Alkanut kiinnostamaan tuollainen VN1700 Classic. Miten tyytyväisiä olette olleet pyörään?? Risut, ruusut? Koeajoin pyörän viime syksynä ja tuntui ihan hyvältä; vääntöä ja tehoa tuntui piisaavan. Nyt olisi vähän poltetta tuommoiseen.
1700 Classic
5
512
Vastaukset
- vertaileva
tosi tehoton kustomiluokassakin,mutta jos tykkäät osta pois.
- joukoju
Komea ja hyvä ajettava. Olen 186cm. Äänet ovat liian sivistyneet, mutta putket komeat. Vaihteet ykköselle ja kakkoselle tuntuvat "ahtailta" (pelaavat hyvin) ja näin pitävät loksahtavan äänen. Vääntöä kaipais hieman lisää, mutta josko putkien vaihto vois tuotakin tunnelmaa muuttaa?
- tahvoinkeri
Tarkoittanet että tehoa lisää. 70 hp yli 300 kiloisessa pyörässä on surkean vähän vaikka nyyttoneita on kuinka reilusti.
- juhanijou
tahvoinkeri kirjoitti:
Tarkoittanet että tehoa lisää. 70 hp yli 300 kiloisessa pyörässä on surkean vähän vaikka nyyttoneita on kuinka reilusti.
Moron, kuinka saada tehoja lisää 2009 mallin VN1700? Tosin nyt n.3tkm jälkeen tuntuu kuin kone antais paremmin - vai lieneekö, että itse käyttää kahvaa rajummin? Tosin kun otin pois alkuperäisen tuulilasin -> fiilis parani heti ja tuuli ei heiluttele ajossa enään. Mut, siis tehoja = onnistuuko ohjelmaa vaihtamalla? Jos nöin niin missä? Kiitos.
- Väinökäinen
En omista. Mutta olen mieltynyt mallin muotoiluun. Se olisi varmaan hyvä slow rider pyörä kaupunkiin ja lyhylle matkoille, kunhan laittaa sen pakoäänipolitiikan kuntoon. Toisaalta ei sekään välttämättä ole paha, että pyöränä olisi sipisipi pyörä. Siinä on vanhan ajan klassinen muotoilu. Ja ihan jees tehot tilanteiden haltuunottoon. (mimmien katseiden kääntämiseen itseensä päin ja mummojen paheksumiseen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379