1700 Classic

Väinö´

Alkanut kiinnostamaan tuollainen VN1700 Classic. Miten tyytyväisiä olette olleet pyörään?? Risut, ruusut? Koeajoin pyörän viime syksynä ja tuntui ihan hyvältä; vääntöä ja tehoa tuntui piisaavan. Nyt olisi vähän poltetta tuommoiseen.

5

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertaileva

tosi tehoton kustomiluokassakin,mutta jos tykkäät osta pois.

• joukoju

Komea ja hyvä ajettava. Olen 186cm. Äänet ovat liian sivistyneet, mutta putket komeat. Vaihteet ykköselle ja kakkoselle tuntuvat "ahtailta" (pelaavat hyvin) ja näin pitävät loksahtavan äänen. Vääntöä kaipais hieman lisää, mutta josko putkien vaihto vois tuotakin tunnelmaa muuttaa?

• tahvoinkeri

Tarkoittanet että tehoa lisää. 70 hp yli 300 kiloisessa pyörässä on surkean vähän vaikka nyyttoneita on kuinka reilusti.

• juhanijou
        tahvoinkeri kirjoitti:

Tarkoittanet että tehoa lisää. 70 hp yli 300 kiloisessa pyörässä on surkean vähän vaikka nyyttoneita on kuinka reilusti.

Moron, kuinka saada tehoja lisää 2009 mallin VN1700? Tosin nyt n.3tkm jälkeen tuntuu kuin kone antais paremmin - vai lieneekö, että itse käyttää kahvaa rajummin? Tosin kun otin pois alkuperäisen tuulilasin -> fiilis parani heti ja tuuli ei heiluttele ajossa enään. Mut, siis tehoja = onnistuuko ohjelmaa vaihtamalla? Jos nöin niin missä? Kiitos.

• Väinökäinen

En omista. Mutta olen mieltynyt mallin muotoiluun. Se olisi varmaan hyvä slow rider pyörä kaupunkiin ja lyhylle matkoille, kunhan laittaa sen pakoäänipolitiikan kuntoon. Toisaalta ei sekään välttämättä ole paha, että pyöränä olisi sipisipi pyörä. Siinä on vanhan ajan klassinen muotoilu. Ja ihan jees tehot tilanteiden haltuunottoon. (mimmien katseiden kääntämiseen itseensä päin ja mummojen paheksumiseen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6604
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1598
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1029
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      879
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      871
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe