Faunatarelle töihin

DFW

Menisin vaikka heti faunatarelle töihin mutta en tiede mikä on palkka ja mikä on ikäraja??!! Niiin minkä ikäisenä saisi mennä faunatarelle töihin??

2

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer123

olevat pääsevyät työpaikkaan kiinni vain pitkän harjoittelujakson kautta, joka on ½-1v ja usein päädyt sinne vain tekemään hanttihommia, hoitamaan eläimiä (on rankkaa) ja siivoamaan, hyllyttämään ja siirtelemään painavia laatikoita. Palkka koeajalta on alle tonni ja jos työkkärin kautta menet, et saa mitään. Itse olin ja lähdin hyvin nopeasti poiskin. Työtäni ei arvostettu, sen sijaan valittamista löytyi aina, esim. siitä että nyt tuli milli liikaa purua eläimen häkkiin! Kouluttaudu mieluummin pieneläinhoitajaksi...kesätyöksikään tuo ei mielestäni sovi.

• Eläinkaupassa kerran

Itse viihdyin eläinkaupassa harjoittelussa. Eläinten hoito oli todella mieluisaa ja koitin tehdä kaiken aina mahdollisimman tarkasti ja oikein, olla oma-aloitteinen ja kysellä hommia jossei paikan pitäjä ollut antamassa itse niitä.
      Valitettavasti voit joutua myös kiusaamisen kohteeksi, sinut voidaan ajaa nurkkaan ja toisaalta voit olla myös liian hyvä.
      Eläinkaupan illat ovat kiireisiä, päiväaikaan yleensä hiljaisempaa. 30kg ruokasäkkejä joutuu nostelemaan, hinnoittelemaan tuotteita, hoitamaan kassaa, palvelemaan, siivoamaan eläintiloja, ruokkimaan eläimiä ja muukin yleinen siisteys kuuluu kuvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5639
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3923
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3790
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3464
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2878
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2419
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2184
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2081
    9. 32
      1793
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe