Jopo on varastettu

suuttunut15

Elikkäs minun Helkama Jopo on varastettu viime yönnä! KOUVOLASSA. Korialla.

Koodi joka on (satulan alla olevassa tangossa tai lukossa) on: B7646

En oo varma tost koodi jutust mut jos näkyy jossain ojassa, baarin/kaupan tms. pihalla niin vastatkaa tähän viestiin!!!!

Pyörän väri on musta. Pyörä on hankittu vuonna 2007-2008. Uusi ja todella hyvin ja siististi pidetty.
Pyörässä on (jos ei ole revitty irti) ajomittarin pieni teline ja johto.
Satulan alla saattaa olla (jos ei oo heitetty pois) erillinen lukitusvaijeri.

Katselkaa ympärillenne ja vastatkaa tähän viestiin jos näätte pyörän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11

2049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuttunut15

      niin ja lisätäkseni edelliseen vielä niin jossain tangossa lukee vielä numero: 2504482

      Eli tuo numero on pyörän valmistusnumero, kuinka mones jopo siis on.

      • REHELLINEN!

        Itse huomasin eräässä lehdessä ilmoituksen, että oli jotain hukkunut musakännykkä Kokemäellä, ja pyysi siinä, että soita numeroon se ja se. Olin tuollon Ikaalisten kylpylässä kun ton luin ja päätin sitten soittaa ilmoittajalle, että hän saisi mielenrauhan. Soitin seuraavasti likimain: "Hei, sulla oli tää ilmoitus tosta kadonneesta nokian musakännystä. Mää olen nyt täällä Ikaalisten kylpylässä ja ajattelin soittaa ja ilmoittaa sulle, että mä en ole ainakaan sun kännykkääs nähnyt."


    • ss

      samaisena yönä korialta napalle päin löytyi yks musta jopotin ojasta. noi numerot ei vain ihan täsmänny...?
      meinaan noita b7646 ja 2504482 nrosarjaa en löytäny koko kikottimesta. muuten tuntomerkit pitää aika hyvin paikkansa.

    • ss

      niin unohtui mainata jotta jopo otettiin talteen kotipihalle josta löytyy myös toinen löytöpyörä (ilmoitettu poliisille). oli heitetty parkkipaikan viereen ojaan. täällä korian ja napan välillä taitaa olla joku joka harrastaa pyörän "lainaamista" useimminkin. joposta en ole vielä ilmoa poliisille tehnyt koska vaikuttaa että se vois olla sun konkeli.

      • ss-miähen veli

        Voihan se palauttaa sen kun ajelee takaisinpäin.


      • suuttunut15
        ss-miähen veli kirjoitti:

        Voihan se palauttaa sen kun ajelee takaisinpäin.

        Hei.

        Tämmöin tuntomerkki viel lisää:

        -Heiman naarmuja takapyörän lokarissa ihan siellä takana.

        Itse asun Karisuolla Korialla.

        Voisitko mahdollisesti antaa puhelinnumerosi tai osoitteesi niin tulisin katsomaan pyörää?


      • suuttunut15
        suuttunut15 kirjoitti:

        Hei.

        Tämmöin tuntomerkki viel lisää:

        -Heiman naarmuja takapyörän lokarissa ihan siellä takana.

        Itse asun Karisuolla Korialla.

        Voisitko mahdollisesti antaa puhelinnumerosi tai osoitteesi niin tulisin katsomaan pyörää?

        Voit laittaa tuonne sähköpostiin numerosi tai osoitteen: [email protected] jos et viitsi suomi24:sessa sanoa sitä.

        Ja se numero joka on rungossa ei ollutkaan mikään noista. Erehdyin asiassa.


    • väärällä palstalla

      Se on luvaton käyttöönotto.

    • tyarkkailija

      JOS TEILTÄ VARASTETAAN PYÖRÄ ILMOITTAKAA SIITÄ WWW.VARASTETTU POLKUPYÖRÄ.FI SIVULLA.OLISI HYVÄ JOS KAIKKI OTTAISI KUVAN TAI RUNKONUMERON YLÖS KUN OSTAVAT PYÖRÄN,VOI LAITTAA SIVULLE TUNTOMERKKEINEEN,HELPOTTAA LÖYTYMISTÄ.TÄMÄ ILMAIS SIVU ON TOSI HYVÄ ,SILLÄ VARASTETTUJA PYÖRIÄ SEISOO USEIN KERROSTALOJEN PIHOILLA JA PYÖRÄKELLAREISSA.

    • KETUTTAA!!!

      MINULTA VARASTETTIIN EILEN HELKAMA MUSTA JOPO ISOLINNAN KAUPAN PIHALTA,PORISSA,KLO 19.30-19.45 VÄLISENÄ AIKANA.ja minusta tehdään aivan liikaa pyörävarkauksia,perheeltäni ollaan varastettu jo noin viisi pyörää,ottakaa kantaa.

      • Wurg.

        Kenties loiva oppimiskäyrä jos jo viisi fillaria viety?

        Lukitus kuntoon: pyörät kiinni johonkin tukevaan kiinteään rakenteeseen riittävän lujalla lukolla.

        Runkolukko yksinään ei paljoa auta, pyörän voi kantaa pois.

        Vaijerilukko ja tavallinen karkaisematon rautakaupan kettinki ovat liian helppoja murtaa.

        Hanki U-lukko tai karkaistua kettinkiä (lukko-, polkupyörä- tai moottoripyöräliikkeistä) sekä riittävän vahva riippulukko.

        mulla on 10 mm karkaistua kettinkiä ja Abloy PL342-lukko (myös 10 mm sangalla). Vierestä on viety mutta oma on säästynyt. Varas ottaa yleensä sen helpoimmin saatavan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe