Monta tuntia teillä on poissaoloja tämän lukuvuoden aikana? Itse kun katoin niin luvattomia (kuittaamattomia) 110 tuntia. Hikarituttujeni mielestä toi on "ihan hirveästi!" Ihan normi mielestäni, varsinkin kun verrataan mun luokan lintsarikaksikkoon, joilla molemmilla varmaan päälle 400h poissaoloja "luvalliset" mukaanluettuna... kun eipä heitä juuri koulussa näy.
Btw, monesta poissaolosta voidaan jättää luokalle?
Poissaolojen määrä?
18
5635
Vastaukset
- klfsg
Tänä lukuvuonna ei oo ollu yhtään poissaoloja. Eikä ala-asteellakaan oo ollu ikinä... Jotkut mun luokkalaiset sanoo mua siks nöreks...
- random1994
Nyt ysillä itellä päälle 500h poissaoloja. Mun luokalle jääminen varmistu huhtikuun alussa, niin eipä ole juuri ollut järkeä/tarvetta käydä koulua sen jälkeen. Syksyl vois kyl ottaa ittee niskast kii ja käydä koulua kunnolla, mikäli motivaatio riittää.
- Klnkntknnn
Kasilla ollaan, 2 tuntia poissaoloja, molemmat vahingossa. Miksi lintsaisin, kun voin mennä kouluun?
- yläasteella
itelläni on 22h poissaoloja
110h on aika paljon ja voisi sanoe että liikaakin. Et siinä opi ja jos et opi niin saat kokeesta 4 ja kurssista 4 ja ehdot napsataa. Oma päätös kuinka kauan aikoo koulua käydä.
- ptsa98
Mulla on 30h poissaoloja , syy:ahdistus. ^_^´
- neeeeeeeeeeeeeea
woooot ootsä wilmasta urkkinu??ku kerroit et sä oot ITe kattonnu.me ei päästä sinne ite sinne ku mun mutsille oli sanottu et salasasnt on pidettääs lapsilta piilos.
- uuuuut
voi vittu sulla.
- keuhkokuumeenkin sai
Itellä 44h poissaoloja (2 sairauspäivää,muut ihan luvallisia lääkäri, hammaslääkäri käyntejä ja sit 4 päivää perheen kaa lomareissulla)
Ala-asteella olin pois paljo enemmä ku nyt. Sairastelin tosi paljo ja muutaman päivän taisin olla ihan huvikseenki. Tuntimääriä en tiiä mutta viimevuonna varsinki tais mennä sinne ainaki 200 tuntiin. - hikkemies
Isän mukaan mulla 453 poissaoloo. KA 9,8
- 10äåäå
EI POISSAOLOJEN MÄÄRÄ LIITY SIIHEN KUINKA HYVIN PÄRJÄÄ KOULUSSA!!
Itsellä 280 poissaoloa, jotka kuitattu terveydellisiksi, mutta johtuvat siitä ettei vaan kiinnosta mennä kouluun. Kotona itse opiskelemalla oppii paljon paremmin, sillä tunneilla ei edes opeteta mitään maikat vaan huutaa!! Ja siis ka 9.5.. - 323232
Ysiluokka, kävin ekan kuukauden koulus. :D
- hirmutin
itellä on n.500h poissaoloja joululoman jälkeiselt ajalt ja oon kasilla
- ToivonsaMenettänyt
Mulla on päälle 200.. Oon seiskalla ja syyntä toimii masennus. Pelottaa, et jään luokalle, koska jos jään, en tuu selviimään.
- autisti.innostuu
Hahaa!
- Huolissaaaan
Mulla on 165h ja mulla on tulossa tohon vielä LISÄKSI 10 päivän anottu loma.. noh toivottavasti pääsen luokaltani..
- tänä.vuonna.2
Yli 600 poissaoloa on satavarma luokalle jääminen. Näin sanoi joku opettajani joskus aikoinaan. Vastaa siis puolta lukuvuotta (jos on normi 30 h/vko).
- Anonyymi
mulla on vaan 70h koko vuodelta, oon siis lukiossa ja viimenen kurssi menossa. luulin jo et toi on hirvee määrä mut oon kummiski hyvin osallistunut tunneille ja tehnyt ahkerasti tehtäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894