Tai siis miten tulkitsette sen jne. ? Oon miettiny että mitä se niinku tarkottaa, vaikka ite käytän sitä välillä ^^'
Mitä tarkoittaa hymiö :3 ?
49
25592
Vastaukset
- Tuulilukko
Se ei oikein meinaa mitään. Se on semmonen neutraali koiran/kissan/muun eläimen naama. Jos se jotain symbolisoi niin varmaan tyytyväisyyttä eniten.
- 33333333
Niinku-lissu.fi
- cupcakekiller
mulle se tarkottaa melkein samaa asiaa ku :) mutta ihmisillä sille eri merkitykset :3
- :3 Best
Miks kaikki painaa dislike? :D Nauroin tälle ääneen :D
- whodidwhatnow
:3 Best kirjoitti:
Miks kaikki painaa dislike? :D Nauroin tälle ääneen :D
Sama!!! Plussaa tuli :3
- cmbv
pallit missä on pilkkuja!
- ....
Toi sellanen vähän söpistelevä hymy, joka ilmasee tyytyväisyyttä. Ei siinä varmaan sen kummempaa. Mut verrattuna tähän neutraaliin perus :) , siinä on just tollanen "olen onnellinen pikku kissimirri" -vivahde.
- dasgsadzzzzz44
Ottakaa faktat selville helvetin naasut. Hymiötä käyttää "furryt" eli henkilöt jotka pukeutuvat eläimiksi ja saavat siitä seksuaalista mielihyvää. Useimmiten myös tyydyttävät itseään ihmisille jotka ovat pukeutuneet eläimiksi.
- _NoNe_
dasgsadzzzzz44 kirjoitti:
Ottakaa faktat selville helvetin naasut. Hymiötä käyttää "furryt" eli henkilöt jotka pukeutuvat eläimiksi ja saavat siitä seksuaalista mielihyvää. Useimmiten myös tyydyttävät itseään ihmisille jotka ovat pukeutuneet eläimiksi.
Just, ja ihtekkö oot tuon keksinyt... Ota ihte faktoista selvää, ennen kun alat tollasia sanoon, se on "kissa ilme"... -__-
- ASDASDAFA44444444442
_NoNe_ kirjoitti:
Just, ja ihtekkö oot tuon keksinyt... Ota ihte faktoista selvää, ennen kun alat tollasia sanoon, se on "kissa ilme"... -__-
Menepä muille Internet palstoillesi ":3" hymiöittesi kanssa niin sinut poltetaan hengiltä ja leimataan furryksi.
Eihän kyseinen hymiö alunperin tarkoittanut sitä, mutta furryt ottivat sen käyttöönsä joten ei sitä hymiötä kaikkialla kannata käyttää. - ebin9
dasgsadzzzzz44 kirjoitti:
Eiii saatana D:D::D:::DDDDDDD
- nallejenpersraiskasma
_NoNe_ kirjoitti:
Mun mielest toi oli aika hassu kommentti
- Juuulliiaaa.
Itse käytän merkkiä '' :3 '' esim kun en ole varma jostain asiasta.
'' En oo varma pääsenks mää tivoliin :3 ''
'' Mitä me sitte tehdään jos ei päästä? :3 '' - liianujokysymään
LOL!! xD no mut mä oon myös ihmetelly mitä " :3 " tarkottaa ku mun poikakaveri ja sen sisko käyttää sitä tosi paljo nii en oo niilt uskaltanu suoraa kysyy :DD
- iibasdsd
:3 mielestäni ilkikurinen hymiö.
Mielestäni kommenteilla "Olet tyhmä" ja "Olet tyhmä :3" on erittäin suuri ero, jälkimmäinen on lähinnä kiusoittelua eikä todellakaan tarkoita että olisit tyhmä.
A: Et kai sä vaan menny tekemään sitä...
B: :3
^Tuossa B siis ilmaisee tehneensä sen.
Mutta herranjestas ovatko ihmiset tosiaan noin erimieltä tuosta hymiöstä?
Pitää sitten vähentää sen käyttöä jos kerran ihmiset voivat päin mäntyä ymmärtää mitä tuolla hymiöllä yritän kertoa :3. - Jorpola
osa 100% retard vastauksia
- Matilda99
Ite oot ihan tyhmä. Älä oo lapsellinen. Toi oli meinaan tosi törkeetä!!
PS: Mitä muuten toi retard tarkottaa?? :3 - Jopi99
Matilda99 kirjoitti:
Ite oot ihan tyhmä. Älä oo lapsellinen. Toi oli meinaan tosi törkeetä!!
PS: Mitä muuten toi retard tarkottaa?? :3Retard eli vammanen
- 1+17
Jopi99 kirjoitti:
Retard eli vammanen
Retardi eli jälkeenjäänyt
- Pomo
Nii on
- hahahahahahahahahaha
sellanen söpö hymy :D mun kaveri väittää että se on pusuhymiö. tässä yhteydessä:
^3^ mun mielestä mutta ei näin :3
että joo :D oli turha - :33
Söpö hymy :33 mä käytän tätä aika usein jos juttelen jätkien kanssa :D
- Kimmo
Niin mäkin! :3
- kapteeniaukasenrööris
Rassattaisko rööriä joskus Kimmo? :3
- Olen onnellinen kisu
No ainaki mun mielest jos joku jätkä laittaa noin ni se selvästi aattelee vähä sillee et '' oot ihana ja saatanpa olla ihastunu suhun ihan vaa pikkasen :3 '' Meinaa vaa et yks jätkä joka on ihan selvästi kaikkien mielest kuses muhun ni käyttää mulle aika paljo tota ja
- :3 cuteless
Jos joku lähettää viestin että "Haluisin halata sua(:" niin voit vastata ":3".
Itse ajattelen sen näin. juuri kuin alussa mainittiin että vähän söpöilevä ja ns. posket punoittaa, suloinen naama. - awrfawfaateg
Sitä että RayWilliamJohnson on taas saamassa suosiotaan tyhmien keskuudessa.
- awws :3
Siis missä tynnyreissä ootte kasvanu :3 tää hymiö on aina ollu sellanen söps awwws hymiö :3 esim tekstiviesteissä:
"sul on ihanat silmät :3" tai "oot niin ihana kun pidät musta huolta :3" tai "awws :3" tai "haluutko tulla meille söps :3"- söpöö! :3
Niinpä! Mullekin se on semmonen söpöstelyhymiö, ja kaikille muille joiden oon nähny käyttävän sitä!
- lolis
@)-->--
mitä tarkoittaa - ...
ruusua
jos joku sanoo että haluaisin panna sua anaaliin ni voit vastata :3 - ...
En voi olla ainoa, jolle siitä tulee mieleen Salvador Dali. En tosin keksi yhtään tilannetta, johon se sopisi.
- pyllynaama:33
SE ON PYWWY-NAAMA
- kaapo
Mitä tarkoittaa
mmmmmhmmmmnn - 4556646
huora
- :33
joo jätkät käyttää aina tätä hymiöö :3 ku ne puhuu mulle tai nii.. :D
- Itsekin söpöliini:3
Semmonen söpöliininaama :3
Kissa naamahan se siinä, yleensäkkin se tarkoittaa semmoista :3- muotoista söpöä suuta. x3- on myös hyvä se on vähän kuin xD mut :3- versio.
- järkeäää
EI KUKAAN NÄÄ?!? ":3" ON VIIKSIHYMIÖ VAAKASUUNTAAN KÄÄNNETTYNÄ!!! ÄLKÄÄ OLKO TYHMIÄ IHMISET!
- Serverikone
Se tarkoitta sitä että hymiötä käyttävä henkilö ei osaa ilmaista itseään millään oikeiden ihmisten kielellä. Älkää oikesati luulko että tollanen tooosi söpö kaksoispistekolmonen tekee kehenkään vähänkään järkeä omaavaan muunlaisen kuin säälittävän vaikutelman.
- Yks.vaa
Mitä tarkottaa
8====3 ~ ~
?- Anonyymi
Muna
- Jokupörrö
Tassua tarkoittaa :3 eläimen tassua
- Anonyymi
No vittu mursu se on
- Anonyymi
en ymmärrä miksi kaikki täällä laittaa että tämä :3 tarkoittaisi jotain eläimennaama sanoisin että se tarkoittaa pusunaamaa niin kuin tätä 😘
- Anonyymi
Se tarkottaa samaa kun 😙
- Anonyymi
Yhdessä elintarvikepaketissa oli saksihymiö. En tiedä mitä tehdä sille kun oli samalla sapluunalla ympäri koko paketin😂🤣😃
https://youtu.be/VJpEN2YeQc4 - Anonyymi
Se tarkoittaa UwU
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281210Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631067