Kun minä ja puolisomme harrastamme seksiä sängyssämme, niin vasta puolivuotias espanjanmastiffiuroksemme on aina väkisin tuppaamassa mukaan. Koiramme kumminkaan ei viihdy kotona yksikseen eri huoneessa kuin missä me olemme. Yksinoloon on kyllä tottunut, mutta meidän ollessa kotona se haluaa olla aivan meidän lähellämme. Miten saada koira lopettamaan seksiin puuttuminen, kun se ei tottele, vaikka kuinka koitamme työntää sitä pois päältämme ja komennamme sitä pois sängystä. Koiramme ei osaa olla tulematta sänkyyn, vaikka olemme kouluttaneet sen olemaan tulematta sinne !
Todella äklöä, kun koiramme tulee valtava penis paljaana pomputtelemaan persettään päällemme.
Menee hermot !
Haluaisimme kumminkin ajatella samalla koiran parasta.
Lapsirakas koiramme kumminkin on ja tykkää niin ihmisistä kuin toisista koirista. Kerrostalossa asumme, eikä koiramme edes hauku ovikellonkaan soidessa. Kiltti koira siis muuten.
Mutta koiramme tunkeutuu jokaiseen petipuuhaamme mukaan !
Koira häiritsee seksiä
38
4690
Vastaukset
- ottaa neuvosta vaari
Yksinkertainen ja tehokas ratkaisu. Lopettakaa seksin harrastaminen!
Meinasin ehdottaa että kouluttakaa koira olemaan tulematta sänkyyn, mutta olettekin sen tehneet jo.
Miten se koira silti on siellä sängyssä.
Huomasin kyllä että juttusi on provo!- dog hater
"espanjanmastiffiuroksemme on aina väkisin tuppaamassa mukaan. "
Niin mihin reikään se sua työntää "mukaan tupatessaan"??
"dog hater -aina omalla nimellään"
- justjoo.............
laita se makuuhuoneen ovi kiinni!
- clip...
ja pallit vek
- tyhjäpussi
cut oletko sitä mieltä, että koiralla ei seiso kun pallit poistetaan? jos niin yllätyt.
testo taso hiipuu ja ajankanssa mielenkiinto...ajankanssa
- lukijaaa.
syö kalusi luulen sitä makkaraksi. Tosielämässä näitä on sattunut. Olet seksiorja
- Sakemaanikko
piristys!
- röhröhpuhpuhöööö
mee vessaa panee tai ota kolmenkimppa
- Raapu
röhröhpuhpuhöööö kirjoitti:
mee vessaa panee tai ota kolmenkimppa
Hyi hitto toi alottaja on joku perverssi eläimiin sekaantuja!"
Eikö tällasia tekstejä saa härötettyä? - kantakaupunki555,...
Raapu kirjoitti:
Hyi hitto toi alottaja on joku perverssi eläimiin sekaantuja!"
Eikö tällasia tekstejä saa härötettyä?Eläimiin sekaantujia on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Koiran voi opettaa juuri sellaisille tavoille kuin itse omistaja haluaa. Jos haluat koiran kanssa seksileikkejä niin onnistuu opettamalla koira niihin. Jos taas et halua seksileikkejä koirasi kanssa, niin opetat koirasi sellaiseksi, että se ei saa minkäänlaista seksuaalista tyydytystä sinulta/ omistajaltaan eikä siis tietenkään lainkaan ihmisiltä.
Koira niinkuin muutkin eläimet ihmisten lemmikkeinä ollessaan nylkyttelevät ihmistä, jos sille annetaan siihen mahdollisuus.
Ole fiksu ja tervejärkinen, kouluta koirasi oikein! - Me kolme
kantakaupunki555,... kirjoitti:
Eläimiin sekaantujia on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Koiran voi opettaa juuri sellaisille tavoille kuin itse omistaja haluaa. Jos haluat koiran kanssa seksileikkejä niin onnistuu opettamalla koira niihin. Jos taas et halua seksileikkejä koirasi kanssa, niin opetat koirasi sellaiseksi, että se ei saa minkäänlaista seksuaalista tyydytystä sinulta/ omistajaltaan eikä siis tietenkään lainkaan ihmisiltä.
Koira niinkuin muutkin eläimet ihmisten lemmikkeinä ollessaan nylkyttelevät ihmistä, jos sille annetaan siihen mahdollisuus.
Ole fiksu ja tervejärkinen, kouluta koirasi oikein!Joo, kouluta oikein. Kyllä se oppii.
- urpå
Hyvää Urpon päivää
- naaraskoira paras
Juusi saman syyn takia minä itse olen ottanut narttukoiran ja tulen aina ottamaan. Itseäni ällöttäisi kun ottaisin pienen koirani syliin ja kämmenissä tuntuisi paljaat pallit
- uh uh uh !
Toinen koiranomistaja kertoi, että tällaisessa tapauksessa ei voi tehdä mitään, ellei ei jätä koiraa oven toiselle puolelle. Mutta se tuntuu väärältä koiraa kohtaan. Epätoivoista. Ois tosiaan pitäny ottaa narttu...
- Kyllä se siitä...
uh uh uh ! kirjoitti:
Toinen koiranomistaja kertoi, että tällaisessa tapauksessa ei voi tehdä mitään, ellei ei jätä koiraa oven toiselle puolelle. Mutta se tuntuu väärältä koiraa kohtaan. Epätoivoista. Ois tosiaan pitäny ottaa narttu...
Aina koiran häiritessä viette sen huoneesta pois, siis jokaikinen kerta. Lopulta se kyllä oppii, sehän on ihan pentu vielä.
- uh uh uh !
Kyllä se siitä... kirjoitti:
Aina koiran häiritessä viette sen huoneesta pois, siis jokaikinen kerta. Lopulta se kyllä oppii, sehän on ihan pentu vielä.
Ehkä on pakko yrittää kouluttaa se sellaiseen, vaikka se onkin tottunut olemaan aina samassa huoneessa kuin minä tai kihlattuni. Katsotaan mitä koira tuumii.
- pikku mies
"valtava penis paljaana pomputtelemaan persettään päällemme"
Taidat olla vain kateellinen.- uh uh uh !
Ihan naimisissa emme vielä ole, vaan kihloissa. Mutta on sekin epämukavaa, kun koira ryhtyy mukaan rakasteluumme, ja kaiken lisäksi se vielä kasvaa tuosta ! Alamme kyllä tästä lähtien jättämään sen oven ulkopuolelle, kunnes nousemme pedistä tai aloitamme rauhaisan nukkumisen. Narttu ehkä oltaisiin mukaan vielä jotenkin hyväksytty, kun taitaa se penis siinä häiritä kaikista eniten, varsinkin kun on väliin aivan naaman edessä ! Mutta kyllä nartunkin olisimme kouluttaneet vartoamaan oven toisella puolella.
Sekin on kyllä noloa, kun koira väliin tulee minun, kihlattuni tai vieraan eteen heiluttelemaan persettään ja pistämällä peniksen näytille vieraiden nokan edessä! Ällöä ja noloa ! Mutta erittäin lempeä koiramme on ja kaikin tavoin kiltti, se on vain niin ällöttävä ja nolottava.
Nyt tuntuu siltä, että koiramme olisi pitänyt ehdottomasti olla narttu. - binub
uh uh uh ! kirjoitti:
Ihan naimisissa emme vielä ole, vaan kihloissa. Mutta on sekin epämukavaa, kun koira ryhtyy mukaan rakasteluumme, ja kaiken lisäksi se vielä kasvaa tuosta ! Alamme kyllä tästä lähtien jättämään sen oven ulkopuolelle, kunnes nousemme pedistä tai aloitamme rauhaisan nukkumisen. Narttu ehkä oltaisiin mukaan vielä jotenkin hyväksytty, kun taitaa se penis siinä häiritä kaikista eniten, varsinkin kun on väliin aivan naaman edessä ! Mutta kyllä nartunkin olisimme kouluttaneet vartoamaan oven toisella puolella.
Sekin on kyllä noloa, kun koira väliin tulee minun, kihlattuni tai vieraan eteen heiluttelemaan persettään ja pistämällä peniksen näytille vieraiden nokan edessä! Ällöä ja noloa ! Mutta erittäin lempeä koiramme on ja kaikin tavoin kiltti, se on vain niin ällöttävä ja nolottava.
Nyt tuntuu siltä, että koiramme olisi pitänyt ehdottomasti olla narttu.Tässä taas kyllä ehkä tyhmin kirjoitus koskaan!!!!!!
Jos ei kiinnosta kattella koirasi vehkeitä niin laita oven toiselle puolelle.
Itse en ainakaan päästä koiraani öisin makuuhuoneeseen, kun sinne
iten meen niin ovi menee kiinni, varsinkin kun nukun(tai teen jotain muuta)
Eikö toi nyt olisi jo ite pitänyt tajuta että jos haluat koirasi pois makuuhuoneesta niin siihen se
on vaan opetettava. Itse ainakin pennusta asti pistin oven kiinni, koiralla ei ole
sinne mitään asiaa! tapahtu mitä hyvänsä! Koira ei mun sängyssä pyöri!
Päivisin ovi on auki jos en päikkäreitä nuku. silloin siellä saa olla, mutta sänkyyn ei mennä.
Eikä sen koommin tuoleille eikä sohvalle. Ja jos koirasi on kiimoissa kun vieraita tulee, niin
anna koiran olla, jos koira ei ala nylkyttään niin anna koiran olla, kyllä se joskus lopettaa näyttelyt.
mutta jos siihen kiinnität huomioo niin välttämättä se ei lopeta sitä....
Järki käteen taas.... - binub
binub kirjoitti:
Tässä taas kyllä ehkä tyhmin kirjoitus koskaan!!!!!!
Jos ei kiinnosta kattella koirasi vehkeitä niin laita oven toiselle puolelle.
Itse en ainakaan päästä koiraani öisin makuuhuoneeseen, kun sinne
iten meen niin ovi menee kiinni, varsinkin kun nukun(tai teen jotain muuta)
Eikö toi nyt olisi jo ite pitänyt tajuta että jos haluat koirasi pois makuuhuoneesta niin siihen se
on vaan opetettava. Itse ainakin pennusta asti pistin oven kiinni, koiralla ei ole
sinne mitään asiaa! tapahtu mitä hyvänsä! Koira ei mun sängyssä pyöri!
Päivisin ovi on auki jos en päikkäreitä nuku. silloin siellä saa olla, mutta sänkyyn ei mennä.
Eikä sen koommin tuoleille eikä sohvalle. Ja jos koirasi on kiimoissa kun vieraita tulee, niin
anna koiran olla, jos koira ei ala nylkyttään niin anna koiran olla, kyllä se joskus lopettaa näyttelyt.
mutta jos siihen kiinnität huomioo niin välttämättä se ei lopeta sitä....
Järki käteen taas...."""" Narttu ehkä oltaisiin mukaan vielä jotenkin hyväksytty, kun taitaa se penis siinä häiritä kaikista eniten, varsinkin kun on väliin aivan naaman edessä ! """"
Kuulostaa aika naurettavan perverssiltä, toivon kyllä suuresti että joku fiksu teiltä ton koiran hakee pois, ja kertoo että teille ei tartte koiraa ees antaa :D
Nyt kannattaisi miettiä taas hetki! - Dr Phil
uh uh uh ! kirjoitti:
Nyt tuntuu siltä, että koiramme olisi pitänyt ehdottomasti olla narttu."Mutta on sekin epämukavaa, kun koira ryhtyy mukaan rakasteluumme,"
Pidä puhuttelu vaimolle ja tivaa, että mitä touhuaa silloin kun et ole kotona. - alfa?
Dr Phil kirjoitti:
"Mutta on sekin epämukavaa, kun koira ryhtyy mukaan rakasteluumme,"
Pidä puhuttelu vaimolle ja tivaa, että mitä touhuaa silloin kun et ole kotona.ole kuin johtajauros, puhu koiran kieltä ja murise ja ulvaise rajusti, jotta koira uskoo, että nyt pois. Ei laumanjohtaja-.uros päästä penikoita itsensä ja naaraansa väliin. Tee sinä samoin! Kunnon komennus vain, eikä mitään lepsua lässyn lässyä. Puolivuotias on pelkkä penikka. Jos nyt sallit sen sänkypuuhissa pyöriä, olet vuoden päästä itse lattialla ja oven takana!
- bbl bbl
alfa? kirjoitti:
ole kuin johtajauros, puhu koiran kieltä ja murise ja ulvaise rajusti, jotta koira uskoo, että nyt pois. Ei laumanjohtaja-.uros päästä penikoita itsensä ja naaraansa väliin. Tee sinä samoin! Kunnon komennus vain, eikä mitään lepsua lässyn lässyä. Puolivuotias on pelkkä penikka. Jos nyt sallit sen sänkypuuhissa pyöriä, olet vuoden päästä itse lattialla ja oven takana!
Koira tulee kouluttaa määrätietoisesti, mutta ei aggressiivisesti. Jos koiralle murisee, niin on hyvinkin mahdollista, että koira ottaa mallia. Minä en edes hankkisi sellaista koiraa, jonka emo on aggressiivisesti sitä kurittanut, sillä koiranpentu tai nuori koira ottaa helposti mallia toisten koirien tai ihmisten käytöstavoista. Koiralle muriseminen on uhkailua, jota koira alkaa helposti itsekin perässä tekemään ihmisille ja toisille koirille. Koira tulee vain työntää pois joka kerta ja komentaa (vihaisen kuuloisesti, muttei uhkaavan kuuloisesti) pysymään paikoillaan pedin ulkopuolelta. Koiralle murisemista en missään nimessä suosittele, sillä se tekee helposti koirasta aggressiivisen, samaten kuin toisten koirien tekemät alistusliikkeet niille.
- uros omega
alfa? kirjoitti:
ole kuin johtajauros, puhu koiran kieltä ja murise ja ulvaise rajusti, jotta koira uskoo, että nyt pois. Ei laumanjohtaja-.uros päästä penikoita itsensä ja naaraansa väliin. Tee sinä samoin! Kunnon komennus vain, eikä mitään lepsua lässyn lässyä. Puolivuotias on pelkkä penikka. Jos nyt sallit sen sänkypuuhissa pyöriä, olet vuoden päästä itse lattialla ja oven takana!
Jos joudut vuodenpäästä sinne oven taakse niin ole sitten omega ja kokeile jos siten vaimo laskis takasin sänkyyn.
Muista ulvoa samalla tavalla kuin susi uiiiiiiuuuuuuiiiiiiiiiiiuuuuuuuuoooooooooo.
Älä vastaa jos vaimo huutaa samalla tavalla oven takana makuu huoneessa.
Se ei ole kutsu huuto. - Taukki..
bbl bbl kirjoitti:
Koira tulee kouluttaa määrätietoisesti, mutta ei aggressiivisesti. Jos koiralle murisee, niin on hyvinkin mahdollista, että koira ottaa mallia. Minä en edes hankkisi sellaista koiraa, jonka emo on aggressiivisesti sitä kurittanut, sillä koiranpentu tai nuori koira ottaa helposti mallia toisten koirien tai ihmisten käytöstavoista. Koiralle muriseminen on uhkailua, jota koira alkaa helposti itsekin perässä tekemään ihmisille ja toisille koirille. Koira tulee vain työntää pois joka kerta ja komentaa (vihaisen kuuloisesti, muttei uhkaavan kuuloisesti) pysymään paikoillaan pedin ulkopuolelta. Koiralle murisemista en missään nimessä suosittele, sillä se tekee helposti koirasta aggressiivisen, samaten kuin toisten koirien tekemät alistusliikkeet niille.
Älä vaan hanki koiraa ikinä jos todellakin olet tuota mieltä.Koira ON koira ei edes rinnastettavissa ihmiseen missään tilanteessa se on ELÄIN.
- MinäQ
uh uh uh ! kirjoitti:
Nyt tuntuu siltä, että koiramme olisi pitänyt ehdottomasti olla narttu.Totu ajatukseen. Kyllä se haluaa jakaa ilo siinä missä tekin. Opetelkaa itse uusille tavoille.
- Dr Phil
Osta koirallesi terapeuttinen "lammas" sexikaupasta ja laita nylkyttämään sitä niillä hetkillä kun lemmitte kihlatun kanssa.
- Dr Phil
Lähetä vaimosi minulle Dr Phil yksityiskurssille ja käymme perusteellisesti asian käpi.
Voit itse vuorotella "lampaalla" koirasikanssa.
T:wwwdoctorphil.com - Kennel-99
Miksi lammas. Anna koiralle eka vuoro ja sitten sinä kihlattusi kanssa. Kaikki ovat tyydytettyjä.
- zndxxx
Koira messiin vaan niin vaimosi saa varmasti tyydytyksen ;)
Vai oletko kateellinen sille että koiralla on isompi kalu .... - koiratonkivoja
nami
- koirahuara
Koira heiluttaa persettään ja kaikki ihmettelee vaan tumput suorina.
- koissumussukka
No mutta voi voi sentään-ottakaa se koiruli koissu mussukka nyt ihmeessä mukaan. Toinen haluu ja on kateellinen kun ei saa.
- Naapuri
Hahhah :D sain hyvät naurut...paremmat naurut sain kun tajusin että aloittaja on suurella todennäköisyydellä meikäläisen naapuri! :D
- Kuolaavan omistaja
Enpä jaksanut muita kommentteja edes lukea, tuo aloittajan ongelma on vain niin naurettava. Koira helkkariin huoneesta aktin ajaksi :D Jos koira ei tottele niin se otetaan ja heivataan ulos. Ei ole edes hankalaa. Jos koira on vasta 6kk ja omistaja ei pärjää sen kanssa tuollaisessa minimaalisessa ongelmassa niin kannattaa miettiä millainen hirviö teillä on kun koira on vuoden :D Toivottavasti olet provo :D ?
- kolmas3
Toisaalta haittaako jos koira on mukana?
Jos ylläoleva on kirjoitettu vakavissaan niin kiinnostasi tietää miten siinä sitten kävi?
- MinäQ
Häiritsee, miten niin häiritsee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924587
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803703Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303081Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292524- 432121
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881649