Kaunasin lääkäri kun on kipeä

sairas lomalla

kysyisin jos joku tietäisi tai jollain on kokemusta mihin menen lääkäriin. Olen nyt Kaunasissa ja ilmeisesti on poskiontelon tulehdus sekä keuhkooputken tulehdus.

on vakuutus, mutta yksityinen näkyy olevan auki klo.19.00

On myös eurooppa-kelakortti.

Voi kun joku tietäisi mihin menen ja saisin mahdollisen lääkityksen.

Voin mennä taksille ja pyytää viemään johonkin....kiitos

3

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ervi

      Olen jonkin kerran käyttänyt terveyskeskuspalveluja Puolassa eikä edes sitä EU-Kelakorttia ole kyselty. Uskoisin että sama toimii Kaunasissakin. Oppaassani ei ole ihme kyllä mitään terveyspalveluista mutta sen pääkävelykadun Laisves Alejan varrella, suunnilleen numeroiden 15-21 ja 83-85 kohdilla on kartassa punaisen ristin kuvia, luulisi kyllä hotelleissakin tietoa olevan. Koetahan parantua, enempää en osaa auttaa.

      • Sairaana vieläkin

        -Kyllä oli kauhea tauti, mikä alkoi Kaunasissa viimeisinä lomapäivinä.

        Kävin yksityisellä klinikalla kun on matkavakuutus, mutta jokin informaatiokatkos oli koska antoivat osoitteen lähistöllä olevaan kunnalliseen lääkäriin.

        Menin siis sinne, josta olisin saanut ajan seuraavalle päivälle. Kotiin lähtö oli seuraava päivä, joten en sitten ottanut lääkäriaikaa. Kävin Suomessa.

        Kunhan tästä paranee käyn kysymässä tuosta vakuutuksesta, miksi se ei ymmärtääkseni käynyt heille. Otan valmiiksi selvää kuinka toimitaan jos lääkäriin tarvetta ja on vakuutus jonka pitäisi käydä yksityisiin paikkoihin esim. ensin minun maksamana ja sitten Suomessa hakien omani pois...

        Muuten matka oli ihan OK.


    • Sairastaa lomalla

      Assumme Laives-kadulla ja olemme nähneet punaisen ristin, onko apteekki vai lääkäri, menemme kohta katsomaan. Olemme vuokranneet huoneiston siitä talosta jossa on ne tosi vaurioituneet vanhat parvekkeet.

      Hotelli olisi tullut 8 hengelle kalliimmaksi. Vuokrasimme kaksi vierekkäistä huoneistoa, hintaan 700€/viikko molemmista asunnoista yhteensä.

      Ulkopuoli ja rappu ovat hirveän näköisiä, mutta sisältä on rempattu ja on esim. pyykkikone...sekä internetyhteys.

      Viikonloppuna oli joku iso käsityömyynti tapahtuma, kojuja oli n. pari kilometriä täsä kävelykadulla jossa asumme. Tulin kipeäksi vasta tapahtuman jälken joten sain katsella ja ostella kivoja tuliaisia ym.

      Nyt kun alkaa Kaunasiin tulla turisteja, kerron miten kävi sen lääkärireissun kanssa, niin tulee tietoon.

      toivottavasti kohta helpottaa....Mukavia päiviä kaikillle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1512
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1162
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      932
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe