Kaukoparannusta

secretoftheuniverse

Hei Sinä, joka tarvitset apua särkyyn tai sairauteen.

Kirjoita itsestäsi muutama rivi tähän ketjuun, vaikka sukupuolesi ja ikäsi. Älä kuitenkaan kirjoita mitään siitä, mikä sinua vaivaa tai mihin vaivaan haluat helpotusta. Riittää, että pystyn muodostamaan jonkinlaisen mielikuvan Sinusta ja välittämään parannusta/energiaa juuri sinulle. Sinulta tarvitaan ainoastaan avointa mieltä asiaa kohtaan. Laitan viestin ketjuun, kun olen välittänyt hoidon sinulle. Tuloksia kannattaa odotella seuraavaan aamuun saakka, jos kivut eivät helpota heti. Olisi mukavaa, jos kerrot, miten hoito vaikutti, mutta se ei ole välttämätöntä. Kaikki saavat jotain apua, pienempää tai isompaa, sen mukaan, mitä heille on tarkoitettu. Haluan vielä sanoa, että minun roolini on vain välittää. Parantumiseen vaikuttavia henkilöitä on 3: sinä, minä ja se korkein mahdollinen, jolta tämä energia on peräisin.

50

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmaa päivä

      Että mihinkä aikaan päivästä laitat sitä energiaa,ois kiva tietää?

      • secretoftheuniverse

        klo 17-17.30. sinun ei kuitenkaan tarvitse olla tietoinen siitä.


      • ryetykintä
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        klo 17-17.30. sinun ei kuitenkaan tarvitse olla tietoinen siitä.

        Energiahoitaja vai Pelle,niitäkin on täällä pilvin pimein.?


      • secretoftheuniverse
        ryetykintä kirjoitti:

        Energiahoitaja vai Pelle,niitäkin on täällä pilvin pimein.?

        Tavallaan olen energian välittäjä, korkeamman tietoisuuden kannattelija tai mitä nimeä kuka sitten haluaakin käyttää. Ymmärrän, että suurin osa ei usko tälläiseen, eikä tarvitsekaan. Itse olen vakuuttunut, että tämä on totta, en sairasta tai käytä mitään lääkkeitä, elimistö huolehtii itsestään paremmin, kuin nykylääketiede. Vielä en ole törmännyt henkilöön, johon energia ei jollain (positiivisella) tavalla vaikuttaisi eli pellenä en itseäni pidä. Myös psyykkinen hyvinvointini on kunnossa, olen ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Jos saa lahjan, sitä on jaettava. Siltä pohjalta tarjoan apuani.

        Kaunista, aurinkoista aamua ja kiitos palautteestasi.


      • värähtely
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        Tavallaan olen energian välittäjä, korkeamman tietoisuuden kannattelija tai mitä nimeä kuka sitten haluaakin käyttää. Ymmärrän, että suurin osa ei usko tälläiseen, eikä tarvitsekaan. Itse olen vakuuttunut, että tämä on totta, en sairasta tai käytä mitään lääkkeitä, elimistö huolehtii itsestään paremmin, kuin nykylääketiede. Vielä en ole törmännyt henkilöön, johon energia ei jollain (positiivisella) tavalla vaikuttaisi eli pellenä en itseäni pidä. Myös psyykkinen hyvinvointini on kunnossa, olen ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Jos saa lahjan, sitä on jaettava. Siltä pohjalta tarjoan apuani.

        Kaunista, aurinkoista aamua ja kiitos palautteestasi.

        Kauheasti, ei ollut tarkoitus loukata.Täällä kun vaan kirjoittelee kaikenlaiset ihmiset.
        Minä kyllä uskon energiahoitoihin ja jos haluat sitä välittää,niin ölen siihen valmis.
        Mihinkä aikaan,olisko tuo viidestä puol kuuteen,vai?


      • secretoftheuniverse
        värähtely kirjoitti:

        Kauheasti, ei ollut tarkoitus loukata.Täällä kun vaan kirjoittelee kaikenlaiset ihmiset.
        Minä kyllä uskon energiahoitoihin ja jos haluat sitä välittää,niin ölen siihen valmis.
        Mihinkä aikaan,olisko tuo viidestä puol kuuteen,vai?

        laitan sinulle viidestä puoli kuuteen tulemaan hyvää energiaa :) Mukavaa päivän jatkoa.


      • värähtely
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        laitan sinulle viidestä puoli kuuteen tulemaan hyvää energiaa :) Mukavaa päivän jatkoa.

        Laittamaan jotakin tietoja itsestä.Olen nainen, ikää kertynyt 54v.

        Jatkoja sullekkin,aurinko armas alkaa paistamaan sateen jälkeen.

        Kerronpa sitten mitä tunsin.

        Kiitos


      • secretoftheuniverse
        värähtely kirjoitti:

        Laittamaan jotakin tietoja itsestä.Olen nainen, ikää kertynyt 54v.

        Jatkoja sullekkin,aurinko armas alkaa paistamaan sateen jälkeen.

        Kerronpa sitten mitä tunsin.

        Kiitos

        kiitos taustatiedoistasi. Uskon pystyväni kohdistamaan energiani juuri Sinulle. Lähden valmistautumaan.


    • väinä III

      Lähetä vähän värinöitäsi tuolle hellättä WC-harja hörhön koirallekkin, sillä on vähän vaikeuksia isäntänsä kanssa. Se ei taida ymmärtää oikein isäntänsä aivoituksia.

      • oot IDIOOTI

        Sinä oot kyllä tosi sairas,liekkö ihminen vai mikä.????

        KANNATTAIS varata AIKA HETI johonkin HOITOLAAN vaikka!!! V..un Väinä 111.

        HÄIVY TÄÄLTÄ HELVETIN ÄKKIÄ.


      • väinä III
        oot IDIOOTI kirjoitti:

        Sinä oot kyllä tosi sairas,liekkö ihminen vai mikä.????

        KANNATTAIS varata AIKA HETI johonkin HOITOLAAN vaikka!!! V..un Väinä 111.

        HÄIVY TÄÄLTÄ HELVETIN ÄKKIÄ.

        Ei minua mikään vaivaa. Sinulla tuntuu olevan jonkinlaisia harhoja ja raivonpuuskia. Huvittaa sinunlaisesi hörhöt, jotka kuvittelee kaikenlaisia koiran kaukoparannus juttuja. Vittuilu puoleltasi alkoi välittömästi pienestä kritiikistä. Sitten sinä uikutat siellä tuommoista paskaa.


      • hellettä
        väinä III kirjoitti:

        Ei minua mikään vaivaa. Sinulla tuntuu olevan jonkinlaisia harhoja ja raivonpuuskia. Huvittaa sinunlaisesi hörhöt, jotka kuvittelee kaikenlaisia koiran kaukoparannus juttuja. Vittuilu puoleltasi alkoi välittömästi pienestä kritiikistä. Sitten sinä uikutat siellä tuommoista paskaa.

        Olet varsinaisen TYHMÄ, niinkuin jo aikaisemmin totesin.

        Täytyykai niitä olla tuollaisiakin paskan puhujia.

        Hyvästi IDIOOOTTTIIII.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • väinä III
        hellettä kirjoitti:

        Olet varsinaisen TYHMÄ, niinkuin jo aikaisemmin totesin.

        Täytyykai niitä olla tuollaisiakin paskan puhujia.

        Hyvästi IDIOOOTTTIIII.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kumpi puhuu paskaa, se joka väittää koiransa parantuneen kaukoparantajan lähettämällä energialla, vai se joka tohtii epäillä moista väitettä? Koira ei tiedä varmasti asiasta mitään.
        Suututtaako sinua, jos joku ei usko tuommosiin epämääräisiin väitteisiin? Miksi haukut ja haistattelet ? Onko se tapasi kommunikoida? Ovatkin kirjoitelleet, että tällä palstalla riehuu kaltaisesi häirikkö. Oletko se sinä? Tapasinko sinut heti ensi kerralla? Miksi häiriköit tällä palstalla? Onko sinulla huono olo vai oletko syrjäytynyt yhteiskunnassa ja katkerana haukut täällä kaikkia?
        Kerro lisää itsestäsi, niin voi tuo aloittaja laittaa sinullekkin pieninä energia purskeita pahaan oloosi.


      • hellettä
        väinä III kirjoitti:

        Kumpi puhuu paskaa, se joka väittää koiransa parantuneen kaukoparantajan lähettämällä energialla, vai se joka tohtii epäillä moista väitettä? Koira ei tiedä varmasti asiasta mitään.
        Suututtaako sinua, jos joku ei usko tuommosiin epämääräisiin väitteisiin? Miksi haukut ja haistattelet ? Onko se tapasi kommunikoida? Ovatkin kirjoitelleet, että tällä palstalla riehuu kaltaisesi häirikkö. Oletko se sinä? Tapasinko sinut heti ensi kerralla? Miksi häiriköit tällä palstalla? Onko sinulla huono olo vai oletko syrjäytynyt yhteiskunnassa ja katkerana haukut täällä kaikkia?
        Kerro lisää itsestäsi, niin voi tuo aloittaja laittaa sinullekkin pieninä energia purskeita pahaan oloosi.

        Sinä muka tiedät,että koira ei tiedä energiahoidosta mitää???????????????

        Ja jos sinä et usko mihinkään muuhun ku leipään ja buranaan,niin miksi intät

        koko ajan vastaan.Ja sinähän se täällä haukut kaikki, minä enkä!!!!!!.

        Ja koirani parani energiahoidolla,usko mihin lystää


      • väinä III
        hellettä kirjoitti:

        Sinä muka tiedät,että koira ei tiedä energiahoidosta mitää???????????????

        Ja jos sinä et usko mihinkään muuhun ku leipään ja buranaan,niin miksi intät

        koko ajan vastaan.Ja sinähän se täällä haukut kaikki, minä enkä!!!!!!.

        Ja koirani parani energiahoidolla,usko mihin lystää

        Tässä on sinun komenttisi:
        "Ootko tosiaankin NOIN TYHMÄ.Mistä tiedät,
        ettei meidän koira ole purrut SINUA PERSEESEEN!!!!!!!!!!!
        HEH,HEH,HEEE. VOIT MENNÄ HOITOON VAKKA HUOMENNA......."
        "Sinä oot kyllä tosi sairas,liekkö ihminen vai mikä.????
        KANNATTAIS varata AIKA HETI johonkin HOITOLAAN vaikka!!! V..un Väinä 111.
        HÄIVY TÄÄLTÄ HELVETIN ÄKKIÄ. "
        "Olet varsinaisen TYHMÄ, niinkuin jo aikaisemmin totesin.
        Täytyykai niitä olla tuollaisiakin paskan puhujia.
        Hyvästi IDIOOOTTTIIII.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
        Tämmöstä sinä kirjoittelet.
        Itse koet vittuiluksi kaiken kritiikin mikä on uskomuksiasi vastaan. Menetät välittömästi kaiken harkintakykysi ja suollat kaikenlaista huitajatutaa jos joku vähänkin "loukkaa" uskoasi. Olisit muuten tuolla asenteella helevetin hyvä sissi esim. Afganistaniniin. Tunnuslauseesi voisi olla :" KUOLEMA vääräuskoisille, eläköön Hahnemann!!!
        En kyllä noista osaa loukkaantua, kun otan huomiooon minkälaiselta ihmiseltä ne on tullut, mutta ne nyt on kuitenkin jotenkin vähän niinkuin alatyylisiä. Lienee tällä palstalla tapana käyttäytyä noin, jos kohdataan kriittisyyttä mielikuvitusasioita kohtaan.
        Kuule, jos se sun koiran peräsuoli pullotti ihan vaan paskasta, kun sinulla ei ole aikaa käyttää sitä ulkona, kun ruikutat päivät,illat,yöt ja aamut pitkät tällä palstalla. Kun koira kävi paskalla , se oli sinun mielestä energiahoitoa ,kun turvotus hävisi.

        Kerrotko mistä voin opiskella sitä mitä koirat tietää ihmisten kehittellemistä huijaushoidoista? Yleensä koirat ei paljoakaan tiedä, mutta jos sinulla on henkilökohtainen kyky asettua koiran kanssa samalle tietoisuuden tasolle, niin varmaan sinulla ja koirallasi on oikein hauskaa ja käytte keskusteluja ihan tasavertaisesti. Onko koirasi kertonut sinulle miten se koki saamansa energiahoidon?
        Ps. Älä sotke koiraasi wc-harja leikkeihisi, eläinsuojelulaki kieltää. Sinulta sitä ei kiellä mikään laki.


      • hellettä
        väinä III kirjoitti:

        Tässä on sinun komenttisi:
        "Ootko tosiaankin NOIN TYHMÄ.Mistä tiedät,
        ettei meidän koira ole purrut SINUA PERSEESEEN!!!!!!!!!!!
        HEH,HEH,HEEE. VOIT MENNÄ HOITOON VAKKA HUOMENNA......."
        "Sinä oot kyllä tosi sairas,liekkö ihminen vai mikä.????
        KANNATTAIS varata AIKA HETI johonkin HOITOLAAN vaikka!!! V..un Väinä 111.
        HÄIVY TÄÄLTÄ HELVETIN ÄKKIÄ. "
        "Olet varsinaisen TYHMÄ, niinkuin jo aikaisemmin totesin.
        Täytyykai niitä olla tuollaisiakin paskan puhujia.
        Hyvästi IDIOOOTTTIIII.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
        Tämmöstä sinä kirjoittelet.
        Itse koet vittuiluksi kaiken kritiikin mikä on uskomuksiasi vastaan. Menetät välittömästi kaiken harkintakykysi ja suollat kaikenlaista huitajatutaa jos joku vähänkin "loukkaa" uskoasi. Olisit muuten tuolla asenteella helevetin hyvä sissi esim. Afganistaniniin. Tunnuslauseesi voisi olla :" KUOLEMA vääräuskoisille, eläköön Hahnemann!!!
        En kyllä noista osaa loukkaantua, kun otan huomiooon minkälaiselta ihmiseltä ne on tullut, mutta ne nyt on kuitenkin jotenkin vähän niinkuin alatyylisiä. Lienee tällä palstalla tapana käyttäytyä noin, jos kohdataan kriittisyyttä mielikuvitusasioita kohtaan.
        Kuule, jos se sun koiran peräsuoli pullotti ihan vaan paskasta, kun sinulla ei ole aikaa käyttää sitä ulkona, kun ruikutat päivät,illat,yöt ja aamut pitkät tällä palstalla. Kun koira kävi paskalla , se oli sinun mielestä energiahoitoa ,kun turvotus hävisi.

        Kerrotko mistä voin opiskella sitä mitä koirat tietää ihmisten kehittellemistä huijaushoidoista? Yleensä koirat ei paljoakaan tiedä, mutta jos sinulla on henkilökohtainen kyky asettua koiran kanssa samalle tietoisuuden tasolle, niin varmaan sinulla ja koirallasi on oikein hauskaa ja käytte keskusteluja ihan tasavertaisesti. Onko koirasi kertonut sinulle miten se koki saamansa energiahoidon?
        Ps. Älä sotke koiraasi wc-harja leikkeihisi, eläinsuojelulaki kieltää. Sinulta sitä ei kiellä mikään laki.

        Sori BeiBi,en kuule ole noita vassaharjahuttuja tänne kopioinut,jotenka äläpäs syyttele minua!!!!

        Ja onko sinusta vatsa sama asia, kun peräsuoli.????Vatsan alla oli kipeä patti,johon ei kärsinyt

        koskea ja se parani energiahoidolla.Muuten kyllä minä keskustelen koirani kanssa,onhan

        se paljon viisaampi kuin moni tyhmä ihminen!!!!!!


    • valmiina odotan

      mies 51 ,olen valmiina vastaanottamaan

      • secretoftheuniverse

        Toivottavasti energia välittyi Teille, itse ainakin pystyin aistimaan useamman ihmisen välisen "yhteyden". Kiitokset Teille!


      • kauris.....
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        Toivottavasti energia välittyi Teille, itse ainakin pystyin aistimaan useamman ihmisen välisen "yhteyden". Kiitokset Teille!

        olen 51 v nainen ja kärsin mm nivelkivuista ja närästyksestä


      • 213421
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        Toivottavasti energia välittyi Teille, itse ainakin pystyin aistimaan useamman ihmisen välisen "yhteyden". Kiitokset Teille!

        Kiva viestitellä, mutta kun täällä on noita hörhöjä.

        Kiitos


      • secretoftheuniverse
        kauris..... kirjoitti:

        olen 51 v nainen ja kärsin mm nivelkivuista ja närästyksestä

        Hei,

        lähetän Sinulle energiaa kohta. Aiempi toiveeni oli, etteivät ihmiset kertoisi tarkemmin vaivoistaan, koska toistaiseksi tunnun vetävän niitä itseeni ainakin jossain määrin :(. Siksi on helpompi olla tietämättä, parantava energia kyllä hakeutuu kohteeseen, vaikka en kohdistaisi sitä minnekään. Minä vain välitän :), suurempi tietää, mihin se hakeutuu. Nyt lähtee tulemaan.


      • Secretoftheuniverse
        213421 kirjoitti:

        Kiva viestitellä, mutta kun täällä on noita hörhöjä.

        Kiitos

        Kiitokset kaikille mielenkiinnosta!

        Nyt pitää levätä vähän ja tehdä muita askareita. Illalla voin lähettää vielä klo 21.30-22, mikäli löytyy halukkaita. Niin ja energiaa saaneet, maltattehan odottaa tuloksia yön yli? Ihanaa, aurinkoista illanjatkoa kanssakulkijoille!


    • kesäkukkia

      otetaan vastaan,jos annetaan.Elikkä nainen 54v.

      Kiitos

    • elämä on kipua

      Niskakipua ja käsivaivaa. Haittaa elämää, kohta taas sairaslomalle. Kipulääkkeitä syöty jo vuosia ja piikkejä otettu. Ei apua.
      Auttaako joku?

      • kauris.....

        ei auttanut minua yhtään... juuri tällä hetkelläkin närästää


      • secretoftheuniverse

        Välitin energiaa teille kummallekin.


      • Secretoftheuniverse
        kauris..... kirjoitti:

        ei auttanut minua yhtään... juuri tällä hetkelläkin närästää

        Kauris,

        en tiedä, miten nivelkipujesi laita sitten mahtaa olla, ovatko ne edes helpottaneet? Minä välitän, kuten sanoin. Se on sitten korkeamman kädessä, miten se tehoaa ja mihin kohdistuu. Olen kuitenkin tyytyväinen tästäkin palautteesta, koska olen tieni alkuvaiheessa ja on hyvä tietää, mikäli ihmiset eivät saa minkäänlaista apua. Kiitos siis sinulle!


      • kesäkukkia
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        Välitin energiaa teille kummallekin.

        Sinulle,palataanko huomenna asiaan?


      • s o u
        kesäkukkia kirjoitti:

        Sinulle,palataanko huomenna asiaan?

        tehdään niin, voin lähettää vielä illalla lisää joskus 21 maissa.


      • kesäkukkia
        s o u kirjoitti:

        tehdään niin, voin lähettää vielä illalla lisää joskus 21 maissa.

        Kyllä passaa.


      • elämä on tuskaa
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        Välitin energiaa teille kummallekin.

        Ei auttanu yhtään, kuten ei skeptikon lumehoidosta nyt muuta ois voinu odottaa.
        Pääsinkö skeptikon tutkimusraporttiin?


      • anonyymitär
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        Välitin energiaa teille kummallekin.

        Olen 48v nainen. Minulla on ollut joitain yliluonnollisia kokemuksia. Siksi suhtaudun avoimin mielin myös tähän. Olen ihmisenä sekä herkkä että vahva. Tunteet, välittäminen ja luonto ovat tärkeitä. Toivon että pystyt välittämään kauttasi minulle energiaa!


    • Lumu-Lotta

      21 vee nuori nainen. Kaikki muu jo lääketieteellinen jo kokeiltu ja nyt sitten tutustun vaihtoehtoishoitoihin avoimin mielin.

      • secretoftheuniverse

        Anonyymitär, laitoin sinulle aamulla energiaa. Kiitos, että kirjoitit itsestäsi vähän enemmän, uskon, että se helpotti energian kohdistamisessa. Myös avoin asenne auttaa paljon.

        Lumu-Lotta, laitan sinulle iltapäivällä noin 17.30-18 energiaa tulemaan.

        Muille, kiitokset osallistumisesta. Lopetan kokeiluni tähän tai ainakin muutamaksi päiväksi, koska oma elimistöni tuntuu kaipaavan lepoa; ainakin jotain särkyjä olen osakseni saanut tämän hoidon myötä. Jokainen teistä voi itse hoitaa omaa elimistöään esim. meditoimalla, mikä tarkoittaa sitä, että olette hetken siinä tilassa, jossa ette ajattele ollenkaan. Ehkä huomaatte, että siinä tilassa ei myöskään ole kipua. Tätä kannattaa kokeilla päivittäin, esim. you tubesta löytyy hyviä meditointivideoita, joilla pääsee alkuun. Ottakaa viikon kokeilu ja huomatkaa ero. Sanoivatpa Skeposet tai keitä he nyt sitten ovatkaan :) mitä tahansa, niin elimistö kykenee korjaamaan itse itseään, jos vain sille antaa aikaa. Nykyihminen vain on niin harmillisen paljon lääketieteeseen sidottu. Rauha kanssanne.


      • mirellao6
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        Anonyymitär, laitoin sinulle aamulla energiaa. Kiitos, että kirjoitit itsestäsi vähän enemmän, uskon, että se helpotti energian kohdistamisessa. Myös avoin asenne auttaa paljon.

        Lumu-Lotta, laitan sinulle iltapäivällä noin 17.30-18 energiaa tulemaan.

        Muille, kiitokset osallistumisesta. Lopetan kokeiluni tähän tai ainakin muutamaksi päiväksi, koska oma elimistöni tuntuu kaipaavan lepoa; ainakin jotain särkyjä olen osakseni saanut tämän hoidon myötä. Jokainen teistä voi itse hoitaa omaa elimistöään esim. meditoimalla, mikä tarkoittaa sitä, että olette hetken siinä tilassa, jossa ette ajattele ollenkaan. Ehkä huomaatte, että siinä tilassa ei myöskään ole kipua. Tätä kannattaa kokeilla päivittäin, esim. you tubesta löytyy hyviä meditointivideoita, joilla pääsee alkuun. Ottakaa viikon kokeilu ja huomatkaa ero. Sanoivatpa Skeposet tai keitä he nyt sitten ovatkaan :) mitä tahansa, niin elimistö kykenee korjaamaan itse itseään, jos vain sille antaa aikaa. Nykyihminen vain on niin harmillisen paljon lääketieteeseen sidottu. Rauha kanssanne.

        myös avuntarvitseva. olen 32v nainen ja raskaana. Sairaslomalla ollut yli vuoden ja kukaan tai mikään lääkärikunta ei ole osannut mua auttaa. vaivat siis alkoivat jo ennen raskautta. Olen yrittänyt pitää positiivista mieltä korkealla sairastekusta huolimatta, mutta nyt huomaan olevan jo aika alamaissa. kiitos jos voit auttaa tai lähettää parentavaa energiaa.


      • valmiina odotan
        mirellao6 kirjoitti:

        myös avuntarvitseva. olen 32v nainen ja raskaana. Sairaslomalla ollut yli vuoden ja kukaan tai mikään lääkärikunta ei ole osannut mua auttaa. vaivat siis alkoivat jo ennen raskautta. Olen yrittänyt pitää positiivista mieltä korkealla sairastekusta huolimatta, mutta nyt huomaan olevan jo aika alamaissa. kiitos jos voit auttaa tai lähettää parentavaa energiaa.

        yöni nukuin rauhallisemmin kuin aikoihin,kiitos


      • s o u
        valmiina odotan kirjoitti:

        yöni nukuin rauhallisemmin kuin aikoihin,kiitos

        Lähetin energiaa Lumu-Lotalle ja Mirellalle. Nyt kiitän teitä kaikkia ja lepäilen pari päivää.


      • Lumu-Lotta
        secretoftheuniverse kirjoitti:

        Anonyymitär, laitoin sinulle aamulla energiaa. Kiitos, että kirjoitit itsestäsi vähän enemmän, uskon, että se helpotti energian kohdistamisessa. Myös avoin asenne auttaa paljon.

        Lumu-Lotta, laitan sinulle iltapäivällä noin 17.30-18 energiaa tulemaan.

        Muille, kiitokset osallistumisesta. Lopetan kokeiluni tähän tai ainakin muutamaksi päiväksi, koska oma elimistöni tuntuu kaipaavan lepoa; ainakin jotain särkyjä olen osakseni saanut tämän hoidon myötä. Jokainen teistä voi itse hoitaa omaa elimistöään esim. meditoimalla, mikä tarkoittaa sitä, että olette hetken siinä tilassa, jossa ette ajattele ollenkaan. Ehkä huomaatte, että siinä tilassa ei myöskään ole kipua. Tätä kannattaa kokeilla päivittäin, esim. you tubesta löytyy hyviä meditointivideoita, joilla pääsee alkuun. Ottakaa viikon kokeilu ja huomatkaa ero. Sanoivatpa Skeposet tai keitä he nyt sitten ovatkaan :) mitä tahansa, niin elimistö kykenee korjaamaan itse itseään, jos vain sille antaa aikaa. Nykyihminen vain on niin harmillisen paljon lääketieteeseen sidottu. Rauha kanssanne.

        KIITOS ja hyvää kesän alkua


      • mirellao6
        Lumu-Lotta kirjoitti:

        KIITOS ja hyvää kesän alkua

        nukuin yön rauhallisesti, päivä oli hieman helpompi. muista minua myös jatkossa jos lähetät kaukoparanusta. en voi muuta kun kiittää nöyremmin. huomenna olisi tärkeä meno joten toivon että parannusvoima riittäisi ja auttaisi myös huomenna. KIITOS!


      • s o u
        mirellao6 kirjoitti:

        nukuin yön rauhallisesti, päivä oli hieman helpompi. muista minua myös jatkossa jos lähetät kaukoparanusta. en voi muuta kun kiittää nöyremmin. huomenna olisi tärkeä meno joten toivon että parannusvoima riittäisi ja auttaisi myös huomenna. KIITOS!

        Olen välittänyt Sinulle energiaa, jolla jaksat tärkeän päiväsi. Älä kiitä minua, kiitä Häntä, jolta energia on peräisin. Mukavaa, aurinkoista päivää!


      • mirellao6
        s o u kirjoitti:

        Olen välittänyt Sinulle energiaa, jolla jaksat tärkeän päiväsi. Älä kiitä minua, kiitä Häntä, jolta energia on peräisin. Mukavaa, aurinkoista päivää!

        selvisin tärkeästä päivästä, enkä voi kiittää. kiitos Hänelle, siis energian lähteelle. Olen rukoillut ja pyytänyt paljon apua ja tukea tähän vaikeaa elämäntilanteeseen.
        toivottavasti saan Häneltä myös jatkossa voimaa, koska omat varani on jo ihan loppu.


      • Vertteri 7
        mirellao6 kirjoitti:

        selvisin tärkeästä päivästä, enkä voi kiittää. kiitos Hänelle, siis energian lähteelle. Olen rukoillut ja pyytänyt paljon apua ja tukea tähän vaikeaa elämäntilanteeseen.
        toivottavasti saan Häneltä myös jatkossa voimaa, koska omat varani on jo ihan loppu.

        Mies 44v käsi hajalla, ei auta lääkärit eikä fysikaaliset.


      • 1964, Jousimies
        Vertteri 7 kirjoitti:

        Mies 44v käsi hajalla, ei auta lääkärit eikä fysikaaliset.

        Jalkaleikkauksesta toipumiseen ja niska/hartiaseudulle ja väsymykseen.
        Nainen 45 v.


      • valmiina odotan
        1964, Jousimies kirjoitti:

        Jalkaleikkauksesta toipumiseen ja niska/hartiaseudulle ja väsymykseen.
        Nainen 45 v.

        onko lisää tulossa rentoutusta


    • Enkeliina

      Hei!
      Vanha viestiketju, mutta toivottavasti tavoittaa sinut. Toivoisin, että autat vanhaa koiraani nivelkivuissa yhdessä minun kanssani. Teen itsekin juuri näitä hoitoja ja olen samanmoinen #välikäsi# kuin sinäkin, mutta murehdin nyt niin paljon rakasta koiraystävääni että en tiedä, onko energia riittävän tehokasta. ja ajatus harhailee. Tiedän toki elämän rajallisuuden, mutta, jos ei vielä olisi aika ja saisin apua sinulta auttaa koiraani.

      • välikäsi

        Välitin sinulle ja koirallesi parantavia energioita enkelten avulla.


    • BS.HunterR

      Minäkin Annan kaukoparannusta ja enkeli hoitoja!
      Kääntymään luottamuksella puoleen ja se on ihan ilmaista!
      Vastaa aikanne.

      Parantavin terveisin BSHunterR

    • Arvidy

      Jätänkin ottamatta antibiootit, lääkärin määräämiä, jos kaukoparannat minut. Sairastamani kuppa ei sitten kaukoparannuksesi jälkeen tartu. Ja jos tarttuu, oletko vastuussa?

      • huhhuhhuh

        Sairastat kuppaa! Hyi kamalaa!
        Tiedätkö, että kuppa tuhoaa aivot ensimmäiseksi ja sinulle on tuo vahinko jo tapahtunut.


      • Keppihellari

        Arvidy!
        Voisin turata eli parantaa heppisi kellarissani, jos tulet vastaanotolle.
        Turaan ilmaiseksi possut ja hepit kellarissani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe