Varokaa Soneran puhepakettien laskutusta

En suostu

Olkaapa tarkkoja kun tilaatte Soneran webbipalvelusta liittymäänne puhepaketteja. Tein tammikuun alussa 2010 tilauksen puhepaketista kaksi päivää ennen laskutuskauden vaihtumista. Kun lasku tuli, siinä oli laskutettu joulu-tammikuun puhelut sekä minuuttitaksalla että puhepaketilla. Soitin laskutukseen ja sanoivat että paketti astuu voimaan silloin kun se tilataan verkossa... mikä on täysin järjetöntä. Ainoa tapa välttää tuplalaskutus olisi klikata tilaus sisäään laskutuskauden vaihtumispäivänä klo 00:00:00. Mahdotonta.
No, sanoin paketin irti huhtikuussa. Taas sama juttu - huhti-toukokuun laskulla oli laskutettu puhelut sekä minuuttitaksalla että puhepaketilla. Taas soitto Soneran ja sieltä annettiin sama selitys. Eikö olisi järkevintä että paketit astuvat voimaan ja päättyvät laskutuskauden lopussa? Törkeäää tuplalaskutusta!

3

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+3

aina mennyt laskutuskauden mukaan.Olen kyllä tilannut puhelimella eli laittanut viestin omilla sivuilla ja Sonera soittanut minulle parin päivän sisällä.Juuri tappeli samasta asiasta kaverini Elisan kanssa eli......kaikki operaattorit yrittää rahastaa.

• ongelmallinen sonera

Ostin itse puhelimen siihen soneralta saldoa. Ei mennyt kuin pari päivää, kuin yllättäin saldo lopussa ja olin kerinnyt lähettää vasta vaivaiset 5 viestiä! Noh.. soitin soneralle asiasta.. Minulle oltiin jätetty sekä data ja netti päälle vaikka nimenomaan mainitsin ottaa ne pois käytöstä.
      Nyt joudun maksamaan joka kuukausi 2.00€ ja onneksi puhelin ei ollut SIM-lukittu!
      Vaihdoin tuon kaiken sähläyksen jälkeen DNA:han ja hyvin on nyt toiminut eikä minkäänlaista ongelmaa toisinkuin soneralla..
      On ollut ennenkin soneran kanssa ongelmia, mutta ajattelin ettei sentään varmaan saldon kanssa, mutta olin väärässä..

• pettynyt monesti

Sama jatkuu. Ostin Soneran nettitikun 29.12.11. Laskutuskausi oli joulukuun alkupuolelta 4.12. lähtien. Vetosivat juuri samoihin syihin (laskutuskausi) ja kehtasivat vielä väittää, että olen käyttänyt nettiä niin paljon 3päivänä!!! Sain kyllä kovan väännön jälkeen hyvitystä muutaman euron!!

Sitten menin samaan halpaan, otin typeryyksissäni läppärikytkyn (HP) samaan talouteen. Koneen hain liikkeestä, joka myy Soneran paketteja, 27.1.12. Ja sama laskutusrumpa...

Myyjä vakuutteli vielä, että kyllä hyvittävät seuraavassa laskussa eli se kompensoituu jatkossa. Lisäsivät vielävirustorjunnan 7,87, jota en ole korkaan tilannut, sen sain pois kovalla rutinalla. Minun sopimuksessani ei ole mainintaa ko. asiasta.
        Otin yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, koska läppärin netti katkeilee toistuvasti ja kone lähetettiin huoltoon, sanoivat ensi pokkana että joudun maksamaan koko pakettimaksun, vaikka kone olisi miten kauan huollossa, vaikka minulla ei ole edes nettiä käytettävissä koska se on siinä sisäänrakennettu. Nyt odottelen konetta ja laskuja..
        ELI SONERAN LIITTYMIÄ EI KANNATA OSTAA KUIN LASKUTUSKAUDEN ALUSSA. Sitä eivät kerro etukäteen että laskuttavat taannehtivasti jopa lähes kuukauden. Pidän sitä asiakkaan huijaamisena!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe