ISO KYSYMYS??

Blontikö??

Olen naikkonen sievä ja nice,tapasin lomamatkallani Italiassa namispalan ja olimme erottamattomat pitkästä välimatkasta huolimatta vuoden ja vähän yli,sitten rakkauden huumassa menimme avikseen Roomassa viime kesänä ja nyt asumme Suomessa.

Kaikki muuttui viime talvena ,jokin tuli onnemme "tilalle",mieheni käy kolme kertaa viikossa kavereiden kanssa baarissa ja kännykkä paukuttaa textareita,itse en saa tavata ystäviäni,enkä kutsua kotiimme vierailulle.......minä maksan kaikki elinkustannuksemme ja asunto on minun,olenkohan vähän blondi,mutta kuitenkin yhä niin rakastunut?

15

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi vee

      kyllä pitää suomalaisten akkojen olla tyhmiä!

      • ................

        Pitääkö sitä nyt heti alkaa nimittelemään tyhmäksi,jos rakastuu Italialaiseen mieheen ,ne on fiksuja ne,ei voi verrata suomalaisiin kaljamahoihin,yäk.


      • voi ei
        ................ kirjoitti:

        Pitääkö sitä nyt heti alkaa nimittelemään tyhmäksi,jos rakastuu Italialaiseen mieheen ,ne on fiksuja ne,ei voi verrata suomalaisiin kaljamahoihin,yäk.

        näkee roikkuvia kaljamaha naisia nykyisin suomessa ,kuin miehiä.


      • TINA.........
        voi ei kirjoitti:

        näkee roikkuvia kaljamaha naisia nykyisin suomessa ,kuin miehiä.

        Italian ihkuilla miekkosilla navan ylä-ja alapuolet kondiksessa,suomen ukoilla ei muu tärkeetä kuin Alkossa laukkaaminen ja viikonlopun kossupullon osto....... :(


      • puhumattakaan
        TINA......... kirjoitti:

        Italian ihkuilla miekkosilla navan ylä-ja alapuolet kondiksessa,suomen ukoilla ei muu tärkeetä kuin Alkossa laukkaaminen ja viikonlopun kossupullon osto....... :(

        Just tulin Italiasta ja en todellakaan nähnyt ainuttakaan kännistä naista.

        Helsingissä kännistä lutkaa riittää vaikka lampaiden syödä...


      • mää..ää
        puhumattakaan kirjoitti:

        Just tulin Italiasta ja en todellakaan nähnyt ainuttakaan kännistä naista.

        Helsingissä kännistä lutkaa riittää vaikka lampaiden syödä...

        miksi ihmeessä et ala napsia poskeen.........hmm.......


      • nainen on
        mää..ää kirjoitti:

        miksi ihmeessä et ala napsia poskeen.........hmm.......

        säälittävä näky.


      • -.-
        nainen on kirjoitti:

        säälittävä näky.

        Niin on mieskin..


      • joopase joo viksu
        ................ kirjoitti:

        Pitääkö sitä nyt heti alkaa nimittelemään tyhmäksi,jos rakastuu Italialaiseen mieheen ,ne on fiksuja ne,ei voi verrata suomalaisiin kaljamahoihin,yäk.

        Todella fiksuja. Ko. "herra" sai suomalaislutkan maksamaan asumisen, elämisen ja kaiken muun. Todella fiksu italiaano. Kuinka fiksu se on ´sitten kun alkaa hakkaamaan muijaa esim. jos sattuu vilkaisemaan vierasta miestä. Pyhä yksinkertaisuus, miten tyhmiä suomiämmät on-


    • niin se menee

      Oletko masokisti? Ehkä sä vielä kuvittelet, että olet niin ylivertainen, kun se sun italiaano tulee iltojensa jälkeen kotiin sun luokse. Se kuule tulee toisten naisten luota sun asuntoon ja syömään sun ruokia, ja nauttimaan sun rahoista.
      olet tosi toope, jos et nyt jo ala tajuta että sua älytetään.
      tulee mieleen että sä olet huomattavasti sun poikaystävää vanhempi.

    • joopa joo

      Suomalaiset naiset haukkuvat suomi miehiä tyhmiksi,mut näyttävät olevan ihan yhtä tyhmiä itekin,vai että italiaano. molukki mikä molukki.

    • unelmasirpaleenaa

      voi teitä kaikkia !

      ET OLE TYHMÄ, olet vain rakastunut. Tätini ja samalla myös naapurini on ollut naimisissa italiassa tavatun lomarakkauden kanssa jo 30 vuotta. Kulttuuri eron suomalaisiin huomaa heidän perheessään TODELLA selkeästi. Italialaiset ovat tulisieluja ja erittäin tempperamenttisiä, niin miehet kuin naisetkin. Sinun täytyy vaan suoraan puhua selvästi sinua vaivaavasta ongelmasta ja tehdä selväksi että vaikka olet suomalainen kotirouva on sinulla omat vaateesi ja mielipiteesi asioihin !

      Onnea teille ja koita vähän ottaa mallia italian tempperamenttisestä naisväestöstä niin et jää miehesi jalkoihin. hänelle tempperamenttiset naiset ovat varmasti arkipäivää :)

    • Ei maksettua miestä

      Alkuperäisen viestin kirjoittaja ei mun käsityksen mukaan ole kotirouva. Hänhän maksaa miehen ylläpidon ja omistaa asunnon, joten kai hän käy myöskin työssä.
      Ukko on tullut Suomeen, joten oppikoon suomalaisten tavoille. Jos Italiassa olis ollut niin hyvä niin olisi pysynyt siellä!
      Blondikö ottaa nyt itseään niskasta kiinni ja alkaa vaatimaan vuokraa ja myöskin ruokarahaa. Siten ne asiat alkaa vähitellen lutviintua.

    • pierrepierre555

      Minkähänlaisia vastauksia kuvittelet saavasi suomi24 -sivustolta? Haloo. Hanki elämä. Ja kyllä: Miehesi vaikuttaa huonolta valinnalta kansallisuuteen katsomatta. Ei lipunväri muuta ihmistä.

    • huhheijjjjjaaaaa

      Miksi nainen haluaa :
      - jakaa rahansa ja hyvinvointinsa miehen kanssa, joka ei ota mitään vastuuta naisesta eikä taloudesta?
      - alistuu miehen komenteluun omassa kodissaan?
      - luopuu ystävistään?
      - alistuu istumaan kotona kun mies menee omia teitään?
      Muuta en voi sanoa kun että naisen täytyy olla masokisti jos tuta jatkaa.

      Heitä se äijä pihalle ja nopeasti. Tulet huomaamaan etteí se niin vaan onnistukaan, koska ukkosi ei suostu lähtemään. Sinusta varmaan voisikin erota, mutta miksi lähtisi tilanteesta, jossa nainen elättää eikä itsen tarvitse tehdä mitään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe