Onko new yorkissa nähtävyyksien yms pääsymaksuissa samanlaista alennuskulttuuria kuin suomessa eli saako siellä eläkeläiset , opiskelijat tai varusmiehet alennusta vai kuinka menee. Tai tuskin siellä nyt ainakaan millään varusmieskortilla saa muutakun hyvät naurut mut tuntuis järkevältä, että opiskelija nyt ainakin saisi alennuksia.
Opiskelija-alennus
3
420
Vastaukset
- Nueva york
Museoissa on yleensä myös opiskelijahinta (ja itse ainakin olen suomalaisella opiskelijakortilla saanut opiskelija alennuksen) mutta kannattaa ottaa huomioon että monissa museoissa (esim. Metropolitan museum of art) pääsymaksu on vain suositus ja sitähän ei ole siis pakko maksaa tai voi antaa oman tunnon mukaan sopivan summan.
Empire state buildingit sun muut niin en kyllä muista että niissä olisi mitään opiskelijahintaa erikseen. - Rahat säästyy lompsa
Opiskelijat haluatko ilmaisen VIP-etukortin vuodeksi,
siinä tapauksessa pyydä sähköpostiisi ja
nimelläsi ohjeet Emailista:
[email protected]- vmos
Eli mikä juttu toi vip-etukortti on martti. kerro nyt vähän tarkemmin ennen kun alan tietojani kenellekään lähettään. kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311