Blondi oli päättänyt lähteä sunnuntain kunniaksi kalaan.Aiemmin hän oli jo ostanut uudet hienot kalastus tarvikkeet ja päätti nyt näitä testata.Rannalle tultuaan blondi riisuutui,puki bikinit ja aloitti kalastuksen.Hetken tuloksetta kalastettuuan vedenpintaan saapui iso ahven.
-Onkos sinulla kalastuslupaa?,kysyi ahven.
-Ei ole,pitäisikö?,vastaa blondi.
-Tottakai pitäisi.Ilman lupaa ei saa kalastaa!
-Tuota en tiennytkään,kiitos neuvosta.Lähden heti hankkimaan kalastusluvan,sanoi blondi.
Ja niin blondi lähti kohti kalastuslupakauppaa.Kauppa oli kuitenkin kiinni.
BHUAHAHAAAHAHAHAAAHAHAHAAA!!!!(SAA NAURAA!!!=)))
Blondin kalaretki
5
2390
Vastaukset
- voi helv...
kirjottele ittelles typerii vitsejäs,älä tänne vit...n pässi
- Bondi
ottaako aivoon???
BHUAHAHAHAQHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!!
- Jäi avonaisia kysymyksiä
Miten on mahdollista, että ahven puhuu? Oliko se opetettu ahven vai oliko kyseessä joku robottijekku, esim. nuorten teekkareiden tempaus? Oliko se kauppa kiinni siksi, että oli jo ilta vai kovin varhainen aamu vai oliko vallan pyhäpäivä? Miksi muuten ongella olevalta kysyttiin kalastuslupaa, eihän sitä edes tarvita. Näihin kysymyksiin haluaisin vastauksen.
- Bondi
Ahven osasi puhua koska se oli puhuva avaruusahven.
Kauppa oli kiinni koska sen omistaja oli joutunut konkurssin satimeen.
Ahven kysyi kalastuslupaa,koska se oli blondiahven avaruudesta!
Toivottavasti nämä vastaukset selventivät asiaa!!?? - juttu
Bondi kirjoitti:
Ahven osasi puhua koska se oli puhuva avaruusahven.
Kauppa oli kiinni koska sen omistaja oli joutunut konkurssin satimeen.
Ahven kysyi kalastuslupaa,koska se oli blondiahven avaruudesta!
Toivottavasti nämä vastaukset selventivät asiaa!!??Niin joo, siis kyllä mä nyt ymmärrän siis aivan. tottahan se noin joo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466