ELÄKE

UHRI NEUROLLA

Olin onnettomuudessa muutamia vuosia sitten ja sain siitä erilaisia vammoja,kuten nilkan ja ranteen murtuman,näkökenttäpuutokset,kuivasilmäisyyden.huonomman näön,silmä,korva,niska ja pään särkyä/kipuja,
jotka vaihtelevat pienistä helvetillisiin ja kaiken kukkuraksi työ muisti ongelmat,väsymys,uupumis,hikoilu,keskittymis,ärsyyntymis ym,
sekä odotan nyt pääsyä neurokirugiaan kun sain otatettua vihdoin ja viimein kaularangan mri:n nämä eivät riitä vielä Kelalle sairauspäivärahaan eikä Eläkkeelle pääsyyn!
Eikö kuulosta ihmeelliseltä?
Sanovat vain että ei ole ilmennyt uusia vammoja jonka johdosta voitaisiin menetellä toisin!
Asiani alkoivat onnettomuuden jälkeen muutenkin päinpersettä Lääkärien myötä ei hoidettu muutenkaan käypähoito suositusten eikä minkään muunkaan mukaan vaan täysin oman mielivallan mukaan.
Ilmeisestä pärstä ei miellyttänyt Lääkäriä enkä ollut hänen mielestään korkeasti koulutettu!!!!!!
Kyseinen LÄÄKÄRI on ollut koko ajan ollut vastaan onnettomuudesta aiheutuneita vammoja eikä näin ollen ole halunnut edes tukmiksia järjestää kohdallani vaan on lausuntoihinsa kirjoittanut kaikkea muuta paskaa
etten vain saisi mistään rahaa tai korvauksia!!!!!!!!!!!!!!!!!
PKKS
OLEN TODELLA KATKERA

18

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ll

      aikoinasi saanut mistään vakuutuksesta korvauksia?

      Pitkäkö sairausloma sinulla nyt on? Ja oletko valittanut KELA:n päätöksestä? Siis tästä kielteisestä päivärahahakemuspäätöksestä.
      Miksi MRI on otettu vasta nyt??? Vai otettiinko se heti onnettomuuden jälkeenKIN?
      Jos olet ollut tyytymätön lääkärin toimiin niin miksi et siirtynyt jonkun toisen lääkärin potilaaksi??

      Mikä statuksesi siis nyt on?

      • UHRI NEUROLLA

        Kyllä olen valittanut päätöksistä mutta tahtovat tulla bumerangina heti takaisin ja samalla vastauksella.
        Sairasloma on nyt kesäkuun loppuun ja lääkäri sanoi että sitä jatketaan sillä olen nykyisen lääkärin mielestä taysin työkyvytön,enkä voi enää kouluttautua uuteen ammattiin kongitiivisten oireiden vuoksi.
        Minulta ei siis ole onnettomuuden alussa otettu mitään kuvia,toisten lääkärien kehoituksesta eikä omista pyynnöistäni huolimatta!
        Kantelin kyseisestä KONI TOHTORISTA eteen päin ja senhän arvasikin jatkoi kieroilujaan puhdistaakseen itsensä,eli säilyttääkseen kasvonsa.käänsi asiat päälaelleen! eli minun syykseni!!!!!
        Olinkin potilasasiamieheen yhteydessä ja kuulin että on ollut ennenkin kyseisen lekurin kanssa ongelmia!!!
        Sain itselleni uuden lääkärin mutta en erikois lääkäriä joka kuitenkin pitäisi olla lausuntoja kirjottaessa!!!
        Kela on kyllä myöntänyt aina välillä minulle sairaspäivärahaa mutta aina eri pätkissä mutta lopulta kaikki on johtaneet hylkäykseen kun ei ole ilmennyt lisää vammoja!!!!
        Kysynkin onko enää muuta vaihto ehtoa kuin pääpoikki ja hautaan sit varmaan hyväksytään joka puolella!!!

        OLEN TIETOINEN ETTÄ MONI MUU SAA PALJON HELPOMMALLA JA PÄÄSSY SUORAAN ELÄKKEELLE!!!!!!!!!!!


      • eläk.vm-55
        UHRI NEUROLLA kirjoitti:

        Kyllä olen valittanut päätöksistä mutta tahtovat tulla bumerangina heti takaisin ja samalla vastauksella.
        Sairasloma on nyt kesäkuun loppuun ja lääkäri sanoi että sitä jatketaan sillä olen nykyisen lääkärin mielestä taysin työkyvytön,enkä voi enää kouluttautua uuteen ammattiin kongitiivisten oireiden vuoksi.
        Minulta ei siis ole onnettomuuden alussa otettu mitään kuvia,toisten lääkärien kehoituksesta eikä omista pyynnöistäni huolimatta!
        Kantelin kyseisestä KONI TOHTORISTA eteen päin ja senhän arvasikin jatkoi kieroilujaan puhdistaakseen itsensä,eli säilyttääkseen kasvonsa.käänsi asiat päälaelleen! eli minun syykseni!!!!!
        Olinkin potilasasiamieheen yhteydessä ja kuulin että on ollut ennenkin kyseisen lekurin kanssa ongelmia!!!
        Sain itselleni uuden lääkärin mutta en erikois lääkäriä joka kuitenkin pitäisi olla lausuntoja kirjottaessa!!!
        Kela on kyllä myöntänyt aina välillä minulle sairaspäivärahaa mutta aina eri pätkissä mutta lopulta kaikki on johtaneet hylkäykseen kun ei ole ilmennyt lisää vammoja!!!!
        Kysynkin onko enää muuta vaihto ehtoa kuin pääpoikki ja hautaan sit varmaan hyväksytään joka puolella!!!

        OLEN TIETOINEN ETTÄ MONI MUU SAA PALJON HELPOMMALLA JA PÄÄSSY SUORAAN ELÄKKEELLE!!!!!!!!!!!

        valita ihan vapaasti itsellesi sen erikoislääkärin. Eikö paikkakunnallasi ole yhtään alan erikoislääkäriä?
        "Sain itselleni uuden lääkärin mutta en erikois lääkäriä joka kuitenkin pitäisi olla lausuntoja kirjottaessa!!! " Ajan varaus käy ihan netitsekin.


      • UHRI NEUROLLA
        eläk.vm-55 kirjoitti:

        valita ihan vapaasti itsellesi sen erikoislääkärin. Eikö paikkakunnallasi ole yhtään alan erikoislääkäriä?
        "Sain itselleni uuden lääkärin mutta en erikois lääkäriä joka kuitenkin pitäisi olla lausuntoja kirjottaessa!!! " Ajan varaus käy ihan netitsekin.

        Potilasasiamiehen mukaan PKKS:SSÄ ei ole aivovammoihin erikoistunutta lääkäriä eli joka osais asiansa.
        Olinkin kirjeen vaihdossa sähköisesti TYKS:SSÄ työskentelevään Tenovuohon joka on näissä asioissa
        maamme parhaita,joka sit antoikin nimilistan kenen puoleen voisin kääntyä, mutta mitenkäs sitä rahaton voisi mennä eri paikka kunnalle yksityislääkärin vastaanotolle kun hinnat nousevat hetkessä pilviin.


      • ,
        UHRI NEUROLLA kirjoitti:

        Potilasasiamiehen mukaan PKKS:SSÄ ei ole aivovammoihin erikoistunutta lääkäriä eli joka osais asiansa.
        Olinkin kirjeen vaihdossa sähköisesti TYKS:SSÄ työskentelevään Tenovuohon joka on näissä asioissa
        maamme parhaita,joka sit antoikin nimilistan kenen puoleen voisin kääntyä, mutta mitenkäs sitä rahaton voisi mennä eri paikka kunnalle yksityislääkärin vastaanotolle kun hinnat nousevat hetkessä pilviin.

        yksityiselle, lääkärin vastaanotolle, hän voi sitten kirjoittaa julkiselle sektorille lähetteen mitä tulee tutkimuksiin.
        Eli se taksa yhdestä käynnistä, eikö sitä kannattaisi maksaa jotta asiat alkaisivat rullata?


      • UHRI NEUROLLA
        , kirjoitti:

        yksityiselle, lääkärin vastaanotolle, hän voi sitten kirjoittaa julkiselle sektorille lähetteen mitä tulee tutkimuksiin.
        Eli se taksa yhdestä käynnistä, eikö sitä kannattaisi maksaa jotta asiat alkaisivat rullata?

        Kävin paikkakunnallani huonoin menestyksin,ei auttanu yhtään!
        Kävin jo alkuvaiheessa ja valitin oireitani,johon sain vastauksen lääkepäänsärky ja hintaa käynnille 80 euroo!
        Ei meidän kunnan alueella ole yhtään alansa osaavaa aivovamma lääkäriä!!!!
        Siis pääni oireet olleet ms-tautia.borreoloosia.lääkepään särkyä.verenkierto häiriötä ym sellaista mikä ei missään kohtaa edes sivuta aivovammaa!!!!!!
        Eikö olekkin ihmeellistä!
        Mitä Kelan kielteisiin lausuntoihin tulee niin kukas se siellä hyppisikään toistensa varpaille muuttamalla päätöstä.silloinhan siinä myönnettäisiin heidän tekemä virhe potilaan arvioinnissa!!!
        Onhan se Kelan väki hyvin koulutettua hame väkeä,on merkonomeja,merkantteja ja sairaanhoitajia.
        joten eiköhän ne tiedä kaikesta ja luulenpa että saavat jokaisesta kielteisestä provikat!!!!!
        PASKAPÄITÄ NE OVAT KUN LEIKKIVÄT IHMISTEN TERVEYDELLÄ OVAT NII ITTEÄÄN TÄYNNÄ!!!!
        Olenkin miettinyt antaa tään jutun lehdistölle ja akuuttiin ja ajankohtaiseen kakkoseen jos ei rupee selviämään nii sitpähän nähään onko näillä ihmisillä ns munaa näyttää pärstänsä haastattelussa!!!!!!!!


      • eläk.minäkin
        UHRI NEUROLLA kirjoitti:

        Kävin paikkakunnallani huonoin menestyksin,ei auttanu yhtään!
        Kävin jo alkuvaiheessa ja valitin oireitani,johon sain vastauksen lääkepäänsärky ja hintaa käynnille 80 euroo!
        Ei meidän kunnan alueella ole yhtään alansa osaavaa aivovamma lääkäriä!!!!
        Siis pääni oireet olleet ms-tautia.borreoloosia.lääkepään särkyä.verenkierto häiriötä ym sellaista mikä ei missään kohtaa edes sivuta aivovammaa!!!!!!
        Eikö olekkin ihmeellistä!
        Mitä Kelan kielteisiin lausuntoihin tulee niin kukas se siellä hyppisikään toistensa varpaille muuttamalla päätöstä.silloinhan siinä myönnettäisiin heidän tekemä virhe potilaan arvioinnissa!!!
        Onhan se Kelan väki hyvin koulutettua hame väkeä,on merkonomeja,merkantteja ja sairaanhoitajia.
        joten eiköhän ne tiedä kaikesta ja luulenpa että saavat jokaisesta kielteisestä provikat!!!!!
        PASKAPÄITÄ NE OVAT KUN LEIKKIVÄT IHMISTEN TERVEYDELLÄ OVAT NII ITTEÄÄN TÄYNNÄ!!!!
        Olenkin miettinyt antaa tään jutun lehdistölle ja akuuttiin ja ajankohtaiseen kakkoseen jos ei rupee selviämään nii sitpähän nähään onko näillä ihmisillä ns munaa näyttää pärstänsä haastattelussa!!!!!!!!

        jossain vaiheessa diagnosoitu aivovamma?


      • UHRI NEUROLLA
        eläk.minäkin kirjoitti:

        jossain vaiheessa diagnosoitu aivovamma?

        Vasta ylilääkärille kanneltuani konitohtorista ,konitohtori myöntää vastineessaan kliinisten löydösten sopivan tulleen onnettomuudesta!!!!
        Hän onkin myöntänyt viimeisellä käynillä hänen luonaan että ei ole ms tautia mutta kuitenkin on pitänyt sen mukana viimeisessä lausunnossaan,että miltä kuulostaa?
        En veisi koiraakaan kyseiselle lekurille,säikähdin itsekkin lääkärille ekaa kertaa mennessä kumpi meistä olikaan se potilas!!!!
        Ei varmaankaan mikään tauti ilmesty heti onnettomuuden jälkeen!
        Mitäpä luulet tulevan ilmalennosta n 30-35 kmh pää edellä asfalttiin,toiset kuolevat tai halvaantuvat vähemmästäkin!!!


    • viranomaiskohtelua,

      jolle tässä korrupitiovaltiossa pitäisi saada loppu. Tuo kertomasi ei ole ilmennyt uusia vammoja, jonka johdosta voitaisiin menetellä toisin on kaikkien viranomaistahojen vakiokorulause hylkypaperissa olipa kyse mistä vammasta tai sairaudesta hyvänsä. Ja sitten he kaikki väittävät meidän asuvan sivistysvaltiossa, vaikka sairaiden kohtelu on ala-arvoista.

      • EX UHRI

        Uutta tietoa ja uusi lääkäri tänään!
        Lääkäri sanoi minulle että minulla on vaikea aivovamma jonka vuoksi eläke vetämään,viitaten myös neuropsykologin tutkimuksiin!!
        Näinköhän se onni potkisi minuakin vihdoin ja viimein?.


      • 86rtygj
        EX UHRI kirjoitti:

        Uutta tietoa ja uusi lääkäri tänään!
        Lääkäri sanoi minulle että minulla on vaikea aivovamma jonka vuoksi eläke vetämään,viitaten myös neuropsykologin tutkimuksiin!!
        Näinköhän se onni potkisi minuakin vihdoin ja viimein?.

        alkavaan taistoon. Se on vasta alkumetreillä..


      • EX UHRI
        86rtygj kirjoitti:

        alkavaan taistoon. Se on vasta alkumetreillä..

        KIITOS !!!!!!!!!


      • UHRI NEUROLLA
        EX UHRI kirjoitti:

        KIITOS !!!!!!!!!

        Nyt asioihini tulikin siis jo alkumetreillä mutkia matkaan!
        Paskalääkäreiden takia en varmaan koskaan pääsekkään eläkkeelle, koska minulla ei ole otettu mri-kuvia onnettomuuden jälkeen ,josta oltaisiin voitu verrata esim nykyisiin kuviin ja todeta niistä aivovamma.
        Yks erikoistunut lääkäri sanoi että aikaa on kulunut jo liian kauan että tehokkaimllakaan koneella enää tuskin saadaan kuvantaa niin että siitä saataisiin enää varmuutta vaikka oireeni sopivatkin aivovamman jälkitilaan!!!!!!
        Että vituttaa toi lääkäreiden tohelointi!!!!!!


      • UHRI NEUROLLA
        UHRI NEUROLLA kirjoitti:

        Nyt asioihini tulikin siis jo alkumetreillä mutkia matkaan!
        Paskalääkäreiden takia en varmaan koskaan pääsekkään eläkkeelle, koska minulla ei ole otettu mri-kuvia onnettomuuden jälkeen ,josta oltaisiin voitu verrata esim nykyisiin kuviin ja todeta niistä aivovamma.
        Yks erikoistunut lääkäri sanoi että aikaa on kulunut jo liian kauan että tehokkaimllakaan koneella enää tuskin saadaan kuvantaa niin että siitä saataisiin enää varmuutta vaikka oireeni sopivatkin aivovamman jälkitilaan!!!!!!
        Että vituttaa toi lääkäreiden tohelointi!!!!!!

        Kysynkin nyt täällä onko joku päässyt eläkkeelle vastaavilla oireilla/vammoilla?
        Onko sinulla yhtään näistä,jos on kertoisitko minulle,että voisin vedota ennakkotapaukseen!
        Viittaan ensimmäiseen viestiini.


      • UHRI NEUROLLA
        UHRI NEUROLLA kirjoitti:

        Kysynkin nyt täällä onko joku päässyt eläkkeelle vastaavilla oireilla/vammoilla?
        Onko sinulla yhtään näistä,jos on kertoisitko minulle,että voisin vedota ennakkotapaukseen!
        Viittaan ensimmäiseen viestiini.

        On se vaan hyvä ku potilasvahinkoakaan ei ole tapahtunut !
        Vaikka hoitaja mulle sanoikin että nyt olis aihetta tehä valitus!
        Ei ole lääkärit tehny mitään virhettä vaikka minua ei oltu tutkittukaan kunnolla vaan annettu vääriä diagnooseja,enkä ollu saanut hoitoa,sairaslomiakaan kun en niitä heidän mielestään tarvinnu.
        Nyt on siis vaikeaa saada mistään maksajaa onnettomuudelle kun aikaa on kulunut nii on syy yhteyden näyttäminen vaikeaa.Pitäis vissii ruveta "kiikkumaan".
        Rahata on vaikeaa vammaisenakin elää!


      • Insuran´ce
        UHRI NEUROLLA kirjoitti:

        On se vaan hyvä ku potilasvahinkoakaan ei ole tapahtunut !
        Vaikka hoitaja mulle sanoikin että nyt olis aihetta tehä valitus!
        Ei ole lääkärit tehny mitään virhettä vaikka minua ei oltu tutkittukaan kunnolla vaan annettu vääriä diagnooseja,enkä ollu saanut hoitoa,sairaslomiakaan kun en niitä heidän mielestään tarvinnu.
        Nyt on siis vaikeaa saada mistään maksajaa onnettomuudelle kun aikaa on kulunut nii on syy yhteyden näyttäminen vaikeaa.Pitäis vissii ruveta "kiikkumaan".
        Rahata on vaikeaa vammaisenakin elää!

        millaisessa onnettomuudessa olit ,oliko vakuutusyhtiöasia.


      • uhri neurolla
        Insuran´ce kirjoitti:

        millaisessa onnettomuudessa olit ,oliko vakuutusyhtiöasia.

        pää edellä asfalttiin,vastuu piti olla selvä mut ei kuitenkaan.


      • Insuran´ce
        uhri neurolla kirjoitti:

        pää edellä asfalttiin,vastuu piti olla selvä mut ei kuitenkaan.

        vaan puhunut kokoajan Kelasta et missään vaiheessa vakuutusyhtiöstä.Sanoit...."vastuu piti olla selvä mut ei kuitenkaan",tarkoititko vakuutusyhtiötä...jos....niin kela ei ole kyllä kiinnostunut ollenkaan korvauksistasi tai eläkkeestäsi....ymmärtääkseni


        ps.Oletko ollut tarpeeksi aktiivinen alusta asti....laskin,että sinulla on n.15 sairautta tästä onnettomuudesta.

        Riittävällä aktiivisuudella ja näytöllä (syy-yhteys) sinulla pitäisi olla avaimet kyllä jonkinmoisiin korvauksiin jollain muotoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe