Helmsley Hotel

Lipsu

Hei, kaipaisin tuoteita kommentteja Helmsley Hotelista.

4

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustat

      menemme sinne 9.-13.6, jolloin pystyn antamaan viimeisintä tietoa.

      • cruiser girl

        Helmsley on mielestäni huippu hotelli. ollaan menossa elokuussa sinne 2 vkoksi ja majoitutaan taas helmsleyhin. Viimeksi respan ystävällinen nainen soitti meidän huoneeseen ja kysyi olemmeko tyytyväisiä huoneeseen, lisäksi antoi meille lapun ravintolaan jota näyttämällä saamme hyvät paikat siitä ravintolasta.


    • matkailija-x

      New Yorkista löytyy useampia Helmsley-ketjun hotelleja;

      The New York Helmsley Hotel
      Helmsley Middletowne Hotel
      The Helmsley Park Lane
      The Helmsley Carlton House

      Käyttäjien arvioita löytyy tästä linkistä, valitse oikea hotelli tuolta sivulta ja siirry arvioihin. Sivun oikeasta laidassa ko. hotellin arviosivuilla löytyy myös valikko, jossa on kohta photos = hotellissa asuneiden ottamia kuvia.

      http://www.tripadvisor.com/Search?returnTo=__2F__Tourism__2D__g28953__2D__New__5F__York__2D__Vacations__2E__html&q=Helmsley Hotel&sub-search=Search&geo=28953

    • 42nd street

      ihan ok hotelli peruskokoinen huone, kokolattiamatto, kaksi n 120 cm sänkyä eli sopiva 2 aikuiselle ja 2 lapselle mutta ahdas 4 aikuiselle. Sängyt ovat mukavat ja tyynyjä on kaksi per henki. Palvelu kohteliasta ja ripeää, aamiainen ei sisälly hintaan. Huoneissa on vanhaa loistoa mm kylppärin peili, lamput, mutta myös kuluneisuutta. Tupakka ei haise eikä kokolatiamatto pölyä. Ilmastointi toimii, ikkunat ovat ohuet ja kadulta kantautuu liikenteen ääniä jopa 30. krs asti. Myös ovi on ohut, joten käytävältä kuuluu puhetta. Maksamme 4 vrk:sta 881 dollaria eli paljon, mutta NY:n hinnoissa edullinen. Parasta on sijainti, aivan kaiken sykkeessä 42 kadulla, grand central station ihan vieressä, samoin metro. Ovesta ulos 42 katua westiin päin heti kahvila/deli aamupalaa varten, gapin vaateliike ja toisella puolella katua cvs kemppari, josta saa mm juomat, snackseja ym. Maisemat 30 krs ikkunasta ovat näyttävät osa vastapäisiistä rakennuksista on vähän rohjoja, mutta kun kurkistaa vasemmalle, siellä näkyy chrysler building ja iltavalaistuksessa se on näyttävä ilmestys. Suosittelen tässä hintaluokassa ja nytkin hotelli on täyteen varattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe