuvaa itsestään siviilissä ei edes aikaisemmin julkaisemattomia kuvia. Barry käytti Messengerin profiilikuvana Christopher Gasparin kuvaa. On myös huvittavaa, että imitaattorit, jotka oikeasti ovat työskennelleet hommissa, joissa Barry väittää työskennelleen, ei tiedä Barrysta mitään. Mustakiharainen selkä kameraa päin oleva henkilö on todella hatara todiste.

        no se voi olla sattumaa että kuvauspaikalla on ollut samannäköisiin vaatteisiin ja hiuksiltaan samannäköinen henkilö on ollu paikalla... mutta tässä toinen kuva DM & MJ edestäpäin... ihan kuin tanssiaskelia opeteltais kuvassa :D olisi vaan kiva nähdä miltä tämä Darrick näyttää tänä päivänä, koska tuossa kuvassa vuosien takaa näyttää kasvoiltaan erinäköiseltä kuin MJ...

        http://i721.photobucket.com/albums/ww219/RJMRJM/MJandDarrickMorgan.jpg

        (niin olen myös nähnyt kuvat että BS olisi käyttänyt CG kuvia, mutta itsepäisesti BS edelleen vaan väittää olevansa MJ body double... Sehän oli MK = Michael Kiss kun jo kerran sai savustettua BS facebookista pois ja melkein itsekin meinasi joutua ulos... mutta taas se on BS kumminkin siellä facessa :D)


      • J_L
        MJisAlive;) kirjoitti:

        no se voi olla sattumaa että kuvauspaikalla on ollut samannäköisiin vaatteisiin ja hiuksiltaan samannäköinen henkilö on ollu paikalla... mutta tässä toinen kuva DM & MJ edestäpäin... ihan kuin tanssiaskelia opeteltais kuvassa :D olisi vaan kiva nähdä miltä tämä Darrick näyttää tänä päivänä, koska tuossa kuvassa vuosien takaa näyttää kasvoiltaan erinäköiseltä kuin MJ...

        http://i721.photobucket.com/albums/ww219/RJMRJM/MJandDarrickMorgan.jpg

        (niin olen myös nähnyt kuvat että BS olisi käyttänyt CG kuvia, mutta itsepäisesti BS edelleen vaan väittää olevansa MJ body double... Sehän oli MK = Michael Kiss kun jo kerran sai savustettua BS facebookista pois ja melkein itsekin meinasi joutua ulos... mutta taas se on BS kumminkin siellä facessa :D)

        Kuoleman lavastaminen on " pikkasen " eriasia kuin se,että on MJ:lla on ollut body double.
        Lapset,perhe eikä fanit kärsi body doubleista,vaikka MJ oliskin niitä käyttänyt. Kun MJ kuoli,niin
        hänen nimissä on tehty niin paljon juttuja,ettei enää itekkään tiiä mitä uskoo ja mitä ei,tällä tarkoitan myös sitä,kun se tyyppi väitti olevansa O2 pressitilaisuuden kuvan takana,hah sanon minä!


      • MJisAlive?
        J_L kirjoitti:

        Kuoleman lavastaminen on " pikkasen " eriasia kuin se,että on MJ:lla on ollut body double.
        Lapset,perhe eikä fanit kärsi body doubleista,vaikka MJ oliskin niitä käyttänyt. Kun MJ kuoli,niin
        hänen nimissä on tehty niin paljon juttuja,ettei enää itekkään tiiä mitä uskoo ja mitä ei,tällä tarkoitan myös sitä,kun se tyyppi väitti olevansa O2 pressitilaisuuden kuvan takana,hah sanon minä!

        vai ei body double asia satuttaisi... kyllä oon lukenut maailmalta tekstejä että niin sanotut tosi fanit kieltävät asian että MJ:tä voisi olla kaksi, ainakin suurin osa, koska jotenkin voisin kuvitella että olo olisi petetty/huijattu eli ketä nyt loppujen lopuksi on fanitettu/rakastettu ja asia siinä mielessä myös ihan varmasti satuttaa, jos heitä tosiaan olisi vuosia ollut kaksi...

        mutta mä en näe asiaa niin... mun mielestä se olisi vaan hyvin erikoista että yx ihminen onkin kaksi ja ehkä siihen on sitten ollut hyvä syy jos näin on ollut...

        ja siitä sitten tulee se ajatus jos heitä olisi ollut kaksi mistä kukaan ei ole tiennyt mitään, niin kait sitä sitten olisi mahdollista luoda illusioita lisää, jopa lavastamalla kuolemansa... mutta myös ajatus jos heitä oli kaksi niin kumpi heistä olisi se joka palaa MJ1 vai MJ2... jos toinen esim. vaikka kuoli, toinen on hyvinkin elossa ja voisi tehdä paluun... mutta kumpi kuoli, (jos joku kuoli), kumpi palaisi aito vai tupla? hmm... menipäs monimutkaiseksi tuo selitys mutta koittaa ymmärtää ;D:D


        tässä vielä video johon koottu MJ:stä kuvia ja esiintymisiä ja voi kyllä sanoa että eroa on... :s

        http://www.youtube.com/watch?v=Ym0TOnMWhZY&feature=player_embedded

        .


      • J_L
        MJisAlive? kirjoitti:

        vai ei body double asia satuttaisi... kyllä oon lukenut maailmalta tekstejä että niin sanotut tosi fanit kieltävät asian että MJ:tä voisi olla kaksi, ainakin suurin osa, koska jotenkin voisin kuvitella että olo olisi petetty/huijattu eli ketä nyt loppujen lopuksi on fanitettu/rakastettu ja asia siinä mielessä myös ihan varmasti satuttaa, jos heitä tosiaan olisi vuosia ollut kaksi...

        mutta mä en näe asiaa niin... mun mielestä se olisi vaan hyvin erikoista että yx ihminen onkin kaksi ja ehkä siihen on sitten ollut hyvä syy jos näin on ollut...

        ja siitä sitten tulee se ajatus jos heitä olisi ollut kaksi mistä kukaan ei ole tiennyt mitään, niin kait sitä sitten olisi mahdollista luoda illusioita lisää, jopa lavastamalla kuolemansa... mutta myös ajatus jos heitä oli kaksi niin kumpi heistä olisi se joka palaa MJ1 vai MJ2... jos toinen esim. vaikka kuoli, toinen on hyvinkin elossa ja voisi tehdä paluun... mutta kumpi kuoli, (jos joku kuoli), kumpi palaisi aito vai tupla? hmm... menipäs monimutkaiseksi tuo selitys mutta koittaa ymmärtää ;D:D


        tässä vielä video johon koottu MJ:stä kuvia ja esiintymisiä ja voi kyllä sanoa että eroa on... :s

        http://www.youtube.com/watch?v=Ym0TOnMWhZY&feature=player_embedded

        .

        En ole epäillyt missään vaiheessa,etteikö MJ:llä olisi ollut body doubleja ja etteikö se olisi loukannut faneja,mutta se ei satuta läheskään niin paljon,kuin se,että hän olisi lavastanut oman kuolemansa,koska se olisi ollut todella itsekästä hänen lapsiaan,perhettään ja faneja kohtaan.
        Jos kuitenkin paljastuisi,että MJ lavasti oman kuolemansa,niin en olisi hänelle todellakaan vihainen,miten voisin olla,kun rakastan häntä todella paljon!
        Jos nyt ajatellaan,että 100% varmuudella MJ eläisi,niin on todella epätodennäköistä,että hän tulisi koskaan takaisin ja sitähän me fanit haluisimme  


      • Tinatinkerbell
        J_L kirjoitti:

        En ole epäillyt missään vaiheessa,etteikö MJ:llä olisi ollut body doubleja ja etteikö se olisi loukannut faneja,mutta se ei satuta läheskään niin paljon,kuin se,että hän olisi lavastanut oman kuolemansa,koska se olisi ollut todella itsekästä hänen lapsiaan,perhettään ja faneja kohtaan.
        Jos kuitenkin paljastuisi,että MJ lavasti oman kuolemansa,niin en olisi hänelle todellakaan vihainen,miten voisin olla,kun rakastan häntä todella paljon!
        Jos nyt ajatellaan,että 100% varmuudella MJ eläisi,niin on todella epätodennäköistä,että hän tulisi koskaan takaisin ja sitähän me fanit haluisimme  

        Hmmm....tässä nyt ihan PAKKO jotain laittaa väliin :) On niin mielenkiintoinen aihe menossa!
        Minusta BD (bodydouble) on käytetty lähinnä harhautuksissa. Esim jos Michael on halunnut mennä jonnekkin ilman että hänet huomataan, on laitettu BD asialle. Sitten siitä kuolemasta...jotenkin vain uskoni on vahva elossa olon puolesta. Jos Michael on elossa, niin hänellä on aivan varmasti ollut ERITTÄIN PAINAVA SYY tehdä kuin teki. Ja ehkä ei omasta vapaasta tahdostaan edes joutunut moiseen... Mitä lapsiin ja perheeseen sekä lähipiiriin tulee niin eiköhän nuo tiedä asiasta. Uskollisina hänelle ovat vaiti. Ne plösö kleinit sun muut, voitte jättää omaan arvoonsa! Ne eivät olleet mitään lähipiiriä OIKEASTI. Michael EI ole itsekäs, ei ole koskaan ollut. Varsinkaan lapsiaan kohtaan. Hei FANIT! rakastetaan Michaeliamme ja annetaan hänen tehdä tehtävänsä loppuun, koska siihen on syynsä ;) Ollaan kärsivällisiä ja odotetaan aikaa jolloin jotain on tarkoitus tapahtua. Michaelin voima on meidän RAKKAUTEMME HÄNTÄ KOHTAAN! HUGS!  


      • J_L
        Tinatinkerbell kirjoitti:

        Hmmm....tässä nyt ihan PAKKO jotain laittaa väliin :) On niin mielenkiintoinen aihe menossa!
        Minusta BD (bodydouble) on käytetty lähinnä harhautuksissa. Esim jos Michael on halunnut mennä jonnekkin ilman että hänet huomataan, on laitettu BD asialle. Sitten siitä kuolemasta...jotenkin vain uskoni on vahva elossa olon puolesta. Jos Michael on elossa, niin hänellä on aivan varmasti ollut ERITTÄIN PAINAVA SYY tehdä kuin teki. Ja ehkä ei omasta vapaasta tahdostaan edes joutunut moiseen... Mitä lapsiin ja perheeseen sekä lähipiiriin tulee niin eiköhän nuo tiedä asiasta. Uskollisina hänelle ovat vaiti. Ne plösö kleinit sun muut, voitte jättää omaan arvoonsa! Ne eivät olleet mitään lähipiiriä OIKEASTI. Michael EI ole itsekäs, ei ole koskaan ollut. Varsinkaan lapsiaan kohtaan. Hei FANIT! rakastetaan Michaeliamme ja annetaan hänen tehdä tehtävänsä loppuun, koska siihen on syynsä ;) Ollaan kärsivällisiä ja odotetaan aikaa jolloin jotain on tarkoitus tapahtua. Michaelin voima on meidän RAKKAUTEMME HÄNTÄ KOHTAAN! HUGS!  

        Sepä juuri on ollut koko ajan pointtini: MJ ei ollut itsekäs,päinvastoin hän oli todella nöyrä luonteeltaan!  


      • michael jacksonfan<3
        J_L kirjoitti:

        Sepä juuri on ollut koko ajan pointtini: MJ ei ollut itsekäs,päinvastoin hän oli todella nöyrä luonteeltaan!  

        Tässä alkaa jo toden teolla uskoo et Michael palaa 2012, toivottavasti:) Rakastan Michaelii niin paljon


    • MJisAlive;)

      Samoin, uskon myös että lapset ja perheenjäsenet tietää lavastuksesta ja ovat mukana jutussa ;)

      Mutta silti vielä tuli yksi ajatus tästä asiasta: "ei MJ olisi voinut satuttaa lapsiaan lavastamalla kuolemaansa"... hmm... samalla lailla voisi miettiä sitäkin, eikös tämäkin nyt sitten satuttanut lapsia todella kovasti, jos MJ olisi nyt kuollut ja mihin hän kuoli: lääkkeisiin, vaikka nukustusaineesta kyse, niin silti tulee ajatus joka sotii mun mielessä ja pahasti... MJ itse joka muita opetti rauhaan, rakkauteen ja kaikkeen hyvään ja sitten kuoli lääkkeisiin :s ei niin mitään järkeä... ei sovi kyllä yhteen ollenkaan... ei MJ sitten lapsia muistanut ollenkaan kun alkoi lääkkeiden kanssa niin sanotusti "leikkiä".. hmmm... ja mä en voi uskoa että MJ olisi ottanut niiiin ison riskin ja leikkinyt hengellään, vaan todellakin osasi ihan varmasti käyttää päätään ja ajetteli lastensa parasta, eikä olisi tehnyt noin.... vaikka tiedän lapset ei vielä edes ymmärrä sitä mihin heidän rakas isänsä "kuoli"...mutta silti :s

      .

      • J_L

        MJ kyllä pumppasi itseään täyteen lääkkeitä enkä käy sitä vääryyttä puolustelemaan,mutta esim täälläkin on sitä puitu,että MJ tapettiin tahallisesti ja siihen minä kyllä uskon vahvasti..
        MJ luotti liian sinisilmäisesti siihen Conrad Murrayhyn ( vai miten se nyt kirjotettiinkaan ),mutta ilma tätä luottamusta ja nukutuslääkettä uskon,että MJ olisi elossa tänäpäivänäkin,enkä todellakaan tarkoita sitä,että syyllistäisin MJ:ta tosta luottamus jutusta,mutta tuon luottamuksen avulla saatiin MJ hengiltä ja näin saadaan tuotettua rahaa hänen nimellään enemmän,kuin mitä elävänä..
        Surullista,mutta totta :(


      • Ö_ö

        os Michael Jacksn ON hengissä, niin eiköhän lapset ja suku tiedä siitä...


      • wertgyu

        Mun korvaan toi ei ole MJ:n ääni.


      • J_L
        wertgyu kirjoitti:

        Mun korvaan toi ei ole MJ:n ääni.

        Ei kuulosta minunkaan korvissa MJ:lta


      • J_L

        http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1139182/michael-jacksonin-katherine-aiti-kuolemaisillaan
        Jo tämä pelkästään todistaa sen,ettei MJ ole todellakaan elossa,kuitenkin näin vakava asia kyseessä,kuin hänen oma rakas äitinsä!
        Tarkoitan tällä sitä,että olisi varmasti tullut julki MJ:n elossa oleminen,uskon kuitenkin,että MJ viisveisaisi omasta julkitulostaan,kun oma rakas äiti on kyseessä!


      • dfdgbfh
        J_L kirjoitti:

        http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1139182/michael-jacksonin-katherine-aiti-kuolemaisillaan
        Jo tämä pelkästään todistaa sen,ettei MJ ole todellakaan elossa,kuitenkin näin vakava asia kyseessä,kuin hänen oma rakas äitinsä!
        Tarkoitan tällä sitä,että olisi varmasti tullut julki MJ:n elossa oleminen,uskon kuitenkin,että MJ viisveisaisi omasta julkitulostaan,kun oma rakas äiti on kyseessä!

        Oli muuten MJ:stä poikkeuksellisen hyvä kuva tuossa jutussa. Yleensä kaikissa uutisissa on juuri ne kuvat MJ:stä, joissa on suupielet alaspäin ja rillit vinossa. Yritetäänköhän siitä nyt luoda parempaa kuvaa näin kuoleman jälkeen, kun ei oo enää MJ:tä kärsimässä siitä loasta, jota sen päälle heitettiin.

        On kanssa aika kohtuutonta haukkua ketä vaan julkkista ulkonäön tai tekojensa perusteella. Nekin on varmaan ihmisiä, jolla on tunteet.

        Njuu, meni vähä OT


      • ettäsemmosta
        J_L kirjoitti:

        http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1139182/michael-jacksonin-katherine-aiti-kuolemaisillaan
        Jo tämä pelkästään todistaa sen,ettei MJ ole todellakaan elossa,kuitenkin näin vakava asia kyseessä,kuin hänen oma rakas äitinsä!
        Tarkoitan tällä sitä,että olisi varmasti tullut julki MJ:n elossa oleminen,uskon kuitenkin,että MJ viisveisaisi omasta julkitulostaan,kun oma rakas äiti on kyseessä!

        täällä ei sitten MJ opit ole mennyt perille sitten yhtään;) kannattaako mediaan luottaa? mummu elelee ja voi hyvin ja sitten tämmöisiä kirjoitetaan ympäri maailmaa:s kiva varmaan Katherinen lukea lehdistä että hän on kuolemaisillaan:o:D Mediathan sen taas tietää parhaiten:D totta mummulla on jo ikää ja mitä vaan voi tapahtua ilman tälläisiä ennalta ennustavia otsikoitakin:s


      • J_L
        ettäsemmosta kirjoitti:

        täällä ei sitten MJ opit ole mennyt perille sitten yhtään;) kannattaako mediaan luottaa? mummu elelee ja voi hyvin ja sitten tämmöisiä kirjoitetaan ympäri maailmaa:s kiva varmaan Katherinen lukea lehdistä että hän on kuolemaisillaan:o:D Mediathan sen taas tietää parhaiten:D totta mummulla on jo ikää ja mitä vaan voi tapahtua ilman tälläisiä ennalta ennustavia otsikoitakin:s

        Tällä kertaa en yhtään ihmettelisi,vaikka tuo juttu pitäisikin paikkaansa,onhan kuitenkin MJ:n äidillä ikää jo sen verran ja se taakka,jota hän kantaa,on niin valtavan suuri,joka ei kuuluisi hänen kannettavakseen!
        En vieläkään ymmärrä mistä ihmiset saa melkein koko ajan päähänsä,että MJ olisi muka oikeesti elossa,kun mitään todellisia vedenpitäviä toditeita ei ole,toisin kuin hänen kuolemastaan on hyvinkin paljon..


      • J_L
        J_L kirjoitti:

        Tällä kertaa en yhtään ihmettelisi,vaikka tuo juttu pitäisikin paikkaansa,onhan kuitenkin MJ:n äidillä ikää jo sen verran ja se taakka,jota hän kantaa,on niin valtavan suuri,joka ei kuuluisi hänen kannettavakseen!
        En vieläkään ymmärrä mistä ihmiset saa melkein koko ajan päähänsä,että MJ olisi muka oikeesti elossa,kun mitään todellisia vedenpitäviä toditeita ei ole,toisin kuin hänen kuolemastaan on hyvinkin paljon..

        No,niin tai näin,niin jokainen varmaan ymmärsi mun pointin tuohon Katherine juttuun,ainkin toivon niin :)


      • uskon näin..
        J_L kirjoitti:

        No,niin tai näin,niin jokainen varmaan ymmärsi mun pointin tuohon Katherine juttuun,ainkin toivon niin :)

        .. täydestä sydämestäni. ennen olin eri mieltä, mutta luettuani paljon asioita mieleni muuttui.. Jackien repeily muistotilaisuudessa, kys. video http://www.youtube.com/watch?v=mmq7O3_zXRI jonka nainen NÄYTTÄÄ aivan Michaelilta, lipsautukset, piilovihjeet, mm. The Man - kappaleen lyriikoiden lukeminen sai niskakarvani nousemaan..

        Hän elää. Syytä miksi piiloutui, lavasti kuolemansa, en tiedä, mutta hän palaa.
        Uskon tähän päivämäärään: 24.06.2010
        http://www.believemichaeljackson.com/  


      • minä taas
        uskon näin.. kirjoitti:

        .. täydestä sydämestäni. ennen olin eri mieltä, mutta luettuani paljon asioita mieleni muuttui.. Jackien repeily muistotilaisuudessa, kys. video http://www.youtube.com/watch?v=mmq7O3_zXRI jonka nainen NÄYTTÄÄ aivan Michaelilta, lipsautukset, piilovihjeet, mm. The Man - kappaleen lyriikoiden lukeminen sai niskakarvani nousemaan..

        Hän elää. Syytä miksi piiloutui, lavasti kuolemansa, en tiedä, mutta hän palaa.
        Uskon tähän päivämäärään: 24.06.2010
        http://www.believemichaeljackson.com/  

        Hän on mies, joka on huijannut kuolemaa. ei haudan takaata, vaan sen yllä. Michael Jackson on ylittänyt kuoleman, hän on täällä.


      • J_L
        minä taas kirjoitti:

        Hän on mies, joka on huijannut kuolemaa. ei haudan takaata, vaan sen yllä. Michael Jackson on ylittänyt kuoleman, hän on täällä.

        Edelleen kuuluu kysymys: mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä,että MJ tulisi takaisin 24.6.2010?
        Joku,joka haluaa uskotella faneille,että MJ olisi todella elossa,on perustanut tuon sivuston..
        Niin paljon on ennenkin perustettu MJ:n nimellä sivustoja ja vaikka mitä muita juttuja!
        Se nainen siellä muistotilaisuudessa ei ole mikään todiste,että MJ eläisi yhä!
        On ihmisiä,joilla on samanlaiset huulet,leuka ja nenä,kuin MJ:lla.
        Joku,joka ei halua uskoa,että MJ on kuollut,haluaa pitää niitä niin sanottuja " piilovihjeitä " piilovihjeinä,jotka antavat toivoa paremmasta,samoin on myös näiden niin sanottujen " lipsahduksien " kanssa..


      • this is also it
        J_L kirjoitti:

        Edelleen kuuluu kysymys: mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä,että MJ tulisi takaisin 24.6.2010?
        Joku,joka haluaa uskotella faneille,että MJ olisi todella elossa,on perustanut tuon sivuston..
        Niin paljon on ennenkin perustettu MJ:n nimellä sivustoja ja vaikka mitä muita juttuja!
        Se nainen siellä muistotilaisuudessa ei ole mikään todiste,että MJ eläisi yhä!
        On ihmisiä,joilla on samanlaiset huulet,leuka ja nenä,kuin MJ:lla.
        Joku,joka ei halua uskoa,että MJ on kuollut,haluaa pitää niitä niin sanottuja " piilovihjeitä " piilovihjeinä,jotka antavat toivoa paremmasta,samoin on myös näiden niin sanottujen " lipsahduksien " kanssa..

        Pian on 25. päivä.

        Tasan viikko, ja mieleni tekisi laskea sekunteja..


      • MJisAlive;)
        this is also it kirjoitti:

        Pian on 25. päivä.

        Tasan viikko, ja mieleni tekisi laskea sekunteja..

        tärkeä päivä tuo 25. :) mutta täytyy muistaa myös "see you in july" ;)


    • hoaxie
      • J_L

        Nyt menee jo todella pahasti yli!
        MJ ei ole koskaan ollut Jumala,eikä tule koskaan olemaankaan!
        Tällä tarkoitan sitä,kun tässä sivustolla epäillään,että siellä muitotilaisuudessa laulava kuoro muka vihjaisi,että “Soon and very soon, we are going to see the king” (“Pian, aivan pian, me näemme kuninkaan”) viitattaisi Michaeliin!
        Ei todellakaan ole näin,vaan kuoro laulaa ja haluaa viestittää,että he näkevät aiavn pian Jumalan,joka on kuningas!


      • MJisAlive;)
        J_L kirjoitti:

        Nyt menee jo todella pahasti yli!
        MJ ei ole koskaan ollut Jumala,eikä tule koskaan olemaankaan!
        Tällä tarkoitan sitä,kun tässä sivustolla epäillään,että siellä muitotilaisuudessa laulava kuoro muka vihjaisi,että “Soon and very soon, we are going to see the king” (“Pian, aivan pian, me näemme kuninkaan”) viitattaisi Michaeliin!
        Ei todellakaan ole näin,vaan kuoro laulaa ja haluaa viestittää,että he näkevät aiavn pian Jumalan,joka on kuningas!

        mutta muistotilaisuudessa oli monta muutakin vihjaavaa biisi valintaa...
        i`m alive & i`m here forever teksti -> biisi The Man... ja Will you be there -> pain / pains... miksi sinne oli sitten valittu tuommoisia vihjaavia biisejä... hmm... sattumalta vainko, en usko... vai MJ:n sukuko vaan haluaa lietsoa.. tuskin...


      • minulla ei tästä
        J_L kirjoitti:

        Nyt menee jo todella pahasti yli!
        MJ ei ole koskaan ollut Jumala,eikä tule koskaan olemaankaan!
        Tällä tarkoitan sitä,kun tässä sivustolla epäillään,että siellä muitotilaisuudessa laulava kuoro muka vihjaisi,että “Soon and very soon, we are going to see the king” (“Pian, aivan pian, me näemme kuninkaan”) viitattaisi Michaeliin!
        Ei todellakaan ole näin,vaan kuoro laulaa ja haluaa viestittää,että he näkevät aiavn pian Jumalan,joka on kuningas!

        ole tietoa, niin mikä "See you in July?" ??
        googlettamalla löytyi joku video, niin tossa haastattelussa sanottuunko lauseeseen se viittaa? (eli siis siihen että hänen piti aloittaa This Is It - kiertue heinäkuussa, mutta sitten hän "kuoli".. ja nyt se olisi siirtynyt vuodella, hänen uudelleennäkemisensä..)

        eli tässä on joku june-july - yhteys ? (:: Ja tarkemmin, see you in July 13th? eli silloin kun konserttien oli määrä alkaa..?

        PS. suuret kiitokset SUOMENKIELISESTÄ Death Hoax- sivustosta! Olen joutunut etsimään tiedonmurusia ties mistä keskusteluista ja linkeistä, YouTube-videoista ja niiden kommenteista... Ja suhteellisen surkealla englannintaidolla se ei ole ollut helppoa. Ehkäpä tiedonjanoni nyt saa viimein jotain, jos tuolla kerta on tietoa kasattuna yhteen pisteeseen.

        [vuodatus] Välillä minulle tulee päiviä, jolloin alan miltei itkeä, ja uskon Michaelin kuolemaan. Silloin sanon itselleni, "ryhdistäydy", ja katson muutaman videon. (Michael Jackson Laughs Part 1, sitten näitä Death Hoax- videoita ((HE IS ALIVE!!)) ja pari live-esitystä.) Sitten olen taas paremmalla mielellä. Silloin kun tekisi mieli vaipua epätoivoon, uskoa se mihin niin monet uskovat, tartun itseäni niskasta, ja kysyn itseltäni "Minkä takia itken? Minkä takia edes itkisin? Hän elää, ja pian hän palaa!" jos nyt vain jaksaisin odottaa...! Mutta ei anneta toivon laantua, Hän palaa...


      • ninn_
        minulla ei tästä kirjoitti:

        ole tietoa, niin mikä "See you in July?" ??
        googlettamalla löytyi joku video, niin tossa haastattelussa sanottuunko lauseeseen se viittaa? (eli siis siihen että hänen piti aloittaa This Is It - kiertue heinäkuussa, mutta sitten hän "kuoli".. ja nyt se olisi siirtynyt vuodella, hänen uudelleennäkemisensä..)

        eli tässä on joku june-july - yhteys ? (:: Ja tarkemmin, see you in July 13th? eli silloin kun konserttien oli määrä alkaa..?

        PS. suuret kiitokset SUOMENKIELISESTÄ Death Hoax- sivustosta! Olen joutunut etsimään tiedonmurusia ties mistä keskusteluista ja linkeistä, YouTube-videoista ja niiden kommenteista... Ja suhteellisen surkealla englannintaidolla se ei ole ollut helppoa. Ehkäpä tiedonjanoni nyt saa viimein jotain, jos tuolla kerta on tietoa kasattuna yhteen pisteeseen.

        [vuodatus] Välillä minulle tulee päiviä, jolloin alan miltei itkeä, ja uskon Michaelin kuolemaan. Silloin sanon itselleni, "ryhdistäydy", ja katson muutaman videon. (Michael Jackson Laughs Part 1, sitten näitä Death Hoax- videoita ((HE IS ALIVE!!)) ja pari live-esitystä.) Sitten olen taas paremmalla mielellä. Silloin kun tekisi mieli vaipua epätoivoon, uskoa se mihin niin monet uskovat, tartun itseäni niskasta, ja kysyn itseltäni "Minkä takia itken? Minkä takia edes itkisin? Hän elää, ja pian hän palaa!" jos nyt vain jaksaisin odottaa...! Mutta ei anneta toivon laantua, Hän palaa...

        ei helvetti, tuo nettisivu on täyttä kultaa. Sain paljon vahvistuksia epäilyihini, uusia teorioita, faktoja, piilovihjeitä ja ties mitä iskettiin silmieni eteen ja ne perusteltiin. Hän on elossa, luojan kiitos


      • MJisAlive;)
        minulla ei tästä kirjoitti:

        ole tietoa, niin mikä "See you in July?" ??
        googlettamalla löytyi joku video, niin tossa haastattelussa sanottuunko lauseeseen se viittaa? (eli siis siihen että hänen piti aloittaa This Is It - kiertue heinäkuussa, mutta sitten hän "kuoli".. ja nyt se olisi siirtynyt vuodella, hänen uudelleennäkemisensä..)

        eli tässä on joku june-july - yhteys ? (:: Ja tarkemmin, see you in July 13th? eli silloin kun konserttien oli määrä alkaa..?

        PS. suuret kiitokset SUOMENKIELISESTÄ Death Hoax- sivustosta! Olen joutunut etsimään tiedonmurusia ties mistä keskusteluista ja linkeistä, YouTube-videoista ja niiden kommenteista... Ja suhteellisen surkealla englannintaidolla se ei ole ollut helppoa. Ehkäpä tiedonjanoni nyt saa viimein jotain, jos tuolla kerta on tietoa kasattuna yhteen pisteeseen.

        [vuodatus] Välillä minulle tulee päiviä, jolloin alan miltei itkeä, ja uskon Michaelin kuolemaan. Silloin sanon itselleni, "ryhdistäydy", ja katson muutaman videon. (Michael Jackson Laughs Part 1, sitten näitä Death Hoax- videoita ((HE IS ALIVE!!)) ja pari live-esitystä.) Sitten olen taas paremmalla mielellä. Silloin kun tekisi mieli vaipua epätoivoon, uskoa se mihin niin monet uskovat, tartun itseäni niskasta, ja kysyn itseltäni "Minkä takia itken? Minkä takia edes itkisin? Hän elää, ja pian hän palaa!" jos nyt vain jaksaisin odottaa...! Mutta ei anneta toivon laantua, Hän palaa...

        Nyt kesäkuussa tulee tosiaan vuosi täyteen kun MJ muka "kuoli"... joten jos MJ tulisi takaisin niin vuosi tulee nyt kesäkuussa täyteen ja ehkä jotain tapahtuu.. ja heinäkuu tärkeä juuri tuon takia kun sanoi pressikonferenssissa "see you in july" mutta mistäköhän heinäkuusta MJ puhui :D eikä nyt varmana tarkoittanut että nähdään hänet muistotilaisuudessa tai siis arkkuhan me nähtiin...
        mutta sitten taas villi huhu että MJ ei olisi ollut edes itse siellä pressikonferenssissa, vaan hänen tupla... niin silloinhan MJ ei ole edes luvannut konsertteja, mutta ei kyllä MJ itse sitten myöskään luvannut että nähdään heinäkuussa :s


      • ninn_
        MJisAlive;) kirjoitti:

        Nyt kesäkuussa tulee tosiaan vuosi täyteen kun MJ muka "kuoli"... joten jos MJ tulisi takaisin niin vuosi tulee nyt kesäkuussa täyteen ja ehkä jotain tapahtuu.. ja heinäkuu tärkeä juuri tuon takia kun sanoi pressikonferenssissa "see you in july" mutta mistäköhän heinäkuusta MJ puhui :D eikä nyt varmana tarkoittanut että nähdään hänet muistotilaisuudessa tai siis arkkuhan me nähtiin...
        mutta sitten taas villi huhu että MJ ei olisi ollut edes itse siellä pressikonferenssissa, vaan hänen tupla... niin silloinhan MJ ei ole edes luvannut konsertteja, mutta ei kyllä MJ itse sitten myöskään luvannut että nähdään heinäkuussa :s

        Itse uskon että 25. tätä kuuta tulee _jotain_ tapahtumaan, onhan siitä nyt se vuosi. Ai mistä heinäkuusta, pakko olla tästä heinäkuusta! (: Ei se olisi sama asia jonkun 3-4 vuoden päästä, ihmisten usko olisi luultavasti hiipunut.. Ja jos ne viittaukset V like Vendetta (mikälie)- leffaan pitävät paikkaansa, niin vuosi.. Ja olisihan vuosi muutenkin luultavasti "luonnollisin" vaihtoehto?

        Joo, siitähä on paljon ollut puhetta että joku MJn kaksoisolento olisi siel tilaisuudes ollut. kuvia vertailtu ja sanottu että ääni ei kuulosta samalta, lasien pitäminen oli epäilyttävää, liike epäluontevaa MJlle ja että jotenkin tökerö ja tottumaton lavakäytös. Lisäksi oli vertailtu leukaa yms yms yksityiskohtia. En sitten tiedä.. Mutta jos MJ laittoi tuplatyypin lupaamaan hänen puolestaan, että lupaus olisi silti häneltä lähtöisin? (; No ei.. Itse uskon että se oli Michael Jackson omassa persoonassaan. (ainakin tahdon uskoa)

        http://www.youtube.com/watch?v=5A-h8EVzbzs&feature=player_embedded tästä tulee oikeesti mielee se musavideo. (= Ei tunnu ees hautajaisilta toi fiilis tuolla mikä leijuu ilmas, enemmänki just Liberian Girlin odotus. Paikka kuhisee, ihmiset kuiskuttelee valokuvat käsissään ja odottaa Michaelia. Will we see you in July, or when.

        lalalaa, 6 päivää ~~


      • MJisAlive;)
        ninn_ kirjoitti:

        Itse uskon että 25. tätä kuuta tulee _jotain_ tapahtumaan, onhan siitä nyt se vuosi. Ai mistä heinäkuusta, pakko olla tästä heinäkuusta! (: Ei se olisi sama asia jonkun 3-4 vuoden päästä, ihmisten usko olisi luultavasti hiipunut.. Ja jos ne viittaukset V like Vendetta (mikälie)- leffaan pitävät paikkaansa, niin vuosi.. Ja olisihan vuosi muutenkin luultavasti "luonnollisin" vaihtoehto?

        Joo, siitähä on paljon ollut puhetta että joku MJn kaksoisolento olisi siel tilaisuudes ollut. kuvia vertailtu ja sanottu että ääni ei kuulosta samalta, lasien pitäminen oli epäilyttävää, liike epäluontevaa MJlle ja että jotenkin tökerö ja tottumaton lavakäytös. Lisäksi oli vertailtu leukaa yms yms yksityiskohtia. En sitten tiedä.. Mutta jos MJ laittoi tuplatyypin lupaamaan hänen puolestaan, että lupaus olisi silti häneltä lähtöisin? (; No ei.. Itse uskon että se oli Michael Jackson omassa persoonassaan. (ainakin tahdon uskoa)

        http://www.youtube.com/watch?v=5A-h8EVzbzs&feature=player_embedded tästä tulee oikeesti mielee se musavideo. (= Ei tunnu ees hautajaisilta toi fiilis tuolla mikä leijuu ilmas, enemmänki just Liberian Girlin odotus. Paikka kuhisee, ihmiset kuiskuttelee valokuvat käsissään ja odottaa Michaelia. Will we see you in July, or when.

        lalalaa, 6 päivää ~~

        Samaa mieltä kesä- tai heinäkuu ;) tänä vuonna sen on pakko olla, V for Vendetta on meinaan iso vihje :) Ei tosiaan mitään ideaa enää vuoden tai kahden päästä..

        totta :) jos 02:ssa silloin oli tupla niin kait MJ olisi sitä jollain lailla ohjeistanut mitä sanoa, vaikka tosin silloin tämä "MJ" oli tosi vähä puheinen :D
        mä en tosiaan ajatellut noin että ne olis sitten suoraan kuitenkin MJ suusta tuo lupaus nähdään heinäkuussa :D mutta niinhän se täytyy kuitenkin olla :)


      • ninn_
        MJisAlive;) kirjoitti:

        Samaa mieltä kesä- tai heinäkuu ;) tänä vuonna sen on pakko olla, V for Vendetta on meinaan iso vihje :) Ei tosiaan mitään ideaa enää vuoden tai kahden päästä..

        totta :) jos 02:ssa silloin oli tupla niin kait MJ olisi sitä jollain lailla ohjeistanut mitä sanoa, vaikka tosin silloin tämä "MJ" oli tosi vähä puheinen :D
        mä en tosiaan ajatellut noin että ne olis sitten suoraan kuitenkin MJ suusta tuo lupaus nähdään heinäkuussa :D mutta niinhän se täytyy kuitenkin olla :)

        Nii-i, se tasan yks vuos on se The Juttu (pakko olla ;p)
        Sillee mäki vähän kelasin, ku tuskin se tuplaMJ vaa improvisois mitä sanoo (saattais helposti möhlii), jos se nyt edes oli tupla (;

        http://www.youtube.com/watch?v=UIBILGoy79c&feature=related O___o jos ny täytyy uskoo et videon tekijä oikeesti osaa lukee huulilta hyvin nii busted >8)


      • katju-liini
        MJisAlive;) kirjoitti:

        Nyt kesäkuussa tulee tosiaan vuosi täyteen kun MJ muka "kuoli"... joten jos MJ tulisi takaisin niin vuosi tulee nyt kesäkuussa täyteen ja ehkä jotain tapahtuu.. ja heinäkuu tärkeä juuri tuon takia kun sanoi pressikonferenssissa "see you in july" mutta mistäköhän heinäkuusta MJ puhui :D eikä nyt varmana tarkoittanut että nähdään hänet muistotilaisuudessa tai siis arkkuhan me nähtiin...
        mutta sitten taas villi huhu että MJ ei olisi ollut edes itse siellä pressikonferenssissa, vaan hänen tupla... niin silloinhan MJ ei ole edes luvannut konsertteja, mutta ei kyllä MJ itse sitten myöskään luvannut että nähdään heinäkuussa :s

        Siis mikä teitä vaivaa.. Tuo "see you in july!" tarkoitti että nähdään konserteissa. . . Jotka oli määrä aloittaa 13.7


      • mies26w
        katju-liini kirjoitti:

        Siis mikä teitä vaivaa.. Tuo "see you in july!" tarkoitti että nähdään konserteissa. . . Jotka oli määrä aloittaa 13.7

        ton Suomennetun sivun vaikka en olekaan Jackson fani niin näyttäis epäilyttävästi siltä
        että Michael Jackson teki Elvikset eli feikkasi kuolemansa..


      • hoaxie

    • nicevideo
      • J_L

        Voin melkein sanoa 100% varmuudella,ettei MJ ollut tuossa videon lopussa,siinä kun vertailtiin niitä kuvia viimevuoden Heinäkuun " MJ:hin " ja oikeaan MJ:hin!


    • MJisAlive;)
      • dfghjkefrgty

        Ruumiinavausraportissa mainittiin arvista, jotka MJllä tosiaan oli niskassa.


      • LOSTinWITHin
        dfghjkefrgty kirjoitti:

        Ruumiinavausraportissa mainittiin arvista, jotka MJllä tosiaan oli niskassa.

        hyvä et ne julkaisee sen "uuden" levyn ni tulee toivottavasti uusia puheenaiheita.R.I.P


    • *****

      25.6 oli ja meni ja heinäkuukin on jo ohi. Kysymys kuuluukin, että mitäs ihmeellistä mahtoi tapahtua, joka todistaisi Michaelin olevan elossa??? Eipä ole miestä näkynyt eikä kuulunut... Vai onko teillä kenties jo seuraava päivämäärä katsottuna valmiiksi, jolloin pitäisi jotain tapahtua? Ihan vaan sen takia, että on sitten jotain mitä odottaa... :D

      Jokainenhan saa uskoa mihin haluaa, mutta kyllä huvittaa lukea noita hoax-sivustoja ja täällä "Michael on elossa" hehkutuksia... Eihän se ole kuin tosiasian kieltämistä ja valheessa elämistä, mutta jokainen tyylillään jos se teidän elämää yhtään helpottaa. Kunnioittakaa kuitenkin Michaelin perhettä ja sukua edes sen verran, että jätätte heidät pois teidän MJ on elossa-uskomuksistanne.. Todella epäkunnioittavaa puhua heistä "kyllä he tietävät Michaelin olevan elossa ja tapaavat häntä" kun samalla näkee kuvista ja haastatteluista kuinka vaikeaa heillä oikeasti on. Rajansa kaikella.

      • investigaattori

        Mitä se ketään kaivelee jos jotkut uskovat MJ:n olevan elossa?
        Itse en edes ole MJ-fani, mutta tämä murhamysteerio on alkanut kiinnostaa minua kun huijaus on tehty paljon tökerömmin kuin yhdysvaltojen vastaavat.
        Olen täysin vakuuttunut siitä, että tämä popin kuningas on elossa. En todella tiedä onko hänen mahdollista (tai olisiko hän edes halukas) palata julkisuuteen.

        Mutta jos jotain tästä opimme niin sen, ettei pidä uskoa ihan kaikkea mitä kuulee.
        Ja että maailma ei ole sellainen lintukoto mihin suomessa ollaan totuttu. Jos suomen ja kanariansaarten ympyrät on suurinta mitä on nähnyt niin ei ehkä kannata kommentoida. Asioita pystytään peittelemään jälkikäteen ja ihmiset saadaan uskomaan mitä halutaan.

        Jacksonin katoamiseen oli varmasti hyvä syy ja mistä tiedätte, että hän olisi jättänyt lapsensa?
        Ovatko isoäiskän luona majailevat lapset edes Jacksonin oikeat lapset vai sijaisnäyttelijöitä?
        Faneillekin on jätetty niin paljon vihjeitä, että jokaisen hälytyskellojen pitäisi kilkattaa.


      • ötzi
        investigaattori kirjoitti:

        Mitä se ketään kaivelee jos jotkut uskovat MJ:n olevan elossa?
        Itse en edes ole MJ-fani, mutta tämä murhamysteerio on alkanut kiinnostaa minua kun huijaus on tehty paljon tökerömmin kuin yhdysvaltojen vastaavat.
        Olen täysin vakuuttunut siitä, että tämä popin kuningas on elossa. En todella tiedä onko hänen mahdollista (tai olisiko hän edes halukas) palata julkisuuteen.

        Mutta jos jotain tästä opimme niin sen, ettei pidä uskoa ihan kaikkea mitä kuulee.
        Ja että maailma ei ole sellainen lintukoto mihin suomessa ollaan totuttu. Jos suomen ja kanariansaarten ympyrät on suurinta mitä on nähnyt niin ei ehkä kannata kommentoida. Asioita pystytään peittelemään jälkikäteen ja ihmiset saadaan uskomaan mitä halutaan.

        Jacksonin katoamiseen oli varmasti hyvä syy ja mistä tiedätte, että hän olisi jättänyt lapsensa?
        Ovatko isoäiskän luona majailevat lapset edes Jacksonin oikeat lapset vai sijaisnäyttelijöitä?
        Faneillekin on jätetty niin paljon vihjeitä, että jokaisen hälytyskellojen pitäisi kilkattaa.

        hän hengissä, koska nähty lentokentällä


    • th8d

      Minun laskujeni mukaan 7.7 2011 TAI 2012 tapahtuu jotakin merkittävää tämän asian kannalta...

    • siis mts sitte tapahtus ku micceli puskis muunwalkkia raitilla vastaan,hmm...
      itse ainankin pysähtyisin ja kysyisin itseltäni että onko oma elämäni niin kunnossa että jaksaisin/kerkeisin kiinnostua jonku friikin tempuille THYI!

    • fan club

      Elvis elää...legendaa 70-luvun lopulla. Michael Jackson elää...

    • vauuuvau

      vau. kun näitä lukee niin ei voi kuin ajatella, että miten hulluiksi jotkut ovat kuvitelmissaan menneet. taitavat syödä enemmän lääkkeitä nämä MJ:n fanit kuin itse tähti koskaan söi.

    • Sinisilmä^

      Samaa sanottiin aikoinaan (tai varmaan vieläkin),että Elvis elää..kai jotkut uskoo siihen kanssa..
      Joskus 1980-luvun lopussa oli Iltalehdessä tai Ilta-Sanomissa iso juttu siitä,spekloitiin,kuinka Elvis nyt eläisi ja missä..

    • höh..daah..höh?

      No ohhoh! Eikö siitä penteleestä vieläkään päästy. Tämähän on kuin painajainen! Kuin joku muovinukke kauhuelokuvasta jonka olet tappanut jo miljoona kertaa ja aina se kömpii jostakin esiin. Typeriä nämä jotka nostaa jonkun kuolleen weirdon puolijumalaksi sen mömmöhuuruisen kuoleman jälkeen...Eikä sen musiikkikaan ole kovin kummoista, pari kuunneltavaa kipaletta kasariajoilta.

      • eppu__

        R.I.P MJ


      • believer4ever
        eppu__ kirjoitti:

        R.I.P MJ

        Jos ei ole kummempaa sanottavaa kuin median luomat kuvat artistista jonain kummajaisena ja huumehörhönä niin miksi vaivautua edes kirjoittamaan.

        Antakaa asiasta kiinnostuneiden ja siihen perehtyneiden kirjoittaa ja keskustella rauhassa, eihän se ole teiltä mitenkään pois.

        Minä uskon, että MJ elää ja on hyvä ihminen josta kirjoitettiin paljon kaikkea soopaa. Hän lavasti kuolemansa mm. näyttääkseen miten suuri valta medialla on huhujen levittämisessä ja kuinka parilla tekaistulla todisteella saa koko maailman uskomaan jotain valetta.

        Yhdysvalloissa katoaa joka päivä ihmisiä todistajansuojeluohjelmien ynnä muiden puolesta, yhden pop-tähden lavastettu kuolema on vain hiekanmuru autiomaassa.


      • 11+8
        believer4ever kirjoitti:

        Jos ei ole kummempaa sanottavaa kuin median luomat kuvat artistista jonain kummajaisena ja huumehörhönä niin miksi vaivautua edes kirjoittamaan.

        Antakaa asiasta kiinnostuneiden ja siihen perehtyneiden kirjoittaa ja keskustella rauhassa, eihän se ole teiltä mitenkään pois.

        Minä uskon, että MJ elää ja on hyvä ihminen josta kirjoitettiin paljon kaikkea soopaa. Hän lavasti kuolemansa mm. näyttääkseen miten suuri valta medialla on huhujen levittämisessä ja kuinka parilla tekaistulla todisteella saa koko maailman uskomaan jotain valetta.

        Yhdysvalloissa katoaa joka päivä ihmisiä todistajansuojeluohjelmien ynnä muiden puolesta, yhden pop-tähden lavastettu kuolema on vain hiekanmuru autiomaassa.

        Toivottavasti se pedofiili on kuollu ja kuopattu eikä enää koskaan nouse ylös.

        En tajua miten jotkut palvoo mieletään sairasta lapsienhyväksikäyttäjää ja narkkaria.

        Jos Jammu Setä osais laulaa ja tanssia niin meil ois kaks Jacksonia.


    • juiiihaa

      Pessimisti ei pety

      • eräs<3

        ei kyllä ikinä saavutakaan mitään elämässään.

        Eikä tarvitse olla optimisti tai pessimisti järkeilläkseen faktojen perusteella.


      • juiiihaa
        eräs<3 kirjoitti:

        ei kyllä ikinä saavutakaan mitään elämässään.

        Eikä tarvitse olla optimisti tai pessimisti järkeilläkseen faktojen perusteella.

        Tarkoitin vaan, että olisihan se hulppeaa, jos MJ olisikin elossa, mutta parempi elää siinä uskossa, ettei ole. Silloin ei joudu pettymään, mutta saa kuitenkin mukavan yllätyksen, jos on väärässä.


    • se asuu Kontulassa

      Näin sitä eilen. Käytiin kaljalla yhdessä...ja Elvis tuli kanssa mukaan. Pyydettiin joulupukkia ja pääsiäispupuakin, mutta niillä oli jotain kiireitä.

      • hohojaa

        paskanjauhamista yhtä kaikki. eikö ihmisillä ole parempaa tekemista


      • kyrsä23457890
        hohojaa kirjoitti:

        paskanjauhamista yhtä kaikki. eikö ihmisillä ole parempaa tekemista

        ämä on aika merkillistä, mutta kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa. Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä ja onnea!
        NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!
        Vain 3 minuuttia ja tulet hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän kertoi,että hänen
        toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ FUSKAA!!! Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
        Ota esille kynä ja paperia: Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi, valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
        1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
        2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
        3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
        Älä katso etukäteen, silloin tulos on vaara!!!
        4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa nimet (esim.ystävät, perhe jne.).
        Älä fuskaa tai tulet katumaan että teit sen!!!
        5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden 8, 9, 10 ja 11 viereen.
        6. Ja nyt, toivo jotain.
        Tulokset tulossa!
        Tässä avain tähän kaikkeen:
        1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
        2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota rakastat.
        3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta pidät kovasti mutta et oikein ota hänestä selvää.
        4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
        5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut erittäin hyvin.
        6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 6 tuo sinulle onnea.
        7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön kanssa.
        8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
        9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja ajatuksistasi.
        10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi elämään.
        Nyt kopioi tämä itsellesi tunnin kuluessa siitä, kun olet sen itse lukenut.
        Silloin toiveesi toteutuu.
        Ellet kopioi käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
        Erittäin merkillistä, mutta se tuntuu toimivan


    • vaikea sanoa

      ehkä onkin elossa ja vapautensa ansaitsee. On joutunut kyllä sellaisen sirkuksen kynsiin että ihan pahaa on ollut seurata sivusta. En usko että hän mikään pedofiili oli, halusi vain auttaa köyhiä lapsia. Viranomaiset niitä pahoja tyyppejä ovat ja tietävät kyllä keinot, millä rahastaa muusikkoakin. Michael oli nero tanssija ja hyväntekijä... hatunnosto sille.

    • 18+8

      Ehkä on mutta tuskin kuitenkaan.

      Olis kyllä ansainnu kuolla jo aikasemmin sähkötuolissa. Lapsiin sekaantuminen on sairainta mitä ihminen voi tehdä.

    • Minävain12222
    • iso hoo

      ei veikkonen, sehä kuoll jo männeen viikon porin markkinoilla.

      • believer4ever

        Miksiköhän maikkelin talon turvakamerat eivät olleet sattumalta toimineet "kuolinpäivänä" eikä tallenteetkaan löytyneet mistään. Juuri siltä päivältä. Ja terveystarkastukset hyvin läpäisseelle Michaelille palkattiin kardiologi (ei mikään huippusellainen), sattui sopivasti sydäriin.
        Ah, koko juttu on niin tekaistu mutta uppoaahan se useimpiin tolloihin!


    • TeppoHel

      Tossahan Miihkali budjaa apinansa kanssa mun naapurissa, välillä banaaninkuoria lentää ikkunasta pihalle kun niillä on taas perheriita ... kaikki täällä pitää kaksin käsin lapsistaan kiinni kun miihkali kimpoilee pihamaalla, liian iso riski jälkipolville.

      pari vuotta sitten tuo hiippari tänne muutti ja ihan sutjakkaasti elämä rullaa, tosin toi lapsipointti on aika paha ... kuulemma silmät "naulattuna" aina kun poikalapsia pihalla näkyy ja apina vie miihkalia päiväkävelylle, mutta tää lähitienoo kaiken urhoollisesti kestää ... aika liberaalia populaa meilläpäin, oh yeah !

      • kelan asiakas

        kuule oltiin mikin kans keravan kelassa täyttelemässä anomuksia sano ammatikseen työtön basisti eikse oo solisti mitä?


      • adq3rf13t
        kelan asiakas kirjoitti:

        kuule oltiin mikin kans keravan kelassa täyttelemässä anomuksia sano ammatikseen työtön basisti eikse oo solisti mitä?

        "ei voisi lapsilleen ja faneilleen tehdä..." siit mitä hel***iä te sekoilette, jotai lissuja vai ? Te varmaan tunnette herra Jacksonin ? Uskon että faneilleen voisi tehdäkkin noin; tuolla tavalla voisi tehdä universumin parhaan come backin... mutta sukulaisilleen tai lapsilleen tieto siitä että onko hän olemassa vai ei, ei pysyisi pimennossa.

        Asian ytimeen en kuitenkaan ota kantaa.


      • Kelju Kakkonen
        adq3rf13t kirjoitti:

        "ei voisi lapsilleen ja faneilleen tehdä..." siit mitä hel***iä te sekoilette, jotai lissuja vai ? Te varmaan tunnette herra Jacksonin ? Uskon että faneilleen voisi tehdäkkin noin; tuolla tavalla voisi tehdä universumin parhaan come backin... mutta sukulaisilleen tai lapsilleen tieto siitä että onko hän olemassa vai ei, ei pysyisi pimennossa.

        Asian ytimeen en kuitenkaan ota kantaa.

        Eläähän, asuu Kekkosen kanssa Multialla. Urkki lemppasi Elviksen pihalle kun Mikke muutti kämppään.


      • Näkijäkö.
        Kelju Kakkonen kirjoitti:

        Eläähän, asuu Kekkosen kanssa Multialla. Urkki lemppasi Elviksen pihalle kun Mikke muutti kämppään.

        Elvis on Mikaelin autokuskina.
        Mikke istuu takapenkillä MP3 korvilla ja Elvis ajaa.
        Kiistatonta juttua.


    • mai kol!

      Just tuossa feispuukissa poristiin maailmanmenosta. Uutta levyä kuulemma pukkaa kohta.

      • just juu..

        suosikkini ----e l v i s?? on kuulemma moni nahnyt???


    • ,,,,,,,,,,,,,

      Kuollut se on. Jos Jacko olisi elossa, niin eipä se kauan tiedotusvälineiltä salassa pysyisi. Kuollut ja kuopattu.

      • KingOfPop4ever

        lehdistö haluaa rahastaa kuolemalla, se tekee niin. Monet muut tahot myös.
        Sitten aikanaan rahastetaan paluulla kuolleista. Mutta sitä orkesteria johtaa MJ, eikä lehdistö.
        Long live the king!


      • believer<3
        KingOfPop4ever kirjoitti:

        lehdistö haluaa rahastaa kuolemalla, se tekee niin. Monet muut tahot myös.
        Sitten aikanaan rahastetaan paluulla kuolleista. Mutta sitä orkesteria johtaa MJ, eikä lehdistö.
        Long live the king!

        koko kuolema vaikutti niin tekemällä tehdyltä.
        Ja sisälsi ihan liikaa aukkokohtia. Voi olla, että joku kuoli mutta itse MJ se ei ollut. Ehkä joku kuolemansairas sijaisnäyttelijä joka halusi eutanasian terminaalivaiheessa.


    • eläköön, se kuoli

      Jacko on matojen ruokaa tai ainakin oli, koska semmoisesta ruipelosta ei madoille pitkäksi aikaa riitä apetta. Parempi näin niin saavat pikkupojat nukkua yönsä rauhassa.

      • Genious

        että on kuollut. Kaikki merkit viittaavat siihen, että kuolema on tekaistu. En ihmettele yhtään, että viisikymppinen MJ haluaa vihdoin elää omaa elämäänsä, ilman mediaa sepittämässä juttuja. Hauskaa sinänsä, että vihaamansa mediaa käyttämällä Michael sai aikaan illuusion kuolemastaan, älykäs mies. Hän ymmärsi jo varhain, että suurin osa ihmisistä uskoo kaiken lehdistä lukemansa ja tv:stä kuulemansa. Niin nytkin. Oikeastaan media ei nähnyt mitään, kuolinsyyn tutkimuksetkaan eivät pitäneet paikkansa mj:n tietojen kanssa, mutta koska artistin kuolema myy niin ketä faktat kiinnostavat? Esimerkiksi minua ja faktat sanovat, että MJ elää. Hän pystyy liikkumaan ja olemaan melko vapaasti, koska ihmiset eivät voi käsittää että media voisi olla väärässä.


      • fghjukg
        Genious kirjoitti:

        että on kuollut. Kaikki merkit viittaavat siihen, että kuolema on tekaistu. En ihmettele yhtään, että viisikymppinen MJ haluaa vihdoin elää omaa elämäänsä, ilman mediaa sepittämässä juttuja. Hauskaa sinänsä, että vihaamansa mediaa käyttämällä Michael sai aikaan illuusion kuolemastaan, älykäs mies. Hän ymmärsi jo varhain, että suurin osa ihmisistä uskoo kaiken lehdistä lukemansa ja tv:stä kuulemansa. Niin nytkin. Oikeastaan media ei nähnyt mitään, kuolinsyyn tutkimuksetkaan eivät pitäneet paikkansa mj:n tietojen kanssa, mutta koska artistin kuolema myy niin ketä faktat kiinnostavat? Esimerkiksi minua ja faktat sanovat, että MJ elää. Hän pystyy liikkumaan ja olemaan melko vapaasti, koska ihmiset eivät voi käsittää että media voisi olla väärässä.

        Aika idioottimaista perustaa mielipiteensä noin hataraan päättelyyn. Sitä paitsi et oo tainnut tutkailla lähemmin MJn kehoa, joten kerroppa muillekkin mitä tiedät ja mistä olet kuullut - medialta?


      • Jackson kyllä palaa!
        fghjukg kirjoitti:

        Aika idioottimaista perustaa mielipiteensä noin hataraan päättelyyn. Sitä paitsi et oo tainnut tutkailla lähemmin MJn kehoa, joten kerroppa muillekkin mitä tiedät ja mistä olet kuullut - medialta?

        Meikä tutki tuossa pitkään tätä juttua jouluna, ja huomasin erittäinkin kiinnostavia seikkoja koko kuolemaseikkauksessa.

        Ensimmäinen outo tilanne on Jacksonista otettu kuva, jossa hän on hengityslaitteissa ja vietäisiin sairaalaan. Saman kuvan voi bongata vuonna 1985 julkaistussa uutisessa, jossa kaikki täsmää paitsi kuvakulma.

        Toinen on helikopteri/ambulanssi -episodi: Itse hätäpuhelu oli hyvinkin outo, sillä hätäkeskukses sulki puhelun kesken hätätapauksen ja kertoi, että soittaa jos tapahtuu jotakin. Myös kuulemman mukaan Tri. Murray "elvyytti" Jacksonia sängyllä, vaikka olikin sydänlääkäri. Tyhmäkin tietää, että elvyytys täytyy suorittaa kovalla alustalla. Ambulanssilla ei ollut kiire poistua, ja ruumissäkki oli vitivalkoinen, vaikka paikallisen sairaalan ruumissäkki on musta, jossa oli vielä "Coronerin" logo. Myös tv-kuvassa tulee hassuja asioita selki, että ruumis tuodaan vöillä sidottuna helikopteriin. Ruumis liikkuu helikopterissa laskeutumistilanteessa, ja helikopterista tulee ilman vöitä tuotava paari. Samaan kuvaan voi huomata, että taempana on vöillä sidottu henkilö paareissa. Samoin ambulanssin, joka vei Jacksonin sairaalaan tallennettiin, ja sama rekkari on videossa, jossa mustatukkainen mies valkoisessa paidassa ja mustissa housuissa saatetaan ambulanssin takaovesta ovesta sisään. Myöskään sairaalassa ei oltu havaittu Jacksonia. Potilaat tai henkilökunta.

        Motiiveja on vaikka muille jakaa:
        - Velat, yllättävä levyjenmyynnin nousu kuoleman jälkeen kyllä siivittää pitkälle. Myös elokuvan "This Is It" julkaisu nosti rahaa, josta paljaistui myös outoja yksityiskohtia.
        - Oma rauha/medialle opetuksen anto, Jackson on elänyt koko elämänsä median vellomana, ja tällä kertaa hän halusi näyttää kaapin paikan. Hän on kuitenkin kova jekuttaja ja jospa tämä olisi yksi niistä ;).


      • *****
        Jackson kyllä palaa! kirjoitti:

        Meikä tutki tuossa pitkään tätä juttua jouluna, ja huomasin erittäinkin kiinnostavia seikkoja koko kuolemaseikkauksessa.

        Ensimmäinen outo tilanne on Jacksonista otettu kuva, jossa hän on hengityslaitteissa ja vietäisiin sairaalaan. Saman kuvan voi bongata vuonna 1985 julkaistussa uutisessa, jossa kaikki täsmää paitsi kuvakulma.

        Toinen on helikopteri/ambulanssi -episodi: Itse hätäpuhelu oli hyvinkin outo, sillä hätäkeskukses sulki puhelun kesken hätätapauksen ja kertoi, että soittaa jos tapahtuu jotakin. Myös kuulemman mukaan Tri. Murray "elvyytti" Jacksonia sängyllä, vaikka olikin sydänlääkäri. Tyhmäkin tietää, että elvyytys täytyy suorittaa kovalla alustalla. Ambulanssilla ei ollut kiire poistua, ja ruumissäkki oli vitivalkoinen, vaikka paikallisen sairaalan ruumissäkki on musta, jossa oli vielä "Coronerin" logo. Myös tv-kuvassa tulee hassuja asioita selki, että ruumis tuodaan vöillä sidottuna helikopteriin. Ruumis liikkuu helikopterissa laskeutumistilanteessa, ja helikopterista tulee ilman vöitä tuotava paari. Samaan kuvaan voi huomata, että taempana on vöillä sidottu henkilö paareissa. Samoin ambulanssin, joka vei Jacksonin sairaalaan tallennettiin, ja sama rekkari on videossa, jossa mustatukkainen mies valkoisessa paidassa ja mustissa housuissa saatetaan ambulanssin takaovesta ovesta sisään. Myöskään sairaalassa ei oltu havaittu Jacksonia. Potilaat tai henkilökunta.

        Motiiveja on vaikka muille jakaa:
        - Velat, yllättävä levyjenmyynnin nousu kuoleman jälkeen kyllä siivittää pitkälle. Myös elokuvan "This Is It" julkaisu nosti rahaa, josta paljaistui myös outoja yksityiskohtia.
        - Oma rauha/medialle opetuksen anto, Jackson on elänyt koko elämänsä median vellomana, ja tällä kertaa hän halusi näyttää kaapin paikan. Hän on kuitenkin kova jekuttaja ja jospa tämä olisi yksi niistä ;).

        Koska itse uskon, että Michael on kuollut niin en sen enempää viestiisi paneudu muuta kuin pariin kohtaan, jotka pisti silmään:

        "Tyhmäkin tietää, että elvyytys täytyy suorittaa kovalla alustalla."

        Tyhmänkin pitäisi tietää ettei anestesialääkkeitä tulisi missään nimessä käyttää kotioloissa, mutta käytettiin silti...

        "Samoin ambulanssin, joka vei Jacksonin sairaalaan tallennettiin, ja sama rekkari on videossa, jossa mustatukkainen mies valkoisessa paidassa ja mustissa housuissa saatetaan ambulanssin takaovesta ovesta sisään."

        Ensinnäkin yksi rekisterikilpi on aika mitätön kun ambulanssi oli muuten erilainen kuin Michaelia kuljettanut. Feikki-lanssissa oli erilainen kirjainfontti, takavalo eri kohdalla ja kilven alta puuttui tekstiä. Siksi toisekseen videon tekijät ovat jo kertoneet julkisuudessa videon olleen tekaistu.

        "Ambulanssilla ei ollut kiire poistua"

        Mihin siinä vaiheessa on enää kiire kun potilas on jo kuollut? Ensihoitajathan olisivat todenneet Michaelin kuolleeksi jo kotona, mutta Murray ei siihen suostunut.


      • MJ-Is-Alive
        ***** kirjoitti:

        Koska itse uskon, että Michael on kuollut niin en sen enempää viestiisi paneudu muuta kuin pariin kohtaan, jotka pisti silmään:

        "Tyhmäkin tietää, että elvyytys täytyy suorittaa kovalla alustalla."

        Tyhmänkin pitäisi tietää ettei anestesialääkkeitä tulisi missään nimessä käyttää kotioloissa, mutta käytettiin silti...

        "Samoin ambulanssin, joka vei Jacksonin sairaalaan tallennettiin, ja sama rekkari on videossa, jossa mustatukkainen mies valkoisessa paidassa ja mustissa housuissa saatetaan ambulanssin takaovesta ovesta sisään."

        Ensinnäkin yksi rekisterikilpi on aika mitätön kun ambulanssi oli muuten erilainen kuin Michaelia kuljettanut. Feikki-lanssissa oli erilainen kirjainfontti, takavalo eri kohdalla ja kilven alta puuttui tekstiä. Siksi toisekseen videon tekijät ovat jo kertoneet julkisuudessa videon olleen tekaistu.

        "Ambulanssilla ei ollut kiire poistua"

        Mihin siinä vaiheessa on enää kiire kun potilas on jo kuollut? Ensihoitajathan olisivat todenneet Michaelin kuolleeksi jo kotona, mutta Murray ei siihen suostunut.

        Uudessa Hollywood Tonight kappaleessa mainitaan Illuminati, kun sitä soitetaan takaperin!
        http://www.youtube.com/watch?v=JROwlmKXlJ4


      • itrulybelieve
        MJ-Is-Alive kirjoitti:

        Uudessa Hollywood Tonight kappaleessa mainitaan Illuminati, kun sitä soitetaan takaperin!
        http://www.youtube.com/watch?v=JROwlmKXlJ4

        Kun paneutuu faktoihin niin Michaelin elossa oleminen vaikuttaa paljon uskottavammalta kuin kuolema. Jos ei ole oikeasti perehtynyt aiheeseen niin ehkä ei kannata keskustella, kyseessä ei ole mikään mielipide vaan faktoihin perustuva tarkastelu. Vihjeitä elossa olemisesta on niin paljon, ettei niitä kerta kaikkiaan voi olla huomaamatta!

        Michaelin come backia on ilmeisesti jouduttu hiukan aikaistamaan. Our king is alive and He will be back!


      • *****
        itrulybelieve kirjoitti:

        Kun paneutuu faktoihin niin Michaelin elossa oleminen vaikuttaa paljon uskottavammalta kuin kuolema. Jos ei ole oikeasti perehtynyt aiheeseen niin ehkä ei kannata keskustella, kyseessä ei ole mikään mielipide vaan faktoihin perustuva tarkastelu. Vihjeitä elossa olemisesta on niin paljon, ettei niitä kerta kaikkiaan voi olla huomaamatta!

        Michaelin come backia on ilmeisesti jouduttu hiukan aikaistamaan. Our king is alive and He will be back!

        Mahtoikohan tuo "he will be back" olla ihan loppuun asti mietitty lause? Minkä takia Michael olisi lavastanut kuolemansa vain tullakseen myöhemmin takaisin? Don't hold your breath while waiting for him.


      • Hghag
        ***** kirjoitti:

        Mahtoikohan tuo "he will be back" olla ihan loppuun asti mietitty lause? Minkä takia Michael olisi lavastanut kuolemansa vain tullakseen myöhemmin takaisin? Don't hold your breath while waiting for him.

        Kyllä se kuoli ja minua ei sureta yhtään, onpahan maailmassa yksi pedofiili vähemmän, lääkärille siitä mitalli.


      • u_retard?
        Hghag kirjoitti:

        Kyllä se kuoli ja minua ei sureta yhtään, onpahan maailmassa yksi pedofiili vähemmän, lääkärille siitä mitalli.

        Onko todisteita väittämääsi? Kyllä huomaa, että ihmiskunnassa älykkyys on laskee huimaa vauhtia kun mediaa aletaan pitämään raamattuna.


      • blurri
        u_retard? kirjoitti:

        Onko todisteita väittämääsi? Kyllä huomaa, että ihmiskunnassa älykkyys on laskee huimaa vauhtia kun mediaa aletaan pitämään raamattuna.

        sitä pedoa vaikka olis jääny housut nilkoissa kiinni..juu kyllä huomaa että ihmiskunnassa älykkyys laskee ihan oikeassa olet..


      • Joopajooo
        blurri kirjoitti:

        sitä pedoa vaikka olis jääny housut nilkoissa kiinni..juu kyllä huomaa että ihmiskunnassa älykkyys laskee ihan oikeassa olet..

        vaan Michael Jacksonia. Jos Jackson oli pedofiili niin missä on todisteet? Pojan kuvailema penis ei vastannut Jacksonin penistä, perheiden puheet rikastumisesta... tätä voisi jatkaa loputtomiin.

        Jacksonia vastaan ei löydetty yhtäkään todistetta. Ja sen myötä hänet myös vapautettiin oikeudessa kaikista syytteistä. Syytön kunnes toisin todistetaan.

        Ihan hyvin voitasiin kinata siitä kävikö Jenkit kuussa vai ei? Todisteet on, että käytiin, mutta silti sitä epäillään.


      • rfgyijkgh
        Joopajooo kirjoitti:

        vaan Michael Jacksonia. Jos Jackson oli pedofiili niin missä on todisteet? Pojan kuvailema penis ei vastannut Jacksonin penistä, perheiden puheet rikastumisesta... tätä voisi jatkaa loputtomiin.

        Jacksonia vastaan ei löydetty yhtäkään todistetta. Ja sen myötä hänet myös vapautettiin oikeudessa kaikista syytteistä. Syytön kunnes toisin todistetaan.

        Ihan hyvin voitasiin kinata siitä kävikö Jenkit kuussa vai ei? Todisteet on, että käytiin, mutta silti sitä epäillään.

        lehdissä taas sanottiin että se aika paljon vastasi pojan kertomusta..


      • MJ4ever<3
        rfgyijkgh kirjoitti:

        lehdissä taas sanottiin että se aika paljon vastasi pojan kertomusta..

        Syytekohtia oli niin paljon (verenimijäjuristit yrittivät tienata kunnolla), että Michaelin täytyi todella olla niin puhdas ja syytön kuin mitä hän vakuutti. Mikään syytteistä ei saanut todisteita.

        Olen itse perehtynyt myös jonkin verran tähän valekuolemaan. Ensin en uskonut comebackiin, mutta nyt alan ymmärtää MJ:n motiivit ja luulen että kaikkien aikojen paluu on osa suunnitelmaa. Ainakin hän on oppinut manipuloimaan mediaa ja käyttämään sitä hyödykseen :D


      • bvhikiupiuujdy
        MJ4ever<3 kirjoitti:

        Syytekohtia oli niin paljon (verenimijäjuristit yrittivät tienata kunnolla), että Michaelin täytyi todella olla niin puhdas ja syytön kuin mitä hän vakuutti. Mikään syytteistä ei saanut todisteita.

        Olen itse perehtynyt myös jonkin verran tähän valekuolemaan. Ensin en uskonut comebackiin, mutta nyt alan ymmärtää MJ:n motiivit ja luulen että kaikkien aikojen paluu on osa suunnitelmaa. Ainakin hän on oppinut manipuloimaan mediaa ja käyttämään sitä hyödykseen :D

        lapsiinsekaantuja M J on elossa olet aika tyhmä kyllä..aina kun joku julkkis kuolee joku väittää heti että se lavasti kuolemansa..Jo ehkä Michael käyttää nyt lapsia hyväksi jossain Thaimaassa..


      • Hahahaha2011
        bvhikiupiuujdy kirjoitti:

        lapsiinsekaantuja M J on elossa olet aika tyhmä kyllä..aina kun joku julkkis kuolee joku väittää heti että se lavasti kuolemansa..Jo ehkä Michael käyttää nyt lapsia hyväksi jossain Thaimaassa..

        Ottaako Jacksonin menestys noin paljon päähän, että häntä täytyy mustamaalata keinolla millä hyvänsä?


    • MJGIRLFAN<333

      Michael elää, olen 95% varma siitä. No tässä perusteluja niille jotka eivät sitä usko:
      1. Michaelin kuolema oli alusta alkaen epäilyttävä.
      2. Näin videon jossa M nousee ambulanssista kuolinyönään omin voimin ja kävelee takahuoneeseen (kuvattu takaa päin, aivan ilmetty MJ)
      3. Michaelin hautajaisissa oli aivan hänen näköinen nainen ( ilmiselvä Michael naiseksi puettuna..)
      4. kaikilla Michaelin sisaruksilla oli hautajaisissa aurinko lasit (peittivät kyynelettömyytensä)
      5. kun Paris pitää puheen hautajaisissa, Blanket alkaa nauraa ja Janet hiissaa hänet La Toyan taakse (kai ny pieni lapsi alkaa nauraa jos näkee isänsä naiseks pukeutuneena)
      6.Kun Paris pitää puhettaan hän esittää itkevää, mutta kyyneliä ei tule.
      7. Michaelin veljistä yksi alkaa ihan selvästi nauraa kesken hautajaisten.
      8. Nainen joka luultavasti oli Jacko, näyttää hautajaisten kesken peukkua Michaelin sisaruksille.
      9. Michaelin ystävä Dave Dave on Michaelin kuoleman jälkeisessä haastattelussa aivan erinäköinen ( Ihan selvästi Michael valeasussa, lisäksi "Dave" oli hermostunut)
      10. Michaelin uusimmissa kappaleissa sanoitukset sisältävät epäilyttäviä lipsahduksia, ja vihjailuja.
      Ja jos nuo todisteet ei riitä ni ei sitte mikää. Mä ainakin uson et MJ elää! MJ

      • fulmvffy7o9 hk

        tarvitse mustanmaalata..sen se on hoitanu itse..siis harvoin törmää ihmiseen jolla on niin vastenmielinen ääni ja olemus..hyi stna..ja kaiken lisäksi vielä pedofiili..järki käteen jo..


      • Tiedoksi
        fulmvffy7o9 hk kirjoitti:

        tarvitse mustanmaalata..sen se on hoitanu itse..siis harvoin törmää ihmiseen jolla on niin vastenmielinen ääni ja olemus..hyi stna..ja kaiken lisäksi vielä pedofiili..järki käteen jo..

        Sinä nyt et pelle mitään asioista tiedä, niin paina pääsi kinokseen ja etsi kukkia.

        Eihän meikäkään ole mikään Jackson -fani, mutta silti tämä oli sen verran epäilyttävä tapaus, että oli pakko ottaa selvää... Lukekaa nyt ihmeessä edes vähän tästä, niin ymmärrätte missä mennään. Hätäpuheluakaan ei soitettu Jacksonin talosta!

        http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/recap_suomi.php

        Lukekaa tuo, ja tulkaa sitten pätemään teidän paskaprovoa...


      • MJisAlive
        Tiedoksi kirjoitti:

        Sinä nyt et pelle mitään asioista tiedä, niin paina pääsi kinokseen ja etsi kukkia.

        Eihän meikäkään ole mikään Jackson -fani, mutta silti tämä oli sen verran epäilyttävä tapaus, että oli pakko ottaa selvää... Lukekaa nyt ihmeessä edes vähän tästä, niin ymmärrätte missä mennään. Hätäpuheluakaan ei soitettu Jacksonin talosta!

        http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/recap_suomi.php

        Lukekaa tuo, ja tulkaa sitten pätemään teidän paskaprovoa...

        Älykkyys tosiaan laskee yhteiskunnassa, massat uskovat juuri sen mitä media haluaa.
        On totta ettei hätäpuhelua soitettu läheltäkään MJ:n kartanoa. Myös "kuolin"päivän kaikki turvakameran tallenteet ovat tuolta päivältä kadonneet. Jermaine lipsautti MJ:n menneen lentokentälle sairaalan sijaan. Uusimman Michael-albumin kannessa Miken huulilla lukee ALIVE ja hänellä on käsi sydämmellä.
        Todisteita on ihan loputtomiin, mutta minä en ala niitä teille valmiiksi pureskelemaan, mihin olette tietenkin median talutusnuorassa tottuneet. Ottakaa itse asioista selvää "mitä itse et tiedä, sitä et tiedä".


      • MJisAlive
        MJisAlive kirjoitti:

        Älykkyys tosiaan laskee yhteiskunnassa, massat uskovat juuri sen mitä media haluaa.
        On totta ettei hätäpuhelua soitettu läheltäkään MJ:n kartanoa. Myös "kuolin"päivän kaikki turvakameran tallenteet ovat tuolta päivältä kadonneet. Jermaine lipsautti MJ:n menneen lentokentälle sairaalan sijaan. Uusimman Michael-albumin kannessa Miken huulilla lukee ALIVE ja hänellä on käsi sydämmellä.
        Todisteita on ihan loputtomiin, mutta minä en ala niitä teille valmiiksi pureskelemaan, mihin olette tietenkin median talutusnuorassa tottuneet. Ottakaa itse asioista selvää "mitä itse et tiedä, sitä et tiedä".

        Mainittakoot nyt vielä, että ruumispussi ei ollut LA:n ruumishuoneen käyttämä, ruumiinavauksen tiedot eivät täsmänneet popin kuninkaaseen (eri pituus, kauneusleikkausten arvet, vasenkätisyys jne). Lisäksi koko kuolintodistus oli feikki, samoin kuin ambulanssiraportti. Että kyllä tähän "kuolemaan" kannattaa suhtautua skeptisesti. Kannattaa miettiä asiaa myös siitä näkökulmasta, että USA on hiukan erilainen paikka kuin suomi. MJ ei ole varmasti ensimmäinen eikä viimeinen valekuollut julkkis! Nythän on selvinnyt myös, että feikkivideo (jossa MJ nousi elävänä ruumisautosta) ei ole sen ryhmän tekemä, joka ilmoitti sen tehneensä. Eli heidän ilmoituksensa oli feikki, videon alkuperä on yhä epäselvä.


      • ylläolevaan...
        MJisAlive kirjoitti:

        Mainittakoot nyt vielä, että ruumispussi ei ollut LA:n ruumishuoneen käyttämä, ruumiinavauksen tiedot eivät täsmänneet popin kuninkaaseen (eri pituus, kauneusleikkausten arvet, vasenkätisyys jne). Lisäksi koko kuolintodistus oli feikki, samoin kuin ambulanssiraportti. Että kyllä tähän "kuolemaan" kannattaa suhtautua skeptisesti. Kannattaa miettiä asiaa myös siitä näkökulmasta, että USA on hiukan erilainen paikka kuin suomi. MJ ei ole varmasti ensimmäinen eikä viimeinen valekuollut julkkis! Nythän on selvinnyt myös, että feikkivideo (jossa MJ nousi elävänä ruumisautosta) ei ole sen ryhmän tekemä, joka ilmoitti sen tehneensä. Eli heidän ilmoituksensa oli feikki, videon alkuperä on yhä epäselvä.

        Michael Jacksonin kokonimihän on Michael Joe Jackson, eikä tosiaankaan Michael Joseph Jackson, niin kuin Wikipediassa/mediassa kerrotaan. Tämä on ollut yksi suurimpia vihjeitä koko rumbassa.

        Myös kaikki elokuvasta ja uudelta albumilta tulleet vihjeet ovat ilmiselviä. Ei sellasia laiteta huvikseen...


      • *****
        ylläolevaan... kirjoitti:

        Michael Jacksonin kokonimihän on Michael Joe Jackson, eikä tosiaankaan Michael Joseph Jackson, niin kuin Wikipediassa/mediassa kerrotaan. Tämä on ollut yksi suurimpia vihjeitä koko rumbassa.

        Myös kaikki elokuvasta ja uudelta albumilta tulleet vihjeet ovat ilmiselviä. Ei sellasia laiteta huvikseen...

        Mutta huvikseen järjestetään muistotilaisuus, hautajaiset, 1v-päivä järjestelyt Forest Lawnissa, massiiviset poliisitutkimukset ja oikeuskäsittely???


      • Alive2011
        ***** kirjoitti:

        Mutta huvikseen järjestetään muistotilaisuus, hautajaiset, 1v-päivä järjestelyt Forest Lawnissa, massiiviset poliisitutkimukset ja oikeuskäsittely???

        Jos tarkoituksena on feikata kuolema, niin liittyyhän siihen hautajaiset ym. Pitää ymmärtää hiukan jenkkien kulttuuria, jotta tajuaa koko kuvion. Siellä tämä on paljon arkipäiväisempää kuin mitä suomalaiset voivat ymmärtää.

        Oletteko nähneet Dave Dave -videon. Jos se ei ole MJ itse ilmielävänä niin syön hattuni!

        Levyjen piiloraidat (takaperin soitettuna) ym, ym todistavat kyllä kyse on tosiaan huijauksesta. Luulen, että joku tosiaan kuoli, mutta ei Michael JOE Jackson. Varmaan joku kuolemansairas sai armokuoleman. Mm. miehen pituus, ynnä muut fyysiset ominaisuudet poikkesivat huomattavasti Michaelista.

        En oikeasti ymmärrä miten ihmisillä voi olla näin suuri usko mediaan. Vaikka faktat todistaisivat ilmiselvästi jotain niin lehtiin uskotaan sokeasti. Olen itsekin työskennellyt lehdistössä, ehkä en siksi uskokaan kaikkea mikä on kirjoitettu.


      • *****
        Alive2011 kirjoitti:

        Jos tarkoituksena on feikata kuolema, niin liittyyhän siihen hautajaiset ym. Pitää ymmärtää hiukan jenkkien kulttuuria, jotta tajuaa koko kuvion. Siellä tämä on paljon arkipäiväisempää kuin mitä suomalaiset voivat ymmärtää.

        Oletteko nähneet Dave Dave -videon. Jos se ei ole MJ itse ilmielävänä niin syön hattuni!

        Levyjen piiloraidat (takaperin soitettuna) ym, ym todistavat kyllä kyse on tosiaan huijauksesta. Luulen, että joku tosiaan kuoli, mutta ei Michael JOE Jackson. Varmaan joku kuolemansairas sai armokuoleman. Mm. miehen pituus, ynnä muut fyysiset ominaisuudet poikkesivat huomattavasti Michaelista.

        En oikeasti ymmärrä miten ihmisillä voi olla näin suuri usko mediaan. Vaikka faktat todistaisivat ilmiselvästi jotain niin lehtiin uskotaan sokeasti. Olen itsekin työskennellyt lehdistössä, ehkä en siksi uskokaan kaikkea mikä on kirjoitettu.

        Varmaan parasta alkaa miettimään haluatko hattusi mausteilla vai ilman.


      • Alive 2011
        ***** kirjoitti:

        Varmaan parasta alkaa miettimään haluatko hattusi mausteilla vai ilman.

        Mietin mausteita kakkuuni, jolla juhlistan Michaelin paluuta. Taitaa tulla kaikkien aikojen come back =D


      • *****
        Alive 2011 kirjoitti:

        Mietin mausteita kakkuuni, jolla juhlistan Michaelin paluuta. Taitaa tulla kaikkien aikojen come back =D

        Sä uskot ja odotat sitä päivää ko Michael ilmestyy yhtäkkiä jostain piilostaan ja tokasee, että "Guess what I'm back! Ya'll just got pranked!" ja nauraa päälle???? o_O


      • Tietoiskuja...
        ***** kirjoitti:

        Mutta huvikseen järjestetään muistotilaisuus, hautajaiset, 1v-päivä järjestelyt Forest Lawnissa, massiiviset poliisitutkimukset ja oikeuskäsittely???

        Hautaijaiset pidettiin parin hauskankin kuvan perusteella pidettiin studiossa. Jos ilmassa oli ollut helikopteri, vaikka lentäminen oli sillä alueella sinä päivänä kielletty? Miten on mahdollista, että alueella roikkuu elokuvakäyttöön oleva valaistuslamppu, joka roikkuu ilmassa, jonka voi bongata studiosta, jossa Jackson on kuvannut kaikenlaisia pätkiä?


      • Cirque du Soleil
        ***** kirjoitti:

        Sä uskot ja odotat sitä päivää ko Michael ilmestyy yhtäkkiä jostain piilostaan ja tokasee, että "Guess what I'm back! Ya'll just got pranked!" ja nauraa päälle???? o_O

        Tiedätkö Cirque Du Soleilista? Kiva yritys... Mutta he järjestävät tänä vuonna Michael Jacksonin suurkiertueen... Show -tyyliin... Siinä pikkuporkkana ;)

        Samat sirkus sattui olemaan MJ:n "hautajaisissa"


      • miten helppo
        Tietoiskuja... kirjoitti:

        Hautaijaiset pidettiin parin hauskankin kuvan perusteella pidettiin studiossa. Jos ilmassa oli ollut helikopteri, vaikka lentäminen oli sillä alueella sinä päivänä kielletty? Miten on mahdollista, että alueella roikkuu elokuvakäyttöön oleva valaistuslamppu, joka roikkuu ilmassa, jonka voi bongata studiosta, jossa Jackson on kuvannut kaikenlaisia pätkiä?

        noihin videoihin on lisätä mitä tahansa. Sitä paitsi sen lampun olisi pitänyt olla korkeammalla, kuin yhdenkään studion korkeus.
        Jotkut tehtailee videoita kaikesta mahdollisesta.


      • Baliever2011
        miten helppo kirjoitti:

        noihin videoihin on lisätä mitä tahansa. Sitä paitsi sen lampun olisi pitänyt olla korkeammalla, kuin yhdenkään studion korkeus.
        Jotkut tehtailee videoita kaikesta mahdollisesta.

        Minäkin uskon, että Jackson elää. Come backista en tiedä, mutta saisihan hän sillä itselleen yhä ikimuistoisimman maineen. Sitä paitsi jos valekuolemalle on ollut hyväksyttävät syyt niin suuri yleisö ottaa varmaan hurraten MJ:n takaisin.

        Koko kuolema vain haiskahtaa alusta loppuun saakka niin tehdyltä ja Elvis-kopiolta. Hyvähän se onkin appiukolta kysellä neuvoja kuinka saada suuri yleisö uskomaan kuolemaan. Varmaan myös FBI on ollut jossain määrin jutusta tietoinen. Eikä kuoleman lavastamisessa mitään lainvastaista olekaan jos kyse ei ole esim. henkivakuutuspetoksesta. Kuten nyt ei ole, Jacksonin suuri henkivakuutushan oli sanottu irti muutamaa viikkoa ennen kuolemaa.


      • MJ4ever
        Baliever2011 kirjoitti:

        Minäkin uskon, että Jackson elää. Come backista en tiedä, mutta saisihan hän sillä itselleen yhä ikimuistoisimman maineen. Sitä paitsi jos valekuolemalle on ollut hyväksyttävät syyt niin suuri yleisö ottaa varmaan hurraten MJ:n takaisin.

        Koko kuolema vain haiskahtaa alusta loppuun saakka niin tehdyltä ja Elvis-kopiolta. Hyvähän se onkin appiukolta kysellä neuvoja kuinka saada suuri yleisö uskomaan kuolemaan. Varmaan myös FBI on ollut jossain määrin jutusta tietoinen. Eikä kuoleman lavastamisessa mitään lainvastaista olekaan jos kyse ei ole esim. henkivakuutuspetoksesta. Kuten nyt ei ole, Jacksonin suuri henkivakuutushan oli sanottu irti muutamaa viikkoa ennen kuolemaa.

        osa jutuista tuntuu suht uskottavilta, katsokaa itse
        http://www.michaeljacksonsightings.com/


    • MJ fani
      • MJ is alive!!!!!!!!!

        Oikeesti, tää juttu haisee! Michael elää ja sillä siisti! Luin joltain sivuilta, et MJ:n omaiset oli löytäny Michaelin päiväkirjan, jonne Michael oli kirjootanu, et aikoo lavastaa kuolemansa ja palaa joskus myöhemmin... Itse ainakin uskon tuohon juttuun, tiedä teistä...? Mutta se on ainakin varmaa että meidän rakas Popin Kuninkaamme on elossa:)


    • utsjoki

      no ei varmasti elä, vaikka se aivan mahtavaa olisikin!

    • WeLoveYou,MJ

      ittekin uskon ainaki 80% että mj elää. ei niitä lehtiä tosiaankaan kannata uskoa. esim. muistatteko sen jutun sikainfluenssaan kuolleesta nuoresta suomalaisesta tytöstä?oli kuulkaas aivan eri juttua lehdessä mitä minä tiesin, sillä tunsin hänet henkilökohtaisesti, ja olin läheinen heidän perheensä kanssa, kunnes jouduimme muuttamaan. uskon vuoteen 2012, ja siihen mitä silloin tpahtuu. mutta ehkä se ei tarkoita maailmanloppua, vaan sitä vertauskuvallisesti.esim jos MJ:n nousee haudastaan, niin media, ihmiset, netti, liikenneyhteydet kaikki menisivät sekaisin. kun hän kuoli, niin wikipedia jouduttiin sulkemaan määräajaksi liiallisen kävijämäärän vuoksi. ja mikä fanimäärä rientäisi sinne, missä MJ olisi TODELLA noussut ylös. kaikki lehdet toitottaisivat Popin Kuninkaan ylösnousemuksesta, ja kaikki muu tiedon kulku pysähtyisi. Maailma olisi aivan poissa tolaltaan. ja hautajaisissa, youtubessa ja huumeiden käytössöä on kaikessa jotain epäilyttävää. katsokaa fintv:stä Michael Jacksons This Is It, niin saatte tosiaan tietää että MJ oli elämänsä kunnossa viimeisinä hetkinään, ja että "kaikissa" MJ:ssä on elokuvassa huomattavia eroja, esim hänen kasvonsa näyttävät kohdassa jossa häntä haastatellaan paljon leveä,,iltä entä muuten, ja kun hänen päänsä on niin "Iso" niin häntä ei nähdä ilman Aurinkolaseja, eikä hänellä ole kertaakaan (muistaakseni) elokuvassa silmälaseja, eikä edes lukulaseja.

      Olen MJ fani, mutta nämä kaikki kuolemaan liittyvät epäkohdat hämmentävät minua.

    • murokuppi

      Vuosi 2012.
      Mitän ei oo tapahtunut. Vielä.


      Tässä kun selailin nuita kommentteja ja tuli sitten tuo Dave dave video jonkun mainittua, niin katoin sen.
      Tunnistin jo äänestäkii että se oli Michael Jackson. Sitäpaitsi Michael sano joskus että tykkää maskeerauttaa ihtensä että kukaan ei tunnistais häntä.
      Michael oli (ON) sen verran viisas mies että saattas jopa tehäkkin tuommosta.

      Ja sitten tämä lääkeriippuvuus.
      Niinkun jollain tuli jo mainittua että mj oli elämänsä kunnossa viimesinä päivinä ja ynnä muuta. Kun miettii sitä että mj teki paaaaljon ja paljon hyväntekeväisyyttä ja muuta niin herää kysymys: Miksi popin kuningas olisi hatkahtanut yhtäkkiä huumeisiin, jos ite kerran tavallaan vastusti niitä?
      Tottakai mj:n harteilla paino verot ynnä muut, suuri konserttikiertue olis alkamaisillaan, mutta MIKSI?
      Jotenkin koko kuolema tuntuu niin epä aidolta.
      Muistotilaisuuskin oli hyvin teennäinen.
      Eli näin ollen saattaisin jopa uskoa että jotain voisi tapahtua tänä vuonna.

      Mutta jos, huom. JOS! kuolema olisi lavastettu niin haluaiskohan mj tulla takasin valokeiloihin ja median rääkättäväks? En tiiä.. Ite olisin ainakin taivaassa jos mj palais.. Mutta tiiä häntä.. :/
      Sitten ne kamerat, minkä ihmeen takia just ''kuolemapäivänä'' kamerat oli pois päältä?!


      Minulla ainakin riittäisi toivoa tämän valekuoleman suhteen, mutta totuutta tuskin koskaan saa tietää, jos come backia ei tapahdu.

      Joo purin nyt vähän mieltäni tänne, vaikka tätä tuskin kukaan edes lukee. :D

    • olensänkysialla

      Näinpä. Jotenki ku luin sen Suomalaisen version siitä MJDH jutusta vai mikä olikaan, nii kaikki jutut loksahtaa nii hyvin paikoilleen, että minun korvissa ainakin voisi kuullostaa hyvältä se, että Michael Jackson lavasti kuolemansa!
      Toivottavasti tulis jottain uutta vihiä siitä että M olis elossa..
      Mutta toisaalta taas, miettii mitenkä maailma hullaantuis jos MJ kuitenki tulis takasi. Mutta mikspä se haluais, jos kerran olisi elossa vielä, niin minkä takia palata takasi ku voi elää rauhassa jossai piilossa valepuvussa.. En tiiä. Koko juttu hämmentääää..

      • olensänkysialla

        Ja vielä se että:
        Toisaalta jos MJ lavasti kuolemansa ja haluaisi elää loppuelämänsä piilossa medialta ym. Miksi esim. hautajaisissa kaikilla liberian girl - kuvilla olisi koitettu vihjailla, koska eikai ne nyt niin tyhminä meitä pidä ettemmekö osaisi päätellä niistä kuvista jotain. Vai onko kaikki sitten niin hyvää sattumaa, että kaikki jotkai uskoo että MJ lavasti kuolemansa, koittavat herätellä toiveita, että tämä tosiaan olisi elossa..?


      • vylxybgkvu
        olensänkysialla kirjoitti:

        Ja vielä se että:
        Toisaalta jos MJ lavasti kuolemansa ja haluaisi elää loppuelämänsä piilossa medialta ym. Miksi esim. hautajaisissa kaikilla liberian girl - kuvilla olisi koitettu vihjailla, koska eikai ne nyt niin tyhminä meitä pidä ettemmekö osaisi päätellä niistä kuvista jotain. Vai onko kaikki sitten niin hyvää sattumaa, että kaikki jotkai uskoo että MJ lavasti kuolemansa, koittavat herätellä toiveita, että tämä tosiaan olisi elossa..?

        2013 mitään ei ole tapahtunut =P


    • Michaelalive?

      2014 mitään ei ole tapahtunut. Vielä.

      Jotkuthan väittää, että v. 2014 tapahtuis jotain M:ään liittyvää, tiedäppä sitä. Veikkaan, että hän ei enää come backia tee, vaikka elossa olisikin. Michael on oikeastaan vaikuttanut mun elämään suuresti, vaikka en sitä oikeastaan tajuakkaan. Nytkin olen kuunnellut They Don`t Care About Us kappaletta putkeen monta kertaa. (Kyllä, olen 11-v. ja tulen tänne pätemään.)

      Nyt, näitten kaikkien todisteiden kattamana mulla on toivoa. En oo ottanut selkoa näistä "hautajaisista", sun muista, sen autovideon oon katsonut. Myös Dave Dave:n haastattelun kuoleman jälkeen. Vertasin M:än haastatteluun, kyllä, epäilyttävän samanlainen ääni, muutenkin samaa näköä.

      Uskon näihin perheen lipsautteluihin, ja uskon myös, että Michael pystyisi tekemään tämän lavastuksen, kaiken. Siinä vasta kysymys; mutta miksi? Kukaan ei osaa vastata (paitsi yksi, tottakai Michael itse), mutta jokainen voi keksiä oman vastauksensa.

      Kyllähän voi olla, että vaikka M olisikin lavastanut oman kuolemansa, ja "paennut", hän voi olla jo nyt kuollut, onhan tästä nyt 5 vuotta.

      Aijon ottaa selvää asioista, koska nyt tätä tyttöä rupesi kiinnostamaan.

      -Ikuinen kuningas, Michael. Vaikka tekisit mitä, mun luottamus ei koskaan kuole♥-

      • Michaelalive?

        ainiin, pitäis varmaan katsoa se elokua..


      • Michaelalive?
        Michaelalive? kirjoitti:

        ainiin, pitäis varmaan katsoa se elokua..

        elokuva* :D


      • Michaelalive?

        Ja joo, en väitä että olis elossa, en väitä että olis kuollut.. Kaikki on vaan niin epäselvää..


    • SusannaMJfannnn

      Esimerkiksi Xscape -kappale. Siinä lauletaan että Michael haluaisi paeta pois. Ite uskon että on elossa, ja vaikka ei oikeasti oliskaan, niin meiän sydämmissä se elää ja tulee aina elämään. Ei anneta sen musiikin kuolla!
      Ja ''See you in July''..Tuun odottamaan niin kauan kun elän että Michael tulee takasin. Tällä viikolle (2014 nyt on) tuli selville että Thriller tulee 3D:nä elokuvateattereihin! Joten sen pitää olla vihje et se on elossa, ei muuten tollasta tehtäis.
      SEE YOU IN JULY.

    • Anonyymi

      Ai do no

    • Anonyymi

      Hyvä nosto. Tästä voi lueskella, millainen uskonnollishenkinen liikehdintä on vallinnut MJ:n kuoleman jälkeen - on odoteltu come backia ja luettu nettisivuilta varmoja todisteita ja faktoja siitä, että kyseessä oli valekuolema.

      Vaikka mistä tuota tietää, jospa popin kuningas piileskeleekin jossain rauhallisilla mailla, ikää vaan on jo yli 60 joten se come backikin jäi ja tienatuilla rahoilla on mukava elellä ilman julkisuutta ja median painostusta.

    • Anonyymi

      Minä olen sitä mieltä että michael jackson elää. Luin sen pari päivää sitten. Se oli jekku että michael jackson kuoli.
      Minun pikkuveli on samaa mieltä. Ja se oli korona aikaan vielä elossa

    • Anonyymi

      Mj elää koska näin videosta.

    • Anonyymi

      MJ ON ELOSSA VAIKKA, SE ON KUOLLUT.

    • Anonyymi

      JOS MJ OLISI ELOSSA, NIIN SE EDELLEEN OLISI IHMISTEN RIESANA, ITSE KUN MIETIN TÄTÄ ASIAA, NIIN EI SE OLE MAHDOLLISTA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe