Sopeutuuko aikuinen Staffi uuteen kotiin?

ju5baaa

Olen suunnitellut koiran ottamista jo pidempään ja valinta rodun suhteen kallistunee staffiin tai mahdollisesti amstaffiin. Minulla ei ole koskaan ollut koiraa ja tiedän, että kumpikin rotu on vaativampi kuin monet muut koirarodut, mutta rakastan ko. koirien luonnetta, aktiivisuutta ja uutteruutta, joten valinta kallistuu aina vain enemmän ja enemmän ko. rotuihin. Moni on sanonut, että ei kannattaisi ensimmäiseksi koiraksi ottaa Staffia, mutta kun ottaa huomioon vuodet kuinka kauan koira elää en näe sitä kovin mielekkäänä, että "opettelisin" ensin n. 15 vuotta toisen koirarodun kanssa ennen kuin saisin sen mitä haluan, koska joka rotu on kuitenkin omanlaisensa ja aina pitää oppia uutta.

Nyt minulle on tarjoutunut tilaisuus ottaa jo muutaman vuoden ikäinen Staffiuros ja ajatus sikäli kiinnostaa, että voisin antaa kotia tarvitsevalle koiralle kodin. Kysymys kuuluukin mitä kaikkea tälläisessä tapauksessa tulisi ottaa huomioon? Sopeutuuko aikuinen Staffi uuteen kotiin kuinka helposti? Kuinka isoja taisteluita laumanjohtajan paikasta pitää käydä? Mitä kaikkea ylipäätään pitäisi tälläisessä tapauksessa ottaa huomioon?itse olen aktiivinen ja teen pitkiä lenkkejä lähes päivittäin ja liikun muutenkin paljon, joten sikäli koira saisi paljon liikuntaa ja muutoinkin minulla on vapaa-aikaa runsaasti joten seuraa ja huomiota koiralle olisi päivässä paljon.

0

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
        Maailman menoa
        95
        7461
      2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
        Maailman menoa
        224
        7331
      3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
        Maailman menoa
        137
        5078
      4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
        Maailman menoa
        131
        4749
      5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
        Maailman menoa
        42
        4555
      6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
        Maailman menoa
        86
        4251
      7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
        Maailman menoa
        115
        4070
      8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
        Ikävä
        162
        1731
      9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
        Ikävä
        9
        1509
      10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
        Maailman menoa
        244
        1385
      Aihe