Mäkkäri muka pikaruokpaikka. Aina o vartin jono. Mitää ei oo valmiina, aina alkavat tekeen vasta tilauksen jälkeen. Take-awayssa on aina pussissa eri kamat ku mitä tilasit/maksoit. Jos syöt paikanpäällä ni on nykyään niin pirun ahdas ku o sisustettu uudestaan. Paska paikka kaiken kaikkiaan. Minkä helvetin takia heset ei oo sunnuntaisin auki vaikka prisma/s-market olis vai onko prisma hese su auki?
McDonalds
11
1595
Vastaukset
- puroxc
On prisman hese sunnuntaisinkin auki. Viipurinportin abcllakin on hesburger.
- akudiankka
Scanburger ja pallontepoilla on joku.
- EzeNahka
Joo suosittelen scanburgeria, hiton maukkaat ja täyttävät hampurilaiset eikä ole hintakaan liikaa kun vertaa mäkkärin aterioihin.
- 1+10=?
Älkää ainakaan Pallon Teboililla käykö. Pari kk sitten kävin ja ruoka oli kamalaa. Ranskalaisissa suolaa ihan tolkuttomasti ja ruishampurilainen korpuksi lämmitetty.
- ei niin aasiakas
McDonaldshan ei enää ole pikaruokapaikka vaan eurooppalaistyylinen perheravintola.Tämän vuoksi menu on lisääntynyt niin sairaanloisen suureksi ettei sielä keittiön puolella häärivä ihmisrukka selviä taakastaan varsinkaan kun grillitilaukset "ilman kurkkua,ilman sitä,ilman tätä" ruuhakuttavat systeemin täysin.Tuotteilla on myös naurettavan lyhyet säilytysajat joiden puitteissa ne lentävät roskiin.Tämän takia luultavasti tasossa harvoin mitään suuria määriä tuotteita pidetään että olisi tarjota tuoretta.Olisiko syytä miettiä tyyliä jolla tilaat jos pussissa joka kerta eri tuotteet mität tilasit?siinä ja sen selkeydessä voi silloin olla aikamoisia puutteita ja tilauksen kokoajan on vaikea ymmärtää toiveitasi joita ei saa useinkaan erityismerkittyä jolloin toimitaan aivan muistin varassa joka kiireessä ja paineen alaisena useilla harmillisesti pettää.Onhan sinulla myös suu jolla voit luukulla ollessasi kysäistä onhan tässä nyt kaikki oikein jolloin työntekijä kurkkaa pussiin ja tarkastaa asian ettei sinun tarvitse ajaa kotiin itkemään.Olen myös kuullut villiä huhua että ravintolan sistusuudistus aiheuttaa suurta vaivaa myös työntekijöille, koska siivoamisesta ja puhtauden ylläpidosta on tullut todella vaikeaa.Valitettavasti kaikki ravintolat ympäri maailmaa tullaan uudistamaan jolloin asiakaspaikat lisääntyvät kuten kyseisessäkin ravintolassa tapahtui välittämättä siitä kuinka paljon lisää työtä työntekijät joutuvat tekemään ylläpitäessään mieluisaa ympäristöä. Ja kun lisätään tähän yhtälöön vielä tilaa vievät meluavat ja sotkevat teini-ikäiset joita ei saa heittää ulos jos heistä yksi on jotain ostanut ollaan tilanteessa että se tila loppuu. Mitä hesburgeriin tulee myönnettäköön että heidän tuotteensa ovat hyvin herkullisia ja vierialenkin sielä useammin.Tunnen myös tältä puolelta ihmisiä ja heillä tosiaan tuotteita ryhdytään oikeasti valmistamaan aina vain tilauskesta.Tasossa ei ole koskaan mitään valmiina.Oletko ajatellut jos hesburger olisi yhtä suosittu kuin mcdonalds joutuisit sieläkin oikeasti odottamaan sen vartin vähintään?Se tuskin riittäisikään koska sehän on nykyinen odotusaika jos paikalla on muutama ihminenkin enemmän kuin sinä. Ja tilaahan näissä paikoissa riittää yllinkyllin juuri senkin vuoksi että suosiossa painitaan vähän eri sarjoissa sekä että usemmat hesburgerit ovat jonkin toisen ravintolan yhteydessä joka tarjoaa oivaa lisätilaa. Olen valitettavasti huomannut myös palvelussa suuria eroja. En halua yleistää koska olen saanut heseltä myös erinomaista palvelua mutta myös todella surkee.McDonaldsilla saan useammin hyvää palvelua kun lasken vierailukertojani yhteen.Pisteet kuitenkin kaikkile kyseisissä ravintoloissa työskenteleville!!Olette upeita ihmisiä kun jaksatte moista työtä jossa on aina kuuma,on kaikenlaisia asiakkaita joka ei aina ole hyvä asia sekä jossa joudutte olemaan ainaisen paineen alaisena ja silti hymyilemään!Arvostan teitä suuresti enkä välitä jos joudun sen vartin odottelemaan, koska tiedänhän sen jo etukäteen paikkoihin mennessäni :) Hyvää kesää ja jatkakaa toki samaan malliin!
- ExCustomer # 28
2 bigmac ateriaa kokiksella, mukaan.
Myyjä pakkaa kassiin jossain tiskin ja friteerauskeittimen välimaastossa. Tuo kassin tiskille. Kiitos näkemiin.
Kotona / autossa paljastuu, että juoma onkin keltaista. Entä missä ketsupit? Hitto, ei oo käsipaperiakaan jne. Enemmän sääntö kuin poikkeus. Vika konseptissa. Jos ei myyjän muistiin voi luottaa niin sitten pitää kirjoittaa ylös. Noh, se siitä. - ei niin aasiakas
ExCustomer # 28 kirjoitti:
2 bigmac ateriaa kokiksella, mukaan.
Myyjä pakkaa kassiin jossain tiskin ja friteerauskeittimen välimaastossa. Tuo kassin tiskille. Kiitos näkemiin.
Kotona / autossa paljastuu, että juoma onkin keltaista. Entä missä ketsupit? Hitto, ei oo käsipaperiakaan jne. Enemmän sääntö kuin poikkeus. Vika konseptissa. Jos ei myyjän muistiin voi luottaa niin sitten pitää kirjoittaa ylös. Noh, se siitä.Paikalla ollu joku todella onneton aloittelija :D Vinkkinä annettakoon että suunnatkaa siihen kassalle jossa vanha tuttu naama.Saatte varmasti ketsupit,servetit ja tilauksen oikein.Täytyy sanoa että tuollainen töppäily yksinkertaisessa tilanteessa nyppii jo minuakin :D Itse olenkin oppinut jonottamaan mielummin kuin suuntaamaan ennennäkemättömän kassahenkilön kassalle!Vaikka kyseistä ammatikuntaa arvostankin ja olen heitä valmis puollustamaan tuo on jo kyllä surkuhupaisaa.Valitettavasti kaikki heistä eivät taida olla yhtä ammattitaitoisia henkilöitä jotka minä tunnen :D
- ...
Itse olen aina tilatessa saanut kaiken sen mikä pitikin. Silti tapana aina tarkistaa pussin sisältö ennen kuin ottaa suunnan kotiin, kiireessä töppäyksia voi sattua kenelle vaan ja se on ihan ymmärrettävää.
Sen puoleen korpeaa se, että viime aikoina on kohdalle sattunut useamman kerran liian kauan tiskissä seissyt hampurilainen. Salaatti ihan nahistunutta ja hampurilainen vetistä mössöä, ei hyvää.. Tekisi mieli alkaa vaatia aina vasta valmistettu tuote sen tiskissä seisovan sijaan. Kyllä jos tuotteita mukaan myydään, niin niiden pitäisi kestää hyvänä siihen asti että asiakas saa ne kotiinsa kuljetettua, meillä tuo kotimatka kuitenkin vain 5 minuuttia.. - up
... kirjoitti:
Itse olen aina tilatessa saanut kaiken sen mikä pitikin. Silti tapana aina tarkistaa pussin sisältö ennen kuin ottaa suunnan kotiin, kiireessä töppäyksia voi sattua kenelle vaan ja se on ihan ymmärrettävää.
Sen puoleen korpeaa se, että viime aikoina on kohdalle sattunut useamman kerran liian kauan tiskissä seissyt hampurilainen. Salaatti ihan nahistunutta ja hampurilainen vetistä mössöä, ei hyvää.. Tekisi mieli alkaa vaatia aina vasta valmistettu tuote sen tiskissä seisovan sijaan. Kyllä jos tuotteita mukaan myydään, niin niiden pitäisi kestää hyvänä siihen asti että asiakas saa ne kotiinsa kuljetettua, meillä tuo kotimatka kuitenkin vain 5 minuuttia..Olen nähnyt kun jäteauton kuskit on menneet donalssiin, kun heillä on tämä kielto syödä suoraan kuormasta.
- Iskä Eteläkarjalasta
Lappeenrannan kauppatorilta saa kyllä Eteläkarjalaista pikaruokaa, eikä tarvii odottaa varttia. Rahat ei mene Turkkiin, palvelu on ystävällistä ja tytöt kauniita.
- Jalsmar
Eräässä keskustassa sijaitsevassa huoltamossa ei kannata Scanburgerin mättöihin koskea. Palvelustakaan ei ole tietoa ja ilmeisesti kahvitauoilla(jos sellaisia nyt saa pitääkään) nautitaan sitruunoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781