Pojat käytättekö tyttöjen vaatteita?

Haluuntietää!!!

Piti nyt kysyä että käyttääkö kukaan poika tyttöjen vaatteita? Mulla on kahet Puman tyttöjen kollarit, ja yks tyttöjen IronFist huppari.

12

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdhfshbsf

Transvestiitti

• A

KYLLÄ KÄYTTÄN!ERITYISESTI ALUSVAATTEITA,SUKKAHOUSUJUA JA SITEITÄ!

• m89-

Käytän pelkästään tyttöjen alushousuja ja minulla on myös yksi söpö Hello Kitty -yöpaita.

• pikkuhousupoika

Hankin juuri ihanat mustat legginsit. Tuntuu ja näyttää niin kivoilta jaloissa, että meinaa jalkovälikin kostua. Nyt ymmärrän, miksi tytötkin näitä käyttävät. :)

• Ei tartte...-

...-on omat

• ouououou

suoraan sanottuna:

minä en ymmärrä niitä poikia jotka pukeutuu tytöksi!! (tämä on eri asia jos on transu:) mutta muuten vastakkaisen sukupuolen vaatteiden käyttäminen julkisesti on mielestäni rumaa ja väärin. ei pahalla, omapahan on elämänne jos haluatte pukutua toisen sukupuolen vaatteisii! toki pikkulapsilla se on eri asia jos käyttää esim. isn sisaruksen vaatteita, mutta muuten!

mitä mieltä muuten ootte transuista???

• Tyttöpoika2
        ouououou kirjoitti:

suoraan sanottuna:

minä en ymmärrä niitä poikia jotka pukeutuu tytöksi!! (tämä on eri asia jos on transu:) mutta muuten vastakkaisen sukupuolen vaatteiden käyttäminen julkisesti on mielestäni rumaa ja väärin. ei pahalla, omapahan on elämänne jos haluatte pukutua toisen sukupuolen vaatteisii! toki pikkulapsilla se on eri asia jos käyttää esim. isn sisaruksen vaatteita, mutta muuten!

...käytän tyttöjen vaatteita paljonkin. En mitään kovin tyttömäisen tyylisiä, mutta shortseja, farkkuja ja paitoja on monia mikkä on tyttöjen malleja. Tyttöjen kenkiäkin on ollut. En tykkää löysästi istuvista vaatteista ja kun olen laiha niin poikien mallit harvoin istuu hyvin päällä. Sit myös kammoan monia poikien rumia vaatteita muutenkin.

• ...
        ouououou kirjoitti:

suoraan sanottuna:

Julkinen naisten vaatteisiin pukeutuminen räjäyttää sen viimeisenkin berliininmuurin, joka erottaa piippua polttelevat ja sanomalehteä nojatuolissa lueskelevat miehet imuroivista ja keittiössä hääräävistä naisita.

Ristiinpukeutuminen tuhoaa yhteiskunta-järjestelmämme ja tekee lapsistamme ja lapsenlapsistamme hermafrodiitteja...

Kaiken lisäksi poika joka käyttää naisten vaatteita ei ole edes kovinkaan tyylikäs.

• pikkuhousupoika
        ... kirjoitti:

Julkinen naisten vaatteisiin pukeutuminen räjäyttää sen viimeisenkin berliininmuurin, joka erottaa piippua polttelevat ja sanomalehteä nojatuolissa lueskelevat miehet imuroivista ja keittiössä hääräävistä naisita.

Ristiinpukeutuminen tuhoaa yhteiskunta-järjestelmämme ja tekee lapsistamme ja lapsenlapsistamme hermafrodiitteja...

Kaiken lisäksi poika joka käyttää naisten vaatteita ei ole edes kovinkaan tyylikäs.

Oikeastaan voitaisiin vain lopettaa miesten vaatteiden valmistaminen. Vaatteita ei tarvitsisi eritellä sukupuolen mukaan, mutta käytännössä kaikki vaatteet olisivat sitä, mitä naisten vaatteet nykyisin. Häissäkin sekä sulhanen että morsian voisivat pukeutua morsiuspukuun Eikö olisi hienoa?

• Tyttöpoika2
        pikkuhousupoika kirjoitti:

Oikeastaan voitaisiin vain lopettaa miesten vaatteiden valmistaminen. Vaatteita ei tarvitsisi eritellä sukupuolen mukaan, mutta käytännössä kaikki vaatteet olisivat sitä, mitä naisten vaatteet nykyisin. Häissäkin sekä sulhanen että morsian voisivat pukeutua morsiuspukuun Eikö olisi hienoa?

Sopi mulle.... :D

• littleboygirl

joo mä käytän myös tyttöjen pikkareit ja sukkiksii

• littleboygirl

eikä mua häiritse yhtää vaik muut pojat nauraa mulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe