Hypnolaihduttaminen?

kristallipallo!

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2010052411726971_lh.shtml

Brittiäiti turvautui hypnoosiin, kun painonpudotus ei muuten tahtonut onnistua. Englantilainen kahden lapsen äiti, Suzie Gibbs, laihtui yli kuusi kiloa kuukauden aikana hypnoosin avulla. Terapian aikana hänen tuli kuvitella itsensä liikkumassa ja tekemässä vatsalihasliikkeitä.Öisin hän kuunteli lisäksi CD-levyä, joka sai hänet uneksimaan urheilevansa. Sen ansiosta hänen aineenvaihduntansa nopeutui ja kalorit paloivat nopeammin.

- Näin unta esimerkiksi pyörällä ajamisesta ja painojen nostosta. Se oli mahtavaa!, hän kertoo.

Voiko hypnoosi tosiaan toimia näin?

30

5221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiha

      he! minä laihdutin itseäni 30kg seutsemässä viikossa, eikä ole kiloakaan tullut takaisin

      • you_own_friend76

        Miulla on pituutta 176 tasan ja painan nyt sen 73 kiloa. Laihdutin paastolla 86,2kilosta 8 viikossa tähän painoon. En harrastanut ollenkaan liikuntaa. Olin vain syömättä 75% ajasta, Join vain vettä ja teetä.
        Karamellejä söin ti,to ja la, kun söin ruokaa normaalisti.

        Kun kävin kuntosalilla, niin painoni oli 80 kiloa. että olen aika hintelä paitsi kaasupallo pieni mahani
        punkeaa aina esille. En vain viitsi tehdä vatsalihaksia. Olen laiska sen suhteen.


    • "Voiko hypnoosi tosiaan toimia näin? "

      Kyllä, se on täysin mahdollista. On ehkä parempi selittää asiaa tieteellisestä näkökulmasta mitä hypnoosi on ennen kuin kymmenet ihmiset tulevat kertomaan tänne mitä naurettavampia uskomuksia siitä.

      Hypnoosi, kuten me tiedämme sen tänä päivänä, on tila jossa ihminen ohittaa oman kriittisen ajattelunsa, ja luo itselleen valikoivan mielentilan. Kun ihminen on tuottanut itselleen kummankin hypnotistin ohjauksella, oikealla ohjauksella hän vaipuu somnabulismiksi kutsuttuun tilaan. Tässä tilassa hänen tajuntansa alkaa lipua hetkelliseksi pois, ja jäljelle jää vain alitajunta. Vastoin yleistä käsitystä transsi ei kuitenkaan ole uni. Itse asiassa se ei voisi olla kauempana unesta. Käytännössä se on tila jossa keho rentoutuu äärimmilleen, ja kaikki aistit terävoityvät sille tasolle missä ne olisivat ilman kriittistä ajattelua.

      Kun ihminen on tässä tilassa, hypnotisti voi antaa alitajunnalle suoraan ohjeita siitä, että miten sen pitäisi toimia tulevaisuudessa. Jos alitajunta pitää näitä ehdotuksia hyvinä, se ottaa ne sisäänsä, ja tekee parhaansa niiden toteuttamiseksi. Joskus muutos tapahtuu sekunneissa, mutta yleensä muutoksen toteutuminen vie pidemmän aikaa. Hyvin usein suggestioita joudutaan toistamaan useamman kerran, koska alitajunnalla on taipumusta suhtautua asioihin välinpitämättömästi, jollei se näe niihin käytettävän oikeasti energiaa ja aikaa.

      Vastoin yleisiä myyttejä sinä et kuitenkaan voi vahingoittaa ketään hypnoosissa. Alitajunta ei suostu missään nimessä tekemään mitään sellaista joka olisi vaaraksi sille. Esimerkiksi jos ehdotat alitajunnalle, että sen pitäisi tuntea raskasta kipua kehossa, se ei suostu. Mutta jos ehdotat sille, että se ei tunne minkäänlaista epämielyttävää tunnetta iholla tämän istunnon ajan, voit antaa kohteelle täydellisen puudutuksen.

      Painonpudotus hypnoosin avulla on todellakin mahdollista ja toimiikin hyvin monissa tapauksissa. Kun alitajunta on saanut idean siitä, että kehon pitäisi olla jotakin muuta, se tekee parhaansa sen toteuttamiseksi sille ominaisimmilla tavoilla. Se saattaa muuttaa aineenvaihduntaa, vaihvihkaa ohjata tajuntaa syömään vähemmän, antaa virikkeitä liikunnalle, ja niin edelleen. Lähes aina ihmisen pitää tukea tätä liikettä omalla aktiivisella panoksellaan, koska kuten jo aikaisemmin sanoin, alitajunta ei välitä asioista joihin ei käytetä oikeasti energiaa ja aikaa. Jos joku hypnotisoidaan kerran, eikä asiaa pusketa eteenpäin, alitajunta vain toteaa "sehän oli mielenkiintoista", ja palaa takaisin normaaliin päivärytmiin.

    • valosilta

      Me luomme todellisuuttamme kokoajan omilla ajatuksillamme. Tämän kun ihmiset ymmärtävät, jää paljon lääkäreitä työttömäksi.

      • ja suuret saaristot

        Ettei vaan emäntä muuttunut jo kivettömäksi rusinaksi.Hmm,kolianteriksi!


    • antidaiju!

      Paino ei putoa kuvitelemalla liikkuvansa. Aineenvaihdunta ei kiihdy cd-levyjä kuuntelemalla. Kyllä te akat olette saatanan yksinkertaisia daijuja!

      • Jo entinen

        Ei aineenvaihdunta varmaankaan lisäänny cd:tä kuuntelemalla. Mutta on sitten ihan eri asia mitä mielkikuvia kuunteleminen saa aikaiseksi. Jos ihminen syvässä hypnoosissa kuvittelee olevansa vaikkapa saunassa tai kuumassa auringonpaisteessa niin kyllä ainenvaihdunnassa tapahtuu varmasti muutokasia. Osa muutoksiasta on silmin havaittavia. Hyvin kuviteltu mielikuva on aivoille tosi, varsinkin syvässä hypnoosissa.
        Tästä syystä esim. eri urheilulajien tekniikoita harjoitellaan mielikuvaharjoituksina.
        Onko tämä sitten tehokas laihduttamismenetelmä niin siitä en ole ollenkaan vakuuttunut. Pysyvä laihtuminen edellyttää kuitenkin pysyviä elämäntapojen muutoksia. Itse on ole ollu erityisen innostunut tekemään töitä laihduttajien kanssa koska muutos edellyttää loppuelämän sitoutumista. Hypnoosi on minun mielestäni hyvä lisäapu laihduttamisessa. Esimerkiksi sillä voidaan lisätä motivaatoita tai saada apua esim. suklaan himoon.


      • "Aineenvaihdunta ei kiihdy cd-levyjä kuuntelemalla."

        Itse asiassa asiasta on tehty useita tutkimuksia paremmissa yliopistoissa kuten Oxfordissa. Kun kohde oli hypnoosissa, tietyt suggestiot saivat hänen kehonsa tuottamaan lisää tiettyjä kemikaaleja kuten serotoniinia, eri feronomeja, ja jopa prolaktiinia. Vielä mielenkiintoisempaa oli että nämä arvot jäivät korkeammiksi pitkäksi aikaa session loputtua.


      • Jo entinen kirjoitti:

        Ei aineenvaihdunta varmaankaan lisäänny cd:tä kuuntelemalla. Mutta on sitten ihan eri asia mitä mielkikuvia kuunteleminen saa aikaiseksi. Jos ihminen syvässä hypnoosissa kuvittelee olevansa vaikkapa saunassa tai kuumassa auringonpaisteessa niin kyllä ainenvaihdunnassa tapahtuu varmasti muutokasia. Osa muutoksiasta on silmin havaittavia. Hyvin kuviteltu mielikuva on aivoille tosi, varsinkin syvässä hypnoosissa.
        Tästä syystä esim. eri urheilulajien tekniikoita harjoitellaan mielikuvaharjoituksina.
        Onko tämä sitten tehokas laihduttamismenetelmä niin siitä en ole ollenkaan vakuuttunut. Pysyvä laihtuminen edellyttää kuitenkin pysyviä elämäntapojen muutoksia. Itse on ole ollu erityisen innostunut tekemään töitä laihduttajien kanssa koska muutos edellyttää loppuelämän sitoutumista. Hypnoosi on minun mielestäni hyvä lisäapu laihduttamisessa. Esimerkiksi sillä voidaan lisätä motivaatoita tai saada apua esim. suklaan himoon.

        "Hyvin kuviteltu mielikuva on aivoille tosi, varsinkin syvässä hypnoosissa. Tästä syystä esim. eri urheilulajien tekniikoita harjoitellaan mielikuvaharjoituksina. "

        90-luvun puolivälissä tehdyt tutkimukset osoittivat, että kohdehenkilöt pystyivät saamaan pysyviä hyötyjä visualisoinnista keskimääräisesti 25:n visualisointikerran jälkeen. Suurimmalla osalla ihmisistä on kuitenkin todellisia vaikeuksia tehdä visualisoinnista niin autenttinen että alitajunta uskoo sen aidoksi. Lisäksi 18 prosenttia ihmisistä ei pysty tämänkaltaiseen visualisointiin lainkaan.


      • laihajuttu
        elkatas kirjoitti:

        "Aineenvaihdunta ei kiihdy cd-levyjä kuuntelemalla."

        Itse asiassa asiasta on tehty useita tutkimuksia paremmissa yliopistoissa kuten Oxfordissa. Kun kohde oli hypnoosissa, tietyt suggestiot saivat hänen kehonsa tuottamaan lisää tiettyjä kemikaaleja kuten serotoniinia, eri feronomeja, ja jopa prolaktiinia. Vielä mielenkiintoisempaa oli että nämä arvot jäivät korkeammiksi pitkäksi aikaa session loputtua.

        toimi. Kävin yksityisellä hypnoterapeutilla ja laihduin kolmess kuukaudessa 17,5 kiloa. Mielikuvaharjoitukset, joita siellä tehtiin, oli se, että kuvittelin olevani kilpauimari ja altaan pohjalla oli peili, josta näin itseni laihana.


      • zumpa zumpa

        tuo huijari varmaan myy oheistuotteita hyvällä hintaa. CD-levy vain 300 ekee, eikä täss vielä kaikki.


      • bullshittia ......
        elkatas kirjoitti:

        "Hyvin kuviteltu mielikuva on aivoille tosi, varsinkin syvässä hypnoosissa. Tästä syystä esim. eri urheilulajien tekniikoita harjoitellaan mielikuvaharjoituksina. "

        90-luvun puolivälissä tehdyt tutkimukset osoittivat, että kohdehenkilöt pystyivät saamaan pysyviä hyötyjä visualisoinnista keskimääräisesti 25:n visualisointikerran jälkeen. Suurimmalla osalla ihmisistä on kuitenkin todellisia vaikeuksia tehdä visualisoinnista niin autenttinen että alitajunta uskoo sen aidoksi. Lisäksi 18 prosenttia ihmisistä ei pysty tämänkaltaiseen visualisointiin lainkaan.

        Löytyykö faktaa tutkimuksen tuloksista, tekijöistä ym. Minä voin kans tehdä oman tutkimukseni aiheesta, ja vieläpä ihan tuoreen, vuosimallia 2010, ja kertoa jo nyt etukäteen ettei toimi.


      • bullshittia ...... kirjoitti:

        Löytyykö faktaa tutkimuksen tuloksista, tekijöistä ym. Minä voin kans tehdä oman tutkimukseni aiheesta, ja vieläpä ihan tuoreen, vuosimallia 2010, ja kertoa jo nyt etukäteen ettei toimi.

        "Löytyykö faktaa tutkimuksen tuloksista, tekijöistä ym."

        Minä kuulin tämän opettajaltani Mark Cunninghamilta, joka on todennäköisesti yksi maailman parhaista kliinisistä ja Dave Elman tyylisistä auktoriteettipohjaisista hypnotisteista. Hän vain mainitsi asian puhuessaan visualisoinneista ja niiden käytöstä terapiassa. Vaikka hän opettaa tiettyjä visualisointitekniikoita ihmisille, hän ei juurikaan käytä niitä itse hypnoosissa, koska ne eivät vaikuta viidennekseen ihmisistä lainkaan. Syynä on se, että näiden ihmisten tapa käsitellä kuvatietoa / muistoja on erilainen.


      • zumpa zumpa kirjoitti:

        tuo huijari varmaan myy oheistuotteita hyvällä hintaa. CD-levy vain 300 ekee, eikä täss vielä kaikki.

        "tuo huijari varmaan myy oheistuotteita hyvällä hintaa. CD-levy vain 300 ekee, eikä täss vielä kaikki. "

        Painonpudotus hypnoosin avulla ei huijausta, ja tutkimalla kyseisen hypnoterapistin taustoja, hänellä on hyvä, luotettava koulutustausta takana. Tosin on hän ehtinyt myös opiskella EFT:tä, TFT:tä ja akunpunktioita, jotka ovat vähintäänkin kyseenalaisia terapiamuotoja.


      • Tuski
        elkatas kirjoitti:

        "tuo huijari varmaan myy oheistuotteita hyvällä hintaa. CD-levy vain 300 ekee, eikä täss vielä kaikki. "

        Painonpudotus hypnoosin avulla ei huijausta, ja tutkimalla kyseisen hypnoterapistin taustoja, hänellä on hyvä, luotettava koulutustausta takana. Tosin on hän ehtinyt myös opiskella EFT:tä, TFT:tä ja akunpunktioita, jotka ovat vähintäänkin kyseenalaisia terapiamuotoja.

        No ny kyllä ammuit itseäs jalkaan! :D

        Pyrit vakuuttamaan muut hypnoosin toimivuudesta täydellisine lauserakenteinesi ja sit sorruit teilaamaan akupunktion perustelematta! Jotta ihmiset uskois sua, sua pitää itsekin olla avarakatseinen. Nyt kuulut vaan siihen yhteen juttuun hurahtaneeseen klaaniin.


      • .34.
        elkatas kirjoitti:

        "tuo huijari varmaan myy oheistuotteita hyvällä hintaa. CD-levy vain 300 ekee, eikä täss vielä kaikki. "

        Painonpudotus hypnoosin avulla ei huijausta, ja tutkimalla kyseisen hypnoterapistin taustoja, hänellä on hyvä, luotettava koulutustausta takana. Tosin on hän ehtinyt myös opiskella EFT:tä, TFT:tä ja akunpunktioita, jotka ovat vähintäänkin kyseenalaisia terapiamuotoja.

        etköhän sä oo jo mielipitees tuonu esille, ei sun tartte joka kritisoivaan kommenttiin tunkee sitä maailman parasta proffaa väliin...


      • Jo entinen
        elkatas kirjoitti:

        "Hyvin kuviteltu mielikuva on aivoille tosi, varsinkin syvässä hypnoosissa. Tästä syystä esim. eri urheilulajien tekniikoita harjoitellaan mielikuvaharjoituksina. "

        90-luvun puolivälissä tehdyt tutkimukset osoittivat, että kohdehenkilöt pystyivät saamaan pysyviä hyötyjä visualisoinnista keskimääräisesti 25:n visualisointikerran jälkeen. Suurimmalla osalla ihmisistä on kuitenkin todellisia vaikeuksia tehdä visualisoinnista niin autenttinen että alitajunta uskoo sen aidoksi. Lisäksi 18 prosenttia ihmisistä ei pysty tämänkaltaiseen visualisointiin lainkaan.

        Kirjoitit elkatas:

        "90-luvun puolivälissä tehdyt tutkimukset osoittivat, että kohdehenkilöt pystyivät saamaan pysyviä hyötyjä visualisoinnista keskimääräisesti 25:n visualisointikerran jälkeen. Suurimmalla osalla ihmisistä on kuitenkin todellisia vaikeuksia tehdä visualisoinnista niin autenttinen että alitajunta uskoo sen aidoksi. Lisäksi 18 prosenttia ihmisistä ei pysty tämänkaltaiseen visualisointiin lainkaan."
        Juuri näin. Ja siksi hypnoosi on oiva apu asiaan. Hypnoosissa mielikuvien tuottaminen on lähes aina huomattavasti helpompaa ja mielikuvat ovat "aidompia". Itseasiassa tähän riittää jopa kunnon rentoutuminen ja jonkinverran harjoittelua, hypnoosia ei välttämättä tarvita. Toki ns. syvä hypnoosi tuo lisää tehoa harjoitteluun.


      • Tuski kirjoitti:

        No ny kyllä ammuit itseäs jalkaan! :D

        Pyrit vakuuttamaan muut hypnoosin toimivuudesta täydellisine lauserakenteinesi ja sit sorruit teilaamaan akupunktion perustelematta! Jotta ihmiset uskois sua, sua pitää itsekin olla avarakatseinen. Nyt kuulut vaan siihen yhteen juttuun hurahtaneeseen klaaniin.

        "Pyrit vakuuttamaan muut hypnoosin toimivuudesta täydellisine lauserakenteinesi ja sit sorruit teilaamaan akupunktion perustelematta!"

        Minun ammattikuntani toiminta on pystytty selitettämään täysin tieteellisesti, ja se on ollut hyväksytty osa lääketiedettä jo 50-luvulta alkaen. Se että keskiverto kaduntallaaja ja media kuvittelevat sen olevan jotakin hokkuspokkustemppuilua ei ole minun ongelmani. Akupunktiota taas ei ole todistettu tieteellisesti. Tärkeinkin asiasta tehty tutkimusta (WHO:n 2003 raportti) on myöhemmin osoitettu äärimmäisen puutteeliseksi ja vääristellyksi. EFT:stä nyt tuskin kannattaa puhua. Katso alla oleva video ja sano mielipiteesi itse:

        http://www.youtube.com/watch?v=GSpITM08X3I


      • Kari kaakonkulmilta

        Etpä paljoakaan tiedä hypnoosista... taitaa tietämyksesi olla peräisin satukirjoista tai joistain maalaispässien lehdistä.
        Mielikuvaharjoittelu on jo huippu-urheilijoiden käyttämä metodi.
        Sinä taidat laajentaa tajuntaasi keskikaljalla ja muulla paskalla.


      • suomen paras
        Kari kaakonkulmilta kirjoitti:

        Etpä paljoakaan tiedä hypnoosista... taitaa tietämyksesi olla peräisin satukirjoista tai joistain maalaispässien lehdistä.
        Mielikuvaharjoittelu on jo huippu-urheilijoiden käyttämä metodi.
        Sinä taidat laajentaa tajuntaasi keskikaljalla ja muulla paskalla.

        tiedän hypnoosista kaiken. osaan hypnotisoida kaikki syvään hypnoosiin alle minuutissa ja kun annan suggestion, ihminen laihtuu 100%. kuulun niihin muutamaan hypnologiin suomessa, joka osaa hypnoositekniikat täydellisesti ja voin sanoa, että vastaanotollani jokainen laihtuu. ainakin rahapussi jos ei itse läski.


      • Trance2us
        suomen paras kirjoitti:

        tiedän hypnoosista kaiken. osaan hypnotisoida kaikki syvään hypnoosiin alle minuutissa ja kun annan suggestion, ihminen laihtuu 100%. kuulun niihin muutamaan hypnologiin suomessa, joka osaa hypnoositekniikat täydellisesti ja voin sanoa, että vastaanotollani jokainen laihtuu. ainakin rahapussi jos ei itse läski.

        Mielenkiintoista koska alitajunta ei tee mitään ellei se ole yhteydessä omiin arvoihin jne.. eli hyvä että tiedät kaiken tekniikoista. Ei tekniikat aina auta vaikka luuleekin olevansa hyvä. Entä jos ihmisellä on kehittynyt jo oma identiteetti että on turvallista olla löllerö niin ei sun hypnoosi auta siihen ... Olen silti samaa mieltä että tutkimukset todistavat että mielikuvaharjoittelu edesauttaa teknistä osaamista mutta että se auttaisi ainunvaihduntaan, ei vielä löydy todellisia todisteita vaikka monet ovat nähneet painajaisia jossa pulssi on korkealla ja myöskin märkiä unia jossa housut ovat märkiä. Eli ehkä siinä on jotain mitä ei tiedetä tai ei haluta ymmärtää... En minä ainakaan usko ettei se olisi mahdollista jos orkunkin unissa voi saada. Vai tuuntooko se pelottavalta jos ei oikein ymmärrä mitä tapahtuu vaikka haluaisi aina hallita kaiken ja jos ei voi hallita edes omaa syömistä ja liikunta, niin voihan se olla aika pelottavaa. Eikä kaikki ole hypnosoitavissa ehkä olen väärässä mutta suggestiot ei tomi omia uskomuksia vasten ... joten se siitä ellei oikeasti tarvi ja palaa halusta siihen.
        aurinkoista päivää kaikille eiks se tunnukin hyvältä kun voi olla aina oikeassa...


      • Ihanan Viisas Mies
        elkatas kirjoitti:

        "tuo huijari varmaan myy oheistuotteita hyvällä hintaa. CD-levy vain 300 ekee, eikä täss vielä kaikki. "

        Painonpudotus hypnoosin avulla ei huijausta, ja tutkimalla kyseisen hypnoterapistin taustoja, hänellä on hyvä, luotettava koulutustausta takana. Tosin on hän ehtinyt myös opiskella EFT:tä, TFT:tä ja akunpunktioita, jotka ovat vähintäänkin kyseenalaisia terapiamuotoja.

        Minä teen mielikuvaharjoituksia jossa kuvittelen olevani miljonääri. Sillä tavalla pystyn maksamaan kymmenien tuhansien ostokset käteisellä joka kuukausi vaikka olen kelan päivärahalla. Kyllä mielikuvaharjoitus on vitun hyvä keksintö. Vielä kun nälkää näkevissä maissa oppisivat mielikuvaharjoituksilla täyttämään energiavajeen niin ruokapulakin on ratkaistu ikiajoiksi.


      • Trance2us kirjoitti:

        Mielenkiintoista koska alitajunta ei tee mitään ellei se ole yhteydessä omiin arvoihin jne.. eli hyvä että tiedät kaiken tekniikoista. Ei tekniikat aina auta vaikka luuleekin olevansa hyvä. Entä jos ihmisellä on kehittynyt jo oma identiteetti että on turvallista olla löllerö niin ei sun hypnoosi auta siihen ... Olen silti samaa mieltä että tutkimukset todistavat että mielikuvaharjoittelu edesauttaa teknistä osaamista mutta että se auttaisi ainunvaihduntaan, ei vielä löydy todellisia todisteita vaikka monet ovat nähneet painajaisia jossa pulssi on korkealla ja myöskin märkiä unia jossa housut ovat märkiä. Eli ehkä siinä on jotain mitä ei tiedetä tai ei haluta ymmärtää... En minä ainakaan usko ettei se olisi mahdollista jos orkunkin unissa voi saada. Vai tuuntooko se pelottavalta jos ei oikein ymmärrä mitä tapahtuu vaikka haluaisi aina hallita kaiken ja jos ei voi hallita edes omaa syömistä ja liikunta, niin voihan se olla aika pelottavaa. Eikä kaikki ole hypnosoitavissa ehkä olen väärässä mutta suggestiot ei tomi omia uskomuksia vasten ... joten se siitä ellei oikeasti tarvi ja palaa halusta siihen.
        aurinkoista päivää kaikille eiks se tunnukin hyvältä kun voi olla aina oikeassa...

        "Eikä kaikki ole hypnosoitavissa..."

        Kaikki ovat hypnotisoitavissa niin kauan kun he antavat luvan siihen. Jos ihminen vastustaa, sitten et saa mitään aikaan. Transsi itsessään on kuitenkin täysin luonnollinen tila, jonka sinäkin olet kokenut tuhansia ja tuhansia kertoja elämäsi aikana.

        Tiedostomattomat pelot voivat myös tehdä elämäsi vaikeaksi. Ennen varsinaista hypnoosia minä olen keskustellut kohteen kanssa vähintään kymmenen minuuttia, että hän rentoutuisi tarpeeksi lähelläni. Jos kyse on kliinisestä työstä, minä pidän puolen tunnin luennon siitä mitä hypnoosi on, mitä se tekee, ja mihin se ei pysty.

        "Entä jos ihmisellä on kehittynyt jo oma identiteetti että on turvallista olla löllerö niin ei sun hypnoosi auta siihen"

        Harvinaisen fiksusti ajateltu, ja minun pitää myöntää, että jätin tarkoituksella yhden detaljin pois. Vastasin täysin rehellisesti että et voi saada ihmistä tekemään mitään mikä olisi hänen asenteitaan vastaan. Mutta mikään ei estä minua muuttamatta hänen asenteitaan ensiksi. Kuten jo itsekin sanoit, tarvitaan vain tahtoa muuttua.

        Tämä ei ole itse asiassa niin vaikeata. Kun henkilö tulee luokseni, hän tulee sinne yhdestä syystä. Hän haluaa muuttua, ja alitajuntakin odottaa muutosta. Minulla on muutamia yksinkertaisia testejä joilla tiedän heti paikalla onko henkilö mielentilassa jossa hän on kykenevä seuraamaan ohjeitani ja luomaan tämän muutoksen. Noin yksi kolmekymmenestä reputtaa testeissä, ja minä en tule työskentelemään hänen kanssaan.


      • mamma48
        laihajuttu kirjoitti:

        toimi. Kävin yksityisellä hypnoterapeutilla ja laihduin kolmess kuukaudessa 17,5 kiloa. Mielikuvaharjoitukset, joita siellä tehtiin, oli se, että kuvittelin olevani kilpauimari ja altaan pohjalla oli peili, josta näin itseni laihana.

        no jopas on juttu.!! voisitkos antaa tämän ko. henklön nimen niin tilaan ajan, sillä kilot istuu lujasti kiinii jne. hyvää kevättä


      • joska93
        laihajuttu kirjoitti:

        toimi. Kävin yksityisellä hypnoterapeutilla ja laihduin kolmess kuukaudessa 17,5 kiloa. Mielikuvaharjoitukset, joita siellä tehtiin, oli se, että kuvittelin olevani kilpauimari ja altaan pohjalla oli peili, josta näin itseni laihana.

        Se on varmaan kallista, paljohan tulis maksamaan noin suunnilleen? ajattelin et voisin joskus kokeilla, jollei se oo hirvittävän kallista.


    • maalaisjärkevä

      Joo... Uskon itsekkin hypnoosiin jossain määrin, mutta herranen aika sentään! Läskit EI lähde ilman ruokavalion muutosta, riittävää liikuntaa jne. Tuossakin jutussa, kuten vaikkapa ostos-tv:n "vatsalihasvöissä" yms. on taustalla päästä hikipisaraakaan vuodattamatta hoikemmaksi... Mieli on se tärkein juttu laihduttamisessakin, ilman tahtoa ei lahduteta, mutta että pelkällä hypnoosilla, hohhoijjaa!

      • hypnoeihemmo

        hypnohemmon uutinen, että hypnoosi on niin tehokasta. hypnoosi on laihdutuksen hoidossa todettu hyvin huonoksi välineeksi. hypnohemmot osaa kyllä kehua hypnoosia maastataivaaseen. onhan elanto siinä kiinni


      • ei_nii_hirveän_läski

        tuo on totta, jos haluaa laihtua nii kannattaa tosiaa töitä tehä sen etee, jos ei onnistu nii sit kokeilla muita keinoja..ei kannata ryhtyä laiskaksi ja murehtia sohvalla et voivoi ku oon läski. sillo lähet lenkille ja et mussuta herkkuja!!


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe