Pojat käytättekö tyttöjen vaatteita?

Haluuntietää!!!

Piti nyt kysyä että käyttääkö kukaan poika tyttöjen vaatteita? Mulla on kahet Puman tyttöjen kollarit, ja yks tyttöjen IronFist huppari.

27

2624

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A

KYLLÄ KÄYTTÄN!ERITYISESTI ALUSVAATTEITA,SUKKAHOUSUJUA JA SITEITÄ!

• m89-

Käytän pelkästään tyttöjen alushousuja ja minulla on myös yksi söpö Hello Kitty -yöpaita.

• pikkuhousupoika

Hankin juuri ihanat mustat legginsit. Tuntuu ja näyttää niin kivoilta jaloissa, että meinaa jalkovälikin kostua. Nyt ymmärrän, miksi tytötkin näitä käyttävät. :)

• Ei tartte...-

...-on omat

• ouououou

suoraan sanottuna:

minä en ymmärrä niitä poikia jotka pukeutuu tytöksi!! (tämä on eri asia jos on transu:) mutta muuten vastakkaisen sukupuolen vaatteiden käyttäminen julkisesti on mielestäni rumaa ja väärin. ei pahalla, omapahan on elämänne jos haluatte pukutua toisen sukupuolen vaatteisii! toki pikkulapsilla se on eri asia jos käyttää esim. isn sisaruksen vaatteita, mutta muuten!

mitä mieltä muuten ootte transuista???

• Tyttöpoika2
        ouououou kirjoitti:

suoraan sanottuna:

minä en ymmärrä niitä poikia jotka pukeutuu tytöksi!! (tämä on eri asia jos on transu:) mutta muuten vastakkaisen sukupuolen vaatteiden käyttäminen julkisesti on mielestäni rumaa ja väärin. ei pahalla, omapahan on elämänne jos haluatte pukutua toisen sukupuolen vaatteisii! toki pikkulapsilla se on eri asia jos käyttää esim. isn sisaruksen vaatteita, mutta muuten!

...käytän tyttöjen vaatteita paljonkin. En mitään kovin tyttömäisen tyylisiä, mutta shortseja, farkkuja ja paitoja on monia mikkä on tyttöjen malleja. Tyttöjen kenkiäkin on ollut. En tykkää löysästi istuvista vaatteista ja kun olen laiha niin poikien mallit harvoin istuu hyvin päällä. Sit myös kammoan monia poikien rumia vaatteita muutenkin.

• ...
        ouououou kirjoitti:

suoraan sanottuna:

Julkinen naisten vaatteisiin pukeutuminen räjäyttää sen viimeisenkin berliininmuurin, joka erottaa piippua polttelevat ja sanomalehteä nojatuolissa lueskelevat miehet imuroivista ja keittiössä hääräävistä naisita.

Ristiinpukeutuminen tuhoaa yhteiskunta-järjestelmämme ja tekee lapsistamme ja lapsenlapsistamme hermafrodiitteja...

Kaiken lisäksi poika joka käyttää naisten vaatteita ei ole edes kovinkaan tyylikäs.

• pikkuhousupoika
        ... kirjoitti:

Julkinen naisten vaatteisiin pukeutuminen räjäyttää sen viimeisenkin berliininmuurin, joka erottaa piippua polttelevat ja sanomalehteä nojatuolissa lueskelevat miehet imuroivista ja keittiössä hääräävistä naisita.

Ristiinpukeutuminen tuhoaa yhteiskunta-järjestelmämme ja tekee lapsistamme ja lapsenlapsistamme hermafrodiitteja...

Kaiken lisäksi poika joka käyttää naisten vaatteita ei ole edes kovinkaan tyylikäs.

Oikeastaan voitaisiin vain lopettaa miesten vaatteiden valmistaminen. Vaatteita ei tarvitsisi eritellä sukupuolen mukaan, mutta käytännössä kaikki vaatteet olisivat sitä, mitä naisten vaatteet nykyisin. Häissäkin sekä sulhanen että morsian voisivat pukeutua morsiuspukuun Eikö olisi hienoa?

• Tyttöpoika2
        pikkuhousupoika kirjoitti:

Oikeastaan voitaisiin vain lopettaa miesten vaatteiden valmistaminen. Vaatteita ei tarvitsisi eritellä sukupuolen mukaan, mutta käytännössä kaikki vaatteet olisivat sitä, mitä naisten vaatteet nykyisin. Häissäkin sekä sulhanen että morsian voisivat pukeutua morsiuspukuun Eikö olisi hienoa?

Sopi mulle.... :D

• littleboygirl

joo mä käytän myös tyttöjen pikkareit ja sukkiksii

• littleboygirl

eikä mua häiritse yhtää vaik muut pojat nauraa mulle

• Anonyymi00013

Tyttöily on kiihottavaa

• Anonyymi00014

Mulla nyt farkkujen alla tyttöjen Valkoiset pikkuhousut. Todella kiihottavat pitää. Nää on sellaiset korkea vyötärö alushousut. Laitan nää huomenna kouluun. Jukra et stondaa nyt hyvin.

• Anonyymi00015

Käytän välillä sukkahousuja farkkujen alla myös koulussa, jos ei ole samana päivänä liikkatuntia . En viitsi riisua niitä muiden nähden kun se on niin arka asia, jos poika pukee ne päälle . Mulla on myös kahdet tyttöjen pikkuhousut. Vaalean siniset ja Vaalean punaiset. Ne ovat tosi siistit. Ja mukavat päällä ja kiihottavat. Niitä sinisiä pikkareita olen käyttänyt joskus koulussakin sukkisten alla.

• Anonyymi00016

Mulla ei joskus koulussa nyt ollut oranssit tyttöjen pikkuhousut. Hyvät kuminauhat lahkeessa pysyy hyvin paikallaan. Oon hoikka kundi ja pidän myös välillä tyttöjen farkkuja. Oon 14v. Onko tyhmää.

• Anonyymi00017

Sulla on hyvä väri valinta. Itse pidän valkosia.

• Anonyymi00018

Jes kiitti. Tänään koulun jälkeen olin kaverin kanssa kaupungilla. Laitoin ne tyttöjen oranssit pikkuhousut ja tyttöjen farkut jalassa. Hyvä stondis oli melkein koko ajan. Onneksi on vain 10cm kovana. Kiimatippoja tuli ihan hyvin.

• Anonyymi00019

Mulla on muutama paita ja housut jotka taitaa olla tyttöjen. Ne on just jotain mustia ja harmaita niin ei ne juurikaan eroa poikien vaatteista.

• Anonyymi00020

Sukkahousut ja sortsit. Hametta käyttänyt muutaman kerran , mutta en vielä uskaltanut ihmisten ilmoille

• Anonyymi00021

Käytän

• Anonyymi00022

Sortsit ja ihonväriset15-20 den sukkahousut kivat, eikä niitä kukaan huomaa

• Anonyymi00023

Mulla nyt beigen väriset tyttöjen pikkuhousut. Näissä on tollanen koŕkea vyötärö. Koko on 160. Kaveri tulee kohta mennään uimaan ja saunaan.

• Anonyymi00024

Minä käytän tyttäjen stringejä ja sukkahousuja legginsien alla kiihotus näkyy läpi

• Anonyymi00025

Mulla punaset tyttöjen leggingsit, pippeli näkyy hyvin lahkeessa. Pidän myös farkkujen alla tyttöjen punaisia pikkuhousuja. Oon 15v kundi. 162cm.

• Anonyymi00026

Wauu että punaiset tyttöjenlegginsit, oot rohkeee,niitten alla on ihanapitää stringejä, näkyy takaa hyvin rajat

• Anonyymi00027

Pidän tyttöjen valkosia ja punaisia pikkuhousuja. On myös Kahdet legginsit sinisiä.

• Anonyymi00028

Piksut , hame , sukkikset ja korkkarit . Niistä minä tykkään , mutta en uskalla näyttää niitä kenellekkään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1230
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1215
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      306
      555
    Aihe