Caracasiin

friday i´m in love

Hei! Olen menossa tänä kesänä vierailemaan Caracasiin. Suomen ulkoministeriön matkustustiedote ei vaan lupaa kovin hyvää :/ sinänsä ei pelota, koska olen menossa vierailulle paikallisen luokse, mutta mielelläni kuulisin paikasta hieman lisää ihmisiltä, jotka paikasta tietävät vähän enemmän näin turistin silmin.
Entäpä onko kellään kokemuksia, millaista Caracasissa olisi elää ja asua?
Kaikki tiedot ja vinkit tervetulleita kiitos!

4

1920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rantis

      Tarkenna vähän, tietoa ja kokemusta on paljon. Mitä haluat matkalta? Tällaisilla palstoilla keskustelu on melko tahmeaa, sopisiko keskustelu esimerkiksi jossain chatissa? Harvakseltaan katson näitä juttuja, tosin aina ei edes muista, mihin on vastaillut ja sitten koko homma unohtuu. Minulla on kotimainen ystävä Caracasissa, jonka luona olen vieraillut. Varmasti puhuttavaa on paljon, löytyisi vaan mukavampi paikka jatkaa näistä. Sopii myös kirjoitella [email protected]

      • kakskybää

      • talvella tropiikkiin
        kakskybää kirjoitti:

        Säät eivät suosi: http://www.myhelmi.com/weather/current_weather.jsp?city=Caracas, Venezuela

        Oon käyny kauan sitten. Oli kiva tulla pois.

        Mua kiinnostais erään ystäväni kanssa lähteä kiertelemään Etelä-Amerikkaan ja ajattelimme uskaltaisko vierailla Venezuelassakin - Caracasista olen minäkin aika paljon lukenu ja kuullu kaikenlaista enemmän tai vähemmän karmeeta, mutta myös positiivista ja mielenkiintosta.

        Millanen paikka se sun mielestä ja omien kokemusten pohjalta oli? Kerro ihmeessä erilaisia seikkoja joiden takia "oli kiva tulla pois", liittykö ne siellä asumiseen vai oliks ne sellasia joita satunnainenkin matkaaja joutuis kestämään oikeen kybällä?


      • Friday i'm in love
        kakskybää kirjoitti:

        Säät eivät suosi: http://www.myhelmi.com/weather/current_weather.jsp?city=Caracas, Venezuela

        Oon käyny kauan sitten. Oli kiva tulla pois.

        Hmm, no saassa ei kylla ole tahan mennessa ollut mitaan vikaa, lamminta on yli 25 koko ajan ja aurinkokin siihen malliin paistanut, etta kolmen paivan aikana sain ihan kivan rusketuksen, nopeammin kuin esim. Thaimaassa.
        Tahan asti Caracas on vaikuttanut ihan ok paikalta, oleskelen rauhallisella asuinalueella ja paikallisten kanssa. Luultavasti kokisin reissun huomattavasti pelottavampana ja turvattomampana mikali olisin taalla itsekseni turistina, enka tietaisi minne menna ja mita tehda tassa isossa paikassa. Ja barriot kannatta ehdottomasti kiertaa kaukaa, joita on paljon.
        Hintataso taitaa olla aikalailla Suomen luokkaa, ainakin mantereella.
        Toki Venezuelasta loytyy muitakin paikkoja kuin Caracas, jotka luultavasti olisivat vahan turvallisempia, en tieda kun en ole niissa kaynyt, ainoastaan Caracasissa ja Isla de Margaritalla. Margarita vaikutti oikein mukavalta paikalta, ei ollut mitaan ongelmia ja oli turvallista, voisin kuvitella menevani sinne turistina ilman paikallisia.
        Sanoisin etta maalaisjarjen avulla parjaa pitkalle, mutta en ole varma lahtisinko yksin kuitenkaan Caracasiin, tai jos lahtisin niin kannattaisi varmaan etukateen hommata majoitukset yms. Ja huom. kuitenkin paivasaikaan nakee vain ihan tavallisia ihmisia tekemassa normaalia asioita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe