Kaikille jotka matkustavat AURINKOMATKOILLA 1.6 jälkeen Burgas

Jaaha76

Lentolipuissa lukee, että Aurinkomatkat tarjoaa lämpimän ruoan, mutta se onkin nyt vaihdettu leipään. Tästä infotaan vain heidän omilla sivuillaan. Kun kysyin, miksi lipussa virheellistä tietoa ja matkaa myytäessa minulle mainostettu siihen kuuluvaa ateriaa (kysyin asiaa erikseen s-postilla helmikuussa asiakaspalvelusta), oli tyly vastaus, että leipä korvaa aterian ja hyvitystä ei tule. Otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Vahvasti suosittelen samaa muillekin. Sama matka ilman ateriaa Tjäreborgilla (pelkkä lento) 399 ja Aurinkomatkat leivällä 420???!!! TÖRKEÄÄ TOIMINTAA!!!

7

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krixis

      Niin, ei se Aurinkomatkat ole muuttanut lämmintä ateriaa lämpimään leipään vaan Finnair.

    • riitti!

      Huomasin minäkin Finnairin aterian muuttuneen patonginpalaksi. Kovin on köyhä tuo meidän Finnairimme, kun säästöä pitää ottaa noinkin mitättömästä asiasta. Muutos on muistini mukaan tapahtunut Burgasin ja oliko sen nyt Innsbruckin lomalennoissa.

      Tällä muutoksella on vaikutuksensa minunkin matkaani. Olen nimittäin diabeetikko ja ruokavalioni suhteen minun on oltava varuillani. Täytyy ilmeisesti ottaa omat eväät mukaan. Ottakaa te muutkin Burgasiin matkaavat omat sapuskat joukkoon: laitetaan voileivät käärittynä rapisevaan, runsaaseen voipaperimäärään, ostetaan passintarkastuksen jälkeen pullotokulla alkoholittomia juomia palanpainikkeeksi sekä jälkiruoaksi appelsiineja, joiden kuoret pitää luonnollisesti poistaa ennen syöntiä. Tuleepahan ainakin koneen siivoojille töitä.

      Täyttä pelleilyä on Finnairin toiminta. Olen pienen elämäni (61 vuotta) käyttänyt pääasiassa Aurinkomatkojen ja Finnairin palveluita, mutta nyt riitti. Burgasin lentojen aikatauluahan nimittäin muutettiin aienmmin keväällä, ja jo se aiheuttaa minulle vaikeuksia. Päivälentojen sijasta nyt palataan kotimaahan lauantaina puoliltaöin, ja meikäläinen, muualla Suomessa asuva, pääsee lähtemään kotiin vasta puoli kahdeksan junalla sunnuntaiaamulla. Kotimaan lentojakaan ei nimittäin ole sunnuntaisin.

      Potuttaa ja tekee mieleni käyttää vieläkin vahvempia sanoja, mutta olkoon näin perhepalstalla...

      • kkyyhhgf

        taas on nihitilistit liikenteessä...koneisiin ei saa ottaa omia eväitä ja "tokkopa ostaisit ne kalliina kentältä" sinä se maksat itse juuri näinä leikattuina nemoina ne konesiivojien palkat....tämä on jo yleinen käytäntö muilla lentoyhtiöillä , oletko tarkastanut ruuan varmaan saa ostaa erillishinnalla niin ei jää nälkä savon junaaan ....junissakin taitaa nykyään olla ravintolavaunut........


      • solkotusta
        kkyyhhgf kirjoitti:

        taas on nihitilistit liikenteessä...koneisiin ei saa ottaa omia eväitä ja "tokkopa ostaisit ne kalliina kentältä" sinä se maksat itse juuri näinä leikattuina nemoina ne konesiivojien palkat....tämä on jo yleinen käytäntö muilla lentoyhtiöillä , oletko tarkastanut ruuan varmaan saa ostaa erillishinnalla niin ei jää nälkä savon junaaan ....junissakin taitaa nykyään olla ravintolavaunut........

        Oliko sulla jotain asiaakin tuossa vuodatuksessasi vai puritko vain terapian tarpeessa yleistä kiukkuasi ulos?


    • abiturientti

      katos kun VIINAA minä lähden kittaamaan ja konees perkele lentoemo SAA LUVAN tuoda kunnon kirkasta 5 min välein, et niin siis perse! vittu mää ainakaan oo kolmee tuntia juomatta! en muuten VARMAAN oo! viime kesänä läträsin Sunnyllä kaks viikkoa putkeen niin paikallisella kuin ulkomaisella kirkkaalla...bissee vähän kyytipojaks kun pitää nestehukkaa estää alkoholittoman juonnilla. Ihan jees mestat oli koneessa, mutta ei pystynyt oikein jalkatilaa käyttämään kun viinapullot tukki puolet käytävää... takana oleva saatana heitti LAATAT mun päälle kun alettin laskeutuun !

    • Matkaaja.

      kertomaan tuohon viereen, että jos haluatte huonoa ja tylyä palvelua, sitä saa Finnairilta.

      Kas kun Finnair panostaa ykkösluokan hienoihin istuimiin ja mujihin hyvikkeisiin tyhjille kaukolennoille, niin täytyyhän se tappio jostain peittää. Samalla voidaan unohtaa, että lomalennot on Finnairin tukeva kivijalka. Jos Lomalentoja ei olisi, ei olisi Finnairiakaan.

      • kohta taas loma

        Itse olen jo siirtynyt Finnmatkoille. Edullisemmat matkat ja hyvä palvelu. Voi itse valita, mistä maksaa. Ja omat eväät saa tuoda koneeseen. Omia alkoholijuomia ei saa juoda, mutta eväsleivät ja hedelmät kyllä käy, koska esim. äkkilähdöillä ei ehdi enää aterioita varaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe